loading...
مجله وبلاگی | بروز ترین مجله اینترنتی
وبلاگی بازدید : 1837 زمستان 1393 نظرات (0)

مرورگرهای وب متعددی در بازار هستند که هریک از آن‌ها در بخشی از کارها دارای توانایی‌های برتر از سایر مرورگرها هستند، در این میان گوگل کروم بهترین خدمات فارق از پلتفرم را عرضه می‌کند و فایرفاکس برای تمام دستگاه‌ها خدمات مخصوص آن دستگاه را مهیا می‌کند ولی وقتی بحث امنیت در وب‌گردی پیش می‌آید نمی‌توان به نامی به‌غیر از مرورگر وب Aviator فکر کرد.

در ابتدای امر و برای اطمینان حاصل کردن از امنیت این مرورگر کافی است بدانید که سازندگان این مرورگر در حقیقت هکرهای کلاه سفید هستند و حتی نام این شرکت نیز با الهام‌ گرفتن از این موضوع، WhiteHat Security است. یک هکر به خوبی می‌داند که چگونه نقاط امنیتی سیستم را شناسایی کند و در شرایطی که سیستم متعلق به خود او باشد آن‌گاه می‌توان بر روی پوشاندن حفره‌های امنیتی توسط او حساب ویژه‌ای باز کرد.


وبلاگی بازدید : 1112 پاییز 1393 نظرات (0)

مايکروسافت به تازگي در جريان رويدادي در سن فرانسيسکو، ويندوز 10 را معرفي کرد. ويژگي هاي جالب زيادي در نسخه  جديد ويندوز وجود دارد. در ادامه به 6 ويژگي جالب ويندوز 10 مي پردازيم.

منوي استارت: منوي استارت سابق بار ديگر به ويندوز بازگشته است با اين تفاوت که حالا فضاي بيشتري براي شخصي سازي نرم افزارهاي مورد علاقه کاربر وجود دارد و البته کاشي هاي زنده نيز به آن جلوه  جديدي داده اند.

همه چيز در يک پنجره اجرا مي شود: اَپ هاي ويندوز استور نيز حالا دقيقا مانند نرم افزارهاي محيط دسکتاپ در قالب پنجره اجرا مي شود و مي توان اندازه  پنجره  آن ها را تغيير داد و حالا در بالاي اين اَپ ها نيز نوار عنوان وجود دارد که به کاربر امکاناتي مانند بزرگ نمايي، کوچک نمايي و بستن پنجره را مي دهد.

چند دسکتاپ: حالا کاربران مي توانند براي اهداف مختلف دسکتاپ هاي متفاوتي ايجاد و بين اين دسکتاپ ها سوئيچ کنند و کار خود را از جايي که باقي مانده است، دنبال کنند. به گزارش zoomit ،اين قابليت بسيار کاربردي و جذاب خواهد بود. اگر کاربر مک يا توزيع هاي مختلف لينوکس باشيد، با اين قابليت آشنا هستيد.

وبلاگی بازدید : 588 پاییز 1393 نظرات (0)

با پیشرفت علم و فناوری، یکی از نگرانی‌های کاربران اینترنتی افشا شدن اطلاعات هویتی یا هک شدن حساب‌های شخصی‌شان در فضای اینترنتی و مجازی است. ادوارد اسنودن در همین راستا بزرگترین افشاگر تاریخ جاسوسی اطلاعات جهان 4 توصیه به کاربران اینترنتی ارائه کرده است.

ادوارد اسنودن، افشاگر بزرگترین توطئه و جاسوسی اطلاعات جهان است که اسناد محرمانه طبقه بندی شده ای از برنامه های فوق سری مقامات آمریکایی را در اختیار نشریات آمریکایی مانند گاردین، نیویورک تایمز و واشنگتن پست قرار داده بود، 4 توصیه مهم امنیتی را به کاربران اینترنتی ارائه داده تا بتوانند اطلاعات خود را از دست هکرها محفوظ نگه دارند.

وبلاگی بازدید : 595 پاییز 1393 نظرات (0)

مایکروسافت روز گذشته رسما از ویندوز 10 رونمایی کرد تا اخبار عرضه ویندوز 9 به پایان برسد.

مایکروسافت از عرضه آخرین ویندوزش با عنوان «Windows 10» خبر داده است. ویندوز 8، ویندوزی نبود که مخاطبان به آن علاقه مند باشند و دارای باگ هایی بود که کاربران را برای حذف ویندوز جدید و نصب ویندوزهای قبلی ترغیب می کرد.

سیستم عامل جدید با نام «Windows TH» یا «Windows One» نیز شناخته می شود. ویندوز 10 را ترکیبی از ویندوز 7 و 8 می دانند.

