loading...
مجله وبلاگی | بروز ترین مجله اینترنتی
وبلاگی بازدید : 451 بهار 1392 نظرات (0)

مثل ترانه‌هایش ساده و بی‌آلایش، صریح و بی‌غل‌وغش می‌نشیند روبه‌رویت. هر چه هم بپرسی رك و پوست‌كنده جواب می‌دهد. تا به حال از این خواننده خونگرم جنوبی كه همه با نام آقای مشكی‌پوش می‌شناسیم سؤالی نپرسیده‌ام كه بگوید خانم نپرسید این سؤال‌ها را. مثل آفتاب گرم بندرعباس پر از شور و هیجان است و هر چه در دل دارد روی دایره می‌ریزد؛ نه واژه‌ها را دور می‌زند و نه مخاطبش را می‌فریبد. رضا صادقی كه این روزها آلبوم موسیقی «همین» را روانه بازار موسیقی كرده است، این بار هم مشكی پوشیده است. بعد یك سال غیبت از عرصه موسیقی بازگشته و هر چند لبخندش مثل گذشته‌ها نیست اما می‌توان گفت عمق بیشتری دارد. از آن لبخندهایی كه انگار پشتش كلی تجربه است و نوید یك رضا صادقی متفاوت را می‌دهد؛ تفاوت‌هایی كه فكر می‌كنم پس از خواندن این گفت‌و‌گو شما هم متوجه آنها بشوید.

مجله سروش هفتگی در جدیدترین شماره خود، گفت وگوی مفصلی با رضا صادقی منتشر كرده در آن نكات جالب توجهی از زندگی شخصی و حواشی كاری این چهره شناخته شده موسیقی پاپ به چشم می خورد.

وبلاگی بازدید : 608 زمستان 1390 نظرات (0)

حاشیه‌های آلبوم جدید علی لهراسبی تمام شد !

«تصمیم» جنجالی لهراسبی، سه شنبه در بازار

پس از حاشیه‌های مختلفی که حول و حوش آلبوم جدید علی لهراسبی بوجود آمده بود، تهیه کننده این آلبوم با اعلام رفع تمام مشکلات بوجود آمده برای این البوم، سه شنبه همین هفته را تاریخ نهایی انتشار این آلبوم اعلام کرد.
تهیه کننده این آلبوم در گفتگو با خبرنگار موسیقی ما گفت: «متاسفانه برخی شبکه‌های ماهواره‌ای که چشم دیدن موفقیت‌های هنرمندان داخلی با ترویج شایعاتی عجیب و غریب سعی در تخریب هنرمندان داخل کشور را دارند.
هیچ مشکلی بر سر راه انتشار آلبوم آقای لهراسبی وجود ندارد و این آلبوم از امروز تبلیغات‌اش در سراسر کشور شروع و روز سه شنبه در تیراژی بالا منتشر خواهد شد.»
این چهارمین آلبوم لهراسبی پس از دریایی‌ها، دلنوازان و ۱۴ است که در بازار موسیقی کشور منتشر می‌شود.
شایعه همکاری شادمهر عقیلی با لهراسبی در چهار قطعه از این آلبوم مشکلاتی را برای انتشار این آلبوم به وجود آورد.



وبلاگی بازدید : 593 زمستان 1390 نظرات (0)


علی پهلوان : آریان 5 در راه است


علی پهلوان خبر داد:

پنجمین آلبوم «آریان» در راه است


لیلا رضایی: پنجمین آلبوم گروه «آریان» آخرین روزهای ضبط خود را پشت سر می‌گذارد و تمام تلاش گروه بر این است که این آلبوم را پیش از عید و به عنوان عیدی به مخاطبان و هواداران خود، هدیه کنند. علی پهلوان در این باره به خبرنگار سایت موسیقی ما گفت: در حال حاضر، گروه آریان مشغول ضبط قطعات این آلبوم است که عنوان پنجمین آلبوم گروه «آریان» را با خود یدک می‌کشد.

