loading...
مجله وبلاگی | بروز ترین مجله اینترنتی
وبلاگی بازدید : 367 پاییز 1393 نظرات (1)

گروهی از پژوهشگران آمریکایی می گویند که توانسته اند با بهره گرفتن از کاستی هایی که در حافظه تلفن های هوشمند وجود دارد، اپلیکیشن جی میل در آن تلفن ها را هک کنند.

آنها گفته اند که در 92 درصد موارد توانسته اند در هک کردن اپلیکیشن جی میل موفق باشند.

این پژوهشگران، یک نرم افزار مخرب را به عنوان یک اپلیکیشن قابل نصب در تلفن های هوشمند جا زده اند و توانسته اند به تعدادی از اپلیکیشن های دیگری که در تلفن نصب شده بود، دسترسی پیدا کنند.

آنها گفته اند که از بین اپلیکیشن های پرطرفداری که بررسی شدند، اپلیکیشن جی میل یکی از راحت ترین آنها برای هک کردن بود.

این پژوهش روی تلفن اندروید انجام شده است، ولی پژوهشگران می گویند که روش آنها می تواند در سیستم های دیگر از جمله «ویندوز» و «آی. او.اس» موثر باشد.

وبلاگی بازدید : 391 پاییز 1393 نظرات (0)

درست کردن لواشک اصلا کار سختی نیست و می‌تونید تو خونه لواشک آلو، آلبالو یا لواشک چند میوه درست کنید. خوبی لواشکای خونگی اینه که اولا تمیز هستن، و بعد اینکه ترشی، شیرینی یا شوری‌ لواشک دست خودتونه. لواشک اگه تو شرایط بهداشتی تولید شده باشه یه خوراکی سالمه و چون خواصش کم و بیش اندازه همون میوه‌ایه که باهاش لواشک درست کردید.

اینجه طرز تهیه لواشک آلو رو بخونید. این دستور ساده رو می‌تونید درباره بیشتر میوه‌ها به کار ببرید.

آلو (قطره‌ای یا آلوی سیاه) رو خوب بشورید و تو یه قابلمه بریزید. بسته به شل یا سفتی آلو ۱ تا ۲ لیوان آب و کمی نمک بریزید. می‌تونید با گوشت‌کوب آلوها رو کمی له کنید که زودتر بپزه. حالا اجاق رو روشن کنید تا آلو با حرارت ملایم بپزه. ۲۰ دقیقه بعد عطر دلپذیری از آشپزخونه می‌زنه بیرون که دهن‌تون رو آب می‌ندازه. برای عطر و طعم بهتر می‌تونید مقداری هم زردآلو با آلوها بپزید. گذشته از اینکه لواشک زردآلو هم به تنهایی خوشمزه است و به همین ترتیب درست می‌شه.

وبلاگی بازدید : 393 پاییز 1393 نظرات (0)

تنها با یکبار رفتن به آرایشگاه و کراتینه کردن، موهای مجعد و وزدار، به موهایی براق و صاف تبدیل خواهد شد. این روش، پروتئین‌های کراتین را به موهایتان می‌چسباند، فر مو را کاهش می‌دهد و مو را قابل کنترل می‌کند. برای اینکه این درمان، ظاهر موی شما را به بهترین شکل حفظ کند، پس از انجام، نیاز به نگهداری از آن دارید.

خواب

درمان کراتین، بین ۳ تا ۵ ماه دوام می‌آورد. مدت زمان دوام آن با توجه به اینکه شما چطور از موهایتان مراقبت می‌کنید تعیین می‌شود.

برای اینکه موهایتان را به بهترین شکل نگاه دارید، از بالش‌های ساتنی و ابریشمی استفاده کنید. ساتن و ابریشم، میزان اصطکاک بین موی شما و بالشتان را در زمان خواب کاهش می‌دهند و باعث شکنندگی کمتری می‌شوند.

همچنین سایر پارچه‌ها، رطوبت مو را می‌گیرند. در حالیکه ساتن و ابریشم رطوبت موهای شما را حفظ خواهند کرد که یعنی موهایتان برای مدت طولانی تری صاف و براق خواهد ماند.

وبلاگی بازدید : 1069 تابستان 1393 نظرات (0)
مرورگرهای اینترنت مجرای ارتباط شما با جهان مجازی‌اند و اگر حفره‌های امنیتی موجود در آنها را نشناسید و اقدامات لازم برای رفع آنها انجام ندهید، به سادگی حریم خصوصی خود را در دسترس نفوذگران اینترنتی قرار خواهید داد.

