loading...
مجله وبلاگی | بروز ترین مجله اینترنتی
وبلاگی بازدید : 614 بهار 1394 نظرات (0)

یک متخصص پوست و مو با تاکید بر اینکه رنگ موهای شیمیایی باعث آسیب جدی به مو می‌شوند، گفت: سالانه سه تا چهار نوبت رنگ کردن مو، آسیب زیادی به مو نمی‌رساند، اما اگر بیشتر از این تعداد باشد ممکن است آسیب جدی به مو وارد شود

دکتر امیرهوشنگ احسانی افزود: بیشتر افراد به مواد شیمیایی موجود در رنگ مو‌ها حساسیت دارند و این آلرژی در مو‌ها بروز نمی‌کند بلکه در اطراف مو و در موارد شدید باعث التهاب و تورم چشم و اطراف آن می‌شود. این حساسیت پوستی باعث مشکلات پوستی در کناره‌های گردن و ایجاد اگزوما در افراد می‌شود. خارش پوست سر، ناحیه پیشانی، گوش، پشت گردن و صورت نیز از دیگر عوارض افراط در مصرف رنگ موهاست.

وبلاگی بازدید : 1781 زمستان 1393 نظرات (0)
1- مژه هایتان را فر کنید
یکی از ساده ترین راه ها برای بزرگتر نشان دادن چشمها ، فر کردن مژه ها بوسیله فرمژه است. خیلی مهم است که حتما” قبل از استفاده از ریمل ، مژه هایتان را فر کنید و اگر فراموش کردید که قبل از ریمل این کار را انجام دهید حتما” اجازه بدهید ریملتان کاملا” خشک شود و سپس از فرمژه استفاده کنید
وبلاگی بازدید : 691 پاییز 1393 نظرات (0)

من بین دندان‌هایم یک فاصله‌ی بزرگ دارم، خیلی هم دوستش دارم! وقتی در ۱۵ سالگی، سیم‌های دندان‌هایم را باز کردم، آنها (که به مدت ۲.۵ سال تحت فشار بودند) در اولین شب، دوباره از هم فاصله گرفتند. دلم می‌خواست گریه کنم. نمی‌توانید حال مرا درک کنید.

ارتودنتیست آهی کشید و به من گفت که اگر دوباره ارتودنسی کنم، این فاصله را برطرف خواهد کرد، اما من قبول نکردم. این فاصله، از نظر من جالب بود. سال‌ها بعد، به ویژگی مورد علاقه‌ی من تبدیل شد، و حالا به لبخند من معنی می‌دهد.

من تا جایی که می‌توانم، آن را بیشتر آشکار می‌کنم. حالا وقتی دندان‌هایم را سفید می‌کنم و رژ لب بسیار روشن و قرمز می‌زنم، همه‌اش برای این است که همه به دهان من توجه کنند!

حالا به این فکر کنید که به کدام قسمت صورتتان علاقه دارید؟ آیا لب‌های کلفتتان است؟ چشمان درشت و پر احساستان؟شاید کک و مک روی بینی یا ابروهای پرتان باشد، یا این حقیقت که پوستتان هیچوقت جوش نمی‌زند.

وبلاگی بازدید : 391 پاییز 1393 نظرات (0)

تنها با یکبار رفتن به آرایشگاه و کراتینه کردن، موهای مجعد و وزدار، به موهایی براق و صاف تبدیل خواهد شد. این روش، پروتئین‌های کراتین را به موهایتان می‌چسباند، فر مو را کاهش می‌دهد و مو را قابل کنترل می‌کند. برای اینکه این درمان، ظاهر موی شما را به بهترین شکل حفظ کند، پس از انجام، نیاز به نگهداری از آن دارید.

خواب

درمان کراتین، بین ۳ تا ۵ ماه دوام می‌آورد. مدت زمان دوام آن با توجه به اینکه شما چطور از موهایتان مراقبت می‌کنید تعیین می‌شود.

