loading...
مجله وبلاگی | بروز ترین مجله اینترنتی
وبلاگی بازدید : 471 زمستان 1393 نظرات (0)
با نیم نگاهی‌ به محصولات سازندگان گوشی های همراه، مشخص می شود که بیش از ۹۰ درصد این محصولات دارای صفحات لمسی- حرارتی بوده و تعبیه دکمه بر روی این گوشی ها دیگر طرفداری ندارد.

پیشرفت تکنولوژی و ساخت محصولات هوشمند علاوه بر مزایای فراوان شامل برخی‌ محدودیت‌ها است که شاید تابحال کمتر به آن توجه کرده ایم


وبلاگی بازدید : 1738 زمستان 1393 نظرات (0)

بررسی‌ها نشان می‌دهد نور ساطع شده از مانیتور تبلت‌ها یا کتاب‌های الکترونیکی می‌تواند در فرآیند خواب رفتن فرد خلل ایجاد کند.

به گزارش ایسنا، متخصصان دانشگاه هاروارد اظهار داشتند: در صورتی که چند ساعت پیش از خوابیدن از تبلت و وسایل مشابه استفاده شود نور ساطع شده از صفحه مانیتور آن در کیفیت خواب خلل ایجاد می کند.

متخصصان معتقدند افرادی که پیش از خوابیدن از تبلت یا وسایل الکترونیکی مشابه استفاده می کنند نسبت به افرادی که پیش از خوابیدن کتاب مطالعه می کنند کمتر احساس خواب آلودگی می کنند و مدت زمانی بیشتری طول می کشد تا به خواب بروند. همچنین این افراد هنگام صبح به سختی می توانند از خواب بلند شوند.

وبلاگی بازدید : 779 زمستان 1393 نظرات (0)
امروزه فناوری بی‌سیم توانسته به میزان قابل‌توجهی خواسته‌های انسان عصر حاضر را برآورده کند، اما هنوز هم برای ارتباطات بی‌سیم، به حداقل واسطه‌ای احتیاج است. از طرف دیگر، همچنان دغدغه‌ امنیت و حفظ حریم‌خصوصی نیز ذهن سازندگان و کاربران را به خود مشغول کرده است.
در بیشتر مواقع، نسخه‌های جدیدی که از این فناوری وارد بازار رقابت می‌شود، چندان تفاوت چشمگیری با دیگر محصولات ندارد. البته این‌بار انتظار می‌رود با روی کار آمدن پروتکل بی‌سیم نسخه 4.2 بلوتوث، نه‌تنها رویای ارتباطات بی‌واسطه و ایمن تحقق یابد، بلکه تحول بزرگی نیز در سیستم اتوماسیون خانگی کاربران خود و تحقق رویای خانه‌های هوشمند رقم زده شود. این فناوری جدید محصول گروه توسعه‌دهنده سیستم بلوتوث(bsig) است.

وبلاگی بازدید : 432 زمستان 1393 نظرات (0)

دانشمندان در انگلستان با استفاده از نوعی پد بی‌سیم و یک گیرنده تلفن همراه به نام «iQi» که درون محفظه‌ای ضدآب قرار می‌گیرد، توانستند گوشی آیفون را در زیر آب شارژ کنند.

در آزمایش های انجام شده توسط شرکت «FoneSalesman» واقع در لندن، گوشی آیفون 5 به همراه گیرنده 14.99 پوندی ساخت این شرکت در درون محفظه ضدآب «Nuud Lifeproof» قرار داده شد. سپس این محفظه به درون مخزنی از آب انداخته شد و بر روی نوعی پدشارژکننده بی سیم قرار گرفت.

وبلاگی بازدید : 510 پاییز 1393 نظرات (0)

به نقل از زومیت: اولین تصاویر مربوط به گوشی‌های جدید سری لومیا با برند مایکروسافت، توسط منبعی چینی به نام TENAA در فضای مجازی فاش شده است.

حتما خبرهای اخیر در مورد مایکروسافت و نوکیا را دنبال کرده‌اید. مایکروسافت که بخش موبایل شرکت نوکیا را خریداری کرده بود و گوشی‌های مبتنی بر سیستم عامل ویندوز را تحت نام این برند، عرضه می‌کرد، تصمیم به حذف نام نوکیا و استفاده از نامی جدید گرفت که ارتباط بیشتری با شرکت خود دارد. این طور که مشخص است، صحبت‌ها و رویداد‌های اخیری که نشان‌دهنده‌ی استفاده از نام مایکروسافت لومیا به جای نوکیا لومیا است، رنگ و روی واقعی‌تری به خود گرفته است و مایکروسافت کاملا بر تصمیمی که دارد، مصمم و جدی است.


