loading...
مجله وبلاگی | بروز ترین مجله اینترنتی
وبلاگی بازدید : 683 پاییز 1390 نظرات (0)


آیا می دانید چه راه حلی برای درمان موهای زائد وجود دارد و چه باید کرد؟

 

لیزر ، درمان قطعی موهای زائد نیست
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله با بیان اینکه درمان قطعی برای از بین بردن موهای زائد وجود ندارد، گفت: لیزر، درمان قطعی برای از بین رفتن موهای زائد به شمار نمی رود.

مسعود داوودی  افزود: افرادی که موهای زائد دارند، در آینده مستعد رویش مو در خارج از محدوده لیزر هستند. گاه انرژی و حرارت لیزر به رویش مو در محیط های اطراف پوستی که لیرز در آن انجام شده است، منجر می شود.

این متخصص پوست و مو گفت: ریشه و پیاز مو خاصیتی دارد که می تواند موهای جدید را ایجاد یا بازسازی کند.

داوودی افزود: به دلیل خاصیت بازسازی مو، لیزردرمانی درمان قطعی به شمار نمی آید چرا که ممکن است در کنار پیاز مویی که از بین رفته است، ریشه جدید ایجاد شود. به بیمارانی که لیزر درمانی شده اند، توصیه می شود بعد از اتمام دوره لیزر که عموما شش جلسه (هر ماه یک بار) است، سالی یک یا دو بار تحت لیزر درمانی قرار گیرند.

این دانشیار دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله اضافه کرد: یک یا دو جلسه لیزر درمانی در طول یک سال، سبب می شود تا موها مثل گذشته رشد نداشته باشند یا موهای جدید کمتر رشد کنند.


وبلاگی بازدید : 583 پاییز 1390 نظرات (0)



گروهی از کارشناسان تغذیه درآمریکا می‌گویند شکلات از بسیاری از آب میوه‌ ها سالمتر است و به نوبه خود یک خوراکی فوق العاده است.

به گزارش ایسنا، این خوردنی مفید منبع غنی از آنتی اکسیدان‌ها و ترکیباتی است که به پیشگیری از آسیب‌دیدگی سلولهای بدن کمک می‌کنند.

متخصصان مرکز تغذیه و سلامت هرشی در آمریکا دریافته‌اند که پودر شکلات تلخ حاوی مقادیر بیشتری از آنتی اکسیدانها و پلی فنول‌ها است و بنابراین می‌تواند ما را در برابر سرطان و بیماری‌های قلبی – عروقی محافظت کند.

به گزارش روزنامه تلگراف، این متخصصان خواص شکلات تلخ، کاکائو و شکلات داغ را با انواع مختلفی از آب میوه‌ها مقایسه کرده و متوجه شدند که کاکائو و شکلات تلخ مقادیر زیادی از ترکیبات مفید آنتی اکسیدانی و فلاوونول را دارا هستند و بنابراین برای بدن مفیدترند.

این آزمایشات به طور مفصل در مجله «مرکز شیمی» به چاپ رسیده است.

وبلاگی بازدید : 5887 پاییز 1390 نظرات (1)


مهر: رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد که طی یکماه گذشته ۸۰ هزار معافیت تحصیلی برای دانشجویان صادر شده است.

سردار سید حمید صدرالسادات ظهر امروز در حاشیه دیدار مردمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از اهداف و رویکردهای این سازمان کاهش مراجعات حضوری و افزایش کیفیت خدمات ارائه شده است. باید سرعت خدمات‌دهی را افزایش دهیم و پاسخ‌گوی غیر حضوری مشمولان باشیم.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا از ثبت ۸۰ هزار درخواست معافیت تحصیلی خبر داد و افزود: هم اکنون معافیت‌های تحصیلی توسط مراکز پلیس +۱۰ ثبت می‌شود و در کمتر از یک ماه پاسخ درخواست به دانشگاه مورد نظر ارسال می‌شود. دانشجویان باید پس از قبولی در دانشگاه و ثبت‌نام موقت این برگه را به همراه فرم درخواست از طریق یکی از مراکز پلیس +۱۰ ثبت کنند.

وی ادامه داد: همچنین ثبت تمدید و تعجیل در اعزام نیز به مراکز پلیس +۱۰ واگذار شد. بر این اساس افرادی که دارای معذوریت‌هایی در اعزام هستند می‌توانند درخواست تمدید خود را از طریق این مراکز ثبت کنند.

بقیه در ادامه مطلب ...

وبلاگی بازدید : 631 پاییز 1390 نظرات (0)

چندی پیش با دختری آشنا شدم که به پسری علاقه‌مند شده بود و برای تفریح با یکدیگر به بوستان‌های شهر می‌رفتند. مادرم با اطلاع از دوستی من با دختر غریبه، خواست برای همیشه ارتباطم را با او قطع کنم، اما به حرف‌های مادرم توجهی نکردم.

جام جم: دختر ۱۲ ساله‌ای پس از مشاجره با مادرش و فرار از خانه، هنگام سرقت دستگیر شد.

چند روز پیش مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ شهریار تماس گرفت و از دستگیری یک دختر ۱۲ ساله به اتهام سرقت خبر داد.

