loading...
مجله وبلاگی | بروز ترین مجله اینترنتی
وبلاگی بازدید : 576 پاییز 1390 نظرات (0)


مهم‌ترین عامل تاثیرگذار در قد نهایی یک کودک پدر و مادر او هستند. به عبارتی از یک پدر و مادر قدبلند فرزند بلندقدی زاده می‌شود و عکس آن نیز در مورد زوج‌های کوتاه صادق است.

فرمول محاسبه قد به این ترتیب است: {۲‌‌/‌‌ (قد پدر + قد مادر)} یعنی معدل قد پدر و مادر را در پسران بعلاوه ۷ می‌کنیم و در دختران منهای ۷ می‌کنیم تا قد نهایی آنها را حدس بزنیم. اما این تنها یک حدس خام است زیرا گاهی ژن‌های بلندی و کوتاهی قد در خانواده پدری یا مادری وجود دارند ولی پدر یا مادر کودک چندان بلند نیستند. در این موارد می‌توان احتمال این‌که قد کودکان این خانواده از فرمول گفته‌شده فراتر باشد را در نظر داشت. البته این موضوع در مورد کوتاهی قد نیز صادق است.

بقیه در ادامه مطلب ...

وبلاگی بازدید : 880 پاییز 1390 نظرات (0)


بقایای لایه رویی ناخن را با رطوبت رسانی که توسط یک تکه گاز یا پنبه آغشته به پاک کننده کوتیکل است برطرف نمایید. گاز را بر روی ناخن خود نگه دارید پس از چند ثانیه به سمت پایین حرکت دهید . گهگاهی گاز آغشته به پاک کننده کوتیکل را عوض کنید تا سطح ناخن کاملا تمیز شود. اگر زیر ناخن یا زیر پوست اطراف ناخن هنوز پاک نشده بود بوسیله یک تکه چوب خلال دندان و قدری پنبه آغشته به مواد پاک کننده تمیز کنید.

با استفاده از یک سوهان ناخن خود را کوتاه کرده یا لبه آزاد ناخن را صاف کنید . بیاد داشته باشید که حرکت سوهان باید از گوشه های ناخن به سمت مرکز ناخن باشد نه به شکل رفت و برگشت چرا که این کار لایه های ناخن را خرد کرده و در نتیجه ناخن شما ورقه ورقه خواهد شد. شکل ایده آل لبه ناخن باید نمایشگر شکل کوتیکل ناخن شما باشد. کوتیکل بیضی شکل = ناخن بیضی شکل.

بقیه در ادامه مطلب ...

وبلاگی بازدید : 681 پاییز 1390 نظرات (0)


لاله اسکندری متولد ۳۰ آذر ۱۳۵۴ و فارغ التحصیل رشته گرافیک از دانشگاه آزاد اسلامی است وی کار بازیگری را به صورت حرفه ای از سال ۷۸ با نقش کوتاهی در فیلم سینمایی متولد ماه مهر آغاز کرده است. اسکندری در اولین کار تلویزیونی خود یعنی خاک سرخ در مقابل دوربین ابراهیم حاتمی کیا خوش درخشید و توانست جایگاه ویژه ای در عرصه بازیگری برای خود در نظر بگیرد. ایشان در خیالان فلسطین زندگی می کند که منزلی به سبک سنتی با آثار هنری خود لاله مزین شده است.

سوال: به نظر شما بزرگترین سرمایه یک هنرمند چیست؟
لاله اسکندری: فکر می کنم شخصیت و ذات خود اون آدم, به نظر من چه هنرمند و چه غیر هنرمند خیلی متفاوت نیست. فقط هنرمند باید یک مقدار خلاق تر باشد وگرنه شخصیت و ذات برای همه سرمایه بزرگی است.

بقیه در ادامه مطلب ...

وبلاگی بازدید : 922 پاییز 1390 نظرات (0)
گروه خبری GSM: گوگل در اوایل هفته گذشته رسما نسخه جدید سیستم عامل محبوب اندروید را معرفی کرد. نسخه 4.0 اندروید که به Ice Cream Sandwich معروف است به همراه تلفن هوشمند جدید Galaxy Nexus معرفی گردید. هرچند گوگل در نسخه 4.0 اندروید مصرف کنندگان عادی را هدف قرار داده اما نسخه جدید این سیستم عامل، قابلیت های کاربردی و با ارزشی برای کاربران شرکت ها و مسئولین IT آنها دارد.

