loading...
مجله وبلاگی | بروز ترین مجله اینترنتی
وبلاگی بازدید : 672 تابستان 1394 نظرات (1)

روابط عمومی رسانه ملی، این سریال تلویزیونی محصول سال 2013 کشور کره جنوبی با موضوع خانوادگی است که در 54 قسمت 60 دقیقه ای دوبله و آماده پخش شده است

سریال «دختر امپراطور» از شنبه هفتم شهریور ماه هر شب ساعت 20 از شبکه پنج سیما پخش می شود.

این افسانه، روایت سولنان و سوریا دو خواهر ناتنی است که برای رسیدن به قصر امپراطور ماجراهای پرفراز و نشیبی را رقم می زنند.

سوریا برای رسیدن به قصر امپراطور سعی می کند، از طریق یک سنجاق سر دخترانه که نشانه ارتباط پادشاه با همسر سابق خود است، در خاندان امپراطور نفوذ کند. سولنان نیز با عضویت در گروه مخفی قصر درصدد معرفی دختر امپراطور است تا اینکه ...

کارگردانی این مجموعه تلویزیونی را لی سانگ یوب و فیلمنامه آن را هوانگ جین یونگ نگارش کرده است.

این مجموعه به سفارش گروه تامین برنامه شبکه پنج سیما با مدیریت دوبلاژ زهره شکوفنده و ویراستاری طاهره سلگی دوبله شده است.

منبع:جام جم آنلاین
وبلاگی بازدید : 428 پاییز 1393 نظرات (0)

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تعرفه پیامک تلفن ثابت و بین الملل را اصلاح و تصویب کرد.

براساس مصوبه شماره 197 کمیسیون تنظیم مقررات، سقف تعرفه پیامک تلفن ثابت به ازای هر پیامک از شبکه تلفن ثابت به ثابت داخل استانی 60 ریال درنظر گرفته شده و برحسب دقیقه مکالمه تلفن ثابت به ثابت داخل استان معادل 2 دقیقه مکالمه محاسبه می شود.

در همین حال سقف تعرفه پیامک تلفن ثابت به ثابت بین استانی، 120 ریال و معادل 4 دقیقه مکالمه تلفن ثابت به ثابت داخل استان محاسبه خواهد شد.

در این مصوبه سقف تعرفه پیامک تلفن همراه به شبکه تلفن ثابت و بالعکس 120 ریال و معادل 4 دقیقه مکالمه تلفن ثابت به ثابت داخل استان درنظر گرفته شده است.

وبلاگی بازدید : 418 پاییز 1393 نظرات (0)
خبرگزاری ایسنا: ایرانسل به مشترکین جدید خود 50 دقیقه مکالمه داخل شبکه و 500 مگابایت ترافیک اینترنت همراه رایگان اهدا می‌کند.

 تمامی مشترکین جدید، با خرید و فعال‌سازی سیم‌کارت اعتباری این اپراتور تا پایان پاییز 93، با اولین شارژ حداقل 2هزار تومانی سیم‌کارت خود، از 50 دقیقه مکالمه ایرانسلی، ۱۰ پیامک فارسی ایرانسلی و ۱۰ پیام چندرسانه‌ای هدیه برای یک هفته برخوردار می‌شوند. ضمن آنکه این دسته از مشترکین با اولین شارژ سیم کارت خویش، از 500 مگابایت اینترنت همراه رایگان به صورت ماهیانه 100مگابایت تا آخر سال بهره‌مند خواهند شد.

تمامی مشترکین اعتباری جدید ایرانسل این امکان را خواهند داشت تا در صورت تمایل، با شارژ سیم‌کارت خود به مبلغ 5هزار تومان، ظرف مدت دو هفته پس از فعال‌سازی، یک سیم‌کارت هدیه دریافت کنند. این دسته از مشترکین برای درخواست سیم‌کارت هدیه، کافیست یک پیامک بدون متن به شماره ۲۱۱۲ ارسال کنند و برای تایید نهایی کدپستی ارسال شده برای مشترک، پیامک دیگری به شماره ۲۱۱۵ ارسال دارند. سیم‌کارت هدیه، بدون هزینه و به صورت رایگان به نشانی محل سکونت مشترک ارسال خواهد شد.

