loading...
مجله وبلاگی | بروز ترین مجله اینترنتی
وبلاگی بازدید : 1725 1394 نظرات (0)

قرار گیری در معرض آفتاب را محدود سازید تا از آسیب به لایه های سطحی پوست جلوگیری شود.

اکثر خانم ها خواهان پوستی سفت و صاف هستند اما با بالا رفتن سن پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد.از این رو پوست زیر چانه و گردن باعث ایجاد چروک های عمیق و خطوط نازک می شوند مخصوصا کاهش وزن ناگهانی باعث شل شدن پوست می شود.

دوست دارید یاد بگیرید که چطور پوست شل بدنتان را سفت کنید؟ حتماً این مطلب را بخوانید.

وبلاگی بازدید : 1297 پاییز 1394 نظرات (0)

شامپویتان را متناسب با نوع موهای‌تان انتخاب کنید تا کمتر آسیب ببینند.

به نقل از مجله زندگی ایده آل، برای ما که در آب و هوای آلوده شهرهای بزرگ رفت و آمد می‌کنیم و برای ما که با آمدن و رفتن هر مدی موی خود را در معرض مواد شیمیایی رنگ، مش و... قرار می‌دهیم، مراقبت از مو مثل مسواک شبانه واجب است. استفاده از هر شامپویی که دم دست‌تان باشد، موهای‌تان را به سمت بی کیفیت شدن و شما را در نهایت به سمت کچل شدن می‌برد؛ پس با آگاهی از نوع موهای خود دست به انتخاب بزنید.


وبلاگی بازدید : 1127 تابستان 1394 نظرات (0)


این روزها بازار استفاده از گیاهان مختلف برای تقویت موی سر و پیشگیری از ریزش مو حسابی داغ است. خیلی‌ها ترجیح می‌دهند به جای استفاده از انواع لوسیون‌ها و شامپوهایی که درست نمی‌دانند از چه مواد شیمیایی تشکیل شده سراغ گیاهانی بروند که صدها سال است خواص مفید آن بر موی سر به اثبات رسیده است. کدام‌یک از شما حداقل برای یک‌بار هم که شده توصیه به استفاده از حنا را از یکی از بزرگ‌ترهای فامیل نشنیده‌اید؟



وبلاگی بازدید : 614 بهار 1394 نظرات (0)

یک متخصص پوست و مو با تاکید بر اینکه رنگ موهای شیمیایی باعث آسیب جدی به مو می‌شوند، گفت: سالانه سه تا چهار نوبت رنگ کردن مو، آسیب زیادی به مو نمی‌رساند، اما اگر بیشتر از این تعداد باشد ممکن است آسیب جدی به مو وارد شود

دکتر امیرهوشنگ احسانی افزود: بیشتر افراد به مواد شیمیایی موجود در رنگ مو‌ها حساسیت دارند و این آلرژی در مو‌ها بروز نمی‌کند بلکه در اطراف مو و در موارد شدید باعث التهاب و تورم چشم و اطراف آن می‌شود. این حساسیت پوستی باعث مشکلات پوستی در کناره‌های گردن و ایجاد اگزوما در افراد می‌شود. خارش پوست سر، ناحیه پیشانی، گوش، پشت گردن و صورت نیز از دیگر عوارض افراط در مصرف رنگ موهاست.

وبلاگی بازدید : 2161 بهار 1394 نظرات (0)

داشتن موهای بلند، مقاوم و ضخیم دغدغه بسیاری است اما همه نمی‌توانند موهایشان را بدون ریزش مو، آسیب و خشکی بلند نگه دارند.

نازک شدن موها مشکل شایعی است که دلایل مختلفی دارد. رژیم غذایی، آلودگی هوا و بی‌توجهی به موها باعث بیماری مو و پوست سر می‌شود. اما راه‌های زیادی برای مراقبت از پوست سر و مو وجود دارد که هر روز از سوی متخصصان توصیه می‌شود. چند راهکاری که در ادامه آمده نیز مفیدند:

وبلاگی بازدید : 1704 زمستان 1393 نظرات (0)

مو نقش مهمی در زیبایی دارد و زمانی که ریزش آن آغاز می‌شود تاثیر چشمگیر در کاهش اعتماد به نفس دارد اما مواد غذایی متعددی نیز وجود دارد که نه تنها می‌توان سرعت ریزش مو‌ها را کاهش داد بلکه از ریزش بیشتر آن‌ها نیز جلوگیری کرد.

وقتی خط رویش مو عقب می‌رود، یعنی که تغییرات ناخوشایندی در بدن شما در حال وقوع است. این تغییرات ناشی از کمبود برخی از مواد غذایی است. هلث نیوز در گزارشی از قول کارشناسان تغذیه، 10 ماده غذایی مهم و مفید را برای رفع این مشکل پیشنهاد کرده که در ادامه ذکر کرده‌ایم:

وبلاگی بازدید : 439 زمستان 1393 نظرات (0)

شامپویی که استفاده می‌کنید می‌تواند تاثیر بسیار زیادی بر موهای شما داشته باشد؛ پس انتخاب یک شامپو نیازمند توجه و تفکر است. یک شامپوی نامناسب می‌تواند باعث تجمع مواد شیمیایی اضافی روی مو، بوجود آمدن موخوره، و کاهش عمر رنگ موی شما شود و ظاهر موهای شما را کدر و بی طراوت کند.

