loading...
مجله وبلاگی | بروز ترین مجله اینترنتی
وبلاگی بازدید : 380 بهار 1393 نظرات (0)


یاهو بتازگی در بیانیه‌ای اعلام کرده ویژگی Do Not Track یا مقابله با ردگیری مخفیانه فعالیت در فضای مجازی را در زمینه حفظ حریم شخصی کاربران هنگام استفاده از این سایت کنار گذاشته است

این ویژگی در مرورگرهایی مانند فایرفاکس و کروم به کاربران اجازه می دهد ردگیری توسط وبگاه ها را مسدود کنند. تنظیمات مربوط به این قابلیت باعث جلوگیری از دسترسی افراد و گروه های ثالث به سوابق کاربران می شود، بنابراین کسی نمی تواند به جمع آوری اطلاعات و سوابق آنها در وب بپردازد. حالا یاهو با این که از اولین شرکت هایی بوده که از این ویژگی پشتیبانی کرده است، از این پس تنظیمات کاربری در مورد ردگیری افراد را نادیده خواهد گرفت

اهو با کنار گذاشتن این سیاست به شرکت های تبلیغاتی اجازه می دهد داده های شخصی کاربران را جمع آوری کنند تا بتوانند به صورت هدفمند آگهی ها را برای آنها نمایش دهند. بی اعتنایی به حریم خصوصی کاربران از دغدغه های بسیاری از گروه های مدنی و مدافعان حفظ حریم شخصی در اینترنت است، اما شرکت های بزرگ اینترنتی هنوز تعهدات و سیاست جامعی در این زمینه ندارند./ ضمیمه کلیک


وبلاگی بازدید : 477 بهار 1393 نظرات (0)

وقتی دهانتان بدون آن که انتظارش را داشته باشید، بوی بدی می‌گیرد، اولین علتی که در ذهنتان برای این عارضه ایجاد می‌شود، وجود عفونت است. منظور از عفونت دندان، نفوذ میکروب‌ها به داخل ساختمان دندان، پالپ (ریشه و بافت اطراف آن است) که سبب بروز عفونت می‌شود.

اما طی عفونی شدن دندان چه اتفاقی می افتد؟ دکتر آنیتا عیوض لو، دندانپزشک در پاسخ می گوید: چنین عفونتی از نوک ریشه دندان به لثه انتشار می یابد و باعث تورم و ایجاد درد شدید آن می شود؛ البته در چنین شرایطی معمولا درمان کمی پیچیده تر بوده و در مواردی نیز ممکن است کشیدن دندان ضروری باشد.

این دندانپزشک در گفت وگو با جام جم با اشاره به عواملی که به عفونی شدن دندان منجر می شود، می گوید: در بسیاری موارد، یک دندان پوسیده که مدت ها درمان نشده می تواند علت عفونت باشد. گاهی نیز دندان عقل نیمه نهفته یا در مواردی وارد شدن ضربه به دندان که باعث ترک آن شود، می تواند عامل ایجاد عفونت باشد.

وبلاگی بازدید : 497 بهار 1393 نظرات (0)

موخوره می‌تواند باعث شکستن مو یا خشک شدنش شود. همچنین می‌تواند در نازک شدن یا تنک شدن مو هم مؤثر باشد. ما برای رهایی از دست موخوره راه‌های متعددی پیش رویمان هست، از جمله شامپوهای مختلفی که همین خاصیت ضد موخورگی‌شان را تبلیغ می‌کنند

اما نتیجه‌ی خیلی از این راه‌های درمانی رضایت‌بخش نیست. خانم‌ها، راه‌های درمانی خانگی می‌توانند این مشکل را تا حد خوبی کاهش دهند. در این راهنما با برخی از این راه‌های خانگی آشنا خواهید شد.

۱. موز و عسل

با ماسک طبیعی موز و عسل، موخوره تان را کم کنید! پوست یک موز را بکنید و لهش کنید، کمی هم عسل به آن اضافه کنید. برای دریافت نتیجه‌ی بهتر، کمی هم شیر به آن اضافه کنید تا خمیر نرمی بدست بیاید.

وبلاگی بازدید : 379 بهار 1393 نظرات (0)

از بین بردن چند کیلو اضافه وزنی که بعد از تعطیلات، بعد از بارداری یا بعد از دوران افسردگی‌تان بدست آورده‌اید، کار خیلی سختی است. حتی بعضی‌ها به چاق شدن بیشتر تمایل دارند، چرا که سوخت و ساز بدنشان کندتر از بقیه است.

