loading...
مجله وبلاگی | بروز ترین مجله اینترنتی
وبلاگی بازدید : 614 بهار 1394 نظرات (0)

یک متخصص پوست و مو با تاکید بر اینکه رنگ موهای شیمیایی باعث آسیب جدی به مو می‌شوند، گفت: سالانه سه تا چهار نوبت رنگ کردن مو، آسیب زیادی به مو نمی‌رساند، اما اگر بیشتر از این تعداد باشد ممکن است آسیب جدی به مو وارد شود

دکتر امیرهوشنگ احسانی افزود: بیشتر افراد به مواد شیمیایی موجود در رنگ مو‌ها حساسیت دارند و این آلرژی در مو‌ها بروز نمی‌کند بلکه در اطراف مو و در موارد شدید باعث التهاب و تورم چشم و اطراف آن می‌شود. این حساسیت پوستی باعث مشکلات پوستی در کناره‌های گردن و ایجاد اگزوما در افراد می‌شود. خارش پوست سر، ناحیه پیشانی، گوش، پشت گردن و صورت نیز از دیگر عوارض افراط در مصرف رنگ موهاست.

وبلاگی بازدید : 776 زمستان 1393 نظرات (0)

اثرات تخریبی نور خورشید و سرعت پایین ترمیم سلول‌های پوست باعث ایجاد لکه‌ها و چین و چروک‌هایی روی پوست می‌شوند. در این مقاله به روش‌های کم هزینه‌ای خواهیم پرداخت که می‌توانید به کمک آن‌ها سلامت و زیبایی پوست خود را حفظ کنید.

چه اتفاقی برای پوست ما می‌افتد؟
ممکن است تا ٣٠ سالگی پوست ما زیبا و شفاف به نظر برسد اما به تدریج با برخورد هر تابش خورشید به پوست، زیبایی و لطافت آن تحت‌تأثیر قرار گرفته و لکه‌ها و چروک‌های ریز شروع به نمایان شدن می‌کنند. اولین خطوط و چین و چروک‌ها معمولا در اطراف چشم‌ها و لب‌ها به وجود می‌آیند.
بعد از تمام شدن دهه سوم زندگی پوست ما نازک‌تر و ظریف‌تر می‌شود. این قضیه به دلیل‌کم شدن میزان کلاژن و همچنین کاهش سرعت بازسازی سلول‌های پوست است. این حالت ممکن است باعث شود که صورت ما کسل‌کننده و شل به نظر برسد و دیگر گونه‌های شما به آن شادابی گذشته نباشد. از طرفی زندگی‌های مدرن و شلوغ امروزی باعث افزایش استرس شده که همین قضیه می‌تواند روی پوست شما تأثیر بدی داشته باشد.

وبلاگی بازدید : 751 زمستان 1393 نظرات (0)

شاید رفع موهای صورت و بدن، بویژه برای خانم‌ها و از سن پس از بلوغ، در ظاهر امر ساده‌ای به نظر برسد، اما این مساله در بسیاری موارد به روشی چالش‌برانگیز تبدیل می‌شود که شخص را با عوارض پوستی ناخواسته‌ای از جمله جوش‌های پوستی و زیر پوستی مواجه می‌کند.

حتی گاهی انتخاب بهترین روش از بین بردن موها به دلیل بعضی اطلاعات غلط رایج، فرد را دچار اضطراب و وسواس می‌کند. به عنوان نمونه، بسیاری تصور می‌کنند اصلاح با تیغ باعث ازدیاد موهای ناخواسته می‌شود، در حالی که چنین تصوری واقعیت ندارد.

دکتر نادر اربابی، متخصص پوست و مو در گفت‌وگو با جام‌جم در این باره توضیح می‌دهد: هیچ‌یک از روش‌های مختلف اصلاح موی صورت و بدن باعث افزایش یا کاهش دائم مو نمی‌شود، ولی ممکن است باعث ایجاد ضایعاتی شود که به عنوان جوش شناخته می‌شود. این جوش‌ها گاهی بسرعت بهبود می‌یابد و گاهی نیز به درمان تخصصی نیاز پیدا می‌کند.

وبلاگی بازدید : 626 زمستان 1393 نظرات (0)

سانی که موهای پرپشتی دارند،  اغلب با مشکل گوریدگی موها مواجه شده و چون راه حل را نمی دانند، این موضوع کلافه شان می کند. یا افرادی که چربی موهایشان طاقتشان را طاق کرده است، به درستی نمی دانند که با ماسک های خانگی و شیوه های آسان می توانند چربی را کنترل کنند. پس اگر موهای های پر پشت و در هم تنیده‌ای دارید، توصیه های  دکتر پرویز آریان، متخصص پوست و مو  را بخوانید.

