loading...
مجله وبلاگی | بروز ترین مجله اینترنتی
وبلاگی بازدید : 622 پاییز 1390 نظرات (1)



چه ساعتی از روز بهترین زمان برای انجام تمرینات ورزشی ایروبیک است؟ جواب این سوال این است: هر ساعتی که مایل باشید. مسئله ی مهم فقط انجام دادن آن است.
ورزش های مداوم قلبی-عروقی مثل پیاده روی، پله نوردی و دوچرخه سواری به مدت حداقل ۳۰ دقیقه باعث سوختن چربی می شود و اهمیتی ندارد که چه ساعتی از روز انجام می گیرد.
هرچند، اگر می خواهید از هر دقیقه ی آن نهایت استفاده را ببرید، بهتر است که زودتر از خواب بیدار شده و صبح ها قبل از اولین وعده ی غذایی این تمرینات را انجام دهید.
انجام تمرینات با شکم خالی سه مزیت عمده نسبت به سایر ساعات دارد:
صبح زود قبل از خوردن هر چیزی، سطح گلیکوژن در ماهیچه ها و کبد پایین است. اگر ساعت ۷ شب شام صرف می کنید و ساعت ۷ صبح نیز صبحانه تان را میل می کنید، ۱۲ ساعت بدون غذا خوردن را گذرانده اید. در این ۱۲ ساعت گرسنگی و غذا نخوردن سطح گلیکوژن پایین می آید تا گلوکز مورد نیاز بدن را تامین کند. در نتیجه، شما با بدنی خالی از گلیکوژن و سطح قند پایین از خواب بیدار می شوید و بدن آماده ی سوزاندن چربی هاست. میزان چربی که می توانید بسوزانید نا مشخص است اما تحقیقات نشان داده است که در این حالت تا ۳۰۰% بیشتر چربی می سوزانید.

بقیه در ادامه مطلب ...
وبلاگی بازدید : 656 پاییز 1390 نظرات (0)



دانشمندان سوئدي با استفاده از تكنولوژي نانو چسبي تهيه كردند كه بر پيشاني و دور لب‌ها چسبيده مي‌شود تا از اخم كردن و چر‌وك‌هايي كه در اثر حركت‌هاي مداوم صورت انجام مي‌شود، جلوگيري به عمل آيد. اين چسب‌ها كاملا رنگ پوست است، گويي با پوست ممزوج مي‌شود و قابل مشاهده نيست.

اين چسب‌ها روي محل اخم پيشاني و دور لب‌ها قرار مي‌گيرد و از اخم كردن و ايجاد چروك جلوگيري مي‌كند. بسياري از افراد عادت دارند صورت خود را با حالت‌هاي خاصي به طور مداوم و دائمي اخمو يا چروكيده نگه دارند. تيك‌هاي عصبي اطراف چشم نيز سبب مي‌شود كه چروك دور چشم سريع‌تر روي صورت پديد آيد. اين چسب‌ها با حالت نانو تكنولوژي از بروز اخم جلوگيري مي‌كند.

وبلاگی بازدید : 597 پاییز 1390 نظرات (0)
اگر مي‌خواهيد يك تجارت به راه بيندازيد يا براي مثال چيزي بخريد، سعي كنيد همه سرمايه خود را درگير نكنيد و در شروع با مبلغي كافي و مناسب كار را شروع كنيد. با اين كار تعادلي را به‌وجود مي‌آوريد و دست‌تان هرگز خالي نمي‌ماند.




اگر مي‌خواهيد يك تجارت به راه بيندازيد يا براي مثال چيزي بخريد، سعي كنيد همه سرمايه خود را درگير نكنيد و در شروع با مبلغي كافي و مناسب كار را شروع كنيد. با اين كار تعادلي را به‌وجود مي‌آوريد و دست‌تان هرگز خالي نمي‌ماند. دست به كارهايي بزنيد كه توانايي مديريت آن را با سرمايه‌تان داشته باشيد و هرگز بيش از سرمايه خود اقدام به خريد چيزي نكنيد. يادتان باشد كه جز در مواقع ضروري از كسي قرض نگيريد و تنها به سرمايه خود اكتفا كنيد تا از اين طريق به استقلال مالي بيشتري برسيد.

