loading...
مجله وبلاگی | بروز ترین مجله اینترنتی
وبلاگی بازدید : 441 بهار 1393 نظرات (0)

احسان کرمی هستم و بعضی شب ها با رادیو هفت به خانه شما می آیم. اینجا قرار است فوت و فن خوب حرف زدن را با شما در میان بگذارم.

تا به حال 40 شغل عوض کرده ام؛ از کریستال فروشی گرفته تا سرآشپزی در یکی از رستوران های ایتالیایی و ده ها کار دیگر را امتحان کرده ام و بعد از تمام این آزمون و خطاها به رادیو و تلویزیون آمدم. کارم در صدا و سیما را از سال 85 با رادیو تهران شروع کردم و این روزها هم مشغول اجرای رادیو هفت و چند برنامه دیگر هستم. دو سه سال است در آموزشگاه های مختلف فوت و فن کارم را درس میدهم و خدا را شکر نیتجه خوبی هم گرفته ام. چندتا از شاگردانم به رادیو راه پیدا کرده اند و حتی جایزه برده اند. چندتا از آنها هم به تئاتر راه پیدا کرده اند. در این چند خط، می خواهم راه و رسم خوب حرف زدن را با شما در میان بگذارم تا جایی در گوش مخاطب برای جمله هایتان پیدا کنید.


وبلاگی بازدید : 419 بهار 1393 نظرات (0)

رنگ مویی مناسب شماست که مکمل ته رنگ پوست شما باشد. چند گام ساده‌ی زیر را برای یافتن رنگ موی مناسب پوست خود بکار ببرید.

ته رنگ پوستتان را در نظر بگیرید

اگر رنگ پوستتان متمایل به زرد است، باید به سراغ رنگ‌های گرم بروید و درصورتیکه رنگ پوستتان متمایل به صورتی است، رنگ‌های سرد بیشتر مناسب شماست. تقریبا همه‌ی ما این قانون کلی را بارها و بارها شنیده‌ایم اما معنای دقیق این قانون چیست؟

مثلاً اگر یک لیوان آب پرتقال بنوشیم پوستمان زرد رنگ می‌شود؟ یا با یک نرمش صبحگاهی صورتی می‌شود و هرچه زمان بیشتری در آفتاب باشیم پوستمان تیره تر می‌شود؟ واقعا چگونه بفهمیم؟ پاسخ دقیق به این پرسش، چرایی نامناسب بودن رنگ موی برخی افراد را توضیح می‌دهد.

وبلاگی بازدید : 351 بهار 1393 نظرات (0)

بدون تعیین هدف و بدون داشتن چشم اندازی مثبت و روشن از زندگی‌تان، هیچوقت نخواهید توانست برنامه‌ی غذایی، برنامه ی ورزشی و در کل سبک زندگی‌تان را مدیریت کنید، هیچوقت!

هنگامی که بخواهید یک برنامه‌ی ورزشی و رژیم غذایی را شروع کنید و ادامه‌اش دهید، احساسی که نسبت به خودتان دارید، تاثیر خیلی زیادی بر روند پیشرفتتان خواهد داشت.

درست همانطور که تلاش می‌کنید تا با ورزش و خوراک سالم، اندامتان تغییر شکل دهد، باید نحوه‌ی فکر کردن، حرف زدن و عمل کردنتان را هم دستخوش تغییر کنید.

اهداف واقع بینانه تعیین کنید

اولین و بهترین راه برای داشتن طرز برخورد مثبت درباره‌ی کاهش وزن، این است که اهدافی واقع بینانه داشته باشید. اگر از ابتدای مسیر، برای خودتان اهداف واقع بینانه‌ای تعیین نکرده باشید، به آن مراحل خواهید رسید اما بنظرتان می‌رسد که در مدتی که گذشته هیچ کاری انجام نداده‌اید.

وبلاگی بازدید : 356 بهار 1393 نظرات (0)


این هفته قصد داریم بدون هیچ مقدمه‌ای یکراست برویم سر اصل مطلب! روت، رام و فلش کلماتی هستند که برای کاربران دستگاه‌های اندرویدی روز‌به‌روز تکرار می‌شوند، اما همچنان بسیاری از کاربران معنی این کلمات و حتی تفاوت‌ آنها را با یکدیگر نمی‌دانند!

آیا شما هم یک دستگاه اندرویدی دارید، اما هنوز نمی دانید روت کردن یا فلش کردن به چه عملیاتی می گویند؟ اصلا رام چیست و چرا این کلمه در اغلب موارد با روت و فلش همراه است؟

رام

رام (ROM) مخفف عبارت Read Only Memory است. یک فایل رام شامل مجموعه ای از دستورالعمل های اجرایی (ایمیج سیستمی) از یکی از نسخه های سیستم عامل اندروید همراه برخی نرم افزارهای پیش فرض است. در حقیقت رام یک ایمیج سفارشی شده از سیستم عامل اندروید است که در حافظه فقط خواندنی دستگاه اندرویدی شما نصب می شود.


