loading...
مجله وبلاگی | بروز ترین مجله اینترنتی
وبلاگی بازدید : 349 تابستان 1393 نظرات (0)

فرصتي پيش آمد تا با يکي از خويشاوندان صحبتي داشته باشم؛ تا قبل از اين ديدار آقا فريدون با اين که سن و سالي نداشت اما هميشه غمگين و عبوس بود طوري که اعضاي فاميل تمايل چنداني نداشتند با او رفت و آمد داشته باشند. اما به فاصله 2-3 ماه حرف توي فاميل پيچيد که آقا فريدون را ديدي؟ کلاً از اين رو به آن رو شده است.به همين دليل تصميم گرفتم خودش را ببينم و از او در اين باره سوال کنم.وقتي ديدمش، گفتم: خوب الحمدلله شما را سرحال مي بينم، قصه اش چيست؟ جواب داد: مدت ها بود که به دليل کار و فشار شغلي، دچار استرس و افسردگي شده بودم. حوصله صحبت کردن با هيچ کس را نداشتم. اعتماد به نفسم ضعيف شده بود طوري که فکر مي کردم هر کاري انجام دهم باز هم محکوم به شکستم.

به دکتر هم مراجعه کردم اما هيچ نسخه اي براي من مفيد نبود تا اين که بالاخره در سايت«Readers digest»مطلبي را مطالعه کردم و با يکي از همکارانم که تازه به اداره ما آمده بود و خوشبختانه اهل ورزش هم بود، موضوع را در ميان گذاشتم. او مي گفت ميليون ها نفر در جوامع مختلف از مشکلات جسمي و روحي رنج مي برند بعضي ها مشکلشان جدي است و برخي نه. اما عمده اين مشکلات به يک موضوع برمي گردد و آن هم کم تحرکي است. در حالي که ورزش نه تنها باعث افزايش طول عمر و کاهش وزن مي شود بلکه به کاهش استرس و افسردگي و تقويت اعتماد به نفس کمک مي کند.او به چند مشکل اشاره کرد که با ورزش به راحتي برطرف مي شود.


وبلاگی بازدید : 415 تابستان 1393 نظرات (0)

یک مشاور تغذیه با بیان اینکه رمضان بهترین فرصت برای کاهش وزن در افرادی است که اضافه وزن دارند، توصیه‌هایی نیز برای ثابت نگهداشتن وزن ارائه کرد.

برلیانت بزرگمهر ، گفت: رمضان بهترین فرصت است تا کسانی که از افزایش وزن رنج می برند، وزن خود را کاهش دهند و به وزن طبیعی برسند.

وی ادامه داد: همچنین افرادی که کمبود وزن دارند، می توانند با خوردن غذاهای پرکالری وزن خود را به حد طبیعی برسانند.

این مشاور تغذیه به کسانی که وزن طبیعی دارند توصیه کرد از خوردن مواد غذایی شیرین در این ایام پرهیز کنند و افزود: شیرینی ها و مخصوصا زولبیا و بامیه کالری و قند بالایی دارد و زود جذب بدن می شود؛ با خوردن مواد قندی، قند خون افزایش یافته و انسان احساس سیری می کند.

وی ادامه داد: اما پس از مدتی بدن انسولین ترشح می کند و قند خون را کاهش می دهد، بنابراین انسان احساس گرسنگی می کند و به ریزه خواری روی می آورد که سبب افزایش وزن می شود.

بزرگمهر با بیان اینکه وعده سحری نقش مهمی در ثابت نگهداشتن وزن دارد گفت: افرادی که سحری نمی خورند دچار افت قند خون شده و برای خوردن غذاهای چرب و شیرین حریص می شوند.