براساس اعلام ایرانسل این طرح شامل شارژ شگفت‌انگیز، شارژ خط به خط و سیم‌کارت‌های هدیه نمی‌باشد.
وبلاگی بازدید : 425 پاییز 1393 نظرات (0)

افزایش طول مدت خدمت سربازی به 24 ماه، ابطال کارت معافیت 26 فوتبالیست و آخرین وضعیت فوتبالیست‌ها، تسهیلات جدید برای سربازان متاهل و دارای فرزند و آخرین وضعیت کسر خدمت‌های اعطا شده به برگزیدگان همایش ملی خدمت سربازی از مهمترین موضوعات مطرح شده در نشست خبری جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح بود.

سردار موسی کمالی در این نشست خبری از افزایش طول مدت خدمت سربازی از 21 ماه به 24 ماه خبر داد و گفت: به موجب ماده 4 قانون خدمت وظیفه عمومی، طول مدت سربازی 24 ماه است که این مدت در صورت وجود مشمول مازاد یا کمبود می‌تواند از سوی ستاد کل نیروهای مسلح کم یا زیاد شود.

وی با بیان اینکه این قانون از ابتدای مهرماه سال 94 لازم الاجراست، خاطرنشان کرد: بنابراین توصیه من این است که سربازان در این مدت نسبت به تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام کنند.

وبلاگی بازدید : 456 بهار 1392 نظرات (0)

از میان این ویژگی ها و خصوصیت های فراوان و غیر قابل شمارش برخی از آنها فراوانی بیشتری دارند و بیشتر در افراد ظهور و بروز می كند كه از جمله آنها ویژگی كم طاقتی و بی تابی انسان ها است .

اینكه یك شبه به اهداف خودمان دست پیدا كنیم و هیچ مشكلی حق نداشته باشد بر سر راه ما سبز شود و اگر خدایی ناكرده با مشكلی مواجه بشویم زمین و زمان را به هم بدوزیم از جمله خصوصیت هایی است كه ما را تبدیل به یك انسان كم طاقت و بی تاب می كند .

می توان كم طاقتی انسان ها را یكی از بزرگترین موانع رسیدن آدمی به موفقیت بیان كرد، چرا كه هیچ گاه فردی با رویارویی نادرست در برابر مشكلات نتوانسته است آنها را پشت سر گذاشته و بر آنها پیروز شود و به همین خاطر این ویژگی یكی از خصوصیت هایی است كه بارها از آن به عنوان یك صفت منفی در قرآن مجید سخن به میان آورده شده است و ویژگی های افراد بی تاب و كم طاقت را برای ما به تصویر كشیده است تا با شناخت آنها بتوانیم وجود خودمان را كاملا از بی تابی و كم طاقتی خالی كنیم و هیچ گاه اجازه ورود دوباره این ویژگی ها را به درون خود ندهیم.

خداوند متعال در سوره معارج یكی از ویژگی های انسان را كم طاقتی و بی تابی بیان می كند چرا كه از طرفی نه طاقت تحمل كردن مشكل و سختی ها را ندارد و نه وقتی به او نعمتی داده می شود آن را در جهت درست بكار می گیرید و استفاده می كند :


وبلاگی بازدید : 676 پاییز 1391 نظرات (0)


خانم “داون ویینس” سه سال پیش گم شد ولی ماموران پلیس شهر “لس آنجلس” بعد از ۱۶ ماه تجسس موفق به کشف حقیقت نشدند اما بعد از گذشت سه سال دختر مقتوله به اداره پلیس “لس آنجلس” رفت و گفت: شبی پدرش “دیوید ویینس” در شرایط مستی به او گفت که سه سال پیش من به همراه مادرت بعد از خوردن مشروب،”ماریجوانا” نیز مصرف کردیم.

ولی مادرت از شدت مصرف بیش از اندازه مواد مخدر مسموم شد و درست هنگامی که استفراغ کرد من به زور دهن او را گرفتم و باعث خفگی او شدم و بعد از اینکه مادرت را خفه کردم ،برای اینکه پلیس به من مشکوک نشود جسدش را پختم و خوردم.

لس آنجلس تایمز؛پلیس بعد از دستگیری او را روانه دادگاه کرد اما قاتل در جلسه دادگاه تمامی اتهامات را رد کرد.

