loading...
مجله وبلاگی | بروز ترین مجله اینترنتی
وبلاگی بازدید : 499 پاییز 1393 نظرات (0)

شکر، بادام، پوست لیموی رنده شده و آرد برخی از مواد تشکیل دهنده این کیک هستند.

مواد لازم برای 40 قطعه:
شکر  ***** یک پیمانه
پوست رنده شده یک لیمو
آرد  *******دو پیمانه
بیکینگ پودر  ****نصف قاشق چای‌ خوری
بادام‌ با پوست دوم ****** 150 گرم
تخم مرغ******** 6 عدد

 طرز تهیه :
فر را روی دمای 170 درجه ی سانتی‌ گراد از پیش گرم کنید و درون سینی فر، کاغذ مخصوص شیرینی را قرار دهید.
شکر، تخم‌ مرغ و پوست رنده شده ی لیمو را درون کاسه ی بزرگی ریخته و با همزن برقی آن ‌ها را با هم خوب مخلوط کنید تا رنگ مخلوط روشن ‌تر شده و غلیظ شود.

وبلاگی بازدید : 475 پاییز 1393 نظرات (0)

تویوتا از مقام خود به عنوان با ارزش‌ترین برند خودروی جهان دفاع کرد! در تازه‌ترین فهرست با ارزش‌ترین برندهای دنیا که توسط موسسه «میلوارد براون» منتشر شده، در سال ۲۰۱۴ برای هفتمین بار در 9 سال گذشته باارزش‌ترین برند خودروی جهان معرفی شد.

بعد از تویوتا، «ب ام و» دوم شد و «فورد» با جهشی فوق العاده جلوتر از «فولکس واگن» و «نیسان» جزو پنج برند با ارزش خودرویی جهان قرار گرفت.

ارزش برند تویوتا امسال با ۲۱ درصد افزایش نسبت به سال گذشته ۲۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار برآورد شد.

پیتر والش، مسئول ارزش گزاری فهرست صد برند برتر جهان در موسسه میلوارد براون می گوید: تویوتا با هوشمندی همچنان برند خود را همتراز کیفیت و صرفه تعریف می کند و همزمان برنامه های خود را در تولید خودروهای کم مصرف و هیبرید توسعه داده است.

وبلاگی بازدید : 336 پاییز 1393 نظرات (0)

شاید ندانید که فصل‌های سرد، برای پاها زجر آورند. شما مجبورید اکثر کفش‌های فانتزی‌ را برای ماه‌ها در کمدتان بگذارید و هیچ پدیکور و لاک ناخنی هم در دنیا وجود ندارد که بتواند خارش جوراب‌های پشمی را تحمل کند!

اما برای حل این مشکل، می‌توانید اسکراب و لوسیون درست کنید. این ترکیب اسکراب و لوسیون که از ساده‌ترین مواد تشکیل‌دهنده ساخته شده‌اند، تنها چیزی هستند که به آن نیاز دارید.

در هر دو ترکیب، شما از مزیت نرمی روغن پایه، بعلاوه‌ی خنک کنندگی و طراوت روغن نعناع برای آبرسانی، افزایش گردش خون و کاهش درد و تیر کشیدن پا بهره می‌برید. (این اسکراب از قدرت لایه برداری دانه‌های ساده‌ی شکر نیز استفاده می‌کند).

وبلاگی بازدید : 478 پاییز 1393 نظرات (0)

ورزش در ساعات متفاوت روز اثر یکسانی بر بدن ندارد. بنابر پژوهشی که «شورای آمریکایی ورزش» انجام داده، چنانچه افراد صبح‌ها پس از بیدار شدن از خواب و قبل از صرف صبحانه پیاده‌روی کنند یا بدوند، راحت‌تر به انجام فعالیت‌های جسمی عادت خواهند کرد.

ناشتا ورزش کردن به مدت 30 تا 45 دقیقه و با فعالیت شدید کاهش وزن را آسان‌تر می‌کند. اگر فردی نخواهد با شکم خالی از خانه خارج شود و به ورزش بپردازد، می‌تواند پیش از خروج یک صبحانه بسیار سبک بخورد؛ صبحانه‌ای که می تواند انرژی لازم برای فعالیت‌های جسمی را فراهم آورد.