وی تأکید کرد: نباید به صرف اینکه یک وعده غذایی در ماه رمضان حذف می شود، به پرخوری رو بیاوریم و کالری بیش از حد استفاده کنیم. ( فارس)

وبلاگی بازدید : 337 تابستان 1393 نظرات (0)
بيشتر مطالب ارائه شده درباره "اندرويد ال" به تغييرات اصلي نظير مرکز اعلان هاي اصلاح شده، تحولات منوي اپليکيشن هاي اخير، مرگ دلويک و جايگزين شدنش با آرت، طراحي متريال جديد، اندرويد براي محيط کار و ديگر وظايف اصلي که در نطق اصلي کنفرانس Google I/O 2014 نيز به آن ها اشاره شده بود، اختصاص دارد. اما تغييرات  اندرويد «ال» بسيار است و بهبودهاي ريز و درشت ديگري نيز وجود دارد که کمتر به آن ها پرداخته شده است.به تازگي در رويداد توسعه دهندگان گوگل از نسخه جديد اندرويد با ظاهري متفاوت، مسطح و رابط  کاربري کاملا پويا رونمايي شده است. نسخه جديد اندرويد يک تغيير اساسي در اين سيستم عامل به شمار مي رود؛ چيزي شبيه اندرويد ساندويچ بستني که در سال ۲۰۱۱ منتشر شد. گوگل پيش از اين نيز، از همين فلسفه طراحي در گوگل پلاس بهره برده بود. شکل ها در اندرويد جديد ساده تر، پويانمايي ها نرم تر و رابط کاربري شکيل تر شده است.به گزارش zoomit، در اندرويد L توسعه دهندگان کنترل بهتري روي رابط کاربري دارند و به سادگي قادر به کنترل المان هاي مختلف طراحي سيستم عامل خواهند بود. اندرويد «ال» يکي از جدي ترين به روزرساني هاي اين سيستم عامل به شمارمي رود. مجموعه  زيادي از تغييرات کوچک و ظريف در نسخه  پيش نمايش توسعه دهندگان Android L وجود دارد.در اين مطلب با اين تغييرات بنيادي آشنا مي شويد.
وبلاگی بازدید : 427 تابستان 1393 نظرات (0)

 هیچ تردیدی وجود ندارد که زیبایی در زنان ترکیه آمار بالایی دارد. درست است که بخش اعظمی از رنگ موها، رنگ چشم و صورت آنها به ژنتیک مربوط می‌شود اما صرف‌نظر از ژنتیک، آنها رموز دیگری هم برای زیبایی دارند که تجربه نشان داده است تاثیر منحصر به فردی در زیبایی دارد. با وجود آنکه ترکیه یکی از تولیدکنندگان مهم مواد آرایشی و بهداشتی است اما خانم‌های ترکیه برای زیبایی به دنبال راه‌های ساده و طبیعی می‌گردند. درست است که هر فرهنگی تعریف خود را از زیبایی دارد و زنان ترکیه هم مانند هر زن دیگری در این دنیا می‌خواهند زیبا باشند اما تقریبا منشا همه زیبایی آنها در آشپزخانه‌های‌شان است. برخی از این راه‌ها و راهنما‌های زیبایی زنان ترکیه را شما هم می‌توانید امتحان کنید

صابون سیاه پوست را تازه می‌کند

زنان ترکیه به حمام‌هایی می‌روند که به حمام ترکیه معروف است و از قرن‌ها پیش متداول است. این حمام نه‌تنها پوست‌شان را صاف و ابریشمی می‌کند بلکه باعث باز شدن منافذ پوست برای تعریق هم می‌شود. یک صابون خاص سیاه وجود دارد که تقریبا در همه جای دنیا در دسترس است و باعث پاک کردن عمیق پوست شده و مثل اسکراب عمل می‌کند. با استفاده از این صابون خواهید دید که پوست مرده‌تان شسته شده و جای آن را پوست تازه و جدید می‌گیرد.

وبلاگی بازدید : 379 تابستان 1393 نظرات (0)

موهای سرگردان، همه جا هستند! روی میزکارتان، روی بالشتان، و حتی برخی اوقات مسیر فاضلاب حمام را هم می‌بندند.آنها نه تنها مزاحم و خجالت آورند، بلکه گاهی نشانه‌ی مشکل بزرگتری هم هستند.

اکثر اوقات، یافتن چند تار مو طبیعی است، اما چگونه باید بدانید که این چند تار مو هشداری جدی هستند و از ریز موهایتان حرف می‌زنند؟ ما با جراح و متخصص کاشت موی فلوریدایی، «لاری جی شاپیرو» درباره‌ی ریزش مو گپی زده‌ایم که متن آنرا اینجا می‌خوانید.

