loading...
مجله وبلاگی | بروز ترین مجله اینترنتی
وبلاگی بازدید : 595 پاییز 1390 نظرات (0)
۱- اگر صورت جوش یا آکنه دارد به جای کرم پودر معمولی از پنکیک استفاده نمایید.

۲- از انباشتن لوازم بر روی صورت حذر کنید و میکاپ خود را مطابق بامد روز و طبیعی انجام دهید.

۳- در انتخاب پودر و کرم پودر متناسب آن را با رنگ چهره در نظر داشته باشید.

۴- دقت کنید که خطوط سر بالا در میکاپ صورت را جوان و خطوط سر پایین صورت را پیر و افسرده و خسته نشان می دهد.

۵- از قرار دادن پوست در مقابل آفتاب باید پرهیز کنید و اگر ناچار باشید در مقابل آفتاب قرار بگیرید باید از کرم ضد آفتاب استفاده

کرده و پس از رفتن به منزل صورت را تمیز شسته و با استفاده از روغن های گیاهی ماساژ دهید.

۶- برای از بین بردن چربی رژلب استفاده از پودر قبل از رژ روی لبها لازم است.

۷- از بین بردن موقتی چین و چروک با لوسیون ضد چروک قابل امکان است ولی توصیه می شودزیاد استفاده نکنید.

۸- برداشتن ابرو از جهت خواب آن و گرفتن موچین با برس روغن کرچک به ریشه های آن بزنید.

بقیه در ادامه مطلب...


وبلاگی بازدید : 623 پاییز 1390 نظرات (0)

بابی براون آرایشگر معروف در زمینه تثبیت آرایش صورت در گرما و رطوبت زیاد برخی و در مجالس،توصیه هایی برای شما دارد. او میگوید آرایشی که تثبیت نمیشود تاثیر نامطلوبی بر آرایش صورت و زیبایی چهره شما می گذارد. در این شرایط، گویی آرایش بر صورت سنگینی می‌کند و گاهی هم نقوش آرایشی روی صورت در میان روز آب می شوند و پایین می ریزند. اهمیت ندادن به بهم ریختگی آرایش کار پسندیده ای نیست ؛ برای رفتن به سر کار یا شرکت در مراسمی خاص مثل جشن ازدواج، داشتن ظاهری آراسته و آرایشی مناسب و حفظ آن ضروری است. برای حفظ طراوت صورت آرایش شده در هوای خیلی گرم، می‌توانید ضمن استفاده از لوازم آرایش ضدآب و ضد گرما از نکات و راهنمایی هایی که در ذیل بدانها اشاره شده است نیز استفاده کنید.

کرم مرطوب کننده رنگی
از کرمهایی که کمترین رنگ را دارند استفاده کنید. کرمهای مرطوب کننده با رنگهای روشن بهترین انتخاب برای پوشش صورت است. از کرمی استفاده کنید که SPF ( فاکتور محافظت در برابر آفتاب) آن از ۱۵ به بالا باشد و رنگ کرم مرطوب کننده را نزدیکترین رنگ به رنگ پوستتان انتخاب کنید. یکی از کرم های مرطوب کننده مناسب که حاوی مواد ضد آفتاب نیز هست.

کرم پودر خشک

کرم پودر خشک برای تابستان که معمولا” پوست کمی چرب تر می شود، مناسب است. در بسیاری از مواقع این کرم پودر بر کرم پودر چرب و مایع ارجحیت دارد – حمل این کرم پور راحت است چون نمی ریزد و شما می توانید آن را در کیف آرایش، همراه خوتان داشته باشید__ همچنین در ساخت این کرم پودر، از مواد مات و بدون جلایی استفاده شده است که چربی مازاد پوست را جذب می کند.

بقیه در ادامه مطلب ...

وبلاگی بازدید : 761 پاییز 1390 نظرات (1)

روانشناسی رنگ زرد

رنگ زرد جزء رنگهای گرم می باشد. این رنگ یك رنگ تحریك كننده و شاد می باشد. این رنگ با عقل و تفكرات انسان مرتبط است. حافظه ، قضاوت و توانایی تصمیم گیری را تقویت می كند و همچنین باعث فهم ایده های جدید می شود. علاوه بر این به نظر می رسد كه رنگ زرد باعث كمك درسازمان یافتگی بیشتر افراد و انتخاب یك روش خوشبینانه می شود.



