loading...
مجله وبلاگی | بروز ترین مجله اینترنتی
وبلاگی بازدید : 576 پاییز 1390 نظرات (0)
سريال وضعيت سفيد كه اين شب‌ها پخش مي‌شود، تعداد زيادي بازيگر دختر و پسر نوجوان و جوان دارد. يكي از اين بازيگرها مونا احمدي، نوه خانواده است كه ما به بهانه اين حضور با او گپ كوتاهي زديم.




ديپلم افتخار براي من

اولين تجربه تصويري‌ام بازي در سريالي به نام پنجره به كارگرداني سيدعلي حسيني بود كه البته نقشم در آن سريال خيلي كوتاه بود، بعد از آن در فيلم سينمايي كودك و فرشته به كارگرداني مسعود نقاش‌زاده بازي كردم، براي بازي در اين فيلم كانديد‌اي سيمرغ بازيگري در بخش فيلم‌هاي اول و دوم جشنواره فيلم فجر شدم و ديپلم افتخار گرفتم، بعد از اين كارها شروع به بازي در تئاتر كردم تا اين‌كه براي بازي در سريال «وضعيت سفيد» انتخاب شدم، الان هم دانشجوي تئاتر دانشگاه هنرهاي زيبا هستم.

بقیه در ادامه مطلب ...
فعلا در مورد من نظر ندهيد

همكلاسي‌‌ها و هم‌دانشگاهي‌هايم اصولا تلويزيون نگاه نمي‌كنند چون ترجيح مي‌دهند وقت‌شان را صرف ديدن تئاتر كنند و معمولا زمان نمايش‌ها، با زمان پخش سريال «وضعيت سفيد» تداخل پيدا مي‌كند به همين علت بيشتر دوستانم بازي من را در اين سريال نديده‌اند، شايد فقط كساني كه با من خيلي صميمي هستند بازي من را ديده باشند ولي خوشبختانه تابه‌حال هركسي كه وضعيت سفيد را ديده هم سريال را دوست داشته و هم بازي من را و گفته‌اند كه كار خوبي از آب درآمده است. البته ترجيح مي‌دهم فعلا در مورد بازي من نظر ندهند چون هنوز اين شخصيت به نقطه‌اي نرسيده كه بازي‌اش ديده شود و فعلا فقط در سريال معرفي شده است، پرداخت شخصيت و ديدن اتفاقاتي كه برايش مي‌افتد در قسمت‌هاي آينده رخ مي‌دهد و تماشاگر خيلي از چيزها را در مورد او نمي‌داند.



هنوز هم هيجان دارم

خودم خيلي مطمئن نمي‌توانم در مورد بازي‌ام نظر بدهم چون هنوز با قسمت‌هايي كه از خودم مي‌بينم هيجان‌زده مي‌شوم. مطمئن هستم كه در طول مدت فيلمبرداري تمام انرژي‌ام را گذاشتم كه هرروز بهتر شوم و تمام سعي‌ام را كردم. در اين يك‌سال و 7‌ماه كه اين سريال ضبط شد من تمام تلاشم را كردم كه خوب بازي كنم و به نظرم هرانساني وقتي كه حرفه و كارش معلوم مي‌شود بايد سعي كند هركاري كه در آن مسير مي‌كند يك قدم او را به جلو ببرد.  من هم دوست دارم در كارم همينطوري باشم و از اين به بعد هم گزيده كار كرده و تمام تلاشم را مي‌كنم كه پيشرفت داشته باشم.  هرچند بعد از بازي در سريال خوبي مثل وضعيت سفيد اين كار سخت است.



بايد كاري كنيم كه مردم تلويزيون ببينند

براي من فرقي نمي‌كند كه در تلويزيون بازي كنم يا سينما‌ اما چيزي كه مسئله است نبود كيفيت در سريال‌هاي تلويزيوني است و اين‌كه بازي در سريال‌ها وقت زيادي را مي‌گيرد و در طول مدت ضبط آن نمي‌شود كار ديگري را قبول كرد مثلا بازي در سريال وضعيت سفيد حدود 2 سال از وقت من را گرفت ولي اگر شرايط خوب و سريال با كيفيتي به من پيشنهاد شود حتما قبول مي‌كنم. يعني اولين گزينه براي انتخاب مديوم نيست بلكه خوب بودن كار از نظر فاكتورهاي مختلف است و فكر مي‌كنم من به عنوان يك بازيگر وظيفه‌ام است كاري كنم كه مردم تلويزيون نگاه كنند و حداقل سعي خودم را بكنم چون وقتي كاري خوب باشد به هرحال ديده مي‌شود در اين مدت هم چند پيشنهاد براي بازي داشته‌ام اما متاسفانه پيشنهادهاي وسوسه‌انگيزي نبوده‌اند.

اولين كسي كه از او راهنمايي مي‌گيرم

خيلي صادقانه بگويم كه كاركردن با حميد نعمت‌الله پر از درس بود به‌خصوص براي من كه تجربه كاري زيادي نداشتم، هرچند ديگر بازيگران هم كه مدت زيادي است بازي مي‌كنند، مي‌گويند كه كاركردن با ايشان فوق‌العاده است. ايشان جدا از اين‌كه كارگردان خوبي هستند انسان بسيار خوبي نيز هستند و بزرگ‌ترين نكته مثبتي كه بازي در اين سريال براي من داشت آشنايي با حميد نعمت‌الله بود. ايشان به من واقعا ياد دادند كه اگر بخواهم در اين حرفه بمانم چگونه رفتار كنم و اين‌كه جلوي دوربين چگونه باشم، شايد قبل از اين سريال خيلي بچه‌گانه رفتار مي‌كردم اما الان با چيزهايي كه آموختم رفتارم تغيير كرده. من قبل از اين فكر مي‌كردم فقط نحوه بازي بازيگر جلوي دوربين مهم است و حواشي آن اصلا اهميتي ندارد اما الان مي‌دانم كه اين‌طور نيست و بعد از اين هم مطمئن هستم كه هرجا با مشكلي روبه‌رو شوم اولين راهنمايي كه از او كمك مي‌خواهم ايشان است.در اين سريال بازيگرهاي هم‌سن و سال خودم زياد بودند و ما واقعا رابطه دوستانه و خوبي با هم داشتيم، با هم در تمام اين مدت زندگي كرديم و نقش عمده بازي من در مقابل همين بچه‌ها بود تا بازيگرهاي با تجربه‌اي مثل ابوالفضل پورعرب يا خانم افسانه بايگان.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تفریحی
پیشنهاد 2






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جنسیت شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3266
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 53
  • آی پی امروز : 377
  • آی پی دیروز : 646
  • بازدید امروز : 1,114
  • باردید دیروز : 4,803
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 37,569
  • بازدید ماه : 102,989
  • بازدید سال : 647,106
  • بازدید کلی : 7,002,633
  • پخش زنده فوتبال
    مطالب پربازدید
    بازی انلاین مجله