loading...
مجله وبلاگی | بروز ترین مجله اینترنتی
وبلاگی بازدید : 1403 پاییز 1394 نظرات (0)
مواد لازم برای خمیر:

  • آرد    2 تا 3 پیمانه
  • مخمر   1 بسته
  • نمک    4/1 قاشق چایخوری
  • آب گرم   1 پیمانه
  • روغن مایع یا روغن زیتون  2 قاشق سوپخوری
طرز تهیه خمیر:

آرد، مخمر و نمک را در یک کاسه بزرگ مخلوط کرده، آب و روغن را به آن اضافه میکنیم و با سرعت پایین همزن برقی به مدت 30 ثانیه آن را بهم میزنیم. مواد چسبیده شده به کناره های ظرف را به طور مداوم با همزن میگیریم.

وبلاگی بازدید : 1641 پاییز 1394 نظرات (1)

پوست تخم مرغ کاربردهای مختلفی دارد که از مهم‌ترین موارد آن می‌توان به پاک‌کنندگی قوی و استفاده به عنوان کود برای رشد گیاهان اشاره کرد.

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اگر پوست تخم مرغ را بکوبیم، پودری جالب و غیرسمی به دست می‌آید که از آن می‌توان در موارد مختلف استفاده کرد. یکی از آن موارد، به کارگیری به عنوان ماده شوینده قوی برای شستن ظروف و لوازمی است که به سختی پاک می‌شوند. این پودر به همراه آب و صابون همچنین برای شستن ظروف پاکیزه‌تر نیز مفید است.
وبلاگی بازدید : 1772 پاییز 1394 نظرات (0)
ماهنامه دنیای سلامت: آیا گاهی فراموش می کنید که دسته کلیدتان را کجا گذاشته اید یا سر امتحان های مهم پاسخ سوالات را به خاطر نمی آورید؟ خوشبختانه یک سری کاریی وجود دارد که با انجام آنها می توانید حافظه تان را بهبود ببخشید.
قبل از آزمون مهم بعدی تان، سعی کنید تا چند تا از این تکنیک های معتبر تقویت حافظه را امتحان کنید. این استراتژی هایی که به لحاظ عملی و پژوهشی اثبات شده اند می توانند تا حد زیادی باعث تقویت حافظه شوند، به خاطر آوردن را بهتر و بیشتر کنند، و نیز باعث افزایش حفظ و نگهداری اطلاعات شوند
وبلاگی بازدید : 940 پاییز 1394 نظرات (0)
«کاش سه سال پیش زبان یاد می گرفتم...»
«کاش وقتی بیست ساله بودم اصول سرمایه گذاری را یاد می گرفتم...»
کاش...
کوتاه کردن منحنی یادگیری مبحثی ست که سال ها مورد مطالعه قرار گرفته است و این راهکار، اصول اساسی یادگیری سریع تر را شامل می شود. اگر به درستی از این اصول استفاده کنید، خواهید توانست از آن ها به عنوان اهرمی برای وادارکردن خودتان به یادگیری سریع تر و تسلط بر هر موضوع یادگیری از جمله زبان ها، مهارت های کسب و کار، سازهای موسیقی و... استفاده کنید.
وبلاگی بازدید : 856 پاییز 1394 نظرات (0)
ر منوي غذايي كبابي‌هاي ما هم كباب لقمه‌اي هست ولي كباب لقمه‌اي ما همان كباب كوبيده است كه در اندازه‌هاي كوچك به سيخ كشيده مي‌شود اما كباب لقمه‌اي لبناني‌ها كاملا متفاوت است. لبناني‌ها در واقع همان كباب تابه‌اي را به شكل كباب لقمه‌اي درآورده و در روغن سرخ مي‌كنند. البته اين كباب نان و سس مخصوص هم دارد كه روي نان ماليده مي‌شود.

وبلاگی بازدید : 681 بهار 1393 نظرات (0)
خلاقیت به کودک کمک می کند تا آسان تر مشکلات را حل و با ذهن بازتری از چالش ها عبور کند. به همین منظور، بسیار مهم است میزان خلاقیت های فرزند خود را افزایش دهید تا در آینده زندگی راحت تر و موفق تری داشته باشد.

برای این منظور ما 8 راهکار مناسب را برایتان یادآوری کرده ایم تا به کمک آنها خلاقیت و ابتکار را در ذهن فرزند خود پرورش دهید.

1. کتاب

یکی از ضروری ترین کارها برای رشد فکر و هوش و خلاقیت کودک، کتاب است. شما با خواندن کتاب برای فرزند خود می توانید تخیل و تصورپردازی های ذهنی او را پرورش دهید. برای این منظور بهتر است کتاب هایی انتخاب کنید که بزرگ هستند و تصاویر رنگی بسیاری در خود دارند. نوشته های کتاب برای کودکان دو تا سه ساله اهمیتی ندارد و همه حواس آنها به تصاویر کتاب است. هنگام خواندن کتاب یک طرح کلی در ذهن خود برای موضوع داستان در نظر بگیرید و با صداهای متفاوت برای شخصیت های مختلف، داستان را برای فرزند خود بخوانید.
وبلاگی بازدید : 1219 زمستان 1392 نظرات (0)
دو حالت دارد. اینکه خانواده، موردی را برای شما در نظر گرفته اند یا اینکه خودتان کسی را پیدا کرده اید.

اگر حالت اول است که خب دعوایی نداریم. سرتان را مثل بچه آدم پایین می اندازید و می روید خواستگاری یا اینکه قبول می کنید بیایند خواستگاریتان اما اگر حالت دوم به وقوع پیوسته، شما باید راهی پیدا کنید تا یک جوری سر صحبت را با والدین گرامی خود باز کنید که ضمن آن به پررویی و بی حیایی هم متهم نشوید. این شما و این راهنمای اینکه چگونه به پدر مادر خود بگوییم زن / شوهر می خواهم؟

1- اینجا مرحله صفرم است. جایی که شما فرشته آرزوهایتان را در جایی مثل محل کار یا دانشگاه دیده اید و حس کرده اید همانی است که سال ها دنبالش بوده اید. باید یک جوری شماره تلفنی یا آدرسی از طرف پیدا کنید. البته قطعا حواستان هست که قصدتان ازدواج است. برای این کار، استفاده از یک دوست مشترک، بدجوری به درد می خورد. فقط حواستان باشد که آن دوستتان را درست و حسابی توجیه کنید تا بلایی که سر محمد منصوری در پناه تو آمد، سر شما درنیاید. از ما گفتن بود.
وبلاگی بازدید : 599 تابستان 1392 نظرات (0)

چرا بعضی شوهرها دوست ندارند در جمع به همسرشان احترام بگذارند؟. آنهایی که می‌خواهند زندگی مشترک موفقی داشته باشند، اغلب به عشق و علاقه میان همسران فکر می‌کنند و آن را تنها عامل موفقیت زوج‌ها می‌دانند.

اگرچه عشق و علاقه یکی از مهم ترین نکات برای حفظ رابطه ای موفق میان زن و مرد است، اما نباید فراموش کنیم اگر ندانیم چطور باید عشق را حفظ کنیم، کم کم کمرنگ تر می شود و حتی گاهی از بین می رود.

همه ما کسانی را می شناسیم که با عشقی مثال زدنی با یکدیگر ازدواج کرده اند و پس از گذشت چند سال همه چیز برایشان عادی یا حتی غیرقابل تحمل شده است؛ آنها هم عاشق یکدیگر بوده اند، ولی چطور شده آن همه عشق و محبت جای خود را به بی تفاوتی و حتی نفرت داده است؟

کارشناسان می گویند عوامل متعددی در زندگی مشترک وجود دارد که می تواند موجب افزایش یا کاهش عشق و علاقه همسران نسبت به یکدیگر شود.

احترام یکی از این عوامل است که می تواند علاقه افراد را بیشتر از قبل کند. بنابراین کمتر احتمال دارد همسرانی که برای طرف مقابل شان ارزش قائل می شوند و ویژگی ها و شایستگی های رفتاری او را محترم می شمارند، در چنین شرایطی قرار بگیرند.
وبلاگی بازدید : 947 زمستان 1391 نظرات (0)

دختر با این ویژگی ها مجرد می ماند!
چه خصوصیاتی باعث می شود دیگران از ما فاصله بگیرند؟ اگر نمی خواهید مجرد بمانید این خصوصیات را در اسرع وقت از خودتان از بین ببرید. هیچ کس دوست ندارد با چنین آدم هایی ازدواج کند.
تا به حال فکر کرده اید چرا بعضی افراد این همه طرفدار دارند ومحبوب همه هستند اما بعضی دیگر ... انگار کسی دوست ندارد حتی نزدیکشان بشود؟ خب، دسته اول مهره مار ندارند – شما که به این جور خرافات اعتقاد ندارید؟! – بلکه خصوصیاتی دارند که باعث محبوبیتشان می شود، یا بهتر بگوییم فاقد خصوصیاتی هستند که آدم ها را از آنها براند.

تعامل : چه خصوصیاتی باعث می شود دیگران از ما فاصله بگیرند؟ اگر نمی خواهید مجرد بمانید این خصوصیات را در اسرع وقت از خودتان از بین ببرید. هیچ کس دوست ندارد با چنین آدم هایی ازدواج کند.

1- دخترهایی که برای خودشان «مرد» شده اند!
شمار این جور دخترها در دنیای امروز روبه افزایش است، و جالب اینجاست که آنها اصلا از دافعه های خودشان خبر ندارند و به «مردانگی» خودشان کاملا افتخار می کنند. آنها زنان دیگر را ضعیف، ناتوان، ظریف و وابسته می دانند و اصلا حاضر نیستند به عنوان جنس زن به آنها نگاه شود.

وبلاگی بازدید : 700 زمستان 1391 نظرات (0)
شب يلدا يا چله بلندترين شب سال در نيمكره شمالي زمين است كه به زمان بين غروب آفتاب از آخرين روز پاييز تا طلوع آفتاب در اول ديماه اطلاق مي‌شود. مراسم شب يلدا يكي از آداب به يادگارمانده از گذشتگان و پيشينيان است كه بخصوص نزد ايرانيان جايگاه ويژه‌اي دارد. خواندن فال حافظ، متل‌گويي، شاهنامه‌خواني، نقل خاطرات، قصه‌گويي پدربزرگ و مادربزرگ‌ها، حضور در منزل بزرگان خانواده و شكر نعمت و سلامتي از رسوم متداول اين شب است.

يكي از رسوم اين شب كه در بستر زمان كمرنگ شده است فرستادن «خوانچه يا خنچه چله» به منزل نوعروسان است كه خانواده داماد در نخستين شب چله‌اي كه عروس را براي پسرشان برگزيده‌اند اين خنچه يا خوانچه را به منزل عروس مي‌برند. اين خنچه شامل انواع آجيل و شيريني و ميوه‌هاي فصل مانند انار، ازگيل و هندوانه به همراه هدايايي براي عروس خانم است كه در بسته‌هايي آذين‌بندي مي‌شود.


تفریحی
پیشنهاد 2






تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جنسیت شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3266
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 49
  • تعداد اعضا : 53
  • آی پی امروز : 267
  • آی پی دیروز : 677
  • بازدید امروز : 1,134
  • باردید دیروز : 4,097
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 23
  • بازدید هفته : 24,006
  • بازدید ماه : 89,426
  • بازدید سال : 633,543
  • بازدید کلی : 6,989,070
  • پخش زنده فوتبال
    مطالب پربازدید
    بازی انلاین مجله