loading...
مجله وبلاگی | بروز ترین مجله اینترنتی
وبلاگی بازدید : 338 تابستان 1393 نظرات (0)

امروز شما صبح تا شب چگونه خواهد گذشت

فروردین: امروز شما وظایف شغلی زیادی برای انجام دادن دارید و ممکن است دلتان نخواهد همه آنها را انجام دهید. برای اینکه شما می‌ترسید کارهایی که انجام می‌دهید آن طور که آرزو داشتید مفید نباشند. با وجود اینکه ممکن است در طول روز اصلاً وقت خالی پیدا نکنید، ولی به خودتان قول بدهید کمی استراحت کرده و برنامه‌های کاریتان را به بعد موکول کنید.

وبلاگی بازدید : 289 تابستان 1393 نظرات (0)

امروز شما صبح تا شب چگونه خواهد گذشت

فروردین:  امروز مسیرهای زیادی پیش روی شما قرار دارد و شما نمی‌دانید اول کدام راه را باید بروید. این گفته به معنی این نیست که سرتان خیلی شلوغ است، بلکه بدین معنی است که واقعاً شما دوست دارید با انواع مختلف فعالیت خود را مشغول کنید. شما نیاز پیدا خواهید کرد برای محدود کردن گزینه‌های خود چند انتخاب خیلی جدی داشته باشید، برای اینکه حتی شما هم نمی‌توانید همه کارها را انجام دهید.

وبلاگی بازدید : 331 تابستان 1393 نظرات (0)

امروز شما صبح تا شب چگونه خواهد گذشت

فروردین: بهرام سیاره بخت شما امروز می‌تواند شما را به مکانهایی ببرد که از نظر احساسی مکانهایی مطبوع برای شما هستند، برای اینکه شما می‌دانید که زمان خیلی سریع می‌گذرد. امروز مدت زمان خیلی زیادی بهرام با برج اسد روبرو می‌شود و قرار است هرچیزی که باعث یادآوری تجربه‌های ناخوشایند در شما می‌شود را ازتان دور نگه دارد. فقط به یاد داشته باشید که اگر زیاد به خودتان سخت بگیرید نیتهای پاک شما نتیجه‌ای معکوس می‌دهند، بنابراین اگر کسی از شما دلجویی کرد سعی کنید که با او ملایم‌تر رفتار کنید.

وبلاگی بازدید : 277 تابستان 1393 نظرات (0)

امروز شما صبح تا شب چگونه خواهد گذشت

فروردین: اعتماد به نفس داشتن ویژگی خیلی خوبی است، ولی بدین معنی نیست که شما به خاطر اینکه می‌دانید حتماً برنده خواهید شد، مسابقه‌ای را راه بیندازید. اگر شما خسته شده‌اید و این بی‌حوصلگی را می‌خواهید با دردسر درست کردن پر کنید، راه تخلیه بهتری برای توانایی‌هایتان پیدا کنید. با ناامید کردن یک نفر دیگر خودتان را سرگرم نکنید.

وبلاگی بازدید : 309 تابستان 1393 نظرات (0)

امروز شما صبح تا شب چگونه خواهد گذشت

فروردین:در حالیکه شما با شرایط آشفته ی حاضر خود را وفق داده اید، همه چیز در حال عوض شدن است. شما امروز در محیطی آرام تر و ساکت تر قرار دارید. به جای فعالیت کردن ، امروز را کاملا ً به استراحت اختصاص داده و اصلاً هیچ کاری انجام ندهید. ممکن است کمی احساس بی حوصلگی کنید، اما شما در حال حاضر واقعاً به استراحت کردن نیاز دارید

وبلاگی بازدید : 312 تابستان 1393 نظرات (0)

امروز شما صبح تا شب چگونه خواهد گذشت

فروردین: نشانه‌هایی که شما در رویاهایتان با آنها روبرو می‌شوید شاید در زندگی واقعی شکل واقعی به خود بگیرند. اگرچه این اتفاق اتفاق شگفت‌انگیزی است، ولی وقتی تخیلات شما تبدیل به واقعیت می‌شوند زندگی شما نیز پیچیده‌تر می‌شود. آنچه که اتفاق می‌افتد مهم نیست، فقط در دام ترسها و تردیدهایتان نیفتید، برای اینکه اینها می‌توانند عالی‌ترین موقعیت‌ها را خراب کنند. لازم نیست که هر چیزی را برای دیگران ثابت کنید. فقط باید دلتان پاک باشد.


