loading...
مجله وبلاگی | بروز ترین مجله اینترنتی
وبلاگی بازدید : 584 تابستان 1393 نظرات (0)

ديگر برق چشم و برق دندان يادآور شخصيت‌هاي بدجنس كارتون‌هاي دوران كودكي نيست؛ برقي كه نشانه يك کلک یا حقه پنهاني باشد. امروز اين برق مفهوم ديگري داردو به معني ثروتمند بودن فرد است و نشان زيبايي! اواخر سال گذشته بود که یکی از خبرگزاری‌ها، گزارشی جالب درباره کاشت نگین در چشم، در یکی از بیمارستان‌های خصوصی تهران منتشر کرد! این موضوع هم به لحاظ حساس بودن چشم و هم هزینه‌های این کار، به نوعی اقدامی خاص برای دستیابی به زیبایی بیشتر محسوب می‌شود. این گزارش تلاشی است برای ارائه اطلاعات بیشتر در زمینه کاشت نگین در چشم.

کشف نام کلینیک

یکی از هیجان‌انگیزترین فعالیت‌های ممکن در حرفه خبرنگاری، جست و جو برای حل معماهاست. معمای این گزارش، یافتن کلینیکی بود که جراحی کاشت نگین در آنجا انجام می‌شود. پیگیری منبع خبر و گفت‌وگو با آدم‌های فعال در حوزه زیبایی، ما را به کلینیک مورد نظر رساند. البته ما هم به دلایلی نمی‌توانیم اسم این کلینیک را فاش کنیم! حتی ذکر نام تنها جراحی که در ایران کاشت نگین انجام می‌دهد، در حال حاضر غیرممکن است، چون او شخصیت شناخته شده و به اصطلاح «درچشمی» است؛ در حد درخشش نگین در چشم!

وبلاگی بازدید : 355 تابستان 1393 نظرات (0)

هیچ خانمی درطول زندگی خود از عفونت دستگاه تناسلی در امان نمی‌ماند و دست‌کم چند بار آن را تجربه می‌کند. این عفونت، بویژه در سنین باروری یعنی از یکی دوسال بعد از سن بلوغ تا یائسگی شایع‌تر است. چرا که پوشش سطحی سیستم تناسلی کودکان خردسال و خانم‌های یائسه به‌صورتی است که میکروب‌ها نمی‌توانند درآن بخوبی رشد کنند. به همین علت عفونت دستگاه تناسلی را در این دو گروه کمتر می‌بینیم، اما چرا و در چه شرایطی دستگاه تناسلی خانم‌ها دچار عفونت می‌شود؟

جام جم سرا: دکتر آمنه لاهوتی، متخصص زنان و نازایی در گفت‌وگو با جام‌جم در پاسخ می‌گوید: باید دانست که دونوع میکروب در واژن زنان به‌طور طبیعی همواره وجود دارد. یک دسته از این میکروب‌ها محافظ دستگاه تناسلی در برابر عفونت‌های بیماری‌زا هستند و دسته دیگر میکروب‌هایی‌ که درحالت عادی دربدن زندگی می‌کنند، ولی در صورتی که میکروب‌های دفاعی کارخود را درست انجام دهند، موجب بیماری نمی‌شوند. اما همین میکروب‌ها درصورت ضعیف شدن یا کم شدن میکروب‌های غیر بیماری‌زا ایجاد بیماری می‌کنند.

وبلاگی بازدید : 442 تابستان 1393 نظرات (0)

زمانی که مایکل آلدریچ خرید آنلاین را سال ۱۳۵۹ اختراع کرد، کسی تصور نمی‌کرد با این اختراع شیوه داد‌وستد دنیا در آینده متحول شود.

امروزه تجارت الکترونیک (Electronic commerce) نه تنها خرید و فروش آنلاین، بلکه فعالیت های تجاری متعددی مانند مدیریت تولید، تهیه و توزیع کالا، صورت برداری آن و خدمات پس از فروش را نیز در برمی گیرد. به موازات شکل گیری کسب و کارهای الکترونیکی خصوصی، دولت ها نیز ناچار به تغییر شدند. در نتیجه این تغییر، تشکیل دولت الکترونیک در اولویت اقدامات دولت ها قرار گرفت. دولت الکترونیک موظف است برای ارتقای ارتباطات دولت با شهروندان و سازمان های وابسته به دولت از فناوری اطلاعات در بخش های مختلف خود استفاده کند. سه قوه مجریه، مقننه و قضاییه دولت الکترونیک را به کاربرند تا تسهیلات لازم برای دسترسی مناسب به اطلاعات و خدمات دولتی و ارائه فرصت های گسترده برای مشارکت در فرآیندها و تحقق مردمسالاری را فراهم کنند. با توجه به این که یکی از وظایف دولت الکترونیک توسعه تجارت الکترونیک است، سال ۱۳۸۸ مرکز توسعه تجارت الکترونیکی کشور زیر نظر وزارت صنعت، معدن و تجارت پایه گذاری شد. این سازمان متولی برای توسعه تجارت الکترونیک به عوامل مختلفی از جمله زیرساخت ها، فرهنگ مصرف کنندگان و فروشندگان آنلاین وابسته است. در این گزارش پیشرفت ها و موانع توسعه تجارت الکترونیک کشور را مرور کرده ایم.
وبلاگی بازدید : 423 تابستان 1393 نظرات (0)

