loading...
مجله وبلاگی | بروز ترین مجله اینترنتی
وبلاگی بازدید : 488 پاییز 1392 نظرات (0)

کیفوز یا قوز کمر، انحنایی در ستون فقرات است که منجر به گرد شدن کمر خواهد شد. این مشکل که معمولاً به نام گوژپشتی یا قوز کمر شناخته می‌شود، کاملا شایع است. به عبارت ساده‌تر، کیفوز منحنی واقع شده در ستون فقرات پشت قفسه سینه است.

زمانی که کودکان در سنین رشد هستند، والدینشان همیشه به آن‌ها نصیحت می‌کنند که صاف بنشینند و ستون فقراتشان را صاف نگاه دارند. این یک روش آسان برای پیشگیری از بوجود آمدن قوز کمر است. البته مبتلا شدن به قوز کمر، سن و سال نمی‌شناسد. حتی بزرگسالانی که کار می‌کنند هم همیشه صاف نمی نشینند. بعلاوه شانس ابتلا به قوز کمر خیلی زیاد است.

اگر شما از قوز کمر رنج می‌برید، احتمالاً متوجه شده‌اید که بالا آوردن دستانتان (بالای سر یا طرفین) کمی برایتان دشوار است. کودکان، افراد سالخورده، بیماران استئوپروز و کسانی که به پوکی استخوان یا آرتروز مبتلا هستند از قوز کمر رنج می‌برند. جدای از صاف نشستن در محل کار یا سر کلاس درس، همچنین احتیاج دارید تا تمریناتی را انجام دهید تا قوز کمرتان درمان شود.

وبلاگی بازدید : 667 زمستان 1390 نظرات (0)

ایجاد انگیزه لازم برای رفتن به سالن ورزش خودش به اندازه کافی مسئله ساز است، نوع پوشش در این موقعیتها نیز می تواند کاملا موثر باشد. شیک پوشیدن و به روز بودن می تواند نقش به سزائی در ایجاد انگیزه برای رفتن به سالنهای ورزشی ایفا کند. اگر از نوع پوشش خود راضی باشید آنگاه در تمرینهای خودتان نیز از اعتماد به نفس کافی برخوردار خواهید بود.

۱- بستن موها

بستن موها با یک باندانا(دستمال بلند طرح دار) اگر چه ظاهر زیباتری به شما می دهد اما تنها برای زیبایی نیست. استفاده از باندانا یا دستمال عرق گیر باعث می شود که به هنگام تمرین قطره های عرق وارد چشم نشده و موهایتان نیز اذیتتان نکند.

بقیه در ادامه مطلب . . .

وبلاگی بازدید : 718 زمستان 1390 نظرات (0)
پوست اطراف چشم نازك‌ترین و شكننده ‌ترین پوست در تمام سطح بدن است و با توجه به این كه هنگام صحبت‌كردن با دیگران،چشم‌ها كانون توجه محسوب می‌شوند،چین و چروك‌های اطراف آن به‌عنوان بزرگ ‌ترین علت پیری چهره شناخته شده‌اند.
كیست‌های زیر چشمی نیز صدمه زیادی به چهره فرد وارد می‌كند و باعث ایجاد قیافه‌ای آشفته و پریشان می‌شود.ورزش‌های مخصوص چشم می‌تواند كمك زیادی به چشم‌های پف‌آلود كند.افتادگی پلك‌ها نیز با تمرین‌های مؤثر و ورزش‌های ضد پیری چشم،تا حد زیادی برطرف می‌شود.
 بقیه در ادامه مطلب . . .
وبلاگی بازدید : 772 پاییز 1390 نظرات (0)

آمریکایی ها از یوگای صورت برای کاهش چین و چروک استفاده می کنند. جراحی پلاستیک ممکن است که چین و چروک و خطوط نگران کننده چهره را کاهش بدهد، اما برخی از مردم نیویورک، به یوگای صورت می پردازند تا ظاهر جوانتری داشته باشند. درکلاسی که اخیرا در مان هاتان برگزار می شود، یک مربی یوگا به نام هاگن، چندین تمرین یوگا برای کشیدگی و انبساط و سفت کردن ماهیچه های صورت تدریس کرده است. این مربی اعضای کلاس خود را تشویق می کند تا به مدت ۶۰ ثانیه چشمان خود را بچرخانند و زبان خود را آویزان کنند که این تمرین«شیر» نام دارد.