وبلاگی بازدید : 553 پاییز 1393 نظرات (0)
به نقل از آی‌تی رسان: کمپانی کره ای ال‌جی در فکر تولید تلفن‌همراه عجیب و غریبی است که شاید خبرسازترین گوشی سال‌های اخیر دنیا باشد! چند روز پیش اطلاعاتی از یک گوشی عجیب و غریب با ظاهری متفاوت با نام ال‌جی AKA بر روی چند سایت از جمله سایت ال‌جی منتشر شد که برای ساعاتی دنیا را تحت تاثیر خود قرار داد! شاید همه فکر می‌کرند این شوخی‌‌ای بیش نیست؛ اما مشخص شد که این تلفن به زودی تولید و معرفی خواهد شد!
وبلاگی بازدید : 668 پاییز 1393 نظرات (1)
روند رشد تبلت ها در حال افول است و اپل نيز آي پد هاي کمتري به فروش مي رساند. گوشي هاي با صفحه نمايش  غول پيکر مشتريان پر و پا قرصي پيدا کرده اند. فروش پي سي بهبود پيدا کرده و مايکروسافت فهميده است که ويندوز بايد يک سيستم عامل دسکتاپ باقي بماند چرا که پي سي ها در نزد مردم محبوب خواهند ماند؛ اما در نهايت چه اتفاقي خواهد افتاد؟ کدام محصول بر کدام محصول ديگر غلبه پيدا خواهد کرد؟شايد يک يا دو سال پيش هر کسي دوست داشت حداقل يک گوشي هوشمند، يک تبلت و يک پي سي داشته باشد اما در حال حاضر تبلت ها ديگر آن محبوبيت هميشگي را ندارند و بيشتر شبيه محصولاتي تزييني و طاقچه اي شده اند. چرا تبلت ها توانايي از دور خارج کردن پي سي ها (رايانه هاي شخصي) را ندارند؟ چرا گوشي هاي هوشمند همچنان به صعود خود ادامه مي دهند اما تبلت ها دچار افول شده اند؟ در اين مطلب به جواب اين سوال ها مي پردازيم.
وبلاگی بازدید : 521 پاییز 1393 نظرات (0)


کمپانی هوآوی و موتورولا از تولید و عرضه دو تلفن همراه متفاوت خبر داده‌اند که از عمر باطری قابل توجهی برخوردارند، این گوشی‌ها به سرعت شارژ شده و می‌توانند شارژ خود را تا مدت زمان زیادی حفظ کنند.

در سال های اخیر، رقابت در عرصه فناوری بین کمپانی های تولید کننده محصولات فناوری مانند تبلت، لپ تاپ، فبلت یا اسمارت فون ها به اوج خود رسیده و هر روز با نوآوری های جدیدتری از سوی کمپانی های مختلف مواجه می شویم اما در این میان می توان به یکی از مشکلات همیشگی اسمارت فون ها اشاره کرد و آن هم عمر پایین باطری است به طوری که حتی محصولات کارخانه اپل نیز با عمر پایین باطری روبرو هستند.


وبلاگی بازدید : 445 پاییز 1393 نظرات (0)

لنوو، تلفن همراه جدیدی را با عنوان «Sisley» تا اواخر ماه اکتبر وارد بازار فناوری خواهد کرد که شباهت بسیاری به آیفون 6 داشته تا این کمپانی به کپی برداری از اپل متهم شود.

کمپانی اپل از غول های فناوری است که همیشه مورد توجه رقبای خود بوده و کمپانی های رقیب در تلاش بوده اند تا محصولات خود را به محصولات اپل نزدیک کنند تا بتوانند توجه بیشتر کاربران را به خود جلب کنند.

سامسونگ، یکی از کمپانی هایی است که همواره در تلاش بوده تا محصولات خود را به این کمپانی نزدیک کند اما اکنون لنوو، دیگر کمپانی است که محصول جدید خود را با تفاوت بسیار کمی نسبت به آیفون 6 عرضه خواهد کرد.

وبلاگی بازدید : 483 پاییز 1393 نظرات (0)

پیش از آغاز سال میلادی جدید، کمپانی‌های «HTC» و «Motorola» محصولات جدیدی را روانه بازار خواهند کرد تا بتوانند نیاز مخاطبان و طرفداران خود را برآورده و با ارائه گوشی‌های جدید از رقبای خود بازنمانند.

با نزدیک شدن به پایان سال میلادی، غول های فناوری به ارائه برترین محصولات خود می پردازند تا بتوانند همچنان در عرصه رقابت حضور داشته و مخاطبان خود را حفظ کنند.

Motorola Shamu

گوگل و موتورولا پروژه جدیدی را با عنوان نکسوس آغاز کرده اند که با تولید اسمارت فون های متفاوتی همراه بوده است و از آن میان می توان به مواردی مانند «Nexus 6» و «Nexus X» اشاره کرد.

پیش بینی می شود این محصول جدید موتورولا و گوگل نیز یکی از محصولات همین خانواده باشد که با نام «شامو» عرضه خواهد شد اما هنوز اطلاع دقیقی در این رابطه در دسترس نیست.

تفریحی
پیشنهاد 2






تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جنسیت شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3266
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 53
  • آی پی امروز : 466
  • آی پی دیروز : 636
  • بازدید امروز : 1,652
  • باردید دیروز : 6,485
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 20,427
  • بازدید ماه : 85,847
  • بازدید سال : 629,964
  • بازدید کلی : 6,985,491
  • پخش زنده فوتبال
    مطالب پربازدید
    بازی انلاین مجله