گره موهایم به دست چه کسی باز می‌‌شود؟

بعضی افراد تصور می‌‌کنند کسانی که موهایی پر پشت دارند، دیگر غصه چه چیزی را باید بخورند. مگر امکان دارد که موهای پرپشت با فر طبیعی، بتواند مشکلی برای کسی به وجود بیاورد؟ در صورتی که به طور واقع بینانه باید گفت هر کسی اگر از موهایش به درستی نگهداری نکند دچار مشکل می‌‌شود. گره خوردن موها یا گوریده شدن از آن دسته مشکلاتی است که برای این افراد به طور رایج اتفاق می‌‌افتد.

وبلاگی بازدید : 499 زمستان 1393 نظرات (0)

ما آشکارا در مورد مقابله با آکنه‌ی سینه، موهای زیر بغل، برآمدگی‌های قرمز روی پوست و مشکلات دیگر بدنمان صحبت می‌کنیم، اما از موهای بینی به ندرت گله می‌کنیم. کاملا مشخص نیست که چرا به این موضوع توجه نمی‌شود.

شاید به این خاطر است که موی بینی، چیزی است که معمولا به پدربزرگ‌های پیرمان نسبت داده می‌شود. اما حقیقت این است که اکثر ما زمانی با آن سر و کار پیدا خواهیم کرد.

ما انسان هستیم و حتی مشهورترین بازیگران سینما نیز از موهای بینی در امان نیستند. همانطور که نقل شده مارلون براندو در فیلم «کنتسی از هنگ کنگ» به سوفیا لورن گفته که می‌تواند موهای بلند بینی او را که بیرون زده‌اند ببیند!

ما از متخصص مراقبت از پوست و مو، دبرا جالیمن در مورد نحوه‌ی رسیدگی به موهای بینی سوالاتی پرسیدیم که در زیر آمده است.

آیا موهای بینی، فایده‌ای دارند؟

وبلاگی بازدید : 603 پاییز 1393 نظرات (0)

استفاده از کدو تنبل بعنوان ادویه‌ی قهوه، سر و صدای زیادی به پا کرده است، اما در پاییز می‌توان از کدو در تهیه‌ی بسیاری چیزهای دیگر نیز استفاده کرد. کدو حلوایی فقط بعنوان یک دکور زیبا برای جشن و تهیه‌ی کلوچه بکار نمی‌رود، بلکه برای پوست شما هم فوق‌العاده مفید است!

تعجب آور است، اما کدو تنبل سرشار از ویتامین‌های A و C است، پوست را تسکین می‌دهد، و از آنتی اکسیدان‌ها برای ترمیم آسیب‌های محیطی استفاده می‌کند. کدو تنبل حاوی آنزیم‌های طبیعی لایه برداری است که پوست شما را از شر سلول های خشک، خلاص کرده و در نتیجه پوستتان روشنتر، تمیزتر، و خوش رنگ‌تر می‌شود.

اگر آنقدر کدو ندارید که بتوانید به تنهایی روی پوستتان بگذارید و منتظر معجزه‌اش باشید، مسئله‌ای نیست. ما یک دستور تهیه‌ی ماسک از ایندی لی، بنیانگذار و مدیر عامل مجموعه‌ی مراقبت از پوست سازگار با محیط ایندی لی، بدست آورده ایم.

برای تبدیل این ماده‌ی فصلی به یک ماسک عالی برای پوست صورت، به چند ماده‌ی دیگر هم نیاز دارید که در ادامه توضیحاتش آمده است.

وبلاگی بازدید : 691 پاییز 1393 نظرات (0)

من بین دندان‌هایم یک فاصله‌ی بزرگ دارم، خیلی هم دوستش دارم! وقتی در ۱۵ سالگی، سیم‌های دندان‌هایم را باز کردم، آنها (که به مدت ۲.۵ سال تحت فشار بودند) در اولین شب، دوباره از هم فاصله گرفتند. دلم می‌خواست گریه کنم. نمی‌توانید حال مرا درک کنید.

ارتودنتیست آهی کشید و به من گفت که اگر دوباره ارتودنسی کنم، این فاصله را برطرف خواهد کرد، اما من قبول نکردم. این فاصله، از نظر من جالب بود. سال‌ها بعد، به ویژگی مورد علاقه‌ی من تبدیل شد، و حالا به لبخند من معنی می‌دهد.

من تا جایی که می‌توانم، آن را بیشتر آشکار می‌کنم. حالا وقتی دندان‌هایم را سفید می‌کنم و رژ لب بسیار روشن و قرمز می‌زنم، همه‌اش برای این است که همه به دهان من توجه کنند!

حالا به این فکر کنید که به کدام قسمت صورتتان علاقه دارید؟ آیا لب‌های کلفتتان است؟ چشمان درشت و پر احساستان؟شاید کک و مک روی بینی یا ابروهای پرتان باشد، یا این حقیقت که پوستتان هیچوقت جوش نمی‌زند.