دقایقی بعد، ماموران با حضور در محل که یک مرکز خرید است، دختر متهم به سرقت را برای تحقیقات به مرکز پلیس منتقل کردند.

دختر نوجوان به پلیس گفت: چندی پیش با دختری آشنا شدم که به پسری علاقه‌مند شده بود و برای تفریح با یکدیگر به بوستان‌های شهر می‌رفتند. مادرم با اطلاع از دوستی من با دختر غریبه، خواست برای همیشه ارتباطم را با او قطع کنم، اما به حرف‌های مادرم توجهی نکردم.

وی اضافه کرد: دوستی من با دختر غریبه ادامه داشت تا این که روز حادثه مادرم دوباره مرا با او دید. پس از مشاجره با هر دو نفرمان، مرا به زور به خانه آورد و کتکم زد. پس از مشاجره با مادرم، هراسان از خانه بیرون آمدم تا نزد عمه‌ام در یکی از شهرهای شمالی بروم.

بقیه در ادامه مطلب ...

وبلاگی بازدید : 867 پاییز 1390 نظرات (0)





-لوسیون محافظت کنند‌ه‌ی آویشن
مواد لازم:
برگ آویشن ۲۰ گرم
روغن زیتون ۳۰ میلی‌لیتر
روغن آووکادو ۲۰ میلی‌لیتر
اوسرین ۱۰۰ گرم

طرز تهیه:
آویشن را در ظرفی شیشه‌ای ریخته و روغن زیتون را به آن اضافه کنید. بگذارید سه روز بماند. سپس آن را از صافی ریز عبور داده و باقیمانده برگ‌ها را خوب فشار دهید تا عصاره آن‌ها خارج شود. این محلول را با روغن آووکادو مخلوط کرده و سپس اوسرین را اضافه کنید و خوب مخلوط کنید.
آویشن آرام‌‌بخش است و عطر ملایم و مطبوع آن به پوست حساس آرامش می‌دهد. روغن‌های دیگر موجود در آویشن مثل تیمول باعث تغذیه و حفاظت پوست می‌شود.

بقیه در ادامه مطلب ....

وبلاگی بازدید : 631 پاییز 1390 نظرات (0)

ممکن است بعضی از این کد ها در یک سری از گوشی ها اجرا نشود !!

#۰۶#*

سریال نامبر گوشی را نشان میدهد ( IMEI )

#92702689#*

نمایش : سریال نامبر گوشی ، تاریخ ساخت ، تاریخ فروش ، تاریخ آخرین تعمیرات ( ۰۰۰۰ به معنای نداشتن تعمیر قبلی) برای خروج از این صفحه باید گوشی را خاموش و دوباره روشن کنید.

#۳۳۷۰*

با این کد شما از حالت EFR استفاده خواهید کرد که باعث میگردد از حداکثر کیفیت صدای گوشی برخوردار شوید اما در عوض مصرف باطری شما کمی بالاتر خواهد رفت

#۳۳۷۰#

حالت EFR را غیر فعال میسازد.

#۴۷۲۰#*


بقیه در ادامه مطلب...

وبلاگی بازدید : 685 پاییز 1390 نظرات (0)







در نزدیکی ده ملا مکان مرتفعی بود که شبها باد می آمد و فوق العاده سرد می…شد.دوستان ملا گفتند: ملا اگر بتوانی یک شب تا صبح بدون آنکه از آتشی استفاده کنی در آن تپه بمانی, ما یک سور به تو می دهیم و گرنه توباید یک مهمانی مفصل به همه ما بدهی.ملا قبول کرد, شب در آنجا رفت وتا صبح به خود پیچید و سرما را تحمل کرد و صبح که آمد گفت: من برنده شدم و باید به من سور دهید.گفتند: ملا از هیچ آتشی استفاده نکردی؟ملا گفت: نه, فقط در یکی از دهات اطراف یک پنجره روشن بود و معلوم بود شمعی در آنجا روشن است.

دوستان گفتند: همان آتش تورا گرم کرده و بنابراین شرط را باختی و باید مهمانی بدهی.ملا قبول کرد و گفت: فلان روز ناهار به منزل ما بیایید. دوستان یکی یکی آمدند, اما نشانی از ناهار نبود گفتند: ملا, انگار نهاری در کار نیست. ملا گفت: چرا ولی هنوز آماده نشده, دو سه ساعت دیگه هم گذشت باز ناهار حاضر نبود. ملا گفت: آب هنوز جوش نیامده که برنج را درونش بریزم. دوستان به آشپزخانه رفتند ببیننند چگونه آب به جوش نمی آید.

بقیه در ادامه مطلب ....

تفریحی
پیشنهاد 2






تعداد صفحات : 431

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جنسیت شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3266
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 42
  • تعداد اعضا : 53
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 659
  • بازدید امروز : 143
  • باردید دیروز : 6,416
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 143
  • بازدید ماه : 108,434
  • بازدید سال : 652,551
  • بازدید کلی : 7,008,078
  • پخش زنده فوتبال
    مطالب پربازدید
    بازی انلاین مجله