رنگ زرد معنا را مشخص می كند. رنگ زرد خورشید، آسانترین رنگ برای دیدن می باشد. اشخاصی كه نسبت به رنگهای دیگر كوررنگی دارند، معمولا می توانند رنگ زرد را ببینند . رنگ زرد مملو ازانرژی خلاقیت و عقلانیت می باشد؛ بنابراین توصیه می شود كه همواره از دفترچه یادداشت زرد رنگ استفاده شود.
رنگ زرد سمبل هوش ودانش می باشد. افراد با قدرت تفكر بالا طالب زرد می باشند . نرگس های زرد نمادی ازعشق ناكام می باشد. رنگ روز یكشنبه رنگ زرد طلایی می باشد.

رنگ زرد از یك سو برشادمانی و خوشبختی دلالت دارد و از سوی دیگر بر ترس و فریبكاری . اگر می گویند كسی به رنگ زرد است یعنی اینكه ترسو می باشد. بنابراین این رنگ یك مفهوم منفی در بعضی از فرهنگها دارد.
رنگ زرد جهت سوگواری در مصر به كار برده می شود.هنرمندان قرون وسطی از لباس زرد برای نشان مرگ استفاده می كردند. هنوز هم رنگ زرد در ژاپن نشانه شجاعت، در هند نشانه تاجر و تجارت و نیزنشانه صلح می باشد.


بقیه در ادامه مطلب ...

وبلاگی بازدید : 671 پاییز 1390 نظرات (1)
چگونه می توان با خوردن چای لاغر شد
 
  
چای می‌تواند وسیله ی بسیار خوبی برای کم کردن وزن باشد.به خصوص چای سبز به شما کمک می‌کند تا وزن اضافه  خود را کم کنید.متخصصین در ژاپن، کشف کرده اند افرادی که روزانه حدود 5 فنجان چای سبز می‌نوشند به طور طبیعی 60 تا 80 کالری اضافه ی مربوط به روند شیمیایی حاصل از کافئین محتوی آن را می‌سوزانند.این مقدار شاید به نظر زیاد نباشد اما می‌تواند شروع خوبی باشد که برای کاهش وزن به آن نیاز دارید .غذاهای سالم و مناسب و نرمش مرتب را هم به آن اضافه کنید ،قطعاً نتیجه ی خوبی خواهید دید.




مسأله: نسبتاً آسان

مرحله 1 : این را بدانید که به غیر از ارزش غذایی و خوب بودن خود چای ،شما دارید یک فنجان آب نیز می‌نوشید . به خاطر اینکه حدود 20 دقیقه طول می‌کشد تا مغز دریابد که معده ی شما پر است ، 20 الی 30 دقیقه قبل از خوردن هر غذایی ،یک فنجان چای بنوشید .اما ،آگاه باشید که نوشیدن چای یا قهوه ی داغ همراه با کافئین از جذب آهن غذایی که می‌خورید جلوگیری می‌کند.


بقیه در ادامه مطلب ....

وبلاگی بازدید : 723 پاییز 1390 نظرات (0)

حرکت در مسیر معکوس
روزهای زیادی نمی‌گذرد از آن زمانی که تصمیم‌سازان اقتصادی در پاسخ به هر رسانه‌ای که از علل گرانی می‌پرسید، سرچشمه را افزایش قیمت‌های جهانی اعلام می‌کردند. افزایشی که تاثیرات آن به سرعت اثرات خود را در بازار داخلی نشان داد و جامعه اقتصادی را با سیر سریع صعودی قیمت‌ها مواجه کرد

 

. در آن زمان سیاست‌های کلان اقتصادی دولت از جمله وزارت بازرگانی اگر فرض را بر این بگذاریم که به مثابه کاتالیزوری در تسریع افزایش تصاعدی قیمت‌ها عمل نکرد، اما هرگز نتوانست از ورود سریع این بحران به داخل کشور بکاهد.اما امروز چرخ، چرخیده است و بحران مالی جهانی جریانی معکوس را در پیش گرفته است، قیمت‌ها به طرز سرسام‌آوری شکسته شده است و به سرعت تاثیر خود را در سراسر جهان بر همه بنگاه‌های اقتصادی، از جمله تولیدکنندگان، صادرکنندگان و بازرگانان گذاشته است؛ تاثیری که انتظار می‌رفت در ایران نیز خودنمایی کند.
اما در این مسیر وزارت بازرگانی که همواره در جهت کنترل بحران از سیاست‌های تعرفه‌ای استفاده می‌کرد، نه تنها این حربه را در پیش نگرفته است، بلکه با عدم اتخاد سیاست‌های مدون و مشخص، ادامه روند واردات و توزیع کالاهای وارداتی در بازار، در نقش سرعت‌گیری برای کاهش قیمت‌ها ظاهر شده است، که از منظر فعالان بخش‌خصوصی این اقدام می‌تواند ضربه‌ای نهایی به تولید کشور باشد. در این میان تنها سازمان توسعه تجارت به عنوان زیر مجموعه این وزارت خانه به صادرکنندگانی که بیش از پیش در حال از دست دادن بازارهای خود هستند، وعده نشست مشترکی را داده است تا تصمیماتی برای حمایت از این فعالان اقتصادی اتخاذ کند. سازمان حمایت نیز در اقدامی دستوری بخشنامه‌ای را صادر کرد که همه تولیدکنندگان را موظف به کاهش قیمت‌ها کرد.

