loading...
مجله وبلاگی | بروز ترین مجله اینترنتی
وبلاگی بازدید : 1837 زمستان 1393 نظرات (0)

مرورگرهای وب متعددی در بازار هستند که هریک از آن‌ها در بخشی از کارها دارای توانایی‌های برتر از سایر مرورگرها هستند، در این میان گوگل کروم بهترین خدمات فارق از پلتفرم را عرضه می‌کند و فایرفاکس برای تمام دستگاه‌ها خدمات مخصوص آن دستگاه را مهیا می‌کند ولی وقتی بحث امنیت در وب‌گردی پیش می‌آید نمی‌توان به نامی به‌غیر از مرورگر وب Aviator فکر کرد.

در ابتدای امر و برای اطمینان حاصل کردن از امنیت این مرورگر کافی است بدانید که سازندگان این مرورگر در حقیقت هکرهای کلاه سفید هستند و حتی نام این شرکت نیز با الهام‌ گرفتن از این موضوع، WhiteHat Security است. یک هکر به خوبی می‌داند که چگونه نقاط امنیتی سیستم را شناسایی کند و در شرایطی که سیستم متعلق به خود او باشد آن‌گاه می‌توان بر روی پوشاندن حفره‌های امنیتی توسط او حساب ویژه‌ای باز کرد.


وبلاگی بازدید : 2785 پاییز 1393 نظرات (1)
نرم افزار SoftPerfect WiFi Guard ابزاری رایگان، ساده و بسیار کارآمد برای کسانی است که از اینترنت وایرلس استفاده می‌کنند، این برنامه با اسکن شبکه شما، تمامی دستگاه‌های متصل را نمایش می‌دهد و در صورت مشاهده دستگاه‌های مشکوک می‌توانید ارتباط آنها را قطع کنید. همچنین می‌توانید برنامه را طوری تنظیم کنید که هر چند دقیقه یکبار شبکه را اسکن کرده تا متوجه شوید چه دستگاه‌های به شبکه متصل هستند.
وبلاگی بازدید : 2040 پاییز 1393 نظرات (0)

مدیریت اندروید از همه‌جا

نرم‌افزارهای مختلفی هم برای کنترل از راه دور دستگاه وجود دارد و هم برای دسترسی به فایل‌های ذخیره شده روی دستگاه یا ردیابی دستگاه هنگام سرقت یا مفقود شدن آن، اما در بیشتر موارد هر یک از این نرم‌افزارها و سرویس‌ها یک قابلیت را در اختیار شما قرار می‌دهد و سرویسی که همه چیز را یکجا در اختیار شما قرار دهد، کمیاب است.
سرویس AirDroid نیز یکی از همین سرویس‌های کمیاب است که امکانات متعددی را در اختیار شما قرار می‌دهد. تعداد دانلود این نرم‌افزار در فروشگاه گوگل بین 10 تا 50 میلیون برآورد شده است.

وبلاگی بازدید : 533 تابستان 1393 نظرات (0)

بر اساس گزارشات منتشر شده، ویندوز 9 تا یکی دو ماه آتی، اواخر ماه سپتامبر یا اکتبر به بازار فناوری ارائه خواهد شد.

مایکروسافت هیچ گونه مانعی برای استفاده از این ویندوز قائل نشده و تمام مخاطبان و کاربران می توانند از این ویندوز استفاده کنند در صورتی که آنها قبول کنند این ویندوز هر ماه توسط مایکروسافت به صورت خودکار به روز می شود.

با وجود خبر انتشار ویندوز 9 تا ماه آتی مایکروسافت هنوز اطلاعات دقیقی از این ویندوز منتشر نکرده و به درستی مشخص نیست که چه تغییراتی در این ویندوز نسبت به ویندوز 8 یا 8.1 شکل گرفته است اما نواقصی که در ویندوزهای قبلی وجود داشت از این ویندوز حذف شده اند.

نسخه ای که در سایت های مختلف منتشر شده، گویای این موضوع است که هم کاربران لمسی و هم کاربران دسکتاپ از این ویندوز راضی خواهند بود.

