loading...
مجله وبلاگی | بروز ترین مجله اینترنتی
وبلاگی بازدید : 1619 تابستان 1395 نظرات (3)

چاقی و اضافه وزن مشکلی است که امروزه اکثر مردم در کشورهای مختلف دنیا با آن مواجه هستند، بر همین اساس متخصصان تغذیه یک نوشیدنی معجزه آسا و اثر بخش برای آب کردن چربی های بدن در هنگام خواب را به افراد پیشنهاد می کنند.

این نوشیدنی که باید یک ساعت قبل از خواب آن را مصرف کرد از آبلیموی تازه به همراه سبزی جعفری، دارچین، سرکه، یک قاشق چای‌خوری زنجبیل و یا عسل تشکیل شده که باید آن را توسط دستگاه همزن به یک محلول یک دست تبدیل کرد.



وبلاگی بازدید : 1466 بهار 1395 نظرات (0)

بوی بد دهان را می توان با معجونی ساده و کاملا طبیعی از بین ببرید

گاهی اوقات ما تلاش زیادی می کنیم تا با خوردن قرص نعناء و یا مسواک بوی بد دهانمان را به خصوص در مواردی که سیر یا تنقلاتی مانند چیپس خورده ایم از بین ببریم اما با این حال بوی بد دهان را با معرفی یک دستورالعمل ساده می توانید از بین ببرید.


وبلاگی بازدید : 1697 1394 نظرات (0)

به کمک رژیم غذایی و ورزش طی 2 هفته 10کیلو وزن کم کنید

با ازبین بردن نفخ شکم، چربی و آب اضافی بدن و بدون استفاده از آب میوه خاص یا گرسنگی می توانید در دو هفته 10 کیلو وزن کم کنید.

کلید این رژیم کاهش وزن در انتخاب گروهی از مواد غذایی شامل پروتئین بدون چربی، چربی های سالم و غلات سبوس دار است . رژیم غذایی کم نمک کمک می کند تا آب اضافی بدنتان از بین برود همچنین نفخ شکم شما از بین خواهد رفت. پروتئین های بدون چربی سوخت و ساز بدن شما را افزایش می دهدو باعث می شود که بدن شما حداکثر میزان کالری را بسوزاند همچنین با ورزش‌هایی در مدت زمان کوتاه که تپش قلب شما را افزایش دهد میتوانید به کاهش وزن خود کمک کنید.

وبلاگی بازدید : 1725 1394 نظرات (0)

قرار گیری در معرض آفتاب را محدود سازید تا از آسیب به لایه های سطحی پوست جلوگیری شود.

اکثر خانم ها خواهان پوستی سفت و صاف هستند اما با بالا رفتن سن پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد.از این رو پوست زیر چانه و گردن باعث ایجاد چروک های عمیق و خطوط نازک می شوند مخصوصا کاهش وزن ناگهانی باعث شل شدن پوست می شود.

دوست دارید یاد بگیرید که چطور پوست شل بدنتان را سفت کنید؟ حتماً این مطلب را بخوانید.

وبلاگی بازدید : 1730 پاییز 1394 نظرات (0)
هفته نامه سلامت - مهدیه آقازمانی: همه افراد در زندگی شخصی خود ممکن است عادت های عجیب و غریبی داشته باشند اما اگر آستانه تحمل زوج ها پایین باشد، همین عادت ها می توانند به نشانه های بی احترامی و شکایت تبدیل شده و باعث بروز اختلاف و درگیری شود. ناسازگاری و اختلاف میان زوج ها، اغلب ناخودآگاه ایجاد و تشدید می شود. زوج ها بدون اینکه بدانند، طرف مقابل را می رنجانند و دلخور و عصبی می شوند. اجرا، شبیه زمانی است که دزد بدون اینکه صاحبخانه متوجه شود، وارد خانه شده و همه چیز را ببرد. با آگاهی از زمان و شرایط دقیق ناسازگاری، می توان از بروز آن جلوگیری کرد. برخی از مهم ترین نشانه های هشدار در مشاجرات همسران عبارتند از:
وبلاگی بازدید : 1297 پاییز 1394 نظرات (0)

شامپویتان را متناسب با نوع موهای‌تان انتخاب کنید تا کمتر آسیب ببینند.

به نقل از مجله زندگی ایده آل، برای ما که در آب و هوای آلوده شهرهای بزرگ رفت و آمد می‌کنیم و برای ما که با آمدن و رفتن هر مدی موی خود را در معرض مواد شیمیایی رنگ، مش و... قرار می‌دهیم، مراقبت از مو مثل مسواک شبانه واجب است. استفاده از هر شامپویی که دم دست‌تان باشد، موهای‌تان را به سمت بی کیفیت شدن و شما را در نهایت به سمت کچل شدن می‌برد؛ پس با آگاهی از نوع موهای خود دست به انتخاب بزنید.


وبلاگی بازدید : 1287 پاییز 1394 نظرات (0)

همیشه با نزدیک شدن فصل پاییز، آمار ابتلا به سرماخوردگی و آنفلوآنزا هم افزایش می یابد و یکی از بهترین راه های پیشگیری و درمان این بیماری های فصلی و ویروسی، استفاده از خوراکی های مختلف است

به نقل از هفته نامه سلامت، از این رو، در این مطلب به معرفی بهترین مواد غذایی می پردازیم که در پیشگیری و بهبود سرماخوردگی توصیه می شوند.

