loading...
مجله وبلاگی | بروز ترین مجله اینترنتی
وبلاگی بازدید : 450 بهار 1393 نظرات (0)

ثبت نام از سرپرستان متقاضی نیازمند یارانه نقدی در سال 93 بطور همزمان از 20 فروردین ماه جاری در سراسر کشور آغاز خواهد شد.ثبت نام از طریق شبکه اینترنتی به نشانی www.refahi.ir و یا از طریق مراکز کمیته امداد، بهزیستی، دفاتر پستی، استانداری ها و فرمانداری ها انجام می شود.

براساس برنامه اعلام شده، ثبت نام از سرپرستان متقاضی نیازمند یارانه نقدی که عدد سمت راست شماره کارت ملی آنها «صفر» است از صبح روز 20 فروردین ماه جاری، بطور همزمان در سراسر کشور و از طریق شبکه اینترنتی به نشانی www.refahi.ir و یا از طریق مراکز کمیته امداد، بهزیستی، دفاتر پستی، استانداری ها و فرمانداری ها انجام می شود.

همچنین سرپرستان متقاضی نیازمند یارانه نقدی که عدد سمت راست شماره کارت ملی آنها «یک» است نیز می بایست در روز دوم ثبت نام یعنی 21 فروردین ماه جاری اقدام به نام نویسی در سایت رفاهی کنند.

وبلاگی بازدید : 529 بهار 1392 نظرات (0)

نقل می‌کنند در سالیانی بسیار دور موجوداتی روی زمین زندگی می‌کردند ـ منظورمان دایناسورها نیست، چون این موجوداتی که عرض می‌کنیم هنوز کاملا منقرض نشده‌اند ـ که به آنها مرد می‌گفتند. این مردها معمولا هیکل ورزیده‌ای داشتند.

این موجودات عجیب و غریب دو تا دست، دو تا پا، دو عدد چشم شهلا ـ در رنگ های مختلف ـ یک عدد بینی در سایز بزرگ، یک کله ـ با مو یا بدون مو ـ دو عدد گوش ـ که معمولا خوب کار نمی کنند ـ دهان، زبان و... دردسرتان ندهیم به خوبی و خوشی زندگی می کردند.

از همان سالیان قدیم داشتن سبیل برای مردها یک مزیت محسوب می شد، یعنی مرد بود و سبیلش. تا این که چرخ دوران چرخید و چرخید و بر اثر همین چرخیدن ها خیلی چیزها تغییر کرد. حتی موجوداتی که الان مرد نامیده می شوند. این موجودات با آن نمونه های قدیمی تفاوت های بسیاری پیدا کرده اند که مفصل خدمت تان عرض می کنیم.
وبلاگی بازدید : 926 زمستان 1390 نظرات (0)

حقیقات روان شناسان نشان می دهد که وجه تمایز انسان های موفق و ناموفق میزان تمرکز آنها روی کاری است که انجام می دهند. شما می توانید با تمرکز نیروهای ذهنی و توانایی هایتان روی چند فعالیت مهم و محدود بسیار بیشتر از یک انسان معمولی و در زمانی بسیار کوتاه تر به موفقیت برسید.

اگر تمایل دارید که در کارتان موفق شوید مطلب زیرا را بخوانید

تحقیقات روان شناسان نشان می دهد که وجه تمایز انسان های موفق و ناموفق میزان تمرکز آنها روی کاری است که انجام می دهند. شما می توانید با تمرکز نیروهای ذهنی و توانایی هایتان روی چند فعالیت مهم و محدود بسیار بیشتر از یک انسان معمولی و در زمانی بسیار کوتاه تر به موفقیت برسید.

همان طور که انرژی متمرکز در اشعه لیزر می تواند فولاد را برش دهد، توانایی در تشخیص مهم ترین عامل موفقیت، شما را قادر می سازد که به بالاترین سطوح موفقیت برسید. تشخیص اینکه در هر ساعت و دقیقه از زندگی تان روی چه موضوعی تمرکز کنید نیز عامل مهمی در رسیدن به نتیجه مطلوب است.

بقیه در ادامه مطلب . . .

وبلاگی بازدید : 5876 پاییز 1390 نظرات (1)


مهر: رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد که طی یکماه گذشته ۸۰ هزار معافیت تحصیلی برای دانشجویان صادر شده است.