متخصصان معتقدند بهترین زمان برای ورزش بین ساعت 6 تا 8 صبح است. در این زمان، کورتیزول، هورمون استرس در بالاترین سطح خود قرار دارد.

این هورمون باعث سوخت و ساز چربی‌ها و کربوهیدرات‌ها می‌شود و آنها را به انرژی تبدیل می‌کند که در حین انجام فعالیت ورزشی به مصرف می‌رسد.

علاوه بر این، ورزشکارانی که صبح را انتخاب می کنند، خواب بهتری نیز دارند. محققان دانشگاه کارولینای شمالی اثبات کرده‌اند انجام فعالیت‌های ورزشی در صبح، کیفیت خواب را بهبود می‌بخشد.

وبلاگی بازدید : 536 پاییز 1393 نظرات (0)

این بیسکویت برای کسانی که کلسترول خونشان بالاست، مناسب است. اما در مصرف این نوع بیسکویت هم نباید زیاده روی کرد.

مواد لازم: برای تهیه 12 - 10 عدد بیسکویت
آرد سفید گندم : 2 پیمانه سرپر (225 گرم)
بیکینگ پودر : 1 قاشق چای‌خوری
کره گیاهی پاستوریزه : 2 قاشق سوپ‌خوری
شکر : 2 قاشق سوپ‌خوری
کشمش : یک سوم پیمانه (50 گرم)
دانه آفتابگردان : 2 قاشق سوپ‌خوری
ماست کم‌چرب پاستوریزه : 1 پیمانه سرخالی (150 گرم)
شیر کم چرب پاستوریزه : 3- 2 قاشق سوپ‌خوری

وبلاگی بازدید : 446 پاییز 1393 نظرات (0)

لنوو، تلفن همراه جدیدی را با عنوان «Sisley» تا اواخر ماه اکتبر وارد بازار فناوری خواهد کرد که شباهت بسیاری به آیفون 6 داشته تا این کمپانی به کپی برداری از اپل متهم شود.

کمپانی اپل از غول های فناوری است که همیشه مورد توجه رقبای خود بوده و کمپانی های رقیب در تلاش بوده اند تا محصولات خود را به محصولات اپل نزدیک کنند تا بتوانند توجه بیشتر کاربران را به خود جلب کنند.

سامسونگ، یکی از کمپانی هایی است که همواره در تلاش بوده تا محصولات خود را به این کمپانی نزدیک کند اما اکنون لنوو، دیگر کمپانی است که محصول جدید خود را با تفاوت بسیار کمی نسبت به آیفون 6 عرضه خواهد کرد.

وبلاگی بازدید : 588 پاییز 1393 نظرات (0)

با پیشرفت علم و فناوری، یکی از نگرانی‌های کاربران اینترنتی افشا شدن اطلاعات هویتی یا هک شدن حساب‌های شخصی‌شان در فضای اینترنتی و مجازی است. ادوارد اسنودن در همین راستا بزرگترین افشاگر تاریخ جاسوسی اطلاعات جهان 4 توصیه به کاربران اینترنتی ارائه کرده است.

ادوارد اسنودن، افشاگر بزرگترین توطئه و جاسوسی اطلاعات جهان است که اسناد محرمانه طبقه بندی شده ای از برنامه های فوق سری مقامات آمریکایی را در اختیار نشریات آمریکایی مانند گاردین، نیویورک تایمز و واشنگتن پست قرار داده بود، 4 توصیه مهم امنیتی را به کاربران اینترنتی ارائه داده تا بتوانند اطلاعات خود را از دست هکرها محفوظ نگه دارند.

تفریحی
پیشنهاد 2






تعداد صفحات : 431

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جنسیت شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3266
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 53
  • آی پی امروز : 622
  • آی پی دیروز : 663
  • بازدید امروز : 4,402
  • باردید دیروز : 8,780
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36,054
  • بازدید ماه : 101,474
  • بازدید سال : 645,591
  • بازدید کلی : 7,001,118
  • پخش زنده فوتبال
    مطالب پربازدید
    بازی انلاین مجله