وبلاگی بازدید : 974 پاییز 1394 نظرات (1)

یکی از عواملی که تاثیر مستقیم بر روابط زناشویی دارد میل جنسی است. کاهش میل جنسی ممکن است باعث بروز مشکلاتی در زندگی زوجین شود. یکی از عوامل تاثیر گذار در کاهش میل جنسی مواد غذایی و نوع تغذیه می باشد.

اما کمتر حرفی در مورد تأثیر مواد غذایی و خوراکی بر میل جنسی زده می شود، این در حالی است که همه کارشناسان و خود ما از اهمیت نقش این غریزه در زندگی خودمان با خبر هستیم.

به همین دلیل در این گزارش شما را با غذاهایی آشنا می کنیم که موجب کاهش میل جنسی می شود و بر نحوه ترشح هورمون ها در بدن اثر منفی دارند:


وبلاگی بازدید : 472 بهار 1393 نظرات (0)

کربوهیدرات‌ها می‌توانند برای اشخاصی که در رژیمند و یا از بیماری دیابت رنج می‌برند مشکل ایجاد کند. بعضی‌ها هم با مصرف کربوهیدرات دچار سوء هاضمه می‌شوند و این اتفاق می‌تواند منجر به مشکلات جدی ای در سیستم بدنشان شود.

برخی از کربوهیدرات‌ها قند خون بیشتری تولید کرده یا مشکلات بیشتری نسبت به باقی کربوهیدرات‌ها ایجاد می‌کنند. بهرحال هر ماده‌ی غذایی با کربوهیدرات بالا، می‌تواند شما را به سمت افزایش وزن و افزایش بیش از اندازه ی انسولین هدایت کند.

اگر در حال تلاش برای کاهش وزن هستید، بهترین حالت این است که بیشتر از ۸۰ گرم کربوهیدرات در روز مصرف نکنید، و سعی کنید تا قند خونتان افت یا افزایش ناگهانی نداشته باشد.

در این مطلب ۱۱ غذایی که اختصاصا سرشار از کربوهیدرات هستند را برایتان فهرست کرده‌ایم.

وبلاگی بازدید : 707 پاییز 1391 نظرات (0)

مطالعه بر روی قبیله هدزا که هنوز از طریق شکار کردن، روزگار می گذرانند، نشان می دهد که مقدار کالری مورد نیاز بدن، از خصوصیات ثابت انسانی به شمار می رود.

دانشمندان می گویند بر اساس این مطالعه، غربی ها از طریق مصرف بیش از اندازه مواد غذایی چاق تر می شوند و سبک زندگی کم تحرک آنها در این زمینه نقش کم اهمیت تری دارد.

تا سال ۲۰۱۵ از هر ۱۰ نفر یک نفر به چاقی مبتلا خواهد بود و بر اساس آمار سازمان بهداشت جهانی، انتظار می رود که تقریبا از هر سه نفر، یک نفر دچار اضافه وزن باشد.

عوامل مختلفی در این زمینه تاثیر دارند، از جمله غذاهای فراوری شده ای که شکر و چربی زیادی دارند، اندازه زیاد غذا، و نیز سبک زندگی ای که در آن، ماشین ها و دستگاه ها بخش زیادی از کار فیزیکی روزانه را انجام می دهند.

برخی کارشناسان پیشنهاد کرده اند که از زمان انقلاب صنعتی، نیاز به کالری به شدت کاهش یافته است و این عامل، خطر بزرگ تری برای چاقی است تا تغییرات در رژیم غذایی.

تحقیقاتی که نتیجه اش در نشریه پلاس وان منتشر شده است، به میزان مصرف انرژی در قبیله هدزا در تانزانیا نگاه جامعی کرده است.

سبک زندگی مردمان قبیله هدزا هنوز به سبک زندگی انسان های هزاره های پیش شباهت دارد.

اعضای جمعیت هزار و اندی نفر این قبیله، حیوانات را شکار می کنند و از ریشه ها و میوه های گیاهان و درختان مختلف بهره می جویند، آنها تیر و کمان و تبرهای کوچک دارند و از ابزارهای امروزی یا تفنگ استفاده نمی کنند.

یک گروه از دانشمندان از آمریکا، تانزانیا و بریتانیا میزان مصرف انرژی در ۳۰ مرد و زن قبیله هدزا را که سنشان بین ۱۸ تا ۷۵ بوده اندازه گرفتند.

بقیه در ادامه مطلب . . .
تفریحی
پیشنهاد 2






تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جنسیت شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3266
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 53
  • آی پی امروز : 539
  • آی پی دیروز : 636
  • بازدید امروز : 2,601
  • باردید دیروز : 6,485
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 21,376
  • بازدید ماه : 86,796
  • بازدید سال : 630,913
  • بازدید کلی : 6,986,440
  • پخش زنده فوتبال
    مطالب پربازدید
    بازی انلاین مجله