loading...
مجله وبلاگی | بروز ترین مجله اینترنتی
وبلاگی بازدید : 864 بهار 1393 نظرات (0)
«نمی‌خواهم یک امپراتور باشم... نمی‌خواهم برکسی حکومت کنم. می‌خواهم به انسان‌ها کمک کنم... می‌خواهیم با خوشی دیگران زندگی کنیم، نه بدبختی‌شان. نمی‌خواهیم از دیگران متنفر باشیم... مسیر زندگی می‌تواند زیبا و آزاد باشد. اما راه را گم کردیم. حرص، روح انسان‌ها را مسموم کرده... ما بسیار فکر می‌کنیم و بسیار کم احساس می‌کنیم. به انسانیت بیش از ماشین‌‌آلات نیازمندیم و به مهربانی بیش از زیرکی. بدون‌ اینها زندگی سخت خواهد شد و راهمان را گم خواهیم‌ کرد... تنفر انسان‌ها خواهد گذشت و دیکتاتورها خواهند مرد و قدرتی که آنها از مردم گرفته‌اند به مردم بازخواهد گشت. با مرگ انسان‌ها، آزادی نخواهد مرد... سربازان! خودتان را به دیکتاتورها نسپارید. مردانی که شما را تحقیر می‌کنند و به بردگی می‌کشند، زندگی‌تان را تحت‌کنترل قرار می‌دهند. به شما می‌گویند که چه‌کار کنید و چگونه بیندیشید و چه‌چیزی را حس کنید... خودتان را به این انسان‌های غیرطبیعی نسپارید. مردان ماشینی، با ذهنی ماشینی و قلب‌های ماشینی. شما ماشین نیستید. شما عشقی انسانی در وجودتان دارید... سربازان! برای بردگی نجنگید! برای آزادی بجنگید!... شما! شما مردم قدرت دارید. قدرت خلق ماشین‌ها را، و قدرت خلق شادی را... بیایید تا متحد شویم و برای دنیایی جدید بجنگیم. دنیایی که به انسان‌ها فرصت کارکردن، به جوانان آینده و به سالمندان امنیت می‌دهد... بیایید برای آزادی دنیا بجنگیم.»
وبلاگی بازدید : 726 زمستان 1391 نظرات (0)

خبرگزاری مهر: مهران غفوریان با اعلام این خبر که در آینده نزدیک کارگردانی یک مجموعه تلویزیونی را بر عهده خواهد گرفت، از مشکلات کار به عنوان یک بازیگر طنز و سوءاستفاده از چهره‌های محبوب تلویزیونی در سینما گفت.

 باخبر شدیم که مهران غفوریان پس از سال‌ها دوری از عرصه کارگردانی درصدد ساخت یک سریال طنز است. همین موضوع بهانه‌ای شد تا با او درباره این کار صحبت کنیم.

غفوریان ‌مانند شخصیت‌های طنز و مردمی که در اکثر آثار خود ارائه کرده است، ساده و صمیمی پای گفتگو می‌نشیند و همین صمیمیت سبب شد که حرف‌های جالبی میان‌مان رد و بدل شود.

* آقای غفوریان با خبر شدیم که شما درصدد ساخت سریال جدیدی هستید و قرارست کارگردانی آن را نیز بعد از مدت‌ها خودتان برعهده بگیرد. لطفا کمی در مورد این سریال توضیح دهید؟

توضیح زیادی نمی‌توانم بدهم چون این کار هنوز به مرحله خاصی نرسیده است. ما در مرحله طرح و نگارش فیلمنامه هستیم و تنها می‌توانم بگویم که این کار، یک سریال 26 قسمتی است که احتمالا برای شبکه 3 آن را آماده می‌کنیم. کارگردانی این سریال را خودم بر عهده دارم و علی مسعودی نیز قصه آن را می‌نویسد که مضمونی طنز دارد.

وبلاگی بازدید : 2269 زمستان 1391 نظرات (0)

كليف اوزموند، بازيگر قديمي تلويزيوني ـ كه در چند فيلم سينمايي بيلي وايلدر هم بازي كرد ـ در هفتادوپنج سالگي درگذشت.

