loading...
مجله وبلاگی | بروز ترین مجله اینترنتی
وبلاگی بازدید : 1242 تابستان 1393 نظرات (0)


احتمالا تاکنون نام بیماری ویروسی زگیل تناسلی به گوشتان خورده است، اما آمار بالا و ضد و نقیض مبتلایان به این بیماری و مطرح نشدن چنین مباحثی در جامعه، نگرانی‌ها از گسترش روزافزون آن را چند برابر می‌کند.

از آنجا که این بیماری از راه جنسی انتقال می‌یابد، تعداد زیادی از افراد جامعه در معرض خطر بوده و امکان پیشرفت آن زیاد است. برای ایجاد آگاهی بیشتر درخصوص چنین بیماری ناشناخته و البته خطرناک با دکتر همایون مژدهی‌آذر، متخصص پوست و مو گفت‌وگو کرده‌ایم.

لطفا درباره زگیل، بخصوص زگیل تناسلی و عامل اصلی ابتلا به آن توضیح دهید.

عامل اصلی بیماری زگیل تناسلی مانند انواع دیگر زگیل، ویروسی به نام پاپیلوم انسانی با نام مخفف HPV است. این ویروس انواع مختلفی دارد که امروز بیش از صد نوع آن شناسایی شده است که از این میان، بعضی اهمیت بیشتری دارند. به طور کلی عامل HPV ضایعه‌ای به نام زگیل ایجاد می‌کند.



وبلاگی بازدید : 418 تابستان 1393 نظرات (0)

که گفته گل رز تنها برای ابراز علاقه به بهترین دوستتان است؟ خانم‌ها قرن‌هاست که از گلبرگ رز برای آرامش بخشیدن به روح و بدنشان استفاده می‌کنند.

در حقیقت، گفته شده است که یونانیان باستان و رومی‌ها، از گلبرگ رز برای معطر ساختن حمام‌هایشان استفاده می‌کرده اند. در این مطلب با مزایای زیبایی این گل خوشبو و چگونگی استفاده از روغن رز و گلبرگ‌هایش در روتین مراقبت از پوست و موهایتان آشنا خواهید شد.

تونر پوست

گلاب، بعنوان یک تونر طبیعی برای پوست شما قلمداد می‌شود. زمانی که از کار به خانه برگشتید، پنبه‌ای را درون گلاب فرو ببرید و به آرامی طی حرکات دایره وار، پوستتان را تمیز کنید. این کار به پاک کردن آلودگی‌ها و از طرفی به پاک کرن آرایشتان کمک خواهد کرد.

تسکین پوست

روغن طبیعی که در رز وجود دارد، به حفظ رطوبت پوستتان کمک می‌کند. در نتیجه پوستتان نرم و صاف خواهد شد. ماده‌ی قندی درون گلبرگ‌های رز نیز برای پوست‌های حساس، بسیار مفید است

وبلاگی بازدید : 431 تابستان 1393 نظرات (0)
شاید باورتان نشود ساندرا بولاک، بازيگر سینمای تجاری كه در ماه‌هاي گذشته به خاطر بازي‌ در فيلم «جاذبه» توجه رسانه‌هاي جهان را به خود جلب كرد در آستانه 50سالگي همچنان شادابي و جواني‌ا‌ش را حفظ كرده است. او معتقد است بخشي از شادابی و جوانی‌اش را مدیون ژني است كه از مادرش به ارث برده اما بخش اعظم این موفقیت را وابسته به شيوه و سبكي است كه براي خود انتخاب كرده مي‌داند.

بولاك هرگز ورزش را فراموش نمي‌كند و يك برنامه غذايي سالم و طبيعي دارد.  درست زمانی که خیلی‌ها برای پیشگیری از پیری صورت‌شان به سمت انواع و اقسام روش‌هاي پيشگيري از چين‌ و چروك و خدمات زیبایی روی آورده‌اند، او جزو معدود کسانی است که برای جوان‌تر ماندن با موج عظیم تزریق‌ها و لیفتینگ‌ها همراه نشد و راز حفظ شادابی و جوانی خود را در رعایت برنامه‌های غذايي مناسب و مديريت استرس و تنش‌هاي ناشي از زندگي روزمره‌اش می‌داند.
وبلاگی بازدید : 360 تابستان 1393 نظرات (0)

خبرنگار مجله «ELLE» به تازگی موفق شده با «پریسا تبریز»، «شاهزاده امنیت گوگل» به گفت‌و‌گو بنشیند. دختری که در 31 سالگی، مسوولیت امنیت اطلاعات بنگاه گوگل را عهده دار است و سال گذشته نیز در کنار شخصیت‌هایی چون مارک زوکربرگ، پایه‌گذار فیس‌بوک در فهرست پرافتخار ۳۰ چهره‌ موفق زیر ۳۰ سال جهان در عرصه فناوری جای گرفته بود.

نکته جالب در مورد پریسا تبریز این است که آشنایی وی با دنیای رایانه ها و فناوری سایبری نه به دوران کودکی و نوجوانی وی که به دوران تحصیل او در کالج برمی‌گردد با این حال توانسته است خیلی زود به عنوان دهمین عضو تیم کوچکی از هکرها که وظیفه‌شان تأمین امنیت نرم‌افزارهای گوگل بوده به جمع کارکنان این شرکت ملحق شود. تیمی که امروز به ۲۵۰ متخصص امنیتی گسترش یافته است

تبریز چندان اهل مصاحبه نیست و شمار عکس‌هایی که از او در اینترنت پیدا می‌شود، کمتر از انگشتان یک دست است.

وی که در حومه شهر شیکاگو بزرگ شده، فرزند یک پزشک مهاجر ایرانی و پرستاری آمریکایی − لهستانی است.

