loading...
مجله وبلاگی | بروز ترین مجله اینترنتی
وبلاگی بازدید : 603 تابستان 1391 نظرات (0)


 ماه فروردین

بعضی تنش ها در محیط خانه بالاخره از بین می روند و به شما فرصتی می دهد تا با ذهنی آرام و آسوده راجع به بعضی چیزها فکر کنید و تصمیمی درست و منطقی بگیرید. امروز شاد و پرانرژی هستید و به زندگی عشق می ورزید. این روزها  صرفه جو هستید و پولتان را برای هرچیزی خرج نمی کنید. به همین دلیل هم هست که پس از مدتی پس اندازتان بیشتر می شود و می توانید برای خرید چیزی که مدتی است به آن نیاز دارید اقدام کنید

بقیه در ادامه مطلب . . .

رنگ شانس شما: لیمویی

عدد شانس شما: 4

اردیبهشت

 به موفقیت بزرگی دست پیدا کرده و به همین دلیل تشویق و تحسین شده اید. دیگران بیشتر از همیشه روی شما حساب می کنند و نگاه های تحسین آمیز آنها شما را دنبال می کند. همین باعث شده با اعتماد به نفس بیشتری به تلاش و کوشش ادامه بدهید. در عین حال بعضی دوستان از بعضی رفتارهای شما ناراحت هستند و اگرچه به روی خود نمی آورند ولی از بعضی حرفها و برخوردهای شما رنجیده خاطر شده اند. بهتر است رفتارهای خود را یک بار دیگر مرور کنید و تغییراتی را در رویه فعالیتان ایجاد کنید.

رنگ شانس شما: بنفش

عدد شانس شما: 1

خرداد

سوالاتی هست که باید صادقانه به آنها پاسخ بگویید. تا به حال برای آینده خود چه کرده اید؟ آیا از همه فرصت های  زندگیتان استفاده کرده اید؟ چقدر به دیگران محبت و کمک کرده اید؟ اگر با خودتان روراست باشید خواهید دید که در بعضی موارد متاسفانه کوتاهی کرده اید. اما برای جبران دیر نیست پس از همین امروز شروع کنید. هدیه ای دریافت می کنید که کسی آن را با تمام وجود برای شما تهیه کرده است. پولی به دستتان می رسد و سفری در پیش دارید.

رنگ شانس شما: قرمز

عدد شانس شما: 5

تیر

انتظارات و خواسته های خود را به حدی معقول برسانید و بپذیرید که هیچ چیز در این جهان ایده آل و کامل نیست. به یک مهمانی دعوت می شوید، پیشنهاد کاری یا تحصیلی جدیدی دریافت می کنید، و  شخص مهمی با شما تماس می گیرد. چیزی یا کسی که آن را از دست داده اید دوباره به نزد شما باز خواهد گشت اما این بار باید بیشتر مراقب باشید و اشتباهات گذشته را هرگز تکرار نشوید. به چیزی فکر می کنید که شدنی است ولی توکل به خدا را فراموش نکنید.

رنگ شانس شما: صورتی

عدد شانس شما: 9

مرداد

موفقیت ها و دستاوردهای گذشته باعث شده تا به توانایی های خود ایمان داشته باشید. شما می توانید هرچه را که می خواهید به دست آورید چون توانایی انجام کارهای زیادی را دارید ولی بهتراست پا را از گلیمتان فراتر نگذارید و با دوراندیشی و واقع بینی در مسیر زندگی خود به جلو بروید. امروز ممکن است اتفاقی باعث خشمتان شود ولی حتی در مواقع عصبانیت یا هیجان رازهایی را که دیگران با شما در میان گذاشته اند افشا نکنید.

رنگ شانس شما: نیلی

عدد شانس شما: 3

شهریور

کمی گرفته و غمگین هستید ولی شاید حتی دلیل اصلی آن را ندانید. احساس یأس یا افسردگی خود را انکار نکنید بلکه با آن روبروو آنها را ریشه یابی کنید. شاید توقعات غیرواقع بینانه شما از زندگی یا از کسی که دوستش دارید چنین حالتی را به وجود آورده باشد. به هر حال اگر اخیرا بیش از حد معمول دچار حالت افسردگی می شوید حتما فکری جدی بکنید و با شناختی که از خود دارید در جهت بهبود شرایط روحی خود برآیید.

رنگ شانس شما: نقره ای

عدد شانس شما: 12

مهر

خود را برای یک کار جدید و مهم آماده کرده اید. احساس می کنید لحظه موعود نزدیک است و شاید کمی هم دچار استرس و هیجان باشید. اما مطمئناً موفقیت از آن شما است. امروز شاید بحثی پیش بیاید که در آن دانش چندانی ندارید و توصیه می کنیم سکوت کنید و فقط بشنوید. چیزی که قبلا تنها یک تفریح بوده حالا به شکل یک عادت درآمده است. یادتان باشد افراط در هیچ چیز پسندیده نیست پس مراقب باشید.

