loading...
مجله وبلاگی | بروز ترین مجله اینترنتی
وبلاگی بازدید : 581 پاییز 1390 نظرات (0)
معرفی رسمی تلفن همراه منحصر به فرد مخصوص خانم ها از سوی شرکت HTC +

گروه خبری GSM: به دنبال  انتشار شایعات فراوان در هفته‌های اخیر،  شرکت HTC سرانجام گوشی هوشمند جدید خود موسوم به Rhyme را که به صورت اختصاصی برای خانم‌ها طراحی شده است به طور رسمی معرفی کرد.







 این گوشی هوشمند اندرویدی که در خانواده گوشی‌های متوسط  HTC طبقه‌بندی می شود و قابلیت‌های زنانه فراوانی برای آن در نظر گرفته شده است، تا پیش از این با نام Bliss شناخته می‌شود و در پایگاه‌های خبری تصاویر و اطلاعات فراوانی از آن منتشر شد.

بنابر گزارش ایستنا، گوشی هوشمند Rhyme بدنه باریک و ظریفی دارد و به پردازنده تک‌هسته‌ای یک گیگاهرتزی MSM8255 Snapdragon شرکت کوالکام مجهز شده است. این گوشی هوشمند شامل پردازنده گرافیکی Adreno 205 و 768 مگابایت رم می‌شود.

بقیه در ادامه مطلب...
وبلاگی بازدید : 1396 پاییز 1390 نظرات (0)

طرز تهيه سالاد يوناني




مواد لازم:
کاهو ریز خرد شده=1 لیوان
گوجه فرنگی=4 عدد
خیار سبز=3 عدد
فلفل دلمه سبز=1 عدد
پیاز سفید=1 عدد حلقه حلقه شده
پنیر فتا=2/1 لیوان(بصورت مربع های کوچک خرد شده)
زیتون سیاه بی هسته=4/1 لیوان
مواد لازم برای سس:
روغن زیتون=3/1 لیوان
سرکه=3 قاشق غذاخوری
پودر اورگانو=کمی
نمک و فلفل=بمقدار لازم
سیر رنده شده=1 حبه


طرز تهیه:در ادامه مطلب. . .

وبلاگی بازدید : 696 پاییز 1390 نظرات (0)

طرز تهیه سويسرول با پنير و نعناع

ويسرول با پنير و نعناع
 

مواد لازم:
آرد=2 ليوان
شير گرم=1 ليوان
شكر=1 قاشق غذاخوري
خمير مايه=1 قاشق غذاخوري
بيكينگ پودر=1 قاشق غذاخوري
نمك=1 قاشق چايخوري
سياه دانه=1 قاشق مرباخوري
دارچين=كمي
روغن زيتون=1 فنجان
مواد لازم براي داخل سويسرول:
پنير خامه اي=به مقدار لازم
نعناع خشك=به مقدار لازم
سماق=به مقدار لازم
طرز تهيه:
1. ابتدا تمام مواد خشك را با هم مخلوط كنيد.
2. شير گرم را كم كم به مواد اضافه كرده با دست ورز دهيد.
3. روغن را به مواد اضافه كرده با دست خوب ورز دهيد.
4. خمير را در ظرف سرداري به مدت 1 ساعت در جاي گرمي قرار دهيد تا حجم خمير تقريبا 2 برابر شود.
5. خمير را روي سطحي كه آرد پاشيده ايد با وردنه به شكل مستطيل و به قطر نيم سانت باز كنيد.

