loading...
مجله وبلاگی | بروز ترین مجله اینترنتی
وبلاگی بازدید : 746 پاییز 1390 نظرات (0)





۱- با خود مثبت حرف بزنید .

صدایی در ذهن شما وجود دارد که مدام نجوا می کند. این صدا که ((سخنگوی شماست )) بخشی از عزت نفس شماست. این صدااغلب منفی است وجملاتی ازاین قبیل می گوید،من خیلی چاق هستم((یا))من نمی توانم این کارراانجام دهم((یا ))من خسته ام.این قیبل جملات بعداز مدتی درشما تأثیرمنفی میگذاردومثلا شما احساس خستگی می کنیدویااحساس می کنید که عزت نفس شماراپایین می آورد امانکته جالب این است که شمانمی توانید ندای درونی خود را برای ایجادعزت نفس وساختن الگو های مؤفقیت،برنامه ریزی کنید.شگردکار،استفاده ازعبارتهاوجمله های مثبت است.اینها چند تا از جمله های خوب وهمه منظوره هستند .من خوشحال هستم ، من سالم هستم ، من معرکه ام ! این جمله ها را بارها وبارها در ذهن خود با صدای بلند تکرار کنید ،یا حتی آنها را بنویسید .اهمیت آن در این است که این جمله رابه زمان حال وباایمان بیان کنید.هرگاه ندای درونی خودراشنیدیدکه شروع به ایجاداحساس منفی درشمامی کندآن رامتوقف سازیدوجملة مثبتی رادرباره همان موضوع،جایگزین آن کنید.این شیوه راامتحان کنیدوآنگاه خواهیددید که صحبت کردن باخود وسیلةسودمندی درایجاد وضعیت مثبت است.
وبلاگی بازدید : 746 پاییز 1390 نظرات (0)

ارسال پیام به Userهای مختلف ویندوز XP

 

در این ترفند قصد داریم یک قابلیت بسیار جالب ویندوز XP را به شما معرفی کنیم. با استفاده از این ترفند شما میتوانید بدون نیاز به برنامه خاصی و تنها از طریق خود ویندوز برای کاربر دیگر که در ویندوز لوگین کرده است پیام بفرستید. شخص دیگر به محض ورود مجدد به حساب خود در ویندوز، پیغام شما را دریافت کرده و میتواند پاسخ دهد.


بدین منظور:
ابتدا با نام کاربری خودتان در ویندوز XP وارد شوید.
سپس Ctrl+Alt+Delete بزنید تا Task Manager ویندوز باز شود.
حالا به تب Users رفته و روی کاربری که میخواهید برایش پیام بفرستید راست کلیک نموده و ...Send Message را انتخاب کنید.
اکنون در پنجره باز شده ، در قسمت اول، عنوان پیام و در قسمت دوم، متن پیام خودتان را تایپ کنید و در پایان برای ارسال روی دکمه OK کلیک کنید.
پیام شما ارسال شده است.
حالا کافی است یوزری که برایش پیام ارسال کرده اید به حساب خودش وارد شود، در این صورت بلافاصله پس از لوگین پیام شما به شکل یک پیغام خطا، برای او ظاهر میشود.

 


وبلاگی بازدید : 702 پاییز 1390 نظرات (0)

بازگردانی عکس های ویرایش شده در Windows Photo Gallery ویندوز ویستا به حالت قبل

 

در صورتی که تاکنون با ویندوز Vista کار کرده باشید ، حتماً با یکی از بهترین و کاربردی ترین ابزارهای نصب شده روی این ویندوز یعنی Windows Photo Gallery برخورد داشته اید. این برنامه یک برنامه نسبتأ پیشرفته برای مشاهده و همچنین ویرایش و کار با تصاویر است.

در این ترفند قصد داریم به معرفی روشی بپردازیم که با بهره گیری از آن میتوانید عکسی را که توسط Windows Photo Gallery ادیت کرده اید و سپس Save نموده اید را حتی پس از ذخیره کامل ، مجددأ به حالت قبل و اولیه بازگردانید.

برای این کار:
1- پس از ذخیره عکس ویرایش شده توسط برنامه ، مجددأ آن را با Windows Photo Gallery باز کنید.
2- کلید CTRL را پایین نگه داشته و سپس R را (Ctrl+R) فشار دهید .
3- در صفحه باز شده گزینه Revert را انتخاب نمایید و بر روی آن کلیک کنید.
4- تصویر شما به حالت عادی قبل از ویرایش بازگشته است ، میتوانید مجدد آن را ذخیره کنید.

وبلاگی بازدید : 637 پاییز 1390 نظرات (0)
جنگ جهانی اول افزایش توانایی تولیدی امریکا را که پس از سال 1918 به غولی مصرفی تبدیل شده بود، موجب گشت. همراه با رشد تولید انبوه بر پایه سرمایه گذاریهای عظیم، تلاشی مداوم به منظور یافتن راهی برای کاهش هزینه ها و افزایش فروش صورت می گرفت. استاندارد کردن و بهینه سازی، روشهای تولیدی را بهبود بخشیده و مواد جدید تا اندازه زیادی هزینه محصول تمام شده را کاهش می داد، حال آنکه توجه به شکل ظاهری به همان اندازه عاملی مهم در افزایش فروش به شمار می رفت. چرا که همراه با رشد تبلیغات، بیشتر شکل مطرح می شد تا کیفیت محصول.


به هر حال در سال 1927 رکود آغاز شد. بسیاری از شرکتهای کوچک ورشکست شدند یا در شرکتهای بزرگتر ادغام شده، روند بزرگتر شدن شرکتها را تشدید کردند. در این شرایط اقتصادی بود که نسل جدیدی از طراحان صنعتی پدیدار شد. آنان سوابق گوناگونی داشتند و روشها و دستاوردهایشان بسیارمتنوع بود، اما در نتیجه کار آنها، به ضرورت وجود بخش تخصصی طراحی در فعالیتهای صنعتی و تجاری پی بردند و آن را برای فروش و تولید انبوه لازم دانستند.
بسیاری از طراحان صنعتی سوابقی در کارهای تبلیغی و نمایشی همچون هنرهای بازرگانی، نمایشگاهی و یا طراحی صحنه داشتند، در نتیجه با کار گروهی در زمینه های تجاری و تصمیم گیریهایی که مستلزم رفع اختلافات عقاید مختلف بود، آشنا بودند. در نتیجه همین سوابق، طراحان با تشکیلات و روشهای موسسات مشاوره ای که برای طیف گوناگونی از ارباب رجوع کار می کردند، سازگار بودند.


طراحی صنعتی حرفه ای درامریکا

والتر داروین تیگ
سازگاری با زمینه های مختلف طراحیهای هنری، در کار والتر داروین تیگ ، گرافیست موفقی که در اواسط دهه 1920 به کسب تجربه در زمینه طراحی سه بعدی پرداخت، به خوبی به تصویر کشیده شده است. در سال 1927، وی از سوی شرکت ایستمن کداک ماموریت یافت تا برای دوربین و بسته بندی آن طرحهایی ارائه دهد و در سال 1928، با دوربین وانیتی کداک ، مدل جدیدی را معرفی کرد. در این مدل، بدنه و اتاقک تاشو به رنگهای مختلف تولید شد و دارای تزئینات فلزی با روکش کروم بود و جعبه آن نیز خطوط ابریشم نما داشت. او در کار بعدی خود توجه بیشتری به عوامل فنی نشان داد. مدل بنتام اسپشال Bantam Special که در سال 1936 تولید شد، دوربین کوچک دستی ای بود که برای سهولت در استفاده فقط شامل عناصر اصلی بود.

بقیه در ادامه مطلب....

وبلاگی بازدید : 732 پاییز 1390 نظرات (0)

واژه فوتبال ترکیبی از دو جزء (پا foot) و (توپball) می باشد. دو تیم یازده نفر در یک زمین با اندازه های معین، درصدد رساندن توپ به دروازه مقابل اند و هیچ یک از افراد، جز دروازه بانها حق استفاده از دست را ندارند. فوتبالی که امروزه شاهد آن هستیم تاریخی چند هزار ساله دارد. چین، یونان، مصر و روم باستان زادگاه های اولیه فوتبال بوده اند. تحقیقات نشان می دهد که ملل مختلف هزاران سال قبل از میلاد بازیهای شبیه فوتبال داشته اند. کشیشی به نام اشپانوت از اهالی آلمان، پژوهشهایی درباره فوتبال به عمل آورده است. او می گوید: « طبق نوشته های هومر -نویسنده و شاعر یونانی- در قاره گمشده آتلانتیس، ورزشگاه عظیمی بوده که تماشاگران زیادی جهت تماشای توپ گرد در آن جمع می شدند.»

فوتبال در چین باستان
تحقیقات باستان شناسان نشان می دهد که بین سالهای 200 تا 220 قبل از میلاد، هوانگ تین، امپراتور چین مبتکر بازی «تی-سو-چو» (T-So-Cho) بوده است. تی-سو در زبان چینی همان لگد زدن و با پا زدن است و چو، به معنی توپ می باشد. وی، تی-سو-چو را به این منظور ابداع کرد که سربازانش با هم مبارزه کنند و به رقابت بپردازند. پس از چندی این بازی از محدوده سربازخانه ها به میان مردم راه یافت. چو یا همان توپی که در آن زمان مورد استفاده قرار می گرفت، هشت تکه ای و از جنس چرم بود. این چرم را به هم می دوختند و درون آن را از پر، پشم و یا پنبه پر می کردند. بازی تی-سو-چو با فوتبال امروزی وجوه اشتراک فراوانی داشته است. دروازه ها از پایه هایی از جنس چوب بامبو تشکیل می شد که بلندی آن به حدود 5 متر می رسید. این دروازه ها، دقیقاً بسان دروازه های امروزی بازی فوتبال، با تور پوشش داده می شد و جالب تر آن که نوشتارهای بدست آمده، حاکی از آن است که استفاده از شکم، سر، پا و سینه برای حمل توپ، مجاز ولی استفاده از دست، غیرمجاز بوده است. البته در پایان بازی تی-سو-چو، برنده بی نصیب از جایزه و بازنده بی بهره از مجازات نبود. جایزه برندگان، تنها کف زدن و هورا کشیدن بود، اما گروه بازنده باید بی دفاع در جای خود می ایستادند و کتک می خوردند.

بقیه در ادامه مطلب ...

وبلاگی بازدید : 737 پاییز 1390 نظرات (0)
مدالهای ابراهیمی به غزه اهدا شد

لیلا ابراهیمی دونده زن ایرانی

ملی پوش تیم ملی دوومیدانی بانوان کشورمان جوایز ورزشی خود در سال های اخیر را به مردم مظلوم غزه اهدا کرد.  

به نقل از ایرنا، لیلا ابراهیمی تنها مدال آور ایران بعد از انقلاب اسلامی در رشته دوومیدانی بانوان، در حمایت از مردم غزه، جوایز خود را به مردم مظلوم این منطقه تقدیم کرد.

جوایز وی که در سال جاری دوبار موفق به رکورد شکنی شده است، مبلغی بالغ بر پانزده میلیون ریال است که در حمایت از کودکان و زنان آسیب دیده از حملات ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه، به آنها اختصاص داد.
لیلا ابراهیمی

ورزشکاران و مسئولان رشته های مختلف ورزشی، در راهپیمایی روزهای دوشنبه که در حمایت از مردم غزه انجام شد همراه با سایر اقشار مردم کشورمان حضور گسترده ای داشتند و انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

عضو تیم ملی دوومیدانی بانوان گفت:وضع كودكان و زنان در غزه مرا بسیاری متاثر كرد از این رو به فكر كمك به آنها افتادم.

لیلا ابراهیمی همچنین گفت: جایزه دو بار ركوردشكنی خود را در مسابقات پارسال كه یك میلیون و 500 هزار تومان می شد، به حساب هلال احمر برای كمك به مردم غزه واریز كردم
وبلاگی بازدید : 804 پاییز 1390 نظرات (0)

آبشار شارشار از نقاط دیدنی استان زنجان است. این آبشار تنها آبشار شناخته شده در زنجان است که در منطقه تهم، در شمال باختری شهر زنجان قرار دارد که بسیار زیبا در میان سنگ‌های صخره‌ای قرار گرفته‌است، فاصله آن حدود 5 کیلومتر با دریاچه مصنوعی سد تهم است و دسترسی به آن با یک کوهنوردی یک ساعته امکان پذیر است.

 

محراب معبد داش کسن یا معبد اژدها؛ زنجان

راه رسیدن به معبد چندان مناسب نبوده و از روستای ویر به بعد کاملا خاکی و بدون تابلوی راهنما است. از حاشیه روستا تا معبد حدود 5 کیلومتر راه را باید طی نمود که بهتر است یکی از اهالی را به عنوان راهنما با خود همراه داشته باشید؛ تا برای یافتن محل معبد دچار مشکل نشوید. در کنار معبد یک کانکس کوچک وجود دارد که نگهبان معبد در آن زندگی می کند.







معبد باستانی "داش کسن" یا آنچنان که جهانگردان آن رامی شناسند: معبد اژدها؛ در حاشیه روستای "ویر" در حدود 15 کیلومتری شهر تاریخی سلطانیه واقع شده که به نقش دو اژدهای برجسته و چند محراب اسلامی در دو سمت خود و به قرینه یکدیگر مزین است. یکی از دلایل معروف بودن این معبد به دلیل وجود نقش های اژدهای آن است که نمونه های مشابه آن را آنوبانینی در جای دیگری از ایران مشاهده نکرده است. طبق نظر برخی باستان شناسان، قدمت این معبد به قبل از اسلام باز می گردد که در زمان ایلخانان نقوشی از جمله اژدها بر آن افزوده شده است.

بقیه در ادامه مطلب....
تفریحی
پیشنهاد 2






تعداد صفحات : 431

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جنسیت شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3266
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 42
  • تعداد اعضا : 53
  • آی پی امروز : 602
  • آی پی دیروز : 646
  • بازدید امروز : 4,352
  • باردید دیروز : 4,803
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 40,807
  • بازدید ماه : 106,227
  • بازدید سال : 650,344
  • بازدید کلی : 7,005,871
  • پخش زنده فوتبال
    مطالب پربازدید
    بازی انلاین مجله