به گفته خواننده گروه «آریان»، هنوز عنوانی برای این آلبوم مشخص نشده است. وی در این باره گفت: «هر وقت ضبط تمامی قطعات آلبوم جدید را به پایان رساندیم، نام آن را به شور می‌گذاریم تا بهترین عنوان برایش در نظر گرفته شود. این کاری است که گروه آریان همیشه انجام می‌دهد و نام اثر را با هماهنگی و مشورت گروه انتخاب می‌کند، مثل همه کارهای دیگر گروه!»


بقیه در ادامه مطلب  . . .



وبلاگی بازدید : 852 زمستان 1390 نظرات (0)

خبرگزاری پانا: آلبوم «تصمیم» علی لهراسبی از مدتی پیش آماده پخش در بازار موسیقی شده است اما هر بار به بهانه‌ای این اتفاق نمی‌افتد که البته اصلی‌ترین علت این توقف همکاری این خواننده با شادمهر عقیلی در 4 قطعه از این آلبوم است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا، انتشار اخباری مبنی بر همکاری علی لهراسبی با «شادمهر عقیلی» در آلبوم جدیدش مشکلات فراوانی را برای این خواننده در پی داشته و حتی زمزمه‌هایی مبنی بر لغو مجوز آلبوم او به گوش می‌رسد.

این آلبوم که «تصمیم» نام دارد از مدت ها قبل کارهای اخذ مجوز و تولید‌ش به پایان رسیده است. در حال حاضر حتی تکثیر هم شده و در انبارهای شرکت صاحب اثر آماده توزیع در بازار موسیقی کشور است.

بتدا عدم توزیع مجموعه «قهوه تلخ» در بازار دلیل اصلی عقب افتادن انتشار این آلبوم اعلام شد و پس از بیرون آمدن نسخه قاچاق این سریال در ایام عزاداری، و لو رفتن تیزر تبلیغاتی این آلبوم که در ابتدای این مجموعه گنجانده شده بود، خود لهراسبی اعلام کرد که آلبوم در اولین فرصت در بازار موسیقی کشور منتشر خواهد شد.

بقیه در ادامه مطلب . . .

وبلاگی بازدید : 681 زمستان 1390 نظرات (0)

 

پس از رسانه‌ای شدن خبر خواندن تیترا‍ژ سریال «شیدایی» توسط علی لهراسبی خواننده محبوب عرصه پاپ، اخبار ضد و نقیضی در این باره منتشر شده که در هیچکدام از آن‌ها تیم کاری این خواننده برای این قطعه معرفی نشده بود و از قول لهراسبی نقل شده بود که: «برای این سریال قرار است چند قطعه ساخته شود و من از بین آن‌ها یکی را انتخاب کنم و برای این تیتراژ نهایی کنیم!».

این خواننده با تکذیب کلیه این صحبت‌ها در گفتگویی کوتاه با «موسیقی ما» گفت: «واقعا متاسفم برای همه آنهایی که به دروغ این قبیل خبر رسانی‌ها را در جامعه رسانه‌ای کشور منتشر می‌کنند. من درباره این سریال و قطعه‌ای که برای «شیدایی» آماده کرده‌ام با هیچ رسانه و خبرنگاری صحبت نکرده‌ام و تمام صحبت‌هایی را که از قول من آورد ه شده را به کل تکذیب می‌کنم.»

بقیه در ادامه مطلب  . . .

وبلاگی بازدید : 718 زمستان 1390 نظرات (0)

 

دیگر تولید آلبوم های گروهی یا چندخواننده ای در ایران تبدیل به یک سنت شده است. چندسالی هست که به مناسبت های مختلف تهیه کننده هایی پیدا می شوند که خواننده های نامدار را کنار یکدیگر جمع می کنند و یک آلبوم مناسبتی و به ظاهر متفاوت منتشر می کنند. «دل صدا» هم آلبومی از همین جنس است.
 

برترین ها به نقل از هفت صبح : آلبوم «دل صدا» با حضور ستاره های موسیقی پاپ یکی از مهمترین آثار موسیقی در زمینه دفاع مقدس محسوب می شود، بهنام صفوی از تجربه حضور در این آلبوم که قرار است اواخر آذر وارد بازار موسیقی شود، می گوید.

