loading...
مجله وبلاگی | بروز ترین مجله اینترنتی
وبلاگی بازدید : 1878 1393 نظرات (0)

آپ جام جم که محصول تلاش همکارانمان در بخش فناوری موسسه فرهنگی و مطبوعاتی جام جم است و در آستانه دهه مبارک فجر تقدیم شما می شود، استفاده و دسترسی سریعتر و بهتر از سایت های متعدد جام جم را از طریق گوشی تلفن همراه شما آسانتر از پیش می کند.

این سایتها شامل جام جم آنلاین، جام جم ورزشی، کلیک، جام جم نما، جام جم نوا، جام جم سرا، جام جم سیما و جام جم ایام است. با ورود به این سایتها، می توانید از تازه ترین اخبار و مطالب سرویس ها و صفحات مختلف آن بهره ببرید.


وبلاگی بازدید : 521 زمستان 1393 نظرات (0)
پس از انتشار نسخه پيش نمايش اندرويد آب نبات چوبي، به بررسي آن پرداختيم. در جديدترين نسخه  اندرويد که براي دستگاه هاي نکسوس و موتورولا منتشر شده، تغييرات ريز و درشتي نسبت به نسخه پيش نمايش به وجود آمده است. در ادامه به بررسي اندرويد ۵ آب نبات چوبي و قابليت هاي جديد آن مي پردازيم. در مجموع از نظر ظاهري مي توان نسخه جديد اندرويد را يک جهش براي گوگل به حساب آورد.

طراحي متريال: زبان طراحي جديد ساده، تخت و جسورانه است. تقريبا مي توان گفت که اين سبک طراحي يک نسخه گوگلي از سبک طراحي iOS 7 است. حرکت و رنگ به عنوان اصلي ترين مولفه هاي طراحي متريال، براي مشخص کردن تعامل هاي اصلي با کاربر به کار گرفته مي شود.


وبلاگی بازدید : 476 پاییز 1393 نظرات (1)
به نقل از تسنیم: امروزه نفوذ به دنیای مجازی کاربران و استفاده از اطلاعات شخصی افراد به امری فراگیر تبدیل شده و یکی از بزرگ‌ترین مشکلات دنیای دیجیتال شده است تا آنجا که هر روز خبر‌هایی از حملات هکری شنیده می‌شود.

اگرچه رعایت نکات ایمنی و استفاده از نرم‌افزارهای آنتی‌هک تاحدی جلوی تخریب اطلاعات کاربران مجازی را گرفته است اما شاید همین امر باعث شده باشد که هکرهای حرفه‌ای گستره فعالیت‌های خود را افزایش داده و به سراغ کاربران تلفن همراه آمده باشند.

هک‌ موبایل به این معنا نیست که دیگر کاربر اختیاری در کنترل تلفن همراه خود نداشته باشد بلکه بسته به نوع حمله‌ای که صورت گرفته ممکن است دفترچه تلفن یا تمامی ‌پیام‌های کوتاهی که در صندوق دریافت پیام‌ها (inbox) وجود دارد برای هکر ارسال شود. هر چند قدمت هک تلفن همراه به قدمت هک کامپیوترها نمی‌رسد اما با پیشرفت روزافزون امکانات تلفن‌همراه این وسیله هم در معرض خطر حمله هکرها قرار دارد تا آنجا که هر فرد با داشتن نرم‌افزارهای مخصوص هک به راحتی قادر خواهد بود تلفن همراه کاربر را هک و از اطلاعات شخصی کاربران استفاده کند.
وبلاگی بازدید : 481 پاییز 1393 نظرات (0)
به نقل از ایسنا: اینستاگرام شبکه اجتماعی در حال رشدی است که سال گذشته از سوی فیس‌بوک خریداری شد و با داشتن ماهانه 100 میلیون کاربر فعال روزی 40 میلیون عکس از طریق آن به اشتراک گذاشته می‌شود.