 مرگ اين بازيگر مطرح تلويزيوني در حالي اتفاق افتاد كه او در چهار سال آخر عمر خود مبارزه سختي با سرطان داشت. اولين حضور تلويزيوني اوزموند به سال 1962 برمي‌گردد. در اين سال، او در اپيزودهاي مختلفي از مجموعه‌هاي موفقي مثل «منطقه ممنوع»، «دكتر كيلدر» و «تسخيرناپذيران» بازي كرد. حضور او در مجموعه پليسي و درام تسخيرناپذيران (با حضور بن گازارا در نقش اصلي)، موفقيت زيادي براي اوزموند به وجود آورد و باعث شد بسياري از مجموعه‌سازان تلويزيوني براي توليدات خود، سراغ او بروند، اما موفقيت اين بازيگر محدود به اين مجموعه پربيننده نبود و او در كارهاي موفق ديگري مثل «كوجك»، «واگن قطار» و «بتمن» هم ظاهر شد كه بزودي توجه صنعت سينما هم به اين بازيگر و توانايي‌هاي بازيگري او جلب شد. اولين فيلم سينمايي‌ او وسترن سه ساعته «چگونه غرب تسخير شد» بود.

اوزموند پس از بازي در فيلم‌هايي مثل «صفحه اول» و «آپارتمان»، دوباره به تلويزيون برگشت و نقش‌هاي مهمي در مجموعه‌هايي مثل «مك ميلان و همسرش»، «مرد شش ميليون دلاري» و «همه اعضاي خانواده» بازي كرد. اوزموند كه هيچ‌وقت دست از حرفه بازيگري نكشيد، در دوراني كه در سينما و تلويزيون مشغول كار نبود، روي صحنه تئاتر ظاهر شد، در عين حال، وي چند فيلمنامه هم براي مجموعه‌هاي تلويزيوني نوشت. او براي چند اپيزود «خيابان‌هاي سان‌فرانسيسكو» موفق به دريافت جايزه بهترين فيلمنامه تلويزيوني اتحاديه فيلمنامه‌نويسان آمريكا شد. اين بازيگر، دانش‌آموخته رشته تاريخ تئاتر در دانشگاه بي‌سي ال اي بود، ولي همكاري با تلويزيون را بر هر كار ديگري ترجيح مي‌داد. اوزموند طي سال‌هاي آخر عمر خود، در فعاليت‌هاي انساندوستانه زيادي شركت كرد و به كمك بيماران سرطاني آمد.

وبلاگی بازدید : 583 زمستان 1391 نظرات (0)

دوم آذرماه سالگرد پرواز مردی است که متوجه یکنواخت بودن موسیقی ایرانی شد و به این جهت آواز را که تا آن زمان بدون ضرب و طولانی بود، خلاصه کرد و در قالب ضربی در آورد

به گزارش خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، غلامحسین درویش، در سال ۱۲۵۱ هجری خورشیدی در تهران زاده شد. پدرش حاجی بشیر از اهالی طالقان و مادرش از ترکمانان بود. علت شهرت او به نام درویش خان، این بود که پدرش هنگام صدا زدنش از لفظ «درویش» استفاده می‌کرد و همین نام بعدها به عنوان نام خانوادگی غلامحسین برگزیده شد و او به درویش خان یا غلامحسین خان درویش معروف شد.

پدر درویش‌خان که کمی با موسیقی آشنا بود و سه‌تار می‌نواخت او را در 10 سالگی به شعبه موسیقی مدرسه نظام، وابسته به دارالفنون سپرد که به سرپرستی موسیو لومر فرانسوی ایجاد شده بود. او در دارالفنون به فراگیری خط موسیقی و نواختن شیپور و طبل کوچک مشغول شد

بقیه در ادامه مطلب . . .

وبلاگی بازدید : 866 پاییز 1391 نظرات (0)

برادپیت و آنجلینا جولی به هیچ وجه سعی نمی کننند هزینه های ازدواجشان را کاهش دهند. بنا به گزارشات رسیده این زوج دو حلقه ازدواج به ارزش یک میلیون دلار به یک جواهر ساز مشهور با نام رابرت پروکوپ سفارش دادند.
یک منبع خبری گفت:" رابرت تمام طول سال مشغول ساختن حلقه های ازدواج آنجلینا و براد پیت بود."
" این دوحلقه جفت از جنس طلای سرخ هستند و یک الماس تخت در آنها به کار رفته است ، علاوه براین سوگند ازدواج این زوج به یکدیگر در این حلقه ها حک شده است."
اگرچه این سوگندها را با چشم غیر مسلح نمی توان دید اما هر دوی آنها می دانند که این نوشته ها روی حلقه هایشان حک شده است."
بنا به گزارشات رسیده بعد از ماهها تلاش این جواهر ساز مشهور ، این حلقه ها در حال حاضر آماده هستند.

