loading...
مجله وبلاگی | بروز ترین مجله اینترنتی
وبلاگی بازدید : 672 تابستان 1394 نظرات (1)

روابط عمومی رسانه ملی، این سریال تلویزیونی محصول سال 2013 کشور کره جنوبی با موضوع خانوادگی است که در 54 قسمت 60 دقیقه ای دوبله و آماده پخش شده است

سریال «دختر امپراطور» از شنبه هفتم شهریور ماه هر شب ساعت 20 از شبکه پنج سیما پخش می شود.

این افسانه، روایت سولنان و سوریا دو خواهر ناتنی است که برای رسیدن به قصر امپراطور ماجراهای پرفراز و نشیبی را رقم می زنند.

سوریا برای رسیدن به قصر امپراطور سعی می کند، از طریق یک سنجاق سر دخترانه که نشانه ارتباط پادشاه با همسر سابق خود است، در خاندان امپراطور نفوذ کند. سولنان نیز با عضویت در گروه مخفی قصر درصدد معرفی دختر امپراطور است تا اینکه ...

کارگردانی این مجموعه تلویزیونی را لی سانگ یوب و فیلمنامه آن را هوانگ جین یونگ نگارش کرده است.

این مجموعه به سفارش گروه تامین برنامه شبکه پنج سیما با مدیریت دوبلاژ زهره شکوفنده و ویراستاری طاهره سلگی دوبله شده است.

منبع:جام جم آنلاین
وبلاگی بازدید : 435 پاییز 1393 نظرات (0)

قیمت های اعلام شده خودروهای وارداتی را بر اساس قیمت بازار و مدل در ادامه مطلب آورده‌ایم که می‌توانید بدین وسیله از حدود قیمت های این خودروها مطلع شوید.


وبلاگی بازدید : 963 پاییز 1393 نظرات (0)


اگر قصد خرید خودرو دارید، جدول قیمت انواع خودرو با تفکیک کارخانه، نام و مدل خودرو، قیمت اعلامی از سوی نمایندگی و فروش در بازار را در ادامه مطلب آورده‌ایم که می‌توانید بدین وسیله از حدود قیمت های خودرو در این روز مطلع شوید

برخی از قیمت های خودرو ممکن است در ساعات آتی بر اساس تغییرات بازار، تفاوت کند.

وبلاگی بازدید : 428 پاییز 1393 نظرات (0)

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تعرفه پیامک تلفن ثابت و بین الملل را اصلاح و تصویب کرد.

براساس مصوبه شماره 197 کمیسیون تنظیم مقررات، سقف تعرفه پیامک تلفن ثابت به ازای هر پیامک از شبکه تلفن ثابت به ثابت داخل استانی 60 ریال درنظر گرفته شده و برحسب دقیقه مکالمه تلفن ثابت به ثابت داخل استان معادل 2 دقیقه مکالمه محاسبه می شود.

در همین حال سقف تعرفه پیامک تلفن ثابت به ثابت بین استانی، 120 ریال و معادل 4 دقیقه مکالمه تلفن ثابت به ثابت داخل استان محاسبه خواهد شد.

در این مصوبه سقف تعرفه پیامک تلفن همراه به شبکه تلفن ثابت و بالعکس 120 ریال و معادل 4 دقیقه مکالمه تلفن ثابت به ثابت داخل استان درنظر گرفته شده است.

وبلاگی بازدید : 418 پاییز 1393 نظرات (0)
خبرگزاری ایسنا: ایرانسل به مشترکین جدید خود 50 دقیقه مکالمه داخل شبکه و 500 مگابایت ترافیک اینترنت همراه رایگان اهدا می‌کند.

 تمامی مشترکین جدید، با خرید و فعال‌سازی سیم‌کارت اعتباری این اپراتور تا پایان پاییز 93، با اولین شارژ حداقل 2هزار تومانی سیم‌کارت خود، از 50 دقیقه مکالمه ایرانسلی، ۱۰ پیامک فارسی ایرانسلی و ۱۰ پیام چندرسانه‌ای هدیه برای یک هفته برخوردار می‌شوند. ضمن آنکه این دسته از مشترکین با اولین شارژ سیم کارت خویش، از 500 مگابایت اینترنت همراه رایگان به صورت ماهیانه 100مگابایت تا آخر سال بهره‌مند خواهند شد.