بقیه در ادامه مطلب ...
وبلاگی بازدید : 715 پاییز 1390 نظرات (0)

در سال جاری به موجب بند «ل» تبصره ۲۱ قانون بودجه امكان جلب سرمایه‌گذاری خارجی در طرح‌های زیربنایی و اساسی مثل طرح‌های تولیدبرق از نیروگاه‌های آبی، بخاری، گازی، سیكل تركیبی، تلمبهٔ ذخیره‌ای و انرژی نو تا ظرفیت ۱۲هزار مگاوات و طرح‌های ساخت پالایشگاه تا ظرفیت ۳۰۰هزار بشكه در روز، فاضلاب تهران و احداث ۳۴۰۰ كیلومتر راه‌آهن و ۱۳۰۰ كیلومتر آزادراه، توسعه و بهره‌برداری فرودگاه امام‌خمینی و هفت فرودگاه بین‌المللی موجود توسعه و تجهیز بنادر تجاری بزرگ كشور و تأمین ناوگان ریلی و طرح‌های مخابراتی را سرمایه‌گذار داخلی و خارجی با اولویت سرمایه‌گذار ایرانی از طریق مذكور در بند «ب» مادهٔ۳ قانون تشویق و حمایت سرمایه‌گذار خارجی اقدام كند

در سال‌های اخیر، در كنار و همراه با جهانی كردن اقتصاد و تجارت، بررسی ریسك سیاسی نیز اهمیت روز‌افزون یافته است. سرمایه‌گذاران خارجی و همچنین دولت‌ها در كشورهای میزبان به این بررسی توجه خاص نشان می‌دهند. برای دولت‌ها، علت اصلی و اساسی بررسی زمینه‌های ریسك سیاسی این است كه موفقیت خویش را در جلب سرمایهٔ خارجی، تضمین و درصورت امكان با هزینهٔ كمتری شركت‌های فراملیتی را به سرمایه‌گذاری در كشور خود تشویق كنند. علت توجه شركت‌های سرمایه‌گذار به بررسی ریسك سیاسی نیز روشن است: سرمایه‌گذاران می‌كوشند با اطمینان خاطر بیشتری از سرمایه‌گذاری در كشوری دیگر بهره‌مند شوند. برخلاف نگرشی كه در چند دههٔ پیش وجود داشت، امروزه كمتر كشوری در جهان است كه با همهٔ توان برای جلب سرمایهٔ خارجی نكوشد. رقابت و مسابقه‌ای بی‌امان برای جلب سرمایهٔ خارجی در جریان است كه توفیق در آن نه تنها از دیدگاه دولتمردان كه حتی از دید شهروندان عادی نیز بازتاب مقبولیت سیاست‌ها و جذابیت فضایی اقتصادی و سیاسی است، سرمایه‌گذاران خارجی برآورد امكانات بالقوه سودآوری در یك سرزمین تازه به ارزیابی امنیت سرمایه و سودهای هنوز به‌دست نیامده، نیز می‌پردازند و برخلاف دیدگاهی كه گاه تبلیغ می‌شود، شركت‌های چند ملیتی بادقت و وسواس بسیار دست به این نوع سرمایه‌گذاری‌ها می‌زنند.

بقیه در ادامه مطلب ...
وبلاگی بازدید : 787 پاییز 1390 نظرات (1)



گروه خبری GSM: غول سازنده موبایل چینی  Huawei   تلفن همراه خود با نام تجاری Honor(مدل U8860)را در ۳ ماهه چهارم سال جاری میلادی در قاره آسیا ،خاورمیانه و روسیه عرضه خواهد کرد.

بنابر گزارش فارنت گفتنی است که این تلفن همراه دارای سیستم عامل اندروید ۲٫۳٫۵ بوده و  در ۳ رنگ مشکی ،سفید و زرشکی عرضه خواهد شد.

بقیه در ادامه مطلب ...
تفریحی
پیشنهاد 2






تعداد صفحات : 431

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جنسیت شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3266
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 43
  • تعداد اعضا : 53
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 659
  • بازدید امروز : 151
  • باردید دیروز : 6,416
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 151
  • بازدید ماه : 108,442
  • بازدید سال : 652,559
  • بازدید کلی : 7,008,086
  • پخش زنده فوتبال
    مطالب پربازدید
    بازی انلاین مجله