برای اینکه موهایتان را به بهترین شکل نگاه دارید، از بالش‌های ساتنی و ابریشمی استفاده کنید. ساتن و ابریشم، میزان اصطکاک بین موی شما و بالشتان را در زمان خواب کاهش می‌دهند و باعث شکنندگی کمتری می‌شوند.

همچنین سایر پارچه‌ها، رطوبت مو را می‌گیرند. در حالیکه ساتن و ابریشم رطوبت موهای شما را حفظ خواهند کرد که یعنی موهایتان برای مدت طولانی تری صاف و براق خواهد ماند.

وبلاگی بازدید : 365 تابستان 1393 نظرات (0)


ما برای استفاده از رژ لب، اصولی اولیه مانند اینکه قرار است کجا برویم را در نظر می‌گیریم. اما با تنوع رژ لبهای موجود، پیدا کردن یک رژ لب مناسب می‌تواند کار کاملا دلهره آوری باشد.

فرقی نمی‌کند که اهل ماجراجویی باشید یا اینکه بخواهید محتاطانه رفتار کنید، ما به شما فرمول‌های کلی که قطعاً یکی از آن‌ها مناسب شماست را معرفی می‌کنیم. و چه کسی می داند، شاید به زودی هر سه را امتحان کنید!


رژ لب مات

رژ لب مات، جلوه‌ای جدی و سنگین، رنگدانه‌های بیشتر، و ماندگاری طولانی تری دارد؛ و اغلب اوقات تأثیر گذارتر از رژ لب‌های درخشان است. بهترین راه برای اینکه جسور و با شهامت بنظر برسید، استفاده از رنگ‌های پر رنگ و خیره کننده است.



وبلاگی بازدید : 471 تابستان 1393 نظرات (0)

آیا تابحال با فونداسیون یقه‌ی لباستان را لک کرده‌اید؟ یا برس ریمل را روی شلوارتان انداخته‌اید؟ یا رنگ مو را روی بلوزتان پخش کرده‌اید؟ برای از بین بردن لکه، صرفنظر از سطحی که دارید روی آن کار می‌کنید (پوشاک، کفپوش یا مبلمان) باید تشخیص دهید که با چه نوع لکه‌ای طرف هستید.

رژلب های روغنی یا مومی، شایع ترین لکه‌ها روی لباس هستند، در حالیکه لاک ناخن و فونداسیون به فاصله‌ی کمی بعد از آنها قرار دارند. برای همه‌ی ما اینگونه اتفاق‌های بد رخ داده است، اما نگران نباشید، می‌توان این خرابکاری‌ها را با محلول‌های ضد لک از بین برد.

رژ لب

محلول‌های پاک کننده‌ی مختلفی لکه های رژ لب را از بین می‌برند. مواد شوینده‌ی مایع، الکل ایزو پروپیل و آمونیاک، اکثر چربی‌ها را در خود حل می‌کنند. برای استفاده از تمام محلول‌ها، اول تا جایی که می‌توانید لکه‌ی رژ لب را با پارچه‌ی مرطوب تمیز، برطرف کنید، سپس از محلول‌تان استفاده کنید و بعد بر اساس دستورالعمل برچسب لباستان، آنرا بشویید و آبکشی کنید

وبلاگی بازدید : 463 تابستان 1393 نظرات (0)

آیا می‌دانید کدام شکل ناخن برای مانیکور ایده‌آل شماست؟ ۵ نوع متفاوت شکل ناخن را کشف کنید و بیاموزید که چگونه آنها را سوهان بزنید.

بیضی

کناره های مخروطی شکل ناخن‌های بیضی، شکل زیبایی برای خانمها می‌سازد. شکل بیضی، هم با ناخن‌های پهن و هم با ناخن‌های باریک‌تر همخوانی دارد، و با حالتب مطبوع به طول ناخن هم می‌افزاد.

برای دستیابی به شکل بیضی، دیواره های کناری را سوهان بزنید تا مطمئن شوید صاف و هموار هستند. سپس، دیواره‌های کناری را به شکل بیضی گردی فرم دهید، مطمئن شوید زوایای هر سمت باهم یکی باشد.