جذابیت این برنامه تا آنجا پیش رفته است که در ایران هم کاربرانی از اقشار مختلف را وارد حلقه طرفداران خود کرده است.

لیست زیر شامل تعدادی از برنامه‌هایی است که در کنار اینستاگرام و برای بالابردن کارایی آن طراحی شده‌اند. این لیست از سوی وب سایت « mashable» منتشر شده است.


وبلاگی بازدید : 568 پاییز 1393 نظرات (0)

شبکه اجتماعی اشتراک گذاری عکس برای اپلیکیش های موبایلی توسط یک شرکت ایرانی داخلی طراحی شد و در دسترس قرار گرفت.شبکه اجتماعی “لنزور” از گروه شبکه های اجتماعی آپارات و کلوب است امکان به اشتراک گذاری عکس را برای کاربران ایرانی فراهم کرده است.

در این شبکه اجتماعی مبتنی بر عکس، کاربر در لحظه و در هر جایی که حضور دارد می تواند با گوشی و یا تبلت خود عکاسی کرده و با لمس یک دکمه آن را به اشتراک بگذارد.


وبلاگی بازدید : 2040 پاییز 1393 نظرات (0)

مدیریت اندروید از همه‌جا

نرم‌افزارهای مختلفی هم برای کنترل از راه دور دستگاه وجود دارد و هم برای دسترسی به فایل‌های ذخیره شده روی دستگاه یا ردیابی دستگاه هنگام سرقت یا مفقود شدن آن، اما در بیشتر موارد هر یک از این نرم‌افزارها و سرویس‌ها یک قابلیت را در اختیار شما قرار می‌دهد و سرویسی که همه چیز را یکجا در اختیار شما قرار دهد، کمیاب است.
سرویس AirDroid نیز یکی از همین سرویس‌های کمیاب است که امکانات متعددی را در اختیار شما قرار می‌دهد. تعداد دانلود این نرم‌افزار در فروشگاه گوگل بین 10 تا 50 میلیون برآورد شده است.

وبلاگی بازدید : 929 پاییز 1393 نظرات (0)
امسال هر 2 پلتفورم پرطرفدار دنياي موبايل يعني اندرويد آب نبات چوبي و iOS 8 از الگوي مشابهي براي انتشار پيروي کردند.نسخه  جديد هر2 سيستم عامل با ويژگي‌ها و قابليت‌هاي کاربردي فراواني همراه است. در ادامه به بررسي 8 قابليت اندرويد آب نبات چوبي خواهيم پرداخت که iOS فاقد آن‌هاست. البته بايد به اين نکته اشاره کرد که اپل نيز بيکار ننشسته و قابليت‌هاي خوبي را در سيستم عامل iOS 8 گنجانده است.

۱. امکان تعريف حساب‌هاي کاربري مهمان:با توجه به اهميت حريم خصوصي و جلوگيري از اختلال اطلاعات، گوگل در اندرويد آب نبات چوبي تعريف حساب‌هاي کاربري مختلف را امکان پذير کرده است. البته بايد به قابليت اشتراک گذاري کتاب ها، موسيقي و داده‌هاي ديگر حداکثر بين ۶ نفر در iOS 8 اشاره کرد.


وبلاگی بازدید : 751 پاییز 1393 نظرات (0)

این نرم افزار بر روی گوشی های با سیستم عامل اندروید (Android) نصب می شود.

توسط این نرم افزار می توانید قسمت های موجود در بخش آشپزی و هنری را در این بخش مشاهده نمایید

تفریحی
پیشنهاد 2






تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جنسیت شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3266
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 46
  • تعداد اعضا : 53
  • آی پی امروز : 281
  • آی پی دیروز : 677
  • بازدید امروز : 1,416
  • باردید دیروز : 4,097
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 23
  • بازدید هفته : 24,288
  • بازدید ماه : 89,708
  • بازدید سال : 633,825
  • بازدید کلی : 6,989,352
  • پخش زنده فوتبال
    مطالب پربازدید
    بازی انلاین مجله