وبلاگی بازدید : 529 تابستان 1393 نظرات (1)

ميزان رم رايانه   ويندوزي شما، رابطه مستقيمي با سرعت اجراي برنامه ها و عملکرد آن ها دارد. ولي گاهي به هر دليل امکان افزايش ميزان حافظه رم براي شما وجود ندارد. در چنين شرايطي بهترين روش، استفاده از راهکارهايي براي پاک سازي فضاي رم اشغال شده و افزايش آن است. رم ها نسل هاي متفاوتي را پشت سر گذاشته اند و اغلب سيستم هاي امروزي از نسل سوم يا DDR3 بهره مي برند.در اين مطلب با 5 راهکار براي افزايش رم آشنا مي شويد.

اجراي Ready Boost: فلش  مموري ها اغلب از سرعتي نزديک به حافظه هاي RAM براي انتقال اطلاعات استفاده مي کنند. مايکروسافت با بهره گيري از اين نکته و ارائه  ويژگي Ready Boost از ويندوز ويستا به بعد، به کاربران خود امکان داده است که از فلش مموري هاي خود به عنوان حافظه  کمکي براي رم سيستم استفاده کنند. به گزارش zoomit ،براي اين منظور، فلش مموري شما بايد حداقل شرايط ذيل را دارا باشد: 256 مگابايت فضاي ذخيره سازي،زمان دسترسي يک ميلي ثانيه يا کمتر،خواندن اطلاعات تصادفي با حجم 4 کيلوبايت و سرعت 2.5 مگابايت در ثانيه،نوشتن اطلاعات تصادفي با حجم 512 کيلوبايت و سرعت 1.75 مگابايت در ثانيه.در شرايط حاضر مي توان گفت همه  فلش هاي ارائه شده از سوي شرکت هاي معتبر، مشخصاتي بسيار فراتر از اين حداقل ها را براي محصولات خود در نظر گرفته اند و از اين بابت نگراني خاصي نخواهيد داشت.
وبلاگی بازدید : 380 تابستان 1393 نظرات (0)


نگاهی به آینه می‌اندازید و به خود می‌گویید، امروز باید آخرین روز چاقی من باشد. احتمالا بعد از بارها شکست در رژیم گرفتن از رژیم‌های پر قاعده متخصصان تغذیه خسته شده‌اید و این‌بار تصمیم می‌گیرید با کم کردن غذای‌تان و میانبرهای دیگری که از دوستان‌تان شنیده‌اید، به جاده کاهش وزن پا بگذارید. اما مراقب باشید! دنیای رژیم‌های تغذیه، پر است از شایعاتی که باور کردن‌شان می‌تواند صدمات جبران‌ناپذیری به بدن شما بزند. پس پیش از عادات غذایی‌تان با شایع‌ترین اشتباه‌های رژیم گرفتن آشنا شوید و با کمک توصیه‌های ما، راه سالم‌تری را برای کاهش وزن‌تان انتخاب کنید.

دروغ شماره 1

 بعد از ساعت 7 شام یا هیچ‌چیز دیگری نخورید!

 برای دست برداشتن از خوردن، زمان مشخصی وجود ندارد. آدم‌‌ها در ساعات متفاوتی از خواب بیدار می‌شوند و هر کدام زمان متفاوتی را برای خوابیدن انتخاب می‌کنند، پس دلیلی هم ندارد که همه در زمان مشخصی غذا بخورند. در همین کشور خودمان برای بسیاری از افراد ساعت 8 شب، ساعت شام خوردن است درحالی‌که بسیاری دیگر تازه در این ساعت از سر کار بازمی‌گردند. درست است که محققان می‌گویند هضم غذا برای دستگاه گوارش بعد از ساعت 9 کمی دشوار می‌شود اما سبک زندگی آدم‌ها متفاوت است و نمی‌توان انتظار داشت کسی که ساعت 2 بامداد را برای خوابیدن انتخاب می‌کند، از ساعت 7 دیگر غذایی نخورد



وبلاگی بازدید : 482 تابستان 1393 نظرات (0)

چاقی قفسه‌ی سینه در مردان، اغلب با عناوینی مانند «مردی با سینه زنانه» یا «سینه‌های مردانه» مورد تمسخر قرار می‌گیرد. ولی اگر این مسئله مربوط به شما باشد، دیگر موضوع خنده‌داری نیست!

تلاش برای آب کردن چربی قفسه‌ی سینه در یک هفته، به مقدار زیادی نظم و انضباط فردی، و تلاش سخت نیاز دارد. قدم اول برای این کار، پاکسازی یخچال و کابینت‌ها از مواد غذایی بدرد نخور و پر کردن آنها با غذاهای مغذی است. قدم بعدی، انجام تمرینات ورزشی سخت است که شامل ورزش‌های کاردیو و تمرین عضلات سینه با وزنه می‌باشد.

گام اول

به منظور افزایش توان عضلانی و تسریع آب شدن چربی‌های سینه‌تان، ۴ روز در هفته عضلات سینه را با وزنه تمرین دهید، و شاهد از بین رفتن چربی سینه‌تان در یک هفته باشید!

تفریحی
پیشنهاد 2






تعداد صفحات : 431

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جنسیت شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3266
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 53
  • آی پی امروز : 566
  • آی پی دیروز : 663
  • بازدید امروز : 3,508
  • باردید دیروز : 8,780
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35,160
  • بازدید ماه : 100,580
  • بازدید سال : 644,697
  • بازدید کلی : 7,000,224
  • پخش زنده فوتبال
    مطالب پربازدید
    بازی انلاین مجله