loading...
مجله وبلاگی | بروز ترین مجله اینترنتی
وبلاگی بازدید : 780 تابستان 1393 نظرات (0)
تا سر برگردانی، دنیا شکل دیگری شده است! این واقعیت مربوط به تمام اتفاقات ریز و درشت زندگی مدرن می‌شود. فکر نکنید فقط مثلا بازار گوشی تلفن همراه است که امروز محصولات جدید دارد و یک هفته بعد همان اجناس از مد افتاده‌اند حتی حکایت ورزش کردن هم در زندگی مدرن همین است!

شیوه‌های ورزش کردن و دستیابی به اندام متناسب روز به روز دچار تحول می‌شود. حالا در این شلوغی زندگی براي اينكه كار شما راحت‌تر شود، سراغ سپيده زاهدي، متخصص تناسب اندام رفته‌ایم تا رازهاي اندام خوب را به شما بگويد. در اينجا چند رشته جديد ورزشي را به شما معرفي مي‌كنيم تا بتوانيد با توجه به نوع بدن خود، وضعيت جسماني و روحي، بهترين ورزش را جهت سلامت و تناسب اندام انتخاب كنيد.

وبلاگی بازدید : 420 تابستان 1393 نظرات (0)

متخصص طب فیزیکی و توانبخشی گفت: پوشیدن یک کفش مناسب و دانستن ویژگی های یک کفش خوب، عملکرد مثبتی بر کل بدن دارد.

دکتر محسن تجلی امروز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: پا نقش اساسی و حیاتی در سلامت بدن دارد و نیروها از طریق پا به زانو، لگن و ستون فقرات منتقل می شود.

این کارشناس افزود: بر این اساس پای سالم باعث انتقال صحیح نیروها به مفاصل می شود و مفاصل سالم نیز موجب تحرک و فعالیت مناسب و کارایی بهتر قلب و سایر ارگان های بدن می شود.

وی گفت: اولین نکته ای که به ذهن در ارتباط با کفش مناسب می رسد استفاده از کفش طبی است، اما باید عنوان کرد که کفش طبی به کفشی گفته می شود که برای اصلاح تغییر شکل پا و کمک به راه رفتن بیمار تجویز می شود.

این متخصص طب فیزیکی افزود: کفش های طبی تجاری که در بازار و بدون نیاز پزشک فروخته می شود صرفا کفش های راحتی است که کفی نرم تر و قالبی آزادتر دارد.

وبلاگی بازدید : 465 تابستان 1393 نظرات (0)
اگر بخواهیم تعریفی جامع از متابولیسم داشته باشیم به این‌گونه است که متابولیسم درواقع نشان‌دهنده میزان سوخت‌وساز بدن شما است، البته بایستی گفت که متابولیسم و میزان سوخت‌وساز بدن هر شخصی مخصوص همان شخص است بدین گونه که اگر متابولیسم بدن شخصی از شخص ثانی بیشتر باشد

در حالت استراحت و دیگر فعالیت‌های موازی ، شخص با متابولیسم بالاتر دارای مصرف انرژی بیشتری نسبت به فرد ثانی است درنتیجه میزان چربی کمتری در بدن خود ذخیره نگه می‌دارد، حال داشتن متابولیسم نامناسب دلیلی بر نگرانی نیست زیرا این موضوع با یک سری فعالیت‌ها تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد و نتیجه بر افزایش سوخت‌وساز بدن خواهد شد، که هدف از  بخشی از این مقاله نیز بررسی همین موضوع است.
وبلاگی بازدید : 395 تابستان 1393 نظرات (1)

خیلی‌ از مردم در هر کاری می‌خواهند یکشبه ره صد ساله را طی کنند. کم و زیاد کردن وزن هم امروز دغدغه خیلی‌ها شده، آن هم در زمان کم و با آسان‌ترین شیوه‌ها.

یکی از روش‌های غلطی هم که این روزها باب شده، مصرف مکمل‌های پروتئینی برای کاهش یا افزایش وزن است، اما دکتر سهراب‌ انتظاری، متخصص تغذیه و رژیم‌درمانی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به جام‌جم می‌گوید: پروتئین هیچ‌گاه به تنهایی باعث افزایش وزن نمی‌شود و مکمل‌های پروتئینی هم چنین تاثیری ندارد. شرکت‌های دارویی‌ای هم که ادعا می‌کنند مکمل‌های پروتئینی‌شان باعث افزایش‌ وزن می‌شود، مخفیانه و غیرقانونی به آنها هورمون‌های استروئیدی و هورمون‌های مردانه اضافه می‌کنند. او تاکید می‌کند: اگر کسی روزی یک کیلوگرم هم پروتئین بخورد، هرگز در وزنش تاثیر چندانی نخواهد داشت.

دکتر انتظاری می‌گوید: پروتئین موردنیاز بدن بین 60 تا 100 گرم در روز است و اگر کسی حتی ده برابر آن پروتئین مصرف کند، نه در بدنش ذخیره‌ می‌شود و نه پروتئین به تنهایی باعث عضله‌سازی خواهد شد، مگر این‌که با ورزش و حداکثر دو گرم به ازای هر کیلوگرم وزن باشد.

وبلاگی بازدید : 488 تابستان 1393 نظرات (0)

ی بی شرکت چند ملیتی آمریکایی فعال در زمینه خرید و فروش اینترنتی است که ساختمان مرکزی آن در سن خوزه، کالیفرنیا قرار دارد. ای بی توسط "پیر امیدیار"، برنامه نویس ایرانی-آمریکایی که در فرانسه متولد شده است، در سال 1995 و به نام آکشن وب تاسیس شد.

ای بی یکی از نمونه های مطرح کسب موفقیت در دنیای اینترنت محسوب می شود. شرکتی که در کمال سادگی فعالیت خود را آغاز کرد، در حال حاضر به کسب و کاری چند میلیارد دلاری مبدل شده است.

از نخستین کالاهایی که در آکشن وب به فروش رسید یک نشانگر لیزری شکسته به قیمت 14.83 دلار بود. امیدیار که شگفت زده شده بود با خریدار تماس گرفته تا مطلع شود آیا وی از شکسته بودن نشانگر آگاه بوده و خریدار در پاسخ خود را مجموعه دار نشانگرهای لیزری شکسته معرفی کرد.

وبلاگی بازدید : 398 تابستان 1393 نظرات (0)

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که دوست دارند هنگام خواب جوراب بپوشند، باید بدانید که بصورت ناخودآگاه خیلی به پاهایتان توجه داشته‌اید و به آن عشق ورزیدید!

تعجب نکنید؛ به خواندن ادامه‌ی مطلب ادامه دهید تا با چندین مزیت پوشیدن جوراب وقتی که خواب هستید آشنا شوید.

۱. پوشیدن جوراب هنگام خواب از ترک پا جلوگیری می‌کند

این مزیت برتر پوشیدن جوراب در هنگام خواب، می‌تواند از ترک خوردن پاهای شما پیشگیری کند و از آن‌ها محافظت کند. آیا تابحