loading...
مجله وبلاگی | بروز ترین مجله اینترنتی
وبلاگی بازدید : 1970 زمستان 1393 نظرات (0)

جدیدترین مجموعه تلویزیونی مهدی فخیم زاده که به نام «فوق سری» تغییر نام یافت در 13 قسمت 40 دقیقه ای و با داستان پلیس و طنز نوروز سال 94 از شبکه یک پخش خواهد شد.

این سریال هم اکنون در حال مونتاژ و طی مراحل فنی است. نام اولیه این سریال «عملیات فوق سری» بود که پس از مدتی به «قورباغه و قناری» تغییر یافت و در نهایت قرار است با نام جدید «فوق سری» پخش شود.

وبلاگی بازدید : 538 زمستان 1392 نظرات (0)

مجله سیب سبز: پریناز ایزدیار متولد شهریور سال 1364 است و کار هنری خود را با بازی در فیلم سینمایی یک شهر، یک مرد شروع کرد و با سریال پنج کیلومتر تا بهشت وارد عرصه تلویزیون شد و سریال‌های زیادی را بازی کرد و با سریال «زمانه خوش» درخشید و این روزها منتظر پخش تله فیلمی به نام «استخر» است که در شبکه‌های خانگی به نمایش درخواهد آمد. با او گپ و گفت‌وگویی داشتیم در مورد سلامت و عادت‌های بد غذایی که صحبت‌های جالبی در این مورد داشت.

عاشق خوابیدن هستم

عاشق خوابیدن هستم و فکر می‌کنم خوابیدن یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌های خداست اما وقتی شب‌ها به تختخواب می‌روم زمان زیادی طول می‌کشد تا خوابم ببرد این از همان معضلات و مشغله‌های فکری است که لازم است انسان به سلامت روح خود اهمیت بدهد. وقتی در روز فعالیت داشته باشیم شب‌ها بهتر می‌خوابیم.

وبلاگی بازدید : 738 تابستان 1392 نظرات (0)

بیشتر مخاطبان تلویزیون مریم وطن‌پور را با نام «خاله قاصدک» می‌شناسند. او متولد 1359 است و در رشته فیلمسازی تحصیل کرده و از سال 81 وارد پشت صحنه کارهای کودک شده و بعد دوره‌های فن بیان، گویندگی و اجرا را گذرانده است.

بازی های خوب او در تئاترهای ویژه کودکان مانند آن مرد آمد، سیب خورها و آلوخورها توجه مجید قناد را به خود جلب کرد تا آنجا که توانست برای بازی در مجموعه تلویزیونی قاصدک انتخاب شود و بازی و اجرا برای کودکان مقابل دوربین را تجربه کند.

وی از آن پس در برنامه های کودک مانند شب بخیر بچه ها، داداشی ها، گل گندم، اتل متل یه قصه به بازی و اجرا پرداخت و تصویر خوبی از خود در ذهن مخاطبان کوچک تلویزیون بر جای گذاشت.

 با این خاله دوست داشتنی تلویزیون و پسرش مانی به گفت و گو نشستیم تا از زندگی خانوادگی او بیشتر بدانیم.
وبلاگی بازدید : 726 زمستان 1391 نظرات (0)

خبرگزاری مهر: مهران غفوریان با اعلام این خبر که در آینده نزدیک کارگردانی یک مجموعه تلویزیونی را بر عهده خواهد گرفت، از مشکلات کار به عنوان یک بازیگر طنز و سوءاستفاده از چهره‌های محبوب تلویزیونی در سینما گفت.

 باخبر شدیم که مهران غفوریان پس از سال‌ها دوری از عرصه کارگردانی درصدد ساخت یک سریال طنز است. همین موضوع بهانه‌ای شد تا با او درباره این کار صحبت کنیم.

غفوریان ‌مانند شخصیت‌های طنز و مردمی که در اکثر آثار خود ارائه کرده است، ساده و صمیمی پای گفتگو می‌نشیند و همین صمیمیت سبب شد که حرف‌های جالبی میان‌مان رد و بدل شود.