 بقیه در ادامه مطلب ...
وبلاگی بازدید : 552 پاییز 1390 نظرات (1)



آیا تا به حال شده نیمه شب ازخواب برخیزید و در حالی که تمامی اهل خانه خواب هستند، شما نتوانید بخوابید؟ می‌دانید علت چیست و چرا نمی‌توانید دوباره بخوابید؟

ما به شما ۱۰ استراتژی معرفی می‌کنیم که با توسل به آنها برگشتن به خواب بعد از بیداری آسان است:

۱- استرس را از خود دور کنیدوقتی فکر مشغول است، خوابیدن کار سختی است چون مغز در حال حساب و کتاب کردن است. پیشنهاد می‌کنیم هر شب قبل از خواب تمامی مسایلی را که در شما استرس ایجاد می‌کنند روی یک کاغذ بنویسید. بعد مثل آنکه می‌‌خواهید یک بادکنک را باد کنید یک دم و بازدم عمیق داشته باشید. به این ترتیب تا حد زیادی از نگرانی‌های شما تخلیه می‌شود. این استراتژی به ویژه در کودکان بسیار موثر است.

بقیه در ادامه مطلب...

وبلاگی بازدید : 800 پاییز 1390 نظرات (0)



مواد لازم :
آرد یک و نیم لیوان
شکر ۱ لیوان
شیر خشک ۶ قاشق غذاخوری
آب ۱ لیوان
تخم مرغ ۳ عدد
روغن نصف لیوان
وانیل ۱ قاشق مرباخوری
بیکینگ پودر ۲ قاشق غذاخوری
پودر نارگیل نصف لیوان

طرز تهیه :

بقیه در ادامه مطلب ...

وبلاگی بازدید : 620 پاییز 1390 نظرات (0)


هرچه سن بالاتر می‌رود، تعداد تار موهای سفید هم بیشتر می‌شود و پوست لطافت و شادابی‌اش را از دست می‌دهد…

معمولا خانم‌ها بیشتر از آقایان به حفظ زیبایی و شادابی پوستشان علاقه دارند و دلشان نمی‌خواهد گذر زمان، زیبایی و جذابیت آنها را کم کند. در این مطلب ۱۰ راهکار ساده و زیرکانه را به خانم‌های بالای ۵۰ سال پیشنهاد می‌دهیم تا با به کار بستن آنها در خانه بتوانند زیبایی و شفافیت پوست و مویشان را تا حد امکان حفظ کنند.

بقیه در ادامه مطلب ...

وبلاگی بازدید : 552 پاییز 1390 نظرات (0)



قائم‌مقام سازمان سنجش آموزش کشور از ۲ مرحله‌ای شدن ثبت‌نام کنکور ۹۱ خبر داد و گفت: براین اساس مرحله اول ثبت‌نام کنکور ۹۱ در آذرماه و مرحله دوم در بهمن‌ماه صورت می‌پذیرد.

ابراهیم خدایی، قائم‌مقام سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با فارس از درخواست وزارت آموزش و پرورش برای تغییر زمان آغاز ثبت‌نام کنکور ۹۱ خبر داد و گفت: وزارت آموزش و پرورش با توجه به دیپلم گرفتن تعدادی از داوطلبان کنکور در دی‌ماه، خواستار آغاز ثبت‌نام کنکور ۹۱ از دی‌ماه شده بود.

وی گفت: ۹۵ درصد از داوطلبان کنکور ۹۱ دیپلم داشته و مشکلی برای ارایه معدل خود ندارند و فقط تعداد محدودی مشکل تأثیر سوابق تحصیلی را برای ثبت‌نام دارند.

بقیه در ادامه مطلب ...

تفریحی
پیشنهاد 2






تعداد صفحات : 431

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جنسیت شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3266
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 45
  • تعداد اعضا : 53
  • آی پی امروز : 648
  • آی پی دیروز : 646
  • بازدید امروز : 5,970
  • باردید دیروز : 4,803
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 42,425
  • بازدید ماه : 107,845
  • بازدید سال : 651,962
  • بازدید کلی : 7,007,489
  • پخش زنده فوتبال
    مطالب پربازدید
    بازی انلاین مجله