وبلاگی بازدید : 479 بهار 1393 نظرات (0)


مایکروسافت علی رغم اتمام مدت پشتیبانی این شرکت از ویندوز XP، اصلاحیه ای برای یک آسیب‌پذیری حیاتی در مرورگر IE در این سیستم عامل عرضه کرد

مایکروسافت یک به روز رسانی اورژانسی برای IE عرضه کرد تا حفره ای را که هکرها در حال سوء استفاده از آن هستند مسدود کند. اما در یک حرکت غیر منتظره، مایکروسافت به سیستم های XP نیز اجازه داده است که علی رغم متوقف شدن پشتیبانی این سیستم عامل از روز هشتم آوریل، این به روز رسانی را دریافت کنند.

در حقیقت مهمتر از خود این به روز رسانی امنیتی، تصمیم مایکروسافت برای حمایت از کاربران XP بود البته مایکروسافت در بلاگ خود نوشت که این حرکت یک استثناء بوده است و به هیچ عنوان قانون آتی این شرکت نخواهد بود.

ویندوز XP از حدود سه هفته پیش از فهرست محصولات دارای پشتیبانی مایکروسافت خارج شده است.



وبلاگی بازدید : 1008 بهار 1393 نظرات (0)

در طراحی دیجیتال، ریزه‌کاری‌هایی وجود دارد که به زیبایی کار می‌افزاید. این ریزه‌کاری‌ها معمولا تکنیک‌های مختلف یا جلوه‌های تصویری است که شاید چندان با اهمیت به نظر نرسد، اما تاثیر مثبتی در نتیجه کار می‌گذارد. اگر در فکر طراحی یک پوستر هستید یا می‌خواهید برای سایت یا وبلاگ خود قالب جدیدی ایجاد کنید، این تکنیک‌ها می‌تواند عصای دست شما باشد.

در این شماره از کارگاه گرافیک کلیک، سراغ یکی از چاشنی های اضافی رفته ایم. حتما در طرح های مختلف دیده اید، گاه قسمتی از لبه کاغذ لوله و به داخل برگردانده می شود. اجرای این جلوه تصویری به کمک ترفندهای فتوشاپ بسیار آسان است و می تواند به جذاب تر شدن نتیجه کار شما کمک کند. پس با ما همراه باشید تا بتوانید از این روش در کارهایتان استفاده کنید.

بعد از باز کردن عکس مورد نظر در فتوشاپ باید عکس را از پس زمینه جدا کنید. برای این کار از کلید میانبر Ctrl+A استفاده کنید تا همه تصویر انتخاب شود. سپس آن را با Ctrl+X از سند اصلی بردارید یا به اصطلاح آن را کات کنید.

وبلاگی بازدید : 391 بهار 1393 نظرات (0)
نس پوست كاملا بستگي به اين دارد كه غدد چربي‌ساز پوست چقدر روغن توليد مي‌كنند. رژيم‌غذايي، داروهاي مصرفي، استرس، محيط و نوع مراقبتي كه از پوست به عمل مي‌آوريد همه مي‌توانند روي ميزان روغن توليدي پوست تاثير بگذارند. مي‌توان انواع پوست را در 6 گروه پایه تقسيم كرد: چرب، خشك، پير يا آسيب ديده از آفتاب، حساس، مخلوط و نرمال. مي‌خواهيم به شما ياد دهيم چطور نوع پوست‌تان را تشخيص دهيد تا بتوانيد براساس آن بهترين مراقبت را از پوست‌تان داشته‌ باشيد. علاوه بر اينها براي هر نوع پوست يك ماسك گياهي هم آورده‌ايم.

پوست چرب

با ظاهري براق و منافذ پوستي نسبتا بزرگ كه بيشتر در حوالي بيني، چانه و پيشاني واقع شده‌اند. پوست‌هاي چرب بيشتر از ديگر انواع پوست دچار دانه‌هاي سرسياه و جوش‌هاي چركي مي‌شوند. از طرفي موهاي چرب هم مي‌تواند تا حدي نشان‌دهنده اين نوع از پوست باشد.
تفریحی
پیشنهاد 2






تعداد صفحات : 431

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جنسیت شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3266
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 53
  • آی پی امروز : 579
  • آی پی دیروز : 663
  • بازدید امروز : 3,930
  • باردید دیروز : 8,780
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35,582
  • بازدید ماه : 101,002
  • بازدید سال : 645,119
  • بازدید کلی : 7,000,646
  • پخش زنده فوتبال
    مطالب پربازدید
    بازی انلاین مجله