loading...
مجله وبلاگی | بروز ترین مجله اینترنتی
وبلاگی بازدید : 676 پاییز 1391 نظرات (0)


خانم “داون ویینس” سه سال پیش گم شد ولی ماموران پلیس شهر “لس آنجلس” بعد از ۱۶ ماه تجسس موفق به کشف حقیقت نشدند اما بعد از گذشت سه سال دختر مقتوله به اداره پلیس “لس آنجلس” رفت و گفت: شبی پدرش “دیوید ویینس” در شرایط مستی به او گفت که سه سال پیش من به همراه مادرت بعد از خوردن مشروب،”ماریجوانا” نیز مصرف کردیم.

ولی مادرت از شدت مصرف بیش از اندازه مواد مخدر مسموم شد و درست هنگامی که استفراغ کرد من به زور دهن او را گرفتم و باعث خفگی او شدم و بعد از اینکه مادرت را خفه کردم ،برای اینکه پلیس به من مشکوک نشود جسدش را پختم و خوردم.

لس آنجلس تایمز؛پلیس بعد از دستگیری او را روانه دادگاه کرد اما قاتل در جلسه دادگاه تمامی اتهامات را رد کرد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تفریحی
پیشنهاد 2






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جنسیت شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3266
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 41
  • تعداد اعضا : 53
  • آی پی امروز : 259
  • آی پی دیروز : 659
  • بازدید امروز : 2,504
  • باردید دیروز : 6,416
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,504
  • بازدید ماه : 110,795
  • بازدید سال : 654,912
  • بازدید کلی : 7,010,439
  • پخش زنده فوتبال
    مطالب پربازدید
    بازی انلاین مجله