تری میرسون، سخنگوی مایکروسافت در رابطه با ویندوز جدید گفت:ویندوز 10 برترین پلتفرم ارائه شده تا به امروز خواهد بود. این پلتفرم به سادگی می تواند حجم گسترده ای از برنامه های را انجام داده و از لحاظ سخت افزاری نیز تجربه متفاوتی را پیش روی کاربران قرار خواهد داد.

وبلاگی بازدید : 560 پاییز 1393 نظرات (0)

گرماي بيش از حد بر عملکرد رايانه شما و طول عمر قطعات آن تاثير مي گذارد. اما چطور مي توانيد بگوييد که سيستم بسيار داغ شده يا تنها گرم است؟ در ادامه باما همراه شويد تا نگاهي داشته باشيم بر عوامل تشديد کننده گرما در سيستم ،دماي مناسب سيستم و راه هاي حفاظت از آن.

چگونه حرارت توليد مي شود؟

حرارت طبيعي ايجاد شده، حاصل جريان برق است. البته مقدار انرژي برقي که سيستم نياز دارد به وظيفه اي بستگي دارد که قرار است انجام دهد. اجزاي درون رايانه خيلي راحت گرما توليد مي کنند. زماني که CPU روي فرکانس هاي بالا و با سرعت بالايي در حال پردازش است، حالتي به نام اورکلاکينگ (Overclocking) پيش مي آيد که با توليد گرماي زياد دماي سيستم را بسيار بالا مي برد. فايده انجام اين کار سريع تر شدن کار ها و پردازش بالاتر سيستم است، اما قطعا به ولتاژ بالايي از برق نياز دارد که اين وظيفه را به خوبي به سرانجام برساند که نتيجه اي برابر با گرماي بيشتر دستگاه در پي خواهد داشت. سيستم هم فعاليتي براي کاهش گرما انجام مي دهد که به آن آندرکلاکينگ (Underclocking) مي گويند. به گزارش zoomit ،زماني که اين کار انجام مي شود، بهره وري سيستم کاهش پيدا مي کند.انجام دادن بازي ها، ديدن ويدئو، محاسبات سنگين، رايت و کپي فايل ها، همگي مي تواند فشار زيادي را بر CPU وارد کند.

وبلاگی بازدید : 551 پاییز 1393 نظرات (0)


امکان ندارد صحبت از گوگل شود و از امکانات جذاب و ابزارهاي کاربردي آن صحبتي به ميان نيايد. اين غول جست وجوگر اينترنتي داراي محصولات و ترفندهايي است که بدون نياز به پرداخت هزينه اي، مي توانيد از آن ها استفاده کنيد.در اين مطلب با 10 مورد از اين ترفندها آشنا مي شويد.


جست وجوي پروازهاي ارزان قيمت

Google Flight Search يکي از آسان ترين سايت هاي بررسي قيمت پروازهاست. مبدا و مقصد خود را در نقشه مشخص و سپس تاريخ را تعيين کنيد. وقتي تاريخ را مشخص مي کنيد، لازم است به قيمت ها در روز هاي مختلف توجه داشته باشيد. گوگل نموداري از روز ها با ارزان ترين بليت ها را روي نمودار مشخص مي کند.سپس مي توانيد نتايج را با فيلتر کردن آن ها از طريق طول پرواز، شرکت هواپيمايي، قيمت، توقف ها و ... محدودتر کنيد. به گزارش zoomit ،وقتي پرواز دلخواه خود را پيدا کرديد، مي توانيد مستقيم به سايت شرکت هواپيمايي مراجعه کنيد.



وبلاگی بازدید : 1068 تابستان 1393 نظرات (0)
مرورگرهای اینترنت مجرای ارتباط شما با جهان مجازی‌اند و اگر حفره‌های امنیتی موجود در آنها را نشناسید و اقدامات لازم برای رفع آنها انجام ندهید، به سادگی حریم خصوصی خود را در دسترس نفوذگران اینترنتی قرار خواهید داد.

بسیاری از کاربران اینترنت اطلاعات قابل توجهی درباره روش‌های نفوذ به سیستم‌های کامپیوتری ندارند و معمولا به این نکته توجه نمی‌کنند که آسیب‌پذیری‌های امنیتی موجود در نرم‌افزارهای مختلف نصب‌شده روی سیستم، تا چه اندازه آنها را در معرض خطر قرار می‌دهد و شرایط را برای رخنه هکرها و سارقان اطلاعات فراهم می‌کند.
مرورگرهای اینترنت از جمله برنامه‌هایی هستند که وجود آسیب‌پذیری امنیتی (Bug) در آنها، کل سیستم را به شدت در معرض خطر نفوذ هکرها قرار می‌دهد و به همین خاطر رعایت برخی ملاحظات برای کاهش احتمال سرقت اطلاعات ضروری است. کاربران اینترنت باید بدانند که توجه به آسیب‌پذیری‌های امنیتی مرورگرها یک ضرورت است.
وبلاگی بازدید : 533 تابستان 1393 نظرات (0)

بر اساس گزارشات منتشر شده، ویندوز 9 تا یکی دو ماه آتی، اواخر ماه سپتامبر یا اکتبر به بازار فناوری ارائه خواهد شد.