وبلاگی بازدید : 1438 تابستان 1393 نظرات (0)
اگر از سيستم عامل ويندوز استفاده مي کنيد ،مسلما اولين چيزي که دوست نداريد هيچ گاه با آن روبه رو شويد ويروس ها هستند. وب سايت تک رادار به تازگي نتايج تحقيقات خود را درباره بهترين آنتي ويروس هاي رايگان سال 2014 ارائه کرده است که گزينه هاي برتر آن را در اين مطلب به شما معرفي مي کنيم. معمولا کاربران علاقه اي به نرم افزارهاي آنتي ويروس ندارند چرا که بخشي از قدرت پردازشي و سرعت سيستم را به خود اختصاص مي دهد. هزينه کردن براي خريد لايسنس آنتي ويروس هاي پولي نيز به شما ضمانتي براي دريافت بهترين نخواهد داد. اما در هر صورت استفاده از آنتي ويروس روي سيستم عامل ويندوز مي تواند درجه  بهتري از امنيت را براي شما به ارمغان بياورد. در صورت استفاده از ويندوز، پيشنهاد مي کنيم حتما يکي از مواردي را که ذکر مي شود براي حفظ امنيت سيستم خود دريافت و نصب کنيد. همچنين در صورتي که هنوز از Microsoft Security Essentials روي ويندوز خود بهره مي بريد، مطمئن باشيد که زمان ارتقاي آن به يک گزينه  بهتر فرا رسيده است.به گزارش zoomit ،اين ساخته  دست مايکروسافت، در آزمايش هاي انجام شده توسط مرجع معتبر AV-Test يکي از بدترين امتيازها را در زمينه هاي شناسايي به دست آورده است که آن را پشت سر تمامي اين آنتي ويروس هاي رايگان قرار مي دهد.
وبلاگی بازدید : 580 1392 نظرات (0)


بعضی وقت‌ها برخی افراد ارزان بودن را دلیلی بر بد بودن می‌دانند و اگر گزینه‌‌ای رایگان را پیش روی داشته باشند، اصلا به آن توجهی نمی‌کنند. برخلاف این باور اشتباه، همیشه رایگان یا ارزان بودن برابر با بد بودن نیست؛ بلکه گاهی اوقات یک کالا، محصول یا خدمات رایگان می‌تواند به مراتب بهتر و با کیفیت‌تر از موارد مشابه و گرانقیمت باشد.

نمونه ای از این محصولات رایگان نرم افزارهای رایانه ای است که به طور کاملا رایگان از سوی توسعه دهندگان از سراسر دنیا طراحی شده و در اختیار کاربران قرار می گیرد. گاهی این نرم افزارها آن قدر کاربردی می شوند و امکانات بسیار جالب و مفیدی خواهند داشت که نرم افزارهای تجاری نمی توانند از محبوبیت آنها کم کنند

کاربران در برخی موارد می توانند برای جبران هزینه های تولید و توسعه این نرم افزارها مبالغی را به عنوان کمک به تیم توسعه دهنده پرداخت کنند که این مبالغ در مواردی از میزان فروش یک نرم افزار تجاری نیز بیشتر می شود! (البته برخی مواقع هم هزینه های طراحی و توسعه با استفاده از ترفندهای تبلیغاتی در نرم افزار جبران می شود.)


وبلاگی بازدید : 1352 زمستان 1392 نظرات (0)

فرمت پی‌.دی.‌اف و مزایای آن برای همه کاربران شناخته شده است. نرم‌افزار Adobe Acrobat نیز آنقدر معروف است که بسیاری از کاربران یک نسخه از آن را روی رایانه خود نصب کرده و برای مشاهده فایل‌های پی‌.دی.‌اف از آن استفاده می‌کنند.

برخلاف شهرت زیادی که فایل های پی .دی. اف در میان کاربران دارند کمتر کاربری قادر به ساخت یا تبدیل فایل های خود به فرمت پی .دی. اف است؛ زیرا در بیشتر موارد کاربران فقط ابزار مشاهده فایل پی .دی. اف را در اختیار دارند و نمی دانند برای ایجاد یک فایل با این فرمت به چه ابزاری نیاز است. یکی از معروف ترین این ابزارها همان Adobe Acrobat است. البته نسخه کامل این نرم افزار با داشتن ابزار Acrobat Distiller قابلیت ساخت فایل های پی .دی. اف را در اختیار شما قرار می دهد که از حجم بسیاری نیز برخوردار است.
وبلاگی بازدید : 504 بهار 1392 نظرات (0)

ویروس‌یاب‌ها، ابزارهای امنیتی، ابزارهای بهینه‌ساز سیستم، برنامه‌های تعمیر رجیستری و بسیاری از برنامه‌های دیگر از جمله برنامه‌هایی محسوب می‌شود كه برای تامین امنیت در یك رایانه و همچنین برقراری ثبات و افزایش كارایی آن طراحی شده‌ است.

