loading...
مجله وبلاگی | بروز ترین مجله اینترنتی
وبلاگی بازدید : 723 زمستان 1390 نظرات (0)

پرسيد چقدر مرا دوست داري ؟

سکوتي کردم . چند لحظه به چشم هايش خيره شدم ...

گفتم : دوستت دارم به آن اندازه اي که عاشقتم . عاشق يک عشق واقعي . عاشق تو ...

عاشقي که براي رسيدن به تو لحظه شماري مي کند .

به عشق اين لحظه هاي انتظار * دوستت دارم * .

به اندازه ي تمام لحظات زندگيم تا آخر عمر عاشقتم ...

به عشق اينکه تو را تا آخرين نفس دارم * دوستت دارم * .

به عشق اينکه گاهي با تو و گهگاهي به ياد تو . در زير باران قدم ميزنم . عاشق بارانم . . .

به عشق آمدن باران و به اندازه ي تمام قطره هاي باران *  دوستت دارم * .

به عشق تو به آسمان پر ستاره خيره مي شوم  .

به اندازه ي تمام ستاره هاي آسمان * دوستت دارم * .

به عشق ديدنت بي قرارم  . حالا که تو را دارم هيچ غمي جز غم دلتنگي ات در دل ندارم .

بقیه در ادامه مطلب . . .

به اندازه ي تمام لحظات بي قراري و دلتنگي  * دوستت دارم * . . .

من که عاشق چشم هايت هستم . عاشق گرفتن دست هاي مهربانت هستم

به عشق آن چشم هاي زيبايت * دوستت دارم * .

لحظه هاي عاشقي با تو چقدر شيرين است .

آن گاه که با تو هستم يک لحظه تنها ماندن نفس گير است ...

به شيريني لحظه هاي عاشقي * دوستت دارم * .

من که تنها تو را دارم . از تمام دار دنيا فقط  تو را مي خواهم . تو تنها آرزويم هستي ...

به اندازه ي تمام آرزو هايم که تنها تويي .

به اندازه ي دنيا که مي خواهم دنيا نباشد و تنها تو براي من باشي

به اندازه ي همان تنهايي که يا تنها با تو هستم و يا تنها به ياد تو هستم . اي عشق من ...

اي بهترينم ... به عشق تمام اين عشق ها  * دوستت دارم *  .

پرسيدم : به جواب اين سوال رسيدي ؟

اين بار او سکوت کرد .

و اين بار او با چشم هاي خيسش به چشم هايم خيره شد ...

اشک هايش را پاک کردم و اين سکوت عاشقانه هم چنان ادامه داشت ...

و من باز هم گفتم : به اندازه ي وسعت اين سکوت عاشقانه که بين ما برپاست
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تفریحی
پیشنهاد 2






اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جنسیت شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3266
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 58
  • آی پی امروز : 145
  • آی پی دیروز : 840
  • بازدید امروز : 268
  • باردید دیروز : 3,559
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 12,752
  • بازدید ماه : 48,678
  • بازدید سال : 1,050,330
  • بازدید کلی : 7,405,857
  • پخش زنده فوتبال
    مطالب پربازدید
    بازی انلاین مجله