مایکروسافت هیچ گونه مانعی برای استفاده از این ویندوز قائل نشده و تمام مخاطبان و کاربران می توانند از این ویندوز استفاده کنند در صورتی که آنها قبول کنند این ویندوز هر ماه توسط مایکروسافت به صورت خودکار به روز می شود.

با وجود خبر انتشار ویندوز 9 تا ماه آتی مایکروسافت هنوز اطلاعات دقیقی از این ویندوز منتشر نکرده و به درستی مشخص نیست که چه تغییراتی در این ویندوز نسبت به ویندوز 8 یا 8.1 شکل گرفته است اما نواقصی که در ویندوزهای قبلی وجود داشت از این ویندوز حذف شده اند.

نسخه ای که در سایت های مختلف منتشر شده، گویای این موضوع است که هم کاربران لمسی و هم کاربران دسکتاپ از این ویندوز راضی خواهند بود.

وبلاگی بازدید : 849 تابستان 1393 نظرات (0)

هرچند استفاده از گوشي هاي هوشمند اندرويدي موجود، در مقايسه با نمونه هاي توليد شده در ساير اکوسيستم ها داراي مزايايي است، اما کند شدن اين ابزار ها پس از گذشت زمان يکي از معايب اين سيستم عامل است. در ادامه با ما همراه باشيد تابا ۱۱ نکته براي روان سازي وبهبود عملکرد گوشي هاي هوشمند آشنا شويد.

گجت اندرويدي خود را به روزرساني کنيد

به روزرساني هاي نرم افزاري را مي توان به صورت مستقيم با استفاده از اتصال تلفن هوشمند به اينترنت و چک کردن وجود به روزرساني اعمال کرد. به روزرساني گوشي يا تبلت اندرويد به اين روش را دراصطلاح OTA مي خوانند. براي چک کردن وجود به روزرساني در حالتي که گوشي شما به اينترنت وصل باشد،به قسمت Setting>About device> Software Update برويد و با انتخاب Check for Update تلفن هوشمند خود را به آخرين نسخه  منتشر شده، به روز کنيد.اين قانون براي اپليکيشن ها نيز صادق است و مي توانيد با اجراي گوگل پلي استور و مراجعه به قسمت MyApps از طريق منوي اين فروشگاه، اپليکيشن هاي نصب شده روي گوشي خود را به روزرساني کنيد.

وبلاگی بازدید : 1439 تابستان 1393 نظرات (0)
اگر از سيستم عامل ويندوز استفاده مي کنيد ،مسلما اولين چيزي که دوست نداريد هيچ گاه با آن روبه رو شويد ويروس ها هستند. وب سايت تک رادار به تازگي نتايج تحقيقات خود را درباره بهترين آنتي ويروس هاي رايگان سال 2014 ارائه کرده است که گزينه هاي برتر آن را در اين مطلب به شما معرفي مي کنيم. معمولا کاربران علاقه اي به نرم افزارهاي آنتي ويروس ندارند چرا که بخشي از قدرت پردازشي و سرعت سيستم را به خود اختصاص مي دهد. هزينه کردن براي خريد لايسنس آنتي ويروس هاي پولي نيز به شما ضمانتي براي دريافت بهترين نخواهد داد. اما در هر صورت استفاده از آنتي ويروس روي سيستم عامل ويندوز مي تواند درجه  بهتري از امنيت را براي شما به ارمغان بياورد. در صورت استفاده از ويندوز، پيشنهاد مي کنيم حتما يکي از مواردي را که ذکر مي شود براي حفظ امنيت سيستم خود دريافت و نصب کنيد. همچنين در صورتي که هنوز از Microsoft Security Essentials روي ويندوز خود بهره مي بريد، مطمئن باشيد که زمان ارتقاي آن به يک گزينه  بهتر فرا رسيده است.به گزارش zoomit ،اين ساخته  دست مايکروسافت، در آزمايش هاي انجام شده توسط مرجع معتبر AV-Test يکي از بدترين امتيازها را در زمينه هاي شناسايي به دست آورده است که آن را پشت سر تمامي اين آنتي ويروس هاي رايگان قرار مي دهد.
تفریحی
پیشنهاد 2






تعداد صفحات : 23

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جنسیت شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3266
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 34
  • تعداد اعضا : 53
  • آی پی امروز : 147
  • آی پی دیروز : 677
  • بازدید امروز : 485
  • باردید دیروز : 4,097
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 23
  • بازدید هفته : 23,357
  • بازدید ماه : 88,777
  • بازدید سال : 632,894
  • بازدید کلی : 6,988,421
  • پخش زنده فوتبال
    مطالب پربازدید
    بازی انلاین مجله