loading...
مجله وبلاگی | بروز ترین مجله اینترنتی
وبلاگی بازدید : 1730 پاییز 1394 نظرات (0)
هفته نامه سلامت - مهدیه آقازمانی: همه افراد در زندگی شخصی خود ممکن است عادت های عجیب و غریبی داشته باشند اما اگر آستانه تحمل زوج ها پایین باشد، همین عادت ها می توانند به نشانه های بی احترامی و شکایت تبدیل شده و باعث بروز اختلاف و درگیری شود. ناسازگاری و اختلاف میان زوج ها، اغلب ناخودآگاه ایجاد و تشدید می شود. زوج ها بدون اینکه بدانند، طرف مقابل را می رنجانند و دلخور و عصبی می شوند. اجرا، شبیه زمانی است که دزد بدون اینکه صاحبخانه متوجه شود، وارد خانه شده و همه چیز را ببرد. با آگاهی از زمان و شرایط دقیق ناسازگاری، می توان از بروز آن جلوگیری کرد. برخی از مهم ترین نشانه های هشدار در مشاجرات همسران عبارتند از:
وبلاگی بازدید : 974 پاییز 1394 نظرات (1)

یکی از عواملی که تاثیر مستقیم بر روابط زناشویی دارد میل جنسی است. کاهش میل جنسی ممکن است باعث بروز مشکلاتی در زندگی زوجین شود. یکی از عوامل تاثیر گذار در کاهش میل جنسی مواد غذایی و نوع تغذیه می باشد.

اما کمتر حرفی در مورد تأثیر مواد غذایی و خوراکی بر میل جنسی زده می شود، این در حالی است که همه کارشناسان و خود ما از اهمیت نقش این غریزه در زندگی خودمان با خبر هستیم.

به همین دلیل در این گزارش شما را با غذاهایی آشنا می کنیم که موجب کاهش میل جنسی می شود و بر نحوه ترشح هورمون ها در بدن اثر منفی دارند:


وبلاگی بازدید : 1923 زمستان 1393 نظرات (0)

امروزه سرعت زندگی ماشینی، مشکلات اقتصادی، تغییر سبک زندگی و... موجب شده بیشتر زوج‌ها با تنش و بگومگو و مشاجره، شیرینی زندگی خود را از دست بدهند و به نارضایتی از زندگی برسند؛ حال آنکه با کمی درایت و حوصله و گذشت می‌توان این تنش‌ها را کم کرد. نوشتار پیش رویتان به نکات کاربردی ریز اما مهمی در این باره اشاره می‌کند.


وبلاگی بازدید : 1988 زمستان 1393 نظرات (1)


پزشکان می‌گویند عوامل بدنی و روانی گوناگونی ممکن است بر میل جنسی زوج‌ها اثر گذاشته باشند. این نوشتار به شایع‌ترین آنها پرداخته است که در سردی و کاهش روابط میان همسران اثر می‌گذارد.


* استرس

ممکن است شما از آن افرادی باشید که تحت شرایط استرس بسیاری از کار‌ها را به خوبی انجام می‌دهند. اما تمایل جنسی مانند کارهای دیگر نیست. استرس کاری، مشکلات مالی، مراقبت از یک عضو بیمار خانواده و سایر عوامل استرس‌زا می‌تواند میل جنسی را کاهش دهد. برای اینکه میزان استرس خود را تحت کنترل داشته باشید، ‌ شیوه‌های مهار استرس را بیاموزید یا از توصیه‌های یک مشاور یا پزشک استفاده کنید



وبلاگی بازدید : 642 زمستان 1393 نظرات (0)

بهترین همسران دنیا هم ممکن است روزی از یکدیگر دلگیر شوند و همدیگر را برنجانند. این رنجش چطور باید برطرف شود؟

حتما می‌گویید «خب باید حرف بزنیم»، بله این راه بسیار مناسبی است و همه می‌دانیم که با گفت‌و‌گوی اصولی و موثر، مسائل حل می‌شود، اما گاهی اوقات هیچ کدام از طرفین آمادگی صحبت درباره موضوع را ندارند و آزردگی پس از مشاجره به قدری غالب است که شاید حرف زدن درباره مشکل، بی‌فایده به نظر برسد.
در این حالت راه دیگری هم وجود دارد و آن، «دلجویی» است. زندگی ایده آل برخی از کارها برای دلجویی را چنین توضیح داده است:

وبلاگی بازدید : 2429 زمستان 1393 نظرات (1)
چشم می تواند عاملی جهت تشخیص باشد. پلک پایین چشم را کشیده و به سفیدی چشمان نگاه کنید. آیا با این کار رگ خونی شکسته به شکل حرف (V) دیده می شود؟
از دیرباز، انسان کنجکاو علاقه بسیاری به دانستن جنسیت بچه قبل از تولد داشته است و در این راستا ملل مختلف عقاید گوناگونی در تشخیص این مسئله ارائه داده اند.
چرا که روش های ثابت شده تعیین جنسیت فرزند در اکثر کشورهای جهان تولد بچه، پدیده ای است بسیار پیچیده و خارج از تصورات ما و همانطور که ما معتقد هستیم، هستی و نیستی ما در دست خداوند بزرگ می باشد. تولد بچه، راه رفتن، بزرگ شدن، همه و همه به مشیت الهی بستگی دارد. اما این روش های سنتی را که از سراسر جهان جمع آوری شده است، دنبال کنید... می گویند در دنیا خیلی ها جواب گرفته اند...
وبلاگی بازدید : 1720 زمستان 1393 نظرات (0)
ویتامین D در بدن به جذب کلسیم که برای تشکیل استخوان‌های بدن لازم است، کمک می‌کند. بسیاری از مطالعات نیز نشان داده‌اند که کمبود آن می‌تواند باعث ضعیف شدن سیستم دفاعی و بروز عفونت، سرطان، بیماری‌های خود ایمنی و واکنش‌های آلرژیک شود. بعلاوه در دوران بارداری نیز مادران باید از مقادیرکافی ویتامین D برای تامین نیازهای خود و جنین شان استفاده کنند.
وبلاگی بازدید : 621 زمستان 1393 نظرات (0)

این روز‌ها، بسیاری از زوج‌ها به علت مشغله کاری وبرنامه‌های زیاد نمی‌توانند یک برنامه منظم در زمینه روابط زناشویی داشته باشند و این برای افرادی که رابطه زناشویی را فقط برای عشق ورزیدن نمی‌خواهند کاملا طبیعی است یعنی این بی‌برنامه بودن برای کسانی مفید است که فقط به دنبال ارضای فیزیکی خود هستند ولذتی از آن نمی‌برند.

اما اگر شما فاقد میل برای رابطه جنسی (چه به دلایل احساسی وچه به دلایل فیزیکی) هستید باید به دنبال درمان آن باشید. این روز‌ها جستجو برای درمان مشکلات جنسی از نظر اجتماعی قابل قبول‌تر شده است، اما هنوز هم برای بسیاری از مردم وصحبت در مورد چنین مشکلاتی برایشان سخت وخجالت آوراست وشاید سال‌ها ازداشتن اینچنین مشکلاتی رنج ببرند واحساس نارضایتی بکنند.

وبلاگی بازدید : 753 زمستان 1393 نظرات (0)

در سرتاسر دنیا، سن بارداری افزایش یافته و به دلایل مختلف زنان تمایلی به باردار شدن در سنین پایین از خود نشان نمی دهند. اما این افزایش سن اولین بارداری مضرات فراوانی برای مادر و کودک دارد. در این مطلب ما به طور مختصر معایب بارداری بعد از چهل سالگی را شرح داده ایم.


وبلاگی بازدید : 1751 زمستان 1393 نظرات (0)
شاید تا به حال دختران و زنان جوانی را دیده باشید که در طول زندگی خود برای یک بار هم به صورت طبیعی و بدون کمک دارو عادت ماهانه نشده‌اند یا آن که دفعات و تعداد عادت آنها به میزانی کم و انگشت شمار بوده که موجب نگرانی و اضطراب و عاملی برای مراجعه به متخصصان شده است، اما سوال اینجاست چه عللی می‌تواند موجب قطع کامل یا بی‌نظمی‌هایی در عادت ماهانه شود و آیا این احتمال وجود دارد که این گروه از افراد دچار نازایی، کم‌باروری یا یائسگی زودهنگام شوند؟
تفریحی
پیشنهاد 2






تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جنسیت شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3266
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 53
  • آی پی امروز : 530
  • آی پی دیروز : 636
  • بازدید امروز : 2,544
  • باردید دیروز : 6,485
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 21,319
  • بازدید ماه : 86,739
  • بازدید سال : 630,856
  • بازدید کلی : 6,986,383
  • پخش زنده فوتبال
    مطالب پربازدید
    بازی انلاین مجله