علل اصلی ریزش مو کدامند؟

دکتر شاپیرو میگوید: «ریزش مو، می‌تواند به دلیل مشکلات متعددی باشد. آسیب گرمای وسایل حالت دهنده، اتوهای مخصوص فر کردن و یا صاف کننده‌ها، و نیز رنگ موها و وسایل اکستنشن، همه سبب شکنندگی مو می‌شوند

استرس و رژیم غذایی هم عوامل مهمی هستند. دکتر شاپیرو اینگونه توضیح می‌دهد که اگر شما ویتامین و پروتئین کافی دریافت نکنید، فولیکول‌های مویتان قوی و سالم نخواهند ماند.

او اضافه می‌کند که: تیروئید پرکار هم دلیل رایج دیگری برای ریزش مو است.


وبلاگی بازدید : 378 تابستان 1393 نظرات (0)

خیلی اوقات، تنها چیزی که برای موفقیت لازم است، این است که در اجرای برنامه‌تان با انگیزه بمانید. شما به چه روشی برای رژیم گرفتن انگیزه تان را حفظ می کنید؟ و وقتی احساس کنید که دیگر نمی‌توانید ادامه دهید چه خواهید کرد؟

در مقایسه با دوستی که مدام به خودش پشتگرمی می‌دهد و دوست دیگری که طوری لباس می‌خرد که مطمئن شود هر چه می‌پوشد به اندامش می‌نشیند، می‌توانم بگویم که تقریبا انگیزه‌ام رو به کاهش است.

همین دغدغه باعث شده تا برای حفظ انگیزه‌ام در روز، کارهایی را انجام دهم. دوست دارید با این راه‌ها آشنا شوید؟

۱. خودتان را وزن کنید

اولین کاری که هر صبح انجام می‌دهم، این است که خودم را وزن می‌کنم. هیچ چیز نسبت به اینکه از خودم دید مثبت داشته باشم، نمی‌تواند مرا بیشتر سرحال کند. این کار، مرا از پیشروی به سمت موفقیت یا شکست آگاه می‌کند.

همچنین دائما متوجه این موضوع خواهم بود که هنوز در حال تلاشم، بنابراین از فکر و خیال منفی هم به دور می‌مانم.


وبلاگی بازدید : 424 تابستان 1393 نظرات (0)

غدد چربي، وظيفه محافظت از مو را بر عهده دارد، اما گاهي به علت ترشح زياد غدد، مو ظاهر چرب پيدا مي کند. عوامل زيادي در چرب بودن مو نقش دارد که يکي از آن ها ارثي بودن است. بنابراين اگر مادر يا پدر، داراي موهاي چرب است، احتمال چرب بودن موهاي فرزندان وجود دارد. در زنان و دختران، نوسان هورموني نقش مهمي در چربي يا خشکي موها ايفا مي کند. اگر قاعدگي نامنظم داريد يا قرص ضد بارداري مصرف مي کنيد، هورمون ها کاهش و افزايش پيدا مي کند و باعث چرب شدن مو مي شود. عوامل ديگري نيز در اين زمينه موثر است. هر چه مو نرم تر باشد، غدد چربي نيز بيشتر است.

درمان:

اين گونه افراد بايد به طور روزانه با شامپو ي مخصوص موهاي چرب، موي خود را بشويند. مو بايد به خوبي با آب شسته شود تا شامپو در موها باقي نماند. از طرفي نبايد از نرم کننده استفاده شود زيرا نرم کننده لايه اي روي مو ايجاد مي کند. از برس زدن زياد مو نيز بپرهيزيد زيرا برس زدن، غدد چربي را تحريک مي کند و چربي در تمام مو پخش مي شود.

تفریحی
پیشنهاد 2






تعداد صفحات : 431

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جنسیت شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3266
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 53
  • آی پی امروز : 586
  • آی پی دیروز : 663
  • بازدید امروز : 4,015
  • باردید دیروز : 8,780
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35,667
  • بازدید ماه : 101,087
  • بازدید سال : 645,204
  • بازدید کلی : 7,000,731
  • پخش زنده فوتبال
    مطالب پربازدید
    بازی انلاین مجله