بسیاری از کاربران اینترنت اطلاعات قابل توجهی درباره روش‌های نفوذ به سیستم‌های کامپیوتری ندارند و معمولا به این نکته توجه نمی‌کنند که آسیب‌پذیری‌های امنیتی موجود در نرم‌افزارهای مختلف نصب‌شده روی سیستم، تا چه اندازه آنها را در معرض خطر قرار می‌دهد و شرایط را برای رخنه هکرها و سارقان اطلاعات فراهم می‌کند.
مرورگرهای اینترنت از جمله برنامه‌هایی هستند که وجود آسیب‌پذیری امنیتی (Bug) در آنها، کل سیستم را به شدت در معرض خطر نفوذ هکرها قرار می‌دهد و به همین خاطر رعایت برخی ملاحظات برای کاهش احتمال سرقت اطلاعات ضروری است. کاربران اینترنت باید بدانند که توجه به آسیب‌پذیری‌های امنیتی مرورگرها یک ضرورت است.
وبلاگی بازدید : 321 تابستان 1393 نظرات (0)

جدیدترین محصول اپل با نام «آیفون6» با دو مدل و همینطور دو باتری متفاوت در ماه‌های آتی به بازار فناوری ارائه خواهد شد.

محصول جدید اپل تبدیل به یکی از پر حاشیه ترین خروجی های این کمپانی شده است. در هفته های اخیر، اخبار متفاوتی مبنی بر تاریخ عرضه و همینطور زمان رونمایی آیفون 6 در رسانه های مختلف منتشر شده که با تائید کمپانی اپل مواجه نشده است.

«آیفون6» در دو سایر 4.7 اینچی و 5.5 اینچی تا ماه های آتی وارد بازار خواهند شد. مدل کوچکتر، «آیفون6» و مدل بزرگترین «آیفون 6L» نامیده می شوند.

اپل برای هر یک از این دو مدل باطری های مختلفی را در نظر گرفته و همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، آیفون بزرگتر نیاز به میزان باطری بیشتری نسبت به مدل کوچکتر دارد.

«آیفون6» با سایر 4.7 اینچی باطری 1810 میلی آمپر و مدل 5.5 اینچی با نام «آیفون 6L» مجهز به باطری 2915 است.

«آیفون 5» با سایز 4 اینچ از باطری 1570 برخوردار بوده که می توان گفت «آیفون6» به نسبت «آیفون 5» با رشد و همینطور ارتقاء قابل توجهی مواجه بوده است.(مهر)

وبلاگی بازدید : 747 تابستان 1393 نظرات (0)

شب ادراری امری ناخودآگاه است و فرد بر آن اراده‌ای ندارد. در واقع این مشکل زمانی بروز می‌کند که مثانه فرد در طول خواب آن‌قدر پر می‌شود که ظرفیت آن تکمیل شده و ادرار اضافی را به شکلی غیرارادی خارج می‌کند. درعین‌حال حس پر بودن مثانه آن‌قدر قوی نیست که فرد را از خواب بیدار کند تا ادرار را دفع کند. از دلایل شب ادراری می‌توان به وجود اختلال در هورمون‌های بدن، مشکل مثانه، ناآرامی هنگام خواب، مصرف دارویی خاص، مشکلات روانی و یا ژنتیک اشاره کرد، اما یکی از عوامل تأثیرگذار دیگر نیز تغذیه است.

برخی مواد غذایی هستند که بهتر است آن‌ها را در طول شب و چند ساعت پیش از خواب مصرف نکرد. این مواد غذایی حساسیت و تولید ادرار را افزایش می‌دهد که همین امر می‌تواند منجر به عدم کنترل کودک بر ادرار و شب ادراری شود.

شب ادراری در هر سنی ممکن است اتفاق بیفتد، اما در دوران کودکی شایع‌تر است. این مشکل قبل از سن پنج سالگی می‌تواند طبیعی باشد. ابن‌سینا اعتقاد داشت شب ادراری کودکان با افزایش سن که کودک قوی و تنومندتر شد، متوقف می‌شود، اما در برخی موارد شب ادراری به دلایلی رخ می‌دهد که باید مورد بررسی قرار بگیرد و درمان شود.

تفریحی
پیشنهاد 2






تعداد صفحات : 431

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جنسیت شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3266
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 53
  • آی پی امروز : 579
  • آی پی دیروز : 663
  • بازدید امروز : 3,918
  • باردید دیروز : 8,780
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35,570
  • بازدید ماه : 100,990
  • بازدید سال : 645,107
  • بازدید کلی : 7,000,634
  • پخش زنده فوتبال
    مطالب پربازدید
    بازی انلاین مجله