بقیه در ادامه مطلب ...
وبلاگی بازدید : 725 پاییز 1390 نظرات (0)
واژه خوشبختى در لغت، به معناى سعادت و خوش طالعى است.(1)
«در مورد راه‏هاى رسیدن به خوشبختى، دیدگاه‏هاى متفاوتى وجود دارد. مفهوم سعادت در همة نظام ها، اسلامی یا غیر اسلامی،‌ یک مفهوم مقایسه ای است و به معنی دوام لذت و یا دوام نسبی لذت است و حتی مکاتب مادی نیز در زمینة سعادت دنیوی همین تفسیر را دارند. از این رو مثلاً به کسی که از مواد مخدّر استفاده می کند و در دفعات نخستین از مصرف آن لذت فوق العاده می برد،‌ در هیچ مکتبی حتی مکتب های مادی گفته نمی شود که او "سعادتمند" است؛‌ زیرا، در ورای این لذتّها و در باطن این احساسات و ادراکات لذتبخش، بدبختی ها و سیه روزی های بسیار وجود دارد. یکى از دانشمندان غربى مى‏گوید: یکى از بزرگان گذشته 288 عقیده مختلف را درباره خوشبختى، نقل مى‏کند که تمام این عقاید را فیلسوفان و بزرگان جهان، اظهار داشته‏اند و هر یک از آن‏ها براى وصول به خوشبختى راه متفاوتى را نشان داده‏اند.(2)
چیزی که اسلام به طور ویژه مطرح می کند و منشأ تفاوت آن با نظام های دیگر می شود، این است که بر اساس ایمان به جهان پس از مرگ از وجود لذایذ و آلام دیگری نیز خبر می دهد و به تناسب آن، مفهوم سعادت را در مرحلة نخست، لذت دائمی و جاودانی آخرت معرفی می کند.
اسلام، به انسان هشدار می دهد که زندگی وی منحصر به زندگی دنیا و لذایذ و رنج های دنیوی نیست. بلکه زندگی ابدی و جاودانه نیز با رنج ها و لذت های متناسب با اعمال انسان ها در راه است و این آدمی است که می تواند انتخاب کند زندگی زودگذر و فانی،‌یا سعادت جاودانه و همیشگی را».(3)
مسّلم است که سعادت و خوشبختى از آنِ جامعه‏اى است که آسایش خاطر و آرامش بیشترى داشته باشد. با این بیان مى‏توان گفت مال و ثروت و قدرت، منشأ سعادت و خوشبختى به حساب نمى‏آید، زیرا ثروت و قدرت، رفاه مى‏آورند اما آرام بخش نیستند. یکى از دانشمندان انگلیسى مى‏گوید: براى مردم عاقل، ثروت یکى از عوامل اضطراب و بدبختى است. مسئله مهم این است که باید بکوشیم تا مالک ثروت خود باشیم، نه بنده آن. کسانى که ثروت را بى اندازه دوست دارند، گویى خودشان را اسیر آن ساخته‏اند و از فکر این که مبادا در کشمکش حوادث، ثروتشان از دست برود، دائماً به خود مى‏لرزند و هیچ وقت روى آسایش را نمى‏بینند.(4)

بقیه در ادامه مطلب...

وبلاگی بازدید : 661 پاییز 1390 نظرات (0)

چرا ازدواج مهم است؟

سخن خود را با سخنی از مرحوم علامه محمد تقی جعفری (ره) آغاز می کنیم . وی در جواب فیلسوف شهیر اروپایی برتراند راسل که چرا اسلام این قدر به ازدواج بها داده و برایش قانون وضع کرده است،




نوشت :
« با ازدواج می خواهد انسان به وجود آید، مسأله انسان مطرح است .»
بنابراین ، ارضای غریزه جنسی و تأمین نیازهای فیزیولوژیک انسان از آثار مثبت ازدواج است ؛ ولی می توان فلسفه و حقیقت ازدواج از نظر اسلام را در سه امر جست و جو کرد : تکمیل ، تسکین و تولید. 
تکمیل

هیچ انسانی به تنهایی کامل نیست و پیوسته در جهت جبران کمبود خویش تلاش می کند. جوان در پی رسیدن به استقلال فکری است؛ برای جبران نواقص و تأمین نیازهای بی شمار خود به سوی ازدواج سوق داده می شود و با گزینش همسری مناسب و شایسته موجبات رشد و تکامل خویش را فراهم می کند . مرحوم شهید مطهری در این باره می فرماید: «تشکیل خانواده یعنی یک نوع علاقه مند شدن به سرنوشت دیگران ... و یکی از علل اینکه در اسلام ازدواج یک امر مقدس و عبادت تلقی شده است همین است... ازدواج اولین مرحله خروج از خود طبیعی فردی و توسعه پبدا کردن شخصیت انسان است ... پختگی ای که در پرتو ازدواج در تشکیل خانواده ایجاد می شود ، در هیج جای دیگر نمی توان به آن رسید . و آن را فقط در ازدواج و تشکیل خانواده باید بدست آورد . شخصیت انسان پس از ازدواج به یک شخصیت مسئولیت پذیر و اجتماعی تبدیل می شود؛ زیرا در پرتو ازدواج و زندگی مشترک خود را شدیدا مسؤول حفظ همسر و تأمین وسایل زندگی و تربیت فرزندان آینده تلقی می کند  و تمام هوش، ابتکار و استعدادهای خود را بکار می گیرد؛ و به عبارت دیگر، احساس مسؤولیت و اجتماعی در او شکل می گیرد و بسیاری از شایستگی ها و توانمندی های نهفته در درونش را شکوفا می سازد. بنابراین، می توان ازدواج را مایه رشد و کمال یافتن انسان دانست .