سردار سید حمید صدرالسادات ظهر امروز در حاشیه دیدار مردمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از اهداف و رویکردهای این سازمان کاهش مراجعات حضوری و افزایش کیفیت خدمات ارائه شده است. باید سرعت خدمات‌دهی را افزایش دهیم و پاسخ‌گوی غیر حضوری مشمولان باشیم.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا از ثبت ۸۰ هزار درخواست معافیت تحصیلی خبر داد و افزود: هم اکنون معافیت‌های تحصیلی توسط مراکز پلیس +۱۰ ثبت می‌شود و در کمتر از یک ماه پاسخ درخواست به دانشگاه مورد نظر ارسال می‌شود. دانشجویان باید پس از قبولی در دانشگاه و ثبت‌نام موقت این برگه را به همراه فرم درخواست از طریق یکی از مراکز پلیس +۱۰ ثبت کنند.

وی ادامه داد: همچنین ثبت تمدید و تعجیل در اعزام نیز به مراکز پلیس +۱۰ واگذار شد. بر این اساس افرادی که دارای معذوریت‌هایی در اعزام هستند می‌توانند درخواست تمدید خود را از طریق این مراکز ثبت کنند.

بقیه در ادامه مطلب ...

وبلاگی بازدید : 655 پاییز 1390 نظرات (1)
اگر به تصویر کسی که سال‌ها عاشق او بوده‌ایم نگاه کنیم،‌ درد را کمتر احساس می‌کنیم. این، اگرچه باوری شاعرانه است،‌اما واقعیت است. ظاهرا دلیل این پدیده شگفت‌انگیز،‌ فعال شدن مرکز احساس امنیت در مغز است.




نگاه کردن به عکس کسی که دوستش دارید،‌ درد را کاهش می‌دهد. این جمله شاید شاعرانه به نظر برسد،‌ اما در واقع کاملا  علمی است. اما چرا؟ آیا تنها به دلیل ایجاد حس رضایت است؟ یا این که تصویر فرد مورد علاقه، تداعی‌کننده حفاظتی است که می‌تواند مانعی در برابر آسیب باشد؟ به نظر می‌رسد پاسخ دوم به واقعیت نزدیک است.

 پیش از این دانشمندان به این نتیجه رسیده بودند که نگاه کردن به عکس فرد مورد علاقه، درد را کم می‌کند. این‌ بار نائومی آیزنبرگر، روانشناس به دنبال پاسخ به این سوال است که چه‌طور چنین اتفاقی می‌افتد.

محققین، مغز 17 زن داوطلب را در حالی که به تصاویری از یک فرد مورد علاقه،‌ یک غریبه و یک شیء نگاه می‌کردند و شوک‌های خفیفی می‌گرفتند، با ام.آر.آی عملکردی بررسی کردند. از آن‌ها همچنین خواسته شده بود که در هر حالت،‌ میزان دردی را که احساس می‌کنند، ارزیابی کنند.

چنان که انتظار می‌رفت، افراد وقتی به عکس کسی که برای مدت طولانی عاشق او بوده‌اند نگاه می‌کردند، درد چندانی بر اثر شوک احساس نمی‌کردند. آیزنبرگر به این نتیجه رسید که کاهش درد به فعالیت قشر پیش‌پیشانی ونترومدیال مغز مربوط می‌شود،‌ بخشی از مغز که به احساس امنیت واطمینان ربط دارد.

فرضیه آیزنبرگر این بود که تاثیر دیدن عکس فرد مورد علاقه درکاهش درد، فقط به تحریک ساده سیستم پاداش در مغز محدود نمی‌شود،‌ فرایندی که اغلب در بین زوج‌های جوانی که در مراحل اولیه ارتباط خود به سر می‌برند دیده می‌شود.

یکی از دلایلی که آیزنبرگر در فضیه خود بدان اشاره می‌کند، این است که دیدن تصاویری از موجوداتی مثل مار و عنکبوت، احساس درد را بیشتر می‌کند. ما به طور غریزی برای ترسیدن از این گونه موجودات آماده هستیم، ‌چرا که در طول تاریخ تکامل انسان،‌ باید برای زنده ماندن از آن‌ها فاصله می‌گرفتیم. این نوعی سازگاری است.


بقیه در ادامه مطلب ...


تفریحی
پیشنهاد 2






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جنسیت شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3266
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 41
  • تعداد اعضا : 53
  • آی پی امروز : 260
  • آی پی دیروز : 677
  • بازدید امروز : 1,103
  • باردید دیروز : 4,097
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 23
  • بازدید هفته : 23,975
  • بازدید ماه : 89,395
  • بازدید سال : 633,512
  • بازدید کلی : 6,989,039
  • پخش زنده فوتبال
    مطالب پربازدید
    بازی انلاین مجله