مادربوردها هنوز نقشی حیاتی در رایانه‌ها بر عهده دارند. آنها رابط کاربری فضای ذخیره داده و کنترل‌کننده‌های یو.اس.بی را در اختیار می‌گذارند و علاوه بر طراحی و جنس قطعات، عواملی‌ چون کیفیت بایوس و کارایی‌های فوق‌العاده دیگر آنها کیفیت‌شان را تعیین می‌کنند. هنگامی که صحبت از آخرین فناوری‌های اینتل در زمینه رایانه‌های دسکتاپ به میان می‌آید، بی‌اختیار همه توجه‌ها متوجه قطعات تشکیل‌دهنده پلتفرم آن می‌شود

پردازنده ها
امسال پردازنده های سری هزول اینتل چندان چنگی به دل نمی زنند و در برابر نسل قبلی خود سری آیوی بریج از نظر سرعت سیکل ساعت و اورکلاک (ارتقا از طریق دستکاری تنظیمات) حرف چندانی برای گفتن ندارند. گرافیک سطح بالای آیریس (Iris 5300) هزول با 128 مگابایت حافظه eDRAM در لپ تاپ ها و حتی در تبلت ها نیز غوغا می کند

وبلاگی بازدید : 464 تابستان 1393 نظرات (0)

طبیعت کار، در طی سال‌ها تغییر کرده است. امروزه ما در اکثر کارهایمان از کامپیوتر و تکنولوژی استفاده می‌کنیم. تمایل داریم ساعت‌ها همین طور پشت میزمان بنشینیم و آخر سر هم بدنمان درد بگیرد و کوفت برود.

بدتر از آن، نشستن به حالت قوز کرده روی صندلی نیز، هرچقدر هم که راحت باشید، بهرحال حالت طبیعی بدنتان نیست و بر کمر و مفاصلتان فشار خواهد آورد. دیگر نیازی نیست که بگوییم چشم‌های شما هم بخاطر خیره شدن به مانیتور به مدت طولانی خسته می‌شوند.

پس باید تمریناتی را انجام دهید تا بر بدنتان فشار زیادی وارد نیاید. برخی از این تمرینات به طور ماهرانه‌ای طراحی شده‌اند و توجه دیگران را به شما جلب نخواهد کرد. در این مطلب با تمریناتی که باید پشت میز کارتان انجام دهید آشنا خواهید شد. این تمرینات به شما کمک خواهند کرد تا در محیط کار فعال‌تر باشید و پس از کار احساس خستگی نکنید.

وبلاگی بازدید : 383 تابستان 1393 نظرات (0)

ظاهر پوست حکايت از وضعيت سلامت فرد مي کند و هر نوع تغيير در ظاهر پوست نشانه اي از بيماري يا اختلال نهفته در بدن است. به همين دليل متخصصان به تغييرات پوست اهميت زيادي مي دهند و يکي از متخصصان پوست مي گويد: پوست سرنخ هايي را درباره وضعيت ديگر اعضاي بدن در اختيار ما قرار مي دهد.

▪ برنزه شدن يا تغيير رنگ پوست:در بيماران مبتلا به ديابت، برنزه شدن پوست مي تواند از علايم اختلال متابوليسمي باشد. زرد شدن پوست و سفيده چشم نيز مي تواند علامت از کار افتادن کليه ها باشد. تيرگي پوست در ناحيه مفصل زانو و قوزک پا مي تواند علامت بيماري هورموني باشد. بيماري هورموني مانند بيماري «اديسون» روي غدد آدرنال تاثير مي گذارد.


▪ جوش هاي ريز و لکه روي پوست:به نقل از سايت «Health news» جوش هاي ريزي که به درمان واکنش نشان نمي دهد و همراه با علايم ديگري مانند تب، درد مفصل و درد عضله است، مي تواند علامت يک مشکل داخلي يا عفونت باشد. جوش هاي ريز مي تواند به علت حساسيت ظاهر شود يا علامت واکنش بدن به دارو باشد. جوش هاي مخملي در پشت گردن يا دور دست ها که از رنگ پوست فرد کمي تيره تر است، نشانه افزايش خطر بروز ديابت نوع ۲ است.


وبلاگی بازدید : 374 تابستان 1393 نظرات (0)
براي خانم‌ جواني به‌دليل پركاري تيروييد و عوارض شديد آن، كورتون تجويز شده است اما مصرف کورتون با دوز بالا، باعث شده ناگهان وزنش افزايش يابد اما پوستش نتوانسته با همان سرعت باز شود و اين موضوع باعث شده دچار ترك‌‌خوردگي شود. از طرفي، اصلا كورتون پوست را نازك و مستعد ايجاد استريا مي‌كند.

او به دليل اين ترك‌هاي پوستي بسيار زياد به پزشكان مختلفي مراجعه كرده؛ برخي گفته‌اند مشکل او هيچ چاره‌اي ندارد و برخي برداشتن پوست را در نواحي دچار استريا پيشنهاد كرده‌اند تا همراه آن استريا‌ها هم برداشته‌شود. حالا او مانده و سوال‌هاي بي‌جواب کساني که دچار استريا مي‌شوند. استريا نه فقط براي خانم‌ها و در دوره بارداري، که حتي براي برخي آقايان هم کابوسي است جدي. باور نمي‌کنيد؟
تفریحی
پیشنهاد 2






تعداد صفحات : 431

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جنسیت شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3266
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 53
  • آی پی امروز : 579
  • آی پی دیروز : 663
  • بازدید امروز : 3,932
  • باردید دیروز : 8,780
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35,584
  • بازدید ماه : 101,004
  • بازدید سال : 645,121
  • بازدید کلی : 7,000,648
  • پخش زنده فوتبال
    مطالب پربازدید
    بازی انلاین مجله