loading...
مجله وبلاگی | بروز ترین مجله اینترنتی
وبلاگی بازدید : 622 پاییز 1390 نظرات (0)



پس از اینکه گوهر خیر اندیش در مصاحبه ای عنوان کرد که از دنیای بازیگری خداحافظی می کند حالا نوبت به مهناز افشار است که در مصاحبه دیگری خبر دهد که می خواهد از بازیگری خداحافظی کند .
مهناز افشار در جدیدترین مصاحبه خود گفته :می  خواهم از دنیای بازیگری خداحافظی کنم، نه به این خاطر که کم کار شده‌ام، ممکن است در اوج کاری ام خداحافظی کنم. مهناز افشار  در مورد این که بعد از خداحافظی چه خواهد کرد، گفته : عکاسی بلد نیستم و کارگردانی هم نمی توانم بکنم. تدوین و فیلمبرداری نزدیک تر است به من. اما احتمال این که نویسنده شوم بیشتر است. مدتی است که نیمه شب ها چهار خطی از ذهنم عبور می کند و یادداشت می کنم و حالا تصمیم گرفته ام دست نوشته هایم را به صورت کتاب چاپ کنم. نمی دانم چرا به نویسندگی علاقه مند شده ام.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تفریحی
پیشنهاد 2






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جنسیت شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3266
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 106
  • تعداد اعضا : 56
  • آی پی امروز : 999
  • آی پی دیروز : 705
  • بازدید امروز : 6,456
  • باردید دیروز : 2,532
  • گوگل امروز : 30
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 21,511
  • بازدید ماه : 21,511
  • بازدید سال : 1,023,163
  • بازدید کلی : 7,378,690
  • پخش زنده فوتبال
    مطالب پربازدید
    بازی انلاین مجله