بقیه در ادامه مطلب ...
وبلاگی بازدید : 578 پاییز 1390 نظرات (0)



تحقیقی که توسط یک گروه نروژی انجام شده، نشان می‌دهد آشفتگی که مشکلی رایج بین بیماران مبتلا به آلزایمر است، به واسطۀ درمان کامل و سنجیدۀ دردها کاهش می‌یابد...


آشفتگی بیماران مبتلا به آلزایمر
آشفتگی یکی از علائم بیماری آلزایمر است. زمانی که آشفتگی حادث می‌شود، بیمار فعالیت های نامناسبی از خود نشان می‌دهد، شاید علت آن بروز آشفتگی در اغلب اوقات و یا قرار گرفتن در شرایطی نامناسب و ناخوشایند باشد. مثال های متعددی برای شکل بروز آشفتگی وجود دارد، از جمله: نیاز به تحرک، پیاده روی یا جابه‌جا شدن، ادای واژگان نامناسب، تهدید، گیجی و غیره. در حال حاضر، نورولپتیک ها برای کاهش آشفتگی بیماران آلزایمری مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما این داروها، عوارض جانبی و خطراتی با خود به همراه دارند. ضمناً، فوایدشان هم محدود است.

بقیه در ادامه مطلب .....

وبلاگی بازدید : 1680 پاییز 1390 نظرات (0)

شخصیت های بنفش  
  
 بنفش در هاله ترکیب قرمز فعال و گرم با آبی آرام و سرد است. در چنین حالتی غالباً مقدار زیادی نیروی الکتریکی درونی وجود دارد که با یک سردی در رفتار ظاهری همراه است. بنفش روشن نشان از ذهنی والا با دانش روحی و ظرفیت های شهودی است. 

 

● ذهن/ بدن
بنفش ها، پویا، فرمند، اهل بصیرت و قدرتمند هستند. مأموریت آنها در زندگی الهام بخشی و هدایت گری بشریت است، تا او را به سوی عصر جدید اتحاد، فراوانی نعمت و کل نگری، هدایت نماید. بیشتر بنفش ها نیرویی درونی دارند که آنان را به سوی اهم مسایل در زندگی می راند.

بنفش ها دارای خرد و شهودی قدرتمند هستند. آنان همچنین قدرت جسمانی و منابع لازم را برای اعمال تغییرات در زندگی خود و دیگران دارند. بنفش ترکیب ویژگیهای آبی و قرمز است و سطح جدیدی از وجود و ارتعاش را به وجود می آورد.

بنفش ها بصری و آینده شناس هستند و امیدها و ایده های متعالی برای آینده دارند. آنها معمولاً می توانند "کل" تصویر یک موقعیت را بدون درگیری با جزئیات، ببینند و تشخیص دهند. آنها معمولاً می توانند آینده را ببیند.

آنها عمدتاً زندگی را از طریق چشم سوم یا بصیرت درون ادراک می کنند. از آن جا که آنها، گرایش ها و وقایع آینده را تجسم سازی می کنند، در زمان خود، سرآمد هستند. بنفش ها نیازی به دانستن جزئیات، حقایق و اطلاعات برای حصول و دستیابی به اهداف ندارند.

آنها به کل مطلب و نیروی رانشی علاقه مندند. ایده های بدیع غیرمتداول آنها و ادراکات اسرار آمیزشان اغلب اوقات از دیدگاه دیگران غیرواقعی و همچنین غیرمعمول است. به بیان دیگر، بنفش ها تئورسین ها هستند. برای آنها بسیار مهم است که پروژه هاشان متجلی شود. بصیرت آنها به آنها این امکان را می دهد که علت یا اساس پنهان یک تکنولوژی، موقعیت یا واقعه را ببینند. بنفش ها به آسانی قوانین و علل مربوطه را می یابند و از طریق شهودشان مراحل کار را می فهمند.

انگیزش آنها ابراز و زندگی با بصیرت به واسطه ی خلاقیت هنری و ابداعانه است. هر چه بیشتر بصیرت درونشان را اغنا کنند، بیشتر خرسند و قانع می شوند. شخصیت انعطاف پذیر بنفش، زندگی را همچون یک جادو تجربه می کند و دوست دارد دائماً در حال دگردیسی و تحول باشد و نیز به سرعت و به آسانی سازش می یابد.


بقیه در ادامه مطلب...

تفریحی
پیشنهاد 2






تعداد صفحات : 431

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جنسیت شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3266
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 42
  • تعداد اعضا : 53
  • آی پی امروز : 602
  • آی پی دیروز : 646
  • بازدید امروز : 4,345
  • باردید دیروز : 4,803
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 40,800
  • بازدید ماه : 106,220
  • بازدید سال : 650,337
  • بازدید کلی : 7,005,864
  • پخش زنده فوتبال
    مطالب پربازدید
    بازی انلاین مجله