وبلاگی بازدید : 568 پاییز 1393 نظرات (0)

مهم نیست پوست‌تان چه ایرادی دارد. از خشکی و چربی بیش از اندازه گرفته تا حساسیت یا تیرگی، همه ایرادهای ظاهری پوست را می‌توان با یک ماسک خوب برطرف کرد. اما خریدن یک ماسک از برندهای قابل اعتماد حدود 100 هزار تومان خرج برمی‌دارد و به همین‌خاطر این ماسک‌ها در سبد خرید هر کسی دیده نمی‌شود اما نگران نباشید. قرار نیست به‌خاطر کمی صرفه‌جویی، قید زیبایی‌تان را هم بزنید. شما می‌توانید بی‌نیاز از خرید ماسک‌های آماده، خودتان در خانه بهترین ماسک‌ها را بسازید و تنها بعد از چند هفته، ایرادهایی که سال‌ها زیبایی‌تان را خدشه‌دار می‌کردند، برطرف کنید.

برای همه پوست‌ها

معجون شفاف‌کننده

مواد لازم: سفیده تخم‌مرغ، نشاسته و ماست

وبلاگی بازدید : 672 تابستان 1393 نظرات (0)

کسانی که بطور طبیعی دارای موهای مجعد یا فرفری هستند، می‌دانند چه حسی دارد که برای داشتن موی صاف همیشه بدنبال اتوی مو باشید! اتوی مو، یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای داشتن موهای براق و یکدست است. ولی در دراز مدت می‌تواند به مو آسیب بزند.

حتی زمانی که همراه با محصولات محافظت در برابر حرارت، از آن استفاده کنید، باز هم مو در خطر خشک شدن و از دست دادن بافت طبیعی‌اش قرار دارد. اگر هفته‌ای یک بار هم از اتوی مو استفاده می‌کنید، باز هم لازم است گاهی اوقات به موهایتان استراحت دهید و اتو را کنار بگذارید.

بیگودی‌های مو به شما این امکان را می‌دهند که بدون اینکه نگران سوختن موهایتان باشید، آنها را کاملا صاف کنید. بطوریکه انگار در آرایشگاه صاف شده‌اند! اما چگونه باید اینکار را انجام دهیم؟

قدم ۱: موهایتان را با یک شامپوی صاف کننده‌ی مو بشویید و کاملا آبکشی کنید. شامپوهای حاوی کراتین و روغن آرگان بهترین نوع شامپو هستند، زیرا کوتیکول‌های مو را برای یک سبک موی با دوام، تقویت و صاف نگاه می‌دارد.

وبلاگی بازدید : 580 تابستان 1393 نظرات (0)

ديگر برق چشم و برق دندان يادآور شخصيت‌هاي بدجنس كارتون‌هاي دوران كودكي نيست؛ برقي كه نشانه يك کلک یا حقه پنهاني باشد. امروز اين برق مفهوم ديگري داردو به معني ثروتمند بودن فرد است و نشان زيبايي! اواخر سال گذشته بود که یکی از خبرگزاری‌ها، گزارشی جالب درباره کاشت نگین در چشم، در یکی از بیمارستان‌های خصوصی تهران منتشر کرد! این موضوع هم به لحاظ حساس بودن چشم و هم هزینه‌های این کار، به نوعی اقدامی خاص برای دستیابی به زیبایی بیشتر محسوب می‌شود. این گزارش تلاشی است برای ارائه اطلاعات بیشتر در زمینه کاشت نگین در چشم.

کشف نام کلینیک

یکی از هیجان‌انگیزترین فعالیت‌های ممکن در حرفه خبرنگاری، جست و جو برای حل معماهاست. معمای این گزارش، یافتن کلینیکی بود که جراحی کاشت نگین در آنجا انجام می‌شود. پیگیری منبع خبر و گفت‌وگو با آدم‌های فعال در حوزه زیبایی، ما را به کلینیک مورد نظر رساند. البته ما هم به دلایلی نمی‌توانیم اسم این کلینیک را فاش کنیم! حتی ذکر نام تنها جراحی که در ایران کاشت نگین انجام می‌دهد، در حال حاضر غیرممکن است، چون او شخصیت شناخته شده و به اصطلاح «درچشمی» است؛ در حد درخشش نگین در چشم!

تفریحی
پیشنهاد 2






تعداد صفحات : 16

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جنسیت شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3266
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 43
  • تعداد اعضا : 53
  • آی پی امروز : 667
  • آی پی دیروز : 636
  • بازدید امروز : 3,898
  • باردید دیروز : 6,485
  • گوگل امروز : 23
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 22,673
  • بازدید ماه : 88,093
  • بازدید سال : 632,210
  • بازدید کلی : 6,987,737
  • پخش زنده فوتبال
    مطالب پربازدید
    بازی انلاین مجله