براد ۴۸ ساله اخیرا" یک ساعت ۵۰۰ هزار دلاری برای آنجلینای ۳۷ ساله خرید تا به عنوان هدیه قبل از عروسی به او بدهد.

وبلاگی بازدید : 775 تابستان 1391 نظرات (0)

ژان پل بلموندو در قسمت دوم فيلم «آمازون» در يك نقش كوتاه بازي مي‌كند. اين فيلم دنباله‌اي بر ماجراهاي قسمت اول فيلم است كه سال 2000 به وسيله فيليپ دبراكا ساخته شد و بلموندو و آريل دومباسل، نقش‌هاي اصلي آن را بازي مي‌كردند.

دومباسل هم مثل بلموندو به عنوان بازيگر مهمان، نقش كوتاهي در «آمازون 2» خواهد داشت. اين دو در دومين قسمت فيلم، جاي خود را به 2 بازيگر جوان سينماي فرانسه مي‌دهند. تهيه‌كنندگان فيلم هم‌اكنون در حال انتخاب بازيگران جوان هستند. در قصه قسمت اول يك سفينه فضايي در جنگلي كه آبشار بزرگي كنار آن قرار دارد، به زمين مي‌نشيند. يك گروه تحقيقي، مامور پيدا كردن اين سفينه شده و يك زوج سن و سال‌دار كه در نزديكي محل فرود سفينه هستند، درگير ماجراجويي‌هاي مربوط به آن مي‌شوند.

قصه قسمت دوم اين كمدي ماجراجويانه و رمانتيك، 13 سال پس از ماجراهاي قصه قسمت اول اتفاق مي‌افتد و دختر جوان اين زن و مرد مسن، همراه همسرش راهي محلي مي‌شود كه آن حادثه عجيب و غريب براي والدينش رخ داده است.

بقیه در ادامه مطلب . . .

وبلاگی بازدید : 1002 زمستان 1390 نظرات (0)

جانی دپ این بار در فیلم جدید تیم برتون، با عنوان ” سایه های تاریک ” در نقش یک خون آشام ظاهر شده است. در این عکس جانی واقعا مانند خون آشام ها به نظر می رسد!
 برترین ها به نقل از آپام : جانی دپ این بار در فیلم جدید تیم برتون، با عنوان ” سایه های تاریک ” در نقش یک خون آشام ظاهر شده است. در این عکس جانی واقعا مانند خون آشام ها به نظر می رسد!
این بازیگر ۴۸ ساله که اخیرا در زندگی ۱۴ ساله اش با ونسا پارادایز دچار مشکلاتی شده است، در کنار بازیگران دیگری از جمله هلنا بونهام کارتر، جانی لی میلر و میشل فایفر در این فیلم به ایفای نقش پرداخته است.

در این فیلم، دپ شخصیت بارناباس کالینز را بازی می کند، خون آشامی که با موجودات شیطانی از جمله ارواح، گرگ نماها و جادوگران مبارزه می کند. اگرچه همه می دانیم در این فیلم کار جلوه های ویژه و گریم بوده که توانسته بازیگران را هر چه بیشتر به نقش شان نزدیک کند.

بقیه در ادامه مطلب . . .

وبلاگی بازدید : 718 زمستان 1390 نظرات (0)

طبيعتا موفقيت يك فرمول خاص دارد كه در زندگي مهران مديري نيز ديده مي‌شود. اين فرمول تلاش + صبر + عشق است كه مي‌تواند هر انساني را به موفقيت برساند. يكي از ويژگي‌هايي كه در مهران مديري بارز است از زماني‌كه او را شناختيم، اين است كه كارش را دوست دارد

طبيعتا موفقيت يك فرمول خاص دارد كه در زندگي مهران مديري نيز ديده مي‌شود. اين فرمول تلاش + صبر + عشق است كه مي‌تواند هر انساني را به موفقيت برساند. يكي از ويژگي‌هايي كه در مهران مديري بارز است از زماني‌كه او را شناختيم، اين است كه كارش را دوست دارد و علاقه‌مند است با مردم ارتباط داشته باشد. مي‌توان در هر حرفه و مقامي گفت: «اين شغل من است و از آن درآمدي دارم...» اما درباره مهران مديري و هر آدم موفق ديگري «پاي عشق درميان» است.