* آقای غفوریان با خبر شدیم که شما درصدد ساخت سریال جدیدی هستید و قرارست کارگردانی آن را نیز بعد از مدت‌ها خودتان برعهده بگیرد. لطفا کمی در مورد این سریال توضیح دهید؟

توضیح زیادی نمی‌توانم بدهم چون این کار هنوز به مرحله خاصی نرسیده است. ما در مرحله طرح و نگارش فیلمنامه هستیم و تنها می‌توانم بگویم که این کار، یک سریال 26 قسمتی است که احتمالا برای شبکه 3 آن را آماده می‌کنیم. کارگردانی این سریال را خودم بر عهده دارم و علی مسعودی نیز قصه آن را می‌نویسد که مضمونی طنز دارد.

وبلاگی بازدید : 601 پاییز 1391 نظرات (0)

شبکه ایران: شامگاه 22 آبان‌ماه سال‌جاری بازیگر زن سینما و تلویزیون در حالی که پشت چراغ قرمز سه راه طالقانی منتظر تاکسی بود ناگهان توسط گروهی از دزدان مورد حمله قرار گرفت. دو جوان موتورسوار با گرفتن کیف دستی این هنرپیشه زن بی‌رحمانه وی را سه متر روی زمین کشیدند که او ناله‌کنان روی زمین افتاد و همزمان با خارج شدن کیف از دستش فریاد زنی را همه شنیدند که با پیکر رنجور روی زمین افتاده بود.

این هنرپیشه که از ناحیه دست بشدت آسیب دیده بود خود را به نزدیک‌ترین بیمارستان رساند و مورد مداوا قرار گرفت. هما خاکپاش که فعالیت هنری خود را از سال 65 آغاز کرده و فیلم‌های سینمایی و سریال‌های بسیاری بازی کرده است در ازدواج صورتی، غزل، شور عشق و قاصدک و فیلم و سریال‌های زیادی هنرنمایی کرده است.

شبکه ایران: شامگاه 22 آبان‌ماه سال‌جاری بازیگر زن سینما و تلویزیون در حالی که پشت چراغ قرمز سه راه طالقانی منتظر تاکسی بود ناگهان توسط گروهی از دزدان مورد حمله قرار گرفت. دو جوان موتورسوار با گرفتن کیف دستی این هنرپیشه زن بی‌رحمانه وی را سه متر روی زمین کشیدند که او ناله‌کنان روی زمین افتاد و همزمان با خارج شدن کیف از دستش فریاد زنی را همه شنیدند که با پیکر رنجور روی زمین افتاده بود.

این هنرپیشه که از ناحیه دست بشدت آسیب دیده بود خود را به نزدیک‌ترین بیمارستان رساند و مورد مداوا قرار گرفت. هما خاکپاش که فعالیت هنری خود را از سال 65 آغاز کرده و فیلم‌های سینمایی و سریال‌های بسیاری بازی کرده است در ازدواج صورتی، غزل، شور عشق و قاصدک و فیلم و سریال‌های زیادی هنرنمایی کرده است

بقیه در ادامه مطلب . . .

وبلاگی بازدید : 866 پاییز 1391 نظرات (0)

برادپیت و آنجلینا جولی به هیچ وجه سعی نمی کننند هزینه های ازدواجشان را کاهش دهند. بنا به گزارشات رسیده این زوج دو حلقه ازدواج به ارزش یک میلیون دلار به یک جواهر ساز مشهور با نام رابرت پروکوپ سفارش دادند.
یک منبع خبری گفت:" رابرت تمام طول سال مشغول ساختن حلقه های ازدواج آنجلینا و براد پیت بود."
" این دوحلقه جفت از جنس طلای سرخ هستند و یک الماس تخت در آنها به کار رفته است ، علاوه براین سوگند ازدواج این زوج به یکدیگر در این حلقه ها حک شده است."
اگرچه این سوگندها را با چشم غیر مسلح نمی توان دید اما هر دوی آنها می دانند که این نوشته ها روی حلقه هایشان حک شده است."
بنا به گزارشات رسیده بعد از ماهها تلاش این جواهر ساز مشهور ، این حلقه ها در حال حاضر آماده هستند.

براد ۴۸ ساله اخیرا" یک ساعت ۵۰۰ هزار دلاری برای آنجلینای ۳۷ ساله خرید تا به عنوان هدیه قبل از عروسی به او بدهد.