به گزارش زوم آی تی از پی سی ورد، سیستم عامل اندروید 4.0 همانند iOS برروی تبلت و تلفن های هوشمند قابل نصب است از این رو انتظار می رود به زودی ابزارهای مختلفی با این سیستم عامل وارد بازار شوند. در نسخه 4.0 قابلیت های با ارزشی به اندروید اضافه شده که کار را برای کارمندان و مسئولین IT شرکت ها ساده تر می کند. در ادامه برخی از این قابلیت ها را بررسی می کنیم:

اندروید 4.0 از سیستم رمزگذاری On-Device Encryption پشتیبانی می کند

نسخه های قبلی اندروید نیز قابلیت اتصال به ایمیل سرور مایکروسافت (Microsoft Exchange Server) را برای دسترسی به ایمیل، تقویم و کانتکت های شرکتی داشتند اما به شرطی که قابلیت امنیتی Device Encryption برروی اکسچنج سرور غیرفعال می بود. ( سیستم عامل موبایل مایکروسافت، Windows Phone 7.5 نیز از قابلیت On-Device Encryption پشتیبانی نمی کند و به همین دلیل برخی آن را مناسب استفاده شرکت ها نمی دانند.)

بقیه در ادامه مطلب ....
وبلاگی بازدید : 662 پاییز 1390 نظرات (0)



اهواز با تمام اهمیتی که به عنوان یک کلانشهر دارد، یکی از صنعتی ترین شهرهای ایران است که به سختی می تواند گردشگران عاشق طبیعت، ماجراجویان یا حتی تاریخ دوستان را راضی کند.

کارون بلند و پرآب شاید تنها جاذبه معروف و دیدنی این شهر باشد که به عنوان مرکز استان پذیرای مسافران زیادی از سراسر کشور است. با این حال، مسئولان این شهر مدتی است که به تکاپوی ایجاد جاذبه های توریستی مصنوعی برای این شهر افتاده اند و به همین دلیل اگر یکی از همین روزها گذارتان به اهواز افتاد، می توانید سری به پل کارون بزنید و یکی از دیدنی ترین جاذبه های کل کشور و حتی خاورمیانه را در آن ببینید. جاذبه ای خنک، با طراوت و هزار رنگ!
طولانی‌ترین آبشار مصنوعی خاورمیانه

بقیه در ادامه مطلب ....

وبلاگی بازدید : 598 پاییز 1390 نظرات (0)


مواد لازم:
راسته شیشلیکی     چهار عدد
آردسفید     دو پیمانه
تخم‌مرغ     دو عدد
آرد سوخاری     یک پیمانه
پنیر پارمزان     یک پیمانه
پنیر موتزارلا     به میزان لازم
روغن زیتون     به میزان لازم
نمک، فلفل و زعفران     به میزان لازم

طرز تهیه:

بقیه در ادامه مطلب ...

وبلاگی بازدید : 1414 پاییز 1390 نظرات (0)


راه های بی نظیر برای تحت‌ تاثیر قرار دادن اطرافیان

خیلی بیشتر از آنچه که همه ما به آن اعتراف کنیم، رفتارهایمان براساس میل درونیمان به تحت‌تاثیر قرار دادن دیگران شکل می‌گیرد. این میل در محصولات مارک‌ داری که استفاده می‌کنیم، کافه ‌ها و رستوران ‌هایی که می‌رویم، خانه‌ ها و ماشین ‌هایی که می‌خریم و شغلی که انتخاب می‌کنیم، منعکس می‌شود.

اما آیا محصولات مارک‌ دار، کافه‌های تجملی، خانه‌ ها و ماشین‌ها اینقدر گیرا هستند؟ فردی عالیرتبه در شغلی که علاقه‌ای به آن ندارد، چطور بعضی از این چیزها توجه ما را یک تا دو دقیقه به خود جلب می‌کند اما زیاد طول نمی‌کشد.

چرا؟ چون دارایی ‌های ملموس به اندازه کیفیات غیرملموس گیرا نیستند.

 

سوالات زیر را در نظر بگیرید:

بقیه در ادامه مطلب . . .

تفریحی
پیشنهاد 2






تعداد صفحات : 431

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جنسیت شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3266
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 42
  • تعداد اعضا : 53
  • آی پی امروز : 612
  • آی پی دیروز : 646
  • بازدید امروز : 4,576
  • باردید دیروز : 4,803
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 41,031
  • بازدید ماه : 106,451
  • بازدید سال : 650,568
  • بازدید کلی : 7,006,095
  • پخش زنده فوتبال
    مطالب پربازدید
    بازی انلاین مجله