بقیه در ادامه مطلب . . .

وبلاگی بازدید : 822 زمستان 1390 نظرات (0)


آيا شبي كه يك نابغه به‌دنيا مي‌آيد، شب خاصي است؟ آيا قدرت جاذبه ماه در آن نقطه از زمين بيشتر است؟ آيا در آن زمان يك شهاب سنگ روي آسمان مهتابي خط طلايي مي‌اندازد؟ هيچ‌كس نمي‌داند چون نابغه‌ها نه از خانه‌هاي اشرافي و نه از ميان روشنفكراني كه به آسمان خيره مي‌شوند كه از دل درد بيرون مي‌آيند. هارلم محله فقيرنشيني در نيويورك است. جمعه ششم ارديبشهت ماه سال 1319(25 آپريل 1940). سالواردور مهاجر ايتاليايي و كارمند ساده بيمه و رز همسر خانه‌دارش در اين روز صاحب فرزند پسر ريز نقشي شدند كه نامش را آلفردو جيمز گذاشتند. آن‌ها با وجود اين‌كه به كشور فرصت‌هاي استثنايي آمده بودند اما هنوز ريشه‌هاي فرهنگ خود را با خود داشتند. پدر و مادر آلفردو مثل ديگر ايتاليايي‌ها آدم‌هايي مذهبي و بسيار معتقد بودند. آلفردو جيمز با چشم‌هاي درشتش در جشن تولد 2 سالگي به جاي هديه تولد با اين جمله مواجه شد كه پدرش، او و مادرش را براي هميشه ترك مي‌كند. هرچند در آن سن و سال چيزي از جدايي يك مادر و پدر نمي‌دانست اما بعدها وقتي تنها رز را در خانه مي‌ديد كه در آشپزخانه كار مي‌كند، اين موضوع را بهتر درك كرد كه ديگر پدرش را نخواهد ديد.

بقیه در ادامه مطلب . . .

وبلاگی بازدید : 852 زمستان 1390 نظرات (0)

خبرگزاری پانا: آلبوم «تصمیم» علی لهراسبی از مدتی پیش آماده پخش در بازار موسیقی شده است اما هر بار به بهانه‌ای این اتفاق نمی‌افتد که البته اصلی‌ترین علت این توقف همکاری این خواننده با شادمهر عقیلی در 4 قطعه از این آلبوم است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا، انتشار اخباری مبنی بر همکاری علی لهراسبی با «شادمهر عقیلی» در آلبوم جدیدش مشکلات فراوانی را برای این خواننده در پی داشته و حتی زمزمه‌هایی مبنی بر لغو مجوز آلبوم او به گوش می‌رسد.

این آلبوم که «تصمیم» نام دارد از مدت ها قبل کارهای اخذ مجوز و تولید‌ش به پایان رسیده است. در حال حاضر حتی تکثیر هم شده و در انبارهای شرکت صاحب اثر آماده توزیع در بازار موسیقی کشور است.

بتدا عدم توزیع مجموعه «قهوه تلخ» در بازار دلیل اصلی عقب افتادن انتشار این آلبوم اعلام شد و پس از بیرون آمدن نسخه قاچاق این سریال در ایام عزاداری، و لو رفتن تیزر تبلیغاتی این آلبوم که در ابتدای این مجموعه گنجانده شده بود، خود لهراسبی اعلام کرد که آلبوم در اولین فرصت در بازار موسیقی کشور منتشر خواهد شد.

بقیه در ادامه مطلب . . .

تفریحی
پیشنهاد 2






تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جنسیت شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3266
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 53
  • آی پی امروز : 622
  • آی پی دیروز : 636
  • بازدید امروز : 3,491
  • باردید دیروز : 6,485
  • گوگل امروز : 12
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 22,266
  • بازدید ماه : 87,686
  • بازدید سال : 631,803
  • بازدید کلی : 6,987,330
  • پخش زنده فوتبال
    مطالب پربازدید
    بازی انلاین مجله