وبلاگی بازدید : 631 تابستان 1391 نظرات (0)

موسیقی ما - «امین حیایی» بازیگر سینما و تلویزیون تصمیم دارد با اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آلبوم موسیقی آماده کند.

حیایی پیش از این با خواندن ترانه در فیلم‌های «سلام بر عشق»، «شام عروسی» و «سرود تولد» خوانندگی را تجربه کرده است و هم‌اکنون تصمیم دارد با ارایه آلبوم موسیقی به صورت رسمی وارد عرصه موسیقی کشور شود.

هنوز مجوز ارائه آلبوم موسیقی وی صادر نشده است.

چندی پیش «بهرام رادان» بازیگر سینما با ارایه آلبوم موسیقی «روی دیگر» شانس خود را در عرصه موسیقی کشور امتحان کرد.


وبلاگی بازدید : 628 تابستان 1391 نظرات (0)

سودابه بيضايي بازيگر سينما و تلويزيون زمستان 82 با فيلم «گيس بريده» جمشيد حيدري وارد سينما شد. با اين حال تا سال 89 و بازي در نقش منفي سريال «ارمغان تاريكي» كمتر شناخته شده بود. او اين روزها مشغول بازي در سريال عباس رنجبر به نام «بال‌هاي خيس» است.

بيضايي درباره حادثه‌اي كه برايش رخ داده، مي‌گويد: در سريال «جابربن حيان» بايد سواركاري مي‌كردم و بتازگي اين كار را ياد گرفته بودم. با اين حال اتفاقي افتاد كه نزديك بود طي آن قطع نخاع شوم. در اين فيلم حدود ده، دوازده‌ بار از اسب به زمين افتادم كه البته در همگي آسيب جزئي ديدم و اتفاق خاصي نيفتاد اما يك بار در نزديكي صخره‌اي اسب اذيت كرد و نزديك بود يك بار ديگر مرا به زمين بزند.

آنجا يك صخره بزرگ و پر از سنگ‌هاي تيز بود و من وحشت كرده بودم. عاقبت هم اسب مرا از روي خودش پرت كرد و روي صخره افتادم. با اين حال يك چيز جان مرا نجات داد.

بقیه در ادامه مطلب . . .

وبلاگی بازدید : 775 تابستان 1391 نظرات (0)

ژان پل بلموندو در قسمت دوم فيلم «آمازون» در يك نقش كوتاه بازي مي‌كند. اين فيلم دنباله‌اي بر ماجراهاي قسمت اول فيلم است كه سال 2000 به وسيله فيليپ دبراكا ساخته شد و بلموندو و آريل دومباسل، نقش‌هاي اصلي آن را بازي مي‌كردند.

دومباسل هم مثل بلموندو به عنوان بازيگر مهمان، نقش كوتاهي در «آمازون 2» خواهد داشت. اين دو در دومين قسمت فيلم، جاي خود را به 2 بازيگر جوان سينماي فرانسه مي‌دهند. تهيه‌كنندگان فيلم هم‌اكنون در حال انتخاب بازيگران جوان هستند. در قصه قسمت اول يك سفينه فضايي در جنگلي كه آبشار بزرگي كنار آن قرار دارد، به زمين مي‌نشيند. يك گروه تحقيقي، مامور پيدا كردن اين سفينه شده و يك زوج سن و سال‌دار كه در نزديكي محل فرود سفينه هستند، درگير ماجراجويي‌هاي مربوط به آن مي‌شوند.

قصه قسمت دوم اين كمدي ماجراجويانه و رمانتيك، 13 سال پس از ماجراهاي قصه قسمت اول اتفاق مي‌افتد و دختر جوان اين زن و مرد مسن، همراه همسرش راهي محلي مي‌شود كه آن حادثه عجيب و غريب براي والدينش رخ داده است.

بقیه در ادامه مطلب . . .

تفریحی
پیشنهاد 2






تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جنسیت شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3266
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 42
  • تعداد اعضا : 53
  • آی پی امروز : 282
  • آی پی دیروز : 677
  • بازدید امروز : 1,425
  • باردید دیروز : 4,097
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 23
  • بازدید هفته : 24,297
  • بازدید ماه : 89,717
  • بازدید سال : 633,834
  • بازدید کلی : 6,989,361
  • پخش زنده فوتبال
    مطالب پربازدید
    بازی انلاین مجله