رنگ شانس شما: نارنجی

عدد شانس شما: 6

آبان

به زودی به آرامش و ثباتی که در آرزویش هستید می رسید و زندگی روی زیبای خود را به شما نشان می دهد. در عین حال کاری برایتان پیش می آید یا وظیفه ای را بر دوشتان می گذارند که چندان خوشایند نیست ولی ناچار به انجامش هستید. پذیرفتن تعهدات جدید آسان نیست اما خوشحال باشید چون به زودی به یک مهمانی دوستانه می روید و افراد جدیدی را ملاقات می کنید و اوقات خوشی را در آن جا می گذرانید.

رنگ شانس شما: سفید

عدد شانس شما: 11

 آذر

ناچار خواهید بود تغییری در یکی از قسمت های زندگیتان به وجود آورید، و گرچه به این تغییرات چندان خوش بین نیستید، اولین کسی خواهید بود که برای آن آماده می شود. با این حال مطمئن باشید بهترین فرصت های زندگیتان بعد از اتفاقات پیش بینی نشده پیش می آیند. جسارت و جرات شما ستودنی است ولی ممکن است گاهی دردسرهایی را برایتان ایجاد کند.حتما این جسارت را با سیاست همراه کنید وگرنه می تواند به ضررتان تمام شود.

رنگ شانس شما: بنفش

عدد شانس شما: 7

دی

در روزهای آینده به یک مهمانی، مراسم یا مسابقه ورزشی می روید و اشخاص تازه ای را ملاقات می کنید. اما مراقب باشید در موقعیت های خاص عکس العمل شدید یا غیرمنطقی نشان ندهید. به همسر یا کسی که دوستش دارید مثل  قبل کمک کنید چون ممکن است در مقطعی حساس از زندگی خود قرار گرفته باشد و بیش از همیشه به شما نیاز داشته باشد. پولی به دستتان می رسد که بهتر است قستی از آن را پس انداز کنید.

رنگ شانس شما: خاکستری

عدد شانس شما: 10


بهمن


امروز ارتباطات انسانی شما منبعی برای شادی و نشاطتان خواهد بود. به دیدن کسی که برایش احترام بسیار قائل هستید می روید، دوستی صمیمی با شما تماس می گیرد و اوقات خوب و خوشی را با بعضی افراد خواهید گذراند. بعضی حرف های شما کاملا منطقی است ولی باعث ناراحتی دیگران می شود. چرا؟ چون طرز بیان آنها غلط است. سعی کنید همین حرف ها و مفاهیم را به طریقی درست و مودبانه تر بیان کنید چون در آن صورت بدون اینکه به کسی بربخورد به هدفتان خواهید رسید.

رنگ شانس شما: خاکی

عدد شانس شما: 8

 اسفند

اگر به کسی قولی داده اید حتما به آن عمل کنید. اگر به کسی بدهکار هستید در اسرع وقت بدهی خود را بپردازید. از دوستی که از سر مهربانی کاری را برایتان انجام داده حتما تشکر کنید. در غیبت ها  و بدگویی هایی که اطرافیانتان مرتکب می شوند شرکت نکنید چون عاقبتی جز پشیمانی و شرمندگی نخواهد داشت. وقتی همسر یا کسی که دوستش دارید کاری برایتان انجام می دهد با تمام وجود از او تشکر کنید.

رنگ شانس شما: طلایی

عدد شانس شما: 7

اگر امروز روز تولدتان است

هری نیلسون (خواننده/آهنگساز) هم متولد امروز است. شما حساس و جذاب هستید. می دانید چگونه دیگران را قانع کنید و تحت تاثیر قرار دهید و به همین دلیل در بسیاری از موارد طرز فکر شما مورد قبول دیگران قرار می گیرد. شما طبیعت انسان را می شناسید و درک می کنید و همین امر به شما کمک می کند ارتباطی درست و منطقی با اطرافیان برقرار کنید. برای شما کار کردن با افراد جوان بسیار آسان تر و لذت بخش تر است.


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تفریحی
پیشنهاد 2






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جنسیت شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3266
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 40
  • تعداد اعضا : 53
  • آی پی امروز : 619
  • آی پی دیروز : 659
  • بازدید امروز : 8,256
  • باردید دیروز : 6,416
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8,256
  • بازدید ماه : 116,547
  • بازدید سال : 660,664
  • بازدید کلی : 7,016,191
  • پخش زنده فوتبال
    مطالب پربازدید
    بازی انلاین مجله