هاگنا اخیرا کتابی با نام « یوگای صورت: چین و چروک را با جراحی طبیعی صورت از بین می برد» را منتشرکرده است. او گفت که یک کارگاه برای یوگای صورت ایجاد کرده است، زیرا زنان دوست دارند بهترین ظاهر را داشته باشند، اما آنها واقعا به این موضوع فکرنمی کنند که چگونه ماهیچه ها و عضلات صورت خود را ورزش بدهند. او گفت که عضلات صورت ضعیف، سست و شل می شوند و به تمرین و گردش خون منظم نیاز دارند تا چین و چروکشان کاهش بیابد.

آنها در این کلاس علاوه بر تمرین «شیر»، تمرین دیگری انجام می دهند که در آن گونه های خود را باد می کنند و تمرین به شکل بوسه دمیدن که عضلات دهان را محکم و تقویت می کند و موجب داشتن لب های ثابت و محکم و پر می شود. هاگن گفت: اصول مشابهی از سایر تمرینات که برای دیگر اعضای بدن استفاده می شود، درباره صورت نیز به کار می رود. به این وسیله ماهیچه های صورت سفت و محکم می شوند. او یوگای صورت را برای کسانی که زیبایی درونی و بیرونی می خواهند، توصیه کرد: جنبه احساسی به انداره جنبه فیوزیولوژِیک اهمیت دارد. اما او جراحی پلاستیک را رد نکرد. او گفت: من این کار را برای خودم ممنوع نمی کنم. ممکن است روزی احساس کنم که به این کار نیاز دارم. اما با وجود این ، بازهم تاکید می کنم که خاصیت کشسانی و سفتی واقعا مهم و تعیین کننده است ، خصوصا اگر عمل جراحی پلاستیک داشته باشید.

وبلاگی بازدید : 719 پاییز 1390 نظرات (0)

مواردی جالب راجع به یوگا: انتخاب استاد مناسب،عملکرد بدن و ...

یوگا کمترین عوارض جانبی را دارد و نیاز به توانایی فیزیکی خاصی ندارد؛ راه های ورود به دوره های یوگا به روی شما باز است.



یوگا تمرین کنید، برای سلامتی مفید است!
جوانان فعال و پراسترس، بازنشسته ها، خانم های باردار، بچه ها و ورزشکاران! ما می توانیم شما را به فواید فوق العاده تمرین یوگا رهنمون کنیم. یوگا کمترین عوارض جانبی را دارد و نیاز به توانایی فیزیکی خاصی ندارد؛ راه های ورود به دوره های یوگا به روی شما باز است.

بقیه در ادامه مطلب ...

وبلاگی بازدید : 702 پاییز 1390 نظرات (0)

بسیاری از افراد در گردن و شانه های خود تنش دارند که باعث خشک شدن گردن و سردرد می شود. تمرینات یوگا می‌تواند این تنشها را کاهش دهد و ....

بسیاری از افراد در گردن و شانه های خود تنش دارند که باعث خشک شدن گردن و سردرد می شود. تمرینات یوگا می‌تواند این تنشها را کاهش دهد و ....

وبلاگی بازدید : 752 پاییز 1390 نظرات (1)

بسیاری از افراد در گردن و شانه های خود تنش دارند که باعث خشک شدن گردن و سردرد می شود. تمرینات یوگا می‌تواند این تنشها را کاهش دهد و ....

بسیاری از افراد در گردن و شانه های خود تنش دارند که باعث خشک شدن گردن و سردرد می شود. تمرینات یوگا می‌تواند این تنشها را کاهش دهد و ....

وبلاگی بازدید : 680 پاییز 1390 نظرات (0)
بر خلاف وضعیت صندلی 1 ، این حرکت قسمتهای بالایی بدن را از باسن تا جاییکه با زمین موازی شود درگیر می کند. سعی نمایید که این حرکت را نیز با دقت و صحیح انجام دهید.








بر خلاف وضعیت صندلی 1 ، این حرکت قسمتهای بالایی بدن را از باسن تا جاییکه با زمین موازی شود درگیر می کند.شما می توانید از این تصویر جهت درست انجام دادن حرکت کمک بگیرید.

بقیه در ادامه مطلب ...
تفریحی
پیشنهاد 2






تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جنسیت شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3266
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 53
  • آی پی امروز : 519
  • آی پی دیروز : 636
  • بازدید امروز : 2,466
  • باردید دیروز : 6,485
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 21,241
  • بازدید ماه : 86,661
  • بازدید سال : 630,778
  • بازدید کلی : 6,986,305
  • پخش زنده فوتبال
    مطالب پربازدید
    بازی انلاین مجله