دیگر تولید آلبوم های گروهی یا چندخواننده ای در ایران تبدیل به یک سنت شده است. چندسالی هست که به مناسبت های مختلف تهیه کننده هایی پیدا می شوند که خواننده های نامدار را کنار یکدیگر جمع می کنند و یک آلبوم مناسبتی و به ظاهر متفاوت منتشر می کنند. «دل صدا» هم آلبومی از همین جنس است. آلبومی مانند «خاص» و «سلام آقا»؛ البته این بار به بهانه دفاع مقدس، حدود سه ماهی می شود که تولید آلبوم به صورت چراغ خاموش شروع شده است اما با این حال حواشی زیادی هم به دنبال داشته است.

بقیه در ادامه مطلب . . .

وبلاگی بازدید : 632 زمستان 1390 نظرات (0)

پیام وی‍ژه «بابک جهانبخش» به همه طرفدارانش ؛
پس از این سکوت، منتظر غافلگیری‌های بزرگ باشید!

بابک جهانبخش پس از کنسرت موفق ۸ مهر ‌اش در تهران، درسکوت کامل خبری به سر می‌برد و کمتر در مجامع رسانه‌ای حضور دارد. قابل پیش بینی بود که این سکوت خبری، با اتفاق بزرگی شکسته شود و باز هم این خواننده به راس اخبار موسیقی کشور بازگردد.

خبر‌ها حاکی از این است که این خواننده پس از رضایت از برگزار کنندگان کنسرت آخرش در تهران، قرارداد بلند مدتی را با شرکت «اکسیر نوین» منعقد کرده و مدیریت کار‌هایش را به این موسسه و «محمدرضا خانزاده» سپرده است و از این پس او وظیفه تمام برنامه‌های تهران و شهرستان این خواننده را بر عهده خواهد داشت.

جهانبخش در این باره به «موسیقی ما» گفت: «اجرای موفق من در کنسرت مهر ماه بهترین دلیلی بود که برای ادامه فعالیت‌هایم بحث قرارداد‌هایم را جدی‌تر دنبال کنم و پس از پیشنهاد‌های مختلف تصمیم گرفتم با شرکت «اکسیر نوین» و آقای «خانزاده» قراردادی بلند مدت امضا کنم.»

بقیه در ادامه مطلب . . .

وبلاگی بازدید : 774 زمستان 1390 نظرات (0)
ماهان بهرام خان اعلام کرد:
یک و یازده دقیقه به دنبال مجوز است ...

به تازگی آلبوم جدید خود را با عنوان «یک و یازده دقیقه» را به پایان رسانده‌ام و برای اخذ مجوز انتشار آن اقدام کرده‌ام. به گفته این خواننده آلبوم جدید وی در حال حاضر برای دریافت مجوز، در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به سر می‌برد.

وی درباره زمان انتشار این آلبوم این نوید را به مخاطبان خود داد که به زودی آن را به بازار خواهد فرستاد و همه تلاشش را در این مورد خواهد کرد. در این باره متذکر شد: با توجه به اینکه آلبومم در مرحله مجوز است، در خوشبینانه‌ترین حالت، بعداز محرم و صفر به بازار می‌آید. در غیر این صورت انتشار آن را به سال آینده موکول می‌کنیم.

بهرام خان در توضیح این روند، گفت: متاسفانه تنها چیزی که در آلبوم دست من نیست زمان انتشار آن است وگرنه دوست داشتم آن را هر چه زود‌تر به دست علاقه مندان برسانم. شرکتی که با آن‌ها وارد همکاری شده‌ام، نظرش بر این است که پیش از انتشار آلبوم، کارهای تبلیغاتی بر روی آن انجام دهد. به همین دلیل باید کمی حوصله به خرج داد.

بقیه در ادامه مطلب . . .

تفریحی
پیشنهاد 2






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جنسیت شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3266
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 53
  • آی پی امروز : 623
  • آی پی دیروز : 636
  • بازدید امروز : 3,492
  • باردید دیروز : 6,485
  • گوگل امروز : 12
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 22,267
  • بازدید ماه : 87,687
  • بازدید سال : 631,804
  • بازدید کلی : 6,987,331
  • پخش زنده فوتبال
    مطالب پربازدید
    بازی انلاین مجله