برای اینکه بتوانید وزنتان را کم کنید، بدون اینکه نا امید شوید باید کارهای زیادی را انجام دهید. چیزی که باید درباره‌ی کاهش وزن بدانید، این است که کاهش وزن یک فرایند تدریجی است و زمان بر است.

در حقیقت کاهش وزن با سرعت زیاد، فقط باعث خواهد شد ضعیف و بیمار شوید! اگر تصمیم دارید که وزن کم کنید، در این راهنما کارهایی را که نباید انجام دهید، خواهید خواند.

وبلاگی بازدید : 481 بهار 1393 نظرات (0)

اشتباه اول: کشیدن خط پهن سایه ابرو

جوی هیلی، متخصص طراحی ابرو، پیشنهاد می‌کند هنگام پرکردن ابروها با مداد، ضربه‌های سریع و سطحی بزنید تا خط‌هایی مانند موهای کوچک خود ابرو ایجاد شود. هیچگاه سعی نکنید با کشیدن مداد در کل ابرو خط‌های پهن و پیوسته ایجاد کنید.

اشتباه دوم: فراموش کردن محو کردن خطوط سایه ابرو

مداد ابرو هم مانند مداد چشم و مداد لب است. اما ما اینبار خط‌های محو تری می‌خواهیم. برای جلوگیری از واضح به نظر رسیدن خطوط، از یک قلم مو یا شانه‌ی کوچک مخصوص ابرو، برای محو و پخش کردن اثر مداد استفاده کنید (بعضی از مدادهای ابرو در طرف دیگر خود شانه ی کوچکی هم دارند). ابروها را به سمت پایین شانه کنید تا خطوط مداد در تمام سطح ابرو یکسان پخش شود. هم چنین می‌توانید برای اینکار از پدهای مخصوص سایه‌های آرایشی و یا گوش پاک کن هم استفاده کنید.

وبلاگی بازدید : 362 بهار 1393 نظرات (0)

شب امتحانی هستید یا مثل بچه‌های خوب از اول سال درس می‌خوانید و چند هفته مانده به امتحان هم خلاصه‌برداری‌هایتان را مرور می‌کنید و با خیال راحت سرجلسه امتحان حاضر می‌شوید؟

اگر جزو گروه دوم هستید که نیاز به دوپینگ شب امتحان ندارید، اما آنهایی که شب امتحانی هستند و یک هفته مانده به امتحانات از خودشان می پرسند من دقیقا از اول سال چه می کردم، باید همراه ما باشند تا برای تقویت حافظه شان فکری بکنیم که بتوانند امتحان ها را با موفقیت پشت سر بگذارند. البته دوستان گروه دیگر هم می توانند به مطلب نگاهی بیندازند؛ هر چه باشد، این نکته ها برای تقویت حافظه همه امتحانی هاست!

با هوش بخورید

شب امتحان باید خوراکی های سبک، مقوی و اثرگذار را انتخاب کنید. این خوراکی های سبک هم خواب آور نیستند و هم این که نیاز بدن به منابع غذایی را تامین می کنند. آهن و خانواده ویتامین B در اولویت قرار دارند. این دو ترکیب نیاز بدن به فعالیت ذهنی و بدنی را فراهم می کنند.

وبلاگی بازدید : 546 بهار 1393 نظرات (0)

امروز شما صبح تا شب چگونه خواهد گذشت

فروردین: شما در این روزها شدیدا به این موضوع فکر می‌کنید که کارها و فعالیت‌های مالی تان را سر و سامانی بدهید، به همین دلیل کمی دچار تشویش شده‌اید. اما الازم است بدانید شما  در حال حاضر دیگر بیش از این حد توان ندارید و نمی‌توانید خیلی وضعیت مالی تان را متفاوت سازید. مهم ثباتی است که شما در حال حاضر توانسته اید بر وضعیت مالی تان برقرار سازید.

تفریحی
پیشنهاد 2






تعداد صفحات : 431

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جنسیت شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3266
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 53
  • آی پی امروز : 608
  • آی پی دیروز : 663
  • بازدید امروز : 4,310
  • باردید دیروز : 8,780
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35,962
  • بازدید ماه : 101,382
  • بازدید سال : 645,499
  • بازدید کلی : 7,001,026
  • پخش زنده فوتبال
    مطالب پربازدید
    بازی انلاین مجله