آیا تا به ‌حال از چنین برنامه‌هایی استفاده كرده‌اید؟ تابه‌حال قصد داشته‌اید مشكل كاهش سرعت سیستم‌عامل را با استفاده از چنین نرم‌افزارهایی رفع كنید تا مجبور به نصب مجدد ویندوز نباشید؟ این هفته قصد داریم نرم‌افزاری را به شما معرفی كنیم كه تمام این ابزارها را به صورت یكجا در خود جای داده است و شما را قادر می‌‌كند با نصب یك برنامه، علاوه بر برخورداری از امكانات نرم‌افزارهای امنیتی و ویروس‌یاب‌ها، از امكانات ابزارهای بهینه‌ساز سیستم‌عامل نیز بهره‌مند شوید.


وبلاگی بازدید : 1125 پاییز 1391 نظرات (0)
نرم‌افزارهاي مختلفي براي فشرده‌كردن فايل‌ها وجود دارد كه Winzip, 7Zip و Winrar برخي از معروف‌ترين آنها به‌شمار مي‌رود.

اين نرم‌افزارها امكانات بسيار خوبي براي فشرده‌سازي بسياري از فايل‌ها در اختيار شما قرار مي‌دهد؛ اما گاهي اوقات يك فايل متني ايجاد شده توسط نرم‌افزار Word يا يك فايل پاورپوينت شامل عكس را هيچ‌گاه نمي‌توانيد توسط اين نرم‌افزارها فشرده كنيد، چرا كه چيزي براي فشرده شدن توسط نرم‌افزارهاي فوق را در خود جاي نداده‌ و تنها روشي كه مي‌تواند موجب فشرده شدن (كاهش حجم) آنها شود، كاهش حجم عكس‌ها و ديگر موضوعات به‌كار رفته در آنهاست. به‌عنوان مثال فرض كنيد يك تصوير در اندازه بسيار بزرگ 3000 در 3000 پيكسل را در فايل متني خود فراخواني كرده و آن را به اندازه يك تصوير 100 در 100 پيكسل در بخشي از متن خود جاي داده‌ايد! اين تصوير در حالت نمايش، فضاي بسيار كمي را اشغال كرده و ‌بايد حجم بسيار كمي نيز داشته باشد، اما در واقعيت تصويري به اندازه بسيار بزرگ‌تر و با حجمي بسيار بالا در فايل متني شما فراخواني شده كه موجب مي‌شود حجم فايل نهايي نيز افزايش يابد.

بقیه در ادامه مطلب . . .
وبلاگی بازدید : 1204 تابستان 1391 نظرات (0)
ضرورت يادگيري زبان انگليسي بر هيچ‌كس پوشيده نيست و براي اين يادگيري نيز روش‌ها و ابزارهاي متنوعي وجود دارد كه يكي از آنها يادگيري ضروري‌ترين واژه‌هاي موجود در اين زبان است! 504 واژه ضروري براي بسياري از كاربران عنواني آشناست و اين عنوان امروز به نرم‌افزار پيشنهادي ما كه توسط يكي از هموطنانمان طراحي شده است، اختصاص دارد. نرم‌افزار ساده و كم‌حجم 504 واژه ضروري مكالمه زبان انگليسي براي آشنا‌كردن شما با رايج‌ترين و ضروري‌ترين واژه‌ها در اين زبان بيگانه طراحي شده و داراي امكانات زير است:

نمايش لغات همراه با ترجمه و مترادف، تلفظ لغات، پشتيباني از افزودن لغات جديد با قابليت پشتيبان‌گيري از اين لغات، ايجاد لغتنامه شخصي و اشتراك آن با ديگران، ايجاد و درج فايل صوتي براي تلفظ لغات با صداي انسان، جستجوي آسان و سريع لغات، نمايش لغات در بازه‌هاي زماني به‌صورت متناوب، قابليت اجرا در تمامي‌نسخه‌هاي 32 و 64 بيت سيستم‌عامل ويندوز و...

بقیه در ادامه مطلب . . .
تفریحی
پیشنهاد 2






تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جنسیت شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3266
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 53
  • آی پی امروز : 517
  • آی پی دیروز : 636
  • بازدید امروز : 2,439
  • باردید دیروز : 6,485
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 21,214
  • بازدید ماه : 86,634
  • بازدید سال : 630,751
  • بازدید کلی : 6,986,278
  • پخش زنده فوتبال
    مطالب پربازدید
    بازی انلاین مجله