وبلاگی بازدید : 862 تابستان 1391 نظرات (0)


مرد جوان وقتی متوجه ارتباط پنهانی همسرش با یکی از دوستان خود شد او را در پشت بام خانه اش به قتل رساند.

چندی پیش ماموران پلیس آگاهی شهرستان شازند از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 در جریان وقوع درگیری منجر به قتلی در روستای «الرج» قرار گرفتند . پس از دریافت خبر ، بلافاصله اکیپی از ماموران پلیس آگاهی به محل درگیری اعزام شدند.

ماموران با حضور در محل حادثه با پیکر خونین مرد 38 ساله ای روبرو شدند که با شلیک گلوله در پشت بام خانه اش به قتل رسیده بود.در جریان تحقیقات مشخص شد مقتول با همسر یکی از دوستانش به نام میثم ارتباط پنهانی داشته است  .

با کشف این سرنخ تحقیقات بر روی این موضوع متمرکز شد و ماموران دریافتند، روز حادثه میثم پس از اطلاع از اینکه همسرش به خانه مقتول رفته است به همراه برادران و خواهرش به آنجا رفته بود. او پس از اطمینان از ارتباط پنهانی همسرش با مقتول با مرد جوان درگیر شده و او را با ضربه های چاقو و گلوله به قتل رساند.

بقیه در ادامه مطلب . . .


وبلاگی بازدید : 710 زمستان 1390 نظرات (0)

پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری زورگیر تونل متروی آزادی که طعمه‌های خود را از میان زنان انتخاب می‌کرد، خبر داد.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، ساعت ۱۰ صبح روز جمعه هفتم بهمن سال جاری، مأموران کلانتری ۱۵۰ تهرانسر در حین گشت‌زنی در اتوبان آزادگان به جوانی به اسم «مجید» ۳۱ ساله مشکوک شدند که در بازرسی بدنی این فرد موفق به یافتن چندین دستگاه گوشی تلفن همراه متعلق به افراد غیر شدند.

 

با انتقال متهم به کلانتری و انجام تحقیقات مقدماتی وی به عنوان یکی از مجرمان سابقه‌دار مورد شناسایی قرار گرفت که پیش از این چندین بار توسط مأموران کلانتری ۱۵۰ تهرانسر دستگیر شده بود.

 

با تشکیل پرونده مقدماتی و به دستور دادیار شعبه سوم داسرای امور جنایی تهران، پرونده جهت رسیدگی تخصصی در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

بقیه در ادامه مطلب . . .

وبلاگی بازدید : 978 زمستان 1390 نظرات (0)

بررسی ها در بازار خرید و فروش مسکن درحالی نشان از روند روبه رشد قیمت ها به ویژه در مورد واحد های با متراژ پایین دارد که وزیر راه و شهرسازی چندی پیش اعلام کرد که تا پایان سال هیچ گونه شوک قیمتی در این بخش نخواهیم داشت.

بررسی قیمت ها در بازار نشان می دهد همچنان تقاضا برای واحد های کوچک موجود در بازار بیشتر است و ظاهرا این تقاضا موجب افزایش قیمت این واحد ها شده است.

قیمت یک واحد ۳۵ متری در محدوده ی نواب با پارکینگ و انباری متری یک میلیون و پانصد هزار تومان اعلام شده است.

چنین واحدی در محدوده ی خیابان اسکندری با قیمت متری یک میلیون و ۷۳۰ هزار تومان و در منطقه خیابان جیحون محدوده دامپزشکی یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان عرضه شده است. این در حالی است که تا چندی پیش قیمت چنین واخد هایی حداکثر متری یک میلیون و پانصد هزار تومان بود.

بقیه در ادامه مطلب . . .
تفریحی
پیشنهاد 2






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جنسیت شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3266
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 53
  • آی پی امروز : 538
  • آی پی دیروز : 636
  • بازدید امروز : 2,592
  • باردید دیروز : 6,485
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 21,367
  • بازدید ماه : 86,787
  • بازدید سال : 630,904
  • بازدید کلی : 6,986,431
  • پخش زنده فوتبال
    مطالب پربازدید
    بازی انلاین مجله