وبلاگی بازدید : 494 بهار 1393 نظرات (0)

موخوره می‌تواند باعث شکستن مو یا خشک شدنش شود. همچنین می‌تواند در نازک شدن یا تنک شدن مو هم مؤثر باشد. ما برای رهایی از دست موخوره راه‌های متعددی پیش رویمان هست، از جمله شامپوهای مختلفی که همین خاصیت ضد موخورگی‌شان را تبلیغ می‌کنند

اما نتیجه‌ی خیلی از این راه‌های درمانی رضایت‌بخش نیست. خانم‌ها، راه‌های درمانی خانگی می‌توانند این مشکل را تا حد خوبی کاهش دهند. در این راهنما با برخی از این راه‌های خانگی آشنا خواهید شد.

۱. موز و عسل

با ماسک طبیعی موز و عسل، موخوره تان را کم کنید! پوست یک موز را بکنید و لهش کنید، کمی هم عسل به آن اضافه کنید. برای دریافت نتیجه‌ی بهتر، کمی هم شیر به آن اضافه کنید تا خمیر نرمی بدست بیاید.

وبلاگی بازدید : 478 بهار 1393 نظرات (0)

اشتباه اول: کشیدن خط پهن سایه ابرو

جوی هیلی، متخصص طراحی ابرو، پیشنهاد می‌کند هنگام پرکردن ابروها با مداد، ضربه‌های سریع و سطحی بزنید تا خط‌هایی مانند موهای کوچک خود ابرو ایجاد شود. هیچگاه سعی نکنید با کشیدن مداد در کل ابرو خط‌های پهن و پیوسته ایجاد کنید.

اشتباه دوم: فراموش کردن محو کردن خطوط سایه ابرو

مداد ابرو هم مانند مداد چشم و مداد لب است. اما ما اینبار خط‌های محو تری می‌خواهیم. برای جلوگیری از واضح به نظر رسیدن خطوط، از یک قلم مو یا شانه‌ی کوچک مخصوص ابرو، برای محو و پخش کردن اثر مداد استفاده کنید (بعضی از مدادهای ابرو در طرف دیگر خود شانه ی کوچکی هم دارند). ابروها را به سمت پایین شانه کنید تا خطوط مداد در تمام سطح ابرو یکسان پخش شود. هم چنین می‌توانید برای اینکار از پدهای مخصوص سایه‌های آرایشی و یا گوش پاک کن هم استفاده کنید.

وبلاگی بازدید : 443 بهار 1393 نظرات (0)

شاید برایتان جالب باشد که بدانید میزان هزینه‌ای که برای خرید رنگ مو می‌کنید، عامل تعیین کننده‌ای برای خوب از آب در آمدن رنگ مو نیست! میزان موفقیت شما در رنگ کردن موهایتان، به دانش شما در چگونگی رنگ کردن آنها متناسب با نوع و اندازه‌ی موها دارد.

اگر موهای بلندی دارید، نکاتی که باید در رنگ کردن موهایتان رعایت کنید متفاوت از کسانی است که موهایشان کوتاه است. در اینجا به برخی نکات در خصوص رنگ کردن موهای بلند اشاره می‌کنیم.

استفاده از ابزار مناسب

اگر اولین بار نیست که موهایتان را رنگ می‌کنید، ممکن است وسوسه شوید که سریعا رنگ را روی موها گذاشته و چند مرحله را حذف کنید. اما وقتی که موهای بلندی دارید، باید زمان بیشتری را صرف کنید و از رنگ کردن تمام نقاط آن مطمئن شوید.

تفریحی
پیشنهاد 2






تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جنسیت شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3266
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 53
  • آی پی امروز : 410
  • آی پی دیروز : 636
  • بازدید امروز : 1,158
  • باردید دیروز : 6,485
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 19,933
  • بازدید ماه : 85,353
  • بازدید سال : 629,470
  • بازدید کلی : 6,984,997
  • پخش زنده فوتبال
    مطالب پربازدید
    بازی انلاین مجله