ما با «نیکی لی» یکی از مالکین سالن زیبایی Nine Zero One در لس آنجلس و «لیز کونان»، تریکولوژیست در کلینیک فیلیپ کینگزلی در نیویورک صحبت کردیم تا بفهمیم که کدام محصولات و مواد تشکیل دهنده برای موهای شما مناسبند و راه درست شستن موها چیست.

وبلاگی بازدید : 776 زمستان 1393 نظرات (0)

اثرات تخریبی نور خورشید و سرعت پایین ترمیم سلول‌های پوست باعث ایجاد لکه‌ها و چین و چروک‌هایی روی پوست می‌شوند. در این مقاله به روش‌های کم هزینه‌ای خواهیم پرداخت که می‌توانید به کمک آن‌ها سلامت و زیبایی پوست خود را حفظ کنید.

چه اتفاقی برای پوست ما می‌افتد؟
ممکن است تا ٣٠ سالگی پوست ما زیبا و شفاف به نظر برسد اما به تدریج با برخورد هر تابش خورشید به پوست، زیبایی و لطافت آن تحت‌تأثیر قرار گرفته و لکه‌ها و چروک‌های ریز شروع به نمایان شدن می‌کنند. اولین خطوط و چین و چروک‌ها معمولا در اطراف چشم‌ها و لب‌ها به وجود می‌آیند.
بعد از تمام شدن دهه سوم زندگی پوست ما نازک‌تر و ظریف‌تر می‌شود. این قضیه به دلیل‌کم شدن میزان کلاژن و همچنین کاهش سرعت بازسازی سلول‌های پوست است. این حالت ممکن است باعث شود که صورت ما کسل‌کننده و شل به نظر برسد و دیگر گونه‌های شما به آن شادابی گذشته نباشد. از طرفی زندگی‌های مدرن و شلوغ امروزی باعث افزایش استرس شده که همین قضیه می‌تواند روی پوست شما تأثیر بدی داشته باشد.

وبلاگی بازدید : 751 زمستان 1393 نظرات (0)

شاید رفع موهای صورت و بدن، بویژه برای خانم‌ها و از سن پس از بلوغ، در ظاهر امر ساده‌ای به نظر برسد، اما این مساله در بسیاری موارد به روشی چالش‌برانگیز تبدیل می‌شود که شخص را با عوارض پوستی ناخواسته‌ای از جمله جوش‌های پوستی و زیر پوستی مواجه می‌کند.

حتی گاهی انتخاب بهترین روش از بین بردن موها به دلیل بعضی اطلاعات غلط رایج، فرد را دچار اضطراب و وسواس می‌کند. به عنوان نمونه، بسیاری تصور می‌کنند اصلاح با تیغ باعث ازدیاد موهای ناخواسته می‌شود، در حالی که چنین تصوری واقعیت ندارد.

دکتر نادر اربابی، متخصص پوست و مو در گفت‌وگو با جام‌جم در این باره توضیح می‌دهد: هیچ‌یک از روش‌های مختلف اصلاح موی صورت و بدن باعث افزایش یا کاهش دائم مو نمی‌شود، ولی ممکن است باعث ایجاد ضایعاتی شود که به عنوان جوش شناخته می‌شود. این جوش‌ها گاهی بسرعت بهبود می‌یابد و گاهی نیز به درمان تخصصی نیاز پیدا می‌کند.

وبلاگی بازدید : 500 زمستان 1393 نظرات (0)

زمستان دیگر رسما شروع شده؛ چه فکری بهتر از اینکه از اولین روزهای سردترین و خشک‌ترین فصل سال، حواس‌مان بیشتر از هر فصلی به پوست‌مان باشد. در زیر می‌توانید با ساده‌ترین نکاتی که سلامت و زیبایی پوستتان را در زمستان گارانتی می‌کند، آشنا شوید.

در روزهای زمستان، مصرف مرطوب‌کننده را بالاتر ببرید، و هر روز، چند بار پوست دست‌ها و صورت‌تان را مرطوب کنید.

تصور غلطی درباره‌ی کرم‌های ضدآفتاب وجود دارد که فکر می‌کنیم از این کرم‌ها فقط باید در روزهای آفتابی تابستان استفاده کنیم. به این عادت اشتباه پایان دهید و هر صبح قبل از خروج از خانه به صورت‌تان کرم ضد آفتاب بزنید.

تفریحی
پیشنهاد 2






تعداد صفحات : 16

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جنسیت شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3266
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 53
  • آی پی امروز : 546
  • آی پی دیروز : 636
  • بازدید امروز : 2,671
  • باردید دیروز : 6,485
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 21,446
  • بازدید ماه : 86,866
  • بازدید سال : 630,983
  • بازدید کلی : 6,986,510
  • پخش زنده فوتبال
    مطالب پربازدید
    بازی انلاین مجله