وبلاگی بازدید : 310 تابستان 1393 نظرات (0)

امروز شما صبح تا شب چگونه خواهد گذشت

فروردین: شما امروز پاداش بلند پروازی خود را می‌بینید، ولی خبرهای جدیدی که شما امروز دریافت می‌کنید ممکن است رابطه آشکاری با کارهایی که اخیراً انجام داده‌اید نداشته باشند. درهایی که معمولاً به رویتان بسته بودند در حال باز شدن هستند و فرصتهایی زیادی به شما پیشنهاد می‌شود. اگرچه شما بسیار مشتاق و علاقه‌مند هستید، ولی زمانی که جواب مثبت دادید لازم است که سخت کار کنید.

وبلاگی بازدید : 283 تابستان 1393 نظرات (0)

امروز شما صبح تا شب چگونه خواهد گذشت

فروردین: برنامه‌های شما مثل فکرتان پرمشغله هستند، اما خصوصیات شما به گونه‌ای است که از مدیریت زمانی نادرست بیشتر از کنسل شدن قرار ملاقاتها ناراحت می‌شوید. شما اکنون فراموشکار شده‌اید؛ البته فقط دست و بالتان تنگ‌تر شده است. اگرچه شما می‌توانید پتانسیل‌های فراوانی که در اطرافتان است را ببینید، اما نمی‌توانید از آنها بهره بگیرید. به وظایفی که ضروری به نظر نمی‌رسند نپردازید؛ امروز کمی وقت آزاد داشتن یک موضوع خیلی طبیعی به نظر می‌رسد.

وبلاگی بازدید : 279 تابستان 1393 نظرات (0)

امروز شما صبح تا شب چگونه خواهد گذشت

فروردین: شما امروز ایده‌ای شگفت‌آور به همراه برنامه کاری بزرگی برای اجرا کردن آن دارید. اما همین که شروع به کار کنید، می‌توانید بفهمید که برای به حقیقت پیوستن رویایتان نیاز به یک استراتژی متفاوت دارید. متأسفانه ممکن است شما تا زمانی که انرژی خیلی زیادی را برای این ایده خود تلف کرده‌اید اشتباه خود را نپذیرید. اکنون انعطاف‌پذیری می‌تواند برای شما حکم اسلحه‌ای نهانی را داشته باشد.

وبلاگی بازدید : 295 تابستان 1393 نظرات (1)

امروز شما صبح تا شب چگونه خواهد گذشت

فروردین: شما گاهی اوقات قبل از اینکه مسیر خود را بررسی کنید به طور غریزی در مسیر مستقیم قرار می گیرید. اما دلیل این کار فقط می تواند این باشد که شما به مسیری که برگزیده اید کاملاً ایمان دارید و این لزوماً به این معنا نیست که شما تحت آروزی قلبی خود آن را دنبال می کنید. اکنون زمان آن فرا رسیده که دقیقتر به جهان نگاه کرده تا بتوانید به مفاهیمی ظریف دست پیدا کنید.

تفریحی
پیشنهاد 2






تعداد صفحات : 59

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جنسیت شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3266
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 42
  • تعداد اعضا : 53
  • آی پی امروز : 164
  • آی پی دیروز : 677
  • بازدید امروز : 587
  • باردید دیروز : 4,097
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 23
  • بازدید هفته : 23,459
  • بازدید ماه : 88,879
  • بازدید سال : 632,996
  • بازدید کلی : 6,988,523
  • پخش زنده فوتبال
    مطالب پربازدید
    بازی انلاین مجله