تمامی مشترکین اعتباری جدید ایرانسل این امکان را خواهند داشت تا در صورت تمایل، با شارژ سیم‌کارت خود به مبلغ 5هزار تومان، ظرف مدت دو هفته پس از فعال‌سازی، یک سیم‌کارت هدیه دریافت کنند. این دسته از مشترکین برای درخواست سیم‌کارت هدیه، کافیست یک پیامک بدون متن به شماره ۲۱۱۲ ارسال کنند و برای تایید نهایی کدپستی ارسال شده برای مشترک، پیامک دیگری به شماره ۲۱۱۵ ارسال دارند. سیم‌کارت هدیه، بدون هزینه و به صورت رایگان به نشانی محل سکونت مشترک ارسال خواهد شد.

براساس اعلام ایرانسل این طرح شامل شارژ شگفت‌انگیز، شارژ خط به خط و سیم‌کارت‌های هدیه نمی‌باشد.
وبلاگی بازدید : 425 پاییز 1393 نظرات (0)

افزایش طول مدت خدمت سربازی به 24 ماه، ابطال کارت معافیت 26 فوتبالیست و آخرین وضعیت فوتبالیست‌ها، تسهیلات جدید برای سربازان متاهل و دارای فرزند و آخرین وضعیت کسر خدمت‌های اعطا شده به برگزیدگان همایش ملی خدمت سربازی از مهمترین موضوعات مطرح شده در نشست خبری جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح بود.

سردار موسی کمالی در این نشست خبری از افزایش طول مدت خدمت سربازی از 21 ماه به 24 ماه خبر داد و گفت: به موجب ماده 4 قانون خدمت وظیفه عمومی، طول مدت سربازی 24 ماه است که این مدت در صورت وجود مشمول مازاد یا کمبود می‌تواند از سوی ستاد کل نیروهای مسلح کم یا زیاد شود.

وی با بیان اینکه این قانون از ابتدای مهرماه سال 94 لازم الاجراست، خاطرنشان کرد: بنابراین توصیه من این است که سربازان در این مدت نسبت به تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام کنند.

وبلاگی بازدید : 380 بهار 1393 نظرات (0)


یاهو بتازگی در بیانیه‌ای اعلام کرده ویژگی Do Not Track یا مقابله با ردگیری مخفیانه فعالیت در فضای مجازی را در زمینه حفظ حریم شخصی کاربران هنگام استفاده از این سایت کنار گذاشته است

این ویژگی در مرورگرهایی مانند فایرفاکس و کروم به کاربران اجازه می دهد ردگیری توسط وبگاه ها را مسدود کنند. تنظیمات مربوط به این قابلیت باعث جلوگیری از دسترسی افراد و گروه های ثالث به سوابق کاربران می شود، بنابراین کسی نمی تواند به جمع آوری اطلاعات و سوابق آنها در وب بپردازد. حالا یاهو با این که از اولین شرکت هایی بوده که از این ویژگی پشتیبانی کرده است، از این پس تنظیمات کاربری در مورد ردگیری افراد را نادیده خواهد گرفت

اهو با کنار گذاشتن این سیاست به شرکت های تبلیغاتی اجازه می دهد داده های شخصی کاربران را جمع آوری کنند تا بتوانند به صورت هدفمند آگهی ها را برای آنها نمایش دهند. بی اعتنایی به حریم خصوصی کاربران از دغدغه های بسیاری از گروه های مدنی و مدافعان حفظ حریم شخصی در اینترنت است، اما شرکت های بزرگ اینترنتی هنوز تعهدات و سیاست جامعی در این زمینه ندارند./ ضمیمه کلیک


وبلاگی بازدید : 373 بهار 1393 نظرات (0)
براساس مصوبه سازمان تنظيم مقررات، ساختار تعرفه گذاري مکالمات تلفن ثابت و همراه از روش محاسبه بر اساس هر پالس به روش محاسبه بر مبناي دقيقه تغيير کرد و بدين ترتيب بعد مسافت از سيستم محاسبه تعرفه هاي بين استاني حذف و تعرفه مکالمه تلفن همراه براي تمام اپراتورها يکسان شد. براين اساس سقف تعرفه هر دقيقه مکالمه تلفن ثابت به ثابت داخل استاني 30 ريال ،سقف تعرفه هر دقيقه مکالمه ثابت به ثابت بين استاني 330 ريال و سقف تعرفه هر دقيقه مکالمه ثابت به تلفن همراه ساير اپراتورها 625 ريال تعيين شده است .به گفته دبير کميسيون تنظيم مقررات ارتباطات ، اين مصوبه در 3 سطح مکالمات ثابت به ثابت داخل استاني، مکالمات ثابت به ثابت بين استاني و مکالمات تلفن ثابت به تلفن همراه ، اجراي هم کدي در سطح استان ها، يکنواخت سازي در تعرفه هاي تلفن همراه، برقراري عدالت تعرفه اي با حذف زون هاي بين شهري، نظارت پذيري بهتر و پايه گذاري نظام تعرفه اي علمي براي سال هاي آينده تصويب شده است . معاون شرکت مخابرات ايران نيز در گفت و گو با خراسان تاکيد کرد که براساس اين مصوبه، در سال 93 هيچ افزايش قيمتي در تعرفه مکالمات تلفن ثابت و همراه نخواهيم داشت.دکتر داوود زارعيان با تشريح جزئيات روش جديد محاسبه نرخ مکالمات تلفن ثابت و همراه طبق مصوبه جديد کميسيون تنظيم مقررات ارتباطات گفت: براساس اين مصوبه که به زودي ابلاغ خواهد شد ، در سال 93 هيچ افزايش قيمتي در نرخ مکالمات تلفن ثابت و همراه نخواهيم داشت و اجراي اين مصوبه در نهايت به نفع مشتر کان خواهد بود .
وبلاگی بازدید : 434 زمستان 1392 نظرات (0)

\"\"هرچه به زمان توزیع سبدکالا نزدیک می شویم، سوالات مردم درباره آن بیشتر می شود. مهمترین سوال هم این است که سبد کالا به ما تعلق می گیرد یا نه؟! 4 روش معرفی شده که می توانید از طریق آنها پاسخ این سوال را بگیرید.

به نقل از مجله مهر اولین روش برای اینکه مطمئن شوید مشمول دریافت سبدکالای حمایتی دولت هستید یا نه، فرستادن پیامک است. براساس گزارشی که در خبرگزاری مهر منتشر شده،  این کار را با ارسال کدملی و شماره کارت بانکی به شماره پیامک 5000799 می توانید انجام دهید. البته یادتان باشد شماره کارت بانکی را باید ارسال کنید که یارانه نقدی به آن واریز می شود.
    تماس با شماره گویای 09612 ، متعلق به وزارت صنعت، معدن و تجارت، هم راه دیگر است و در واقع مسئولان و کارشناسان طرح از این طریق پاسخگوی سوالات شما هستند.

وبلاگی بازدید : 449 تابستان 1392 نظرات (0)

یارانه نقدی تیرماه خانوارها، شنبه شب به حساب بانکی سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

به گزارش واحد مرکزی خبر، سازمان هدفمندسازی یارانه ها با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اعلام کرد : یارانه نقدی مرحله بیست و نهم خانوارها مربوط به تیر ماه ، ساعت 24 شنبه 22 تیر ماه به حساب بانکی سرپرستان خانوار واریز می شود.

میزان یارنه نقدی به ازای هر نفر 45 هزار و 500 تومان است و از همان زمان قابل برداشت خواهد بود.
تفریحی
پیشنهاد 2






تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جنسیت شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3266
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 46
  • تعداد اعضا : 53
  • آی پی امروز : 276
  • آی پی دیروز : 677
  • بازدید امروز : 1,390
  • باردید دیروز : 4,097
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 23
  • بازدید هفته : 24,262
  • بازدید ماه : 89,682
  • بازدید سال : 633,799
  • بازدید کلی : 6,989,326
  • پخش زنده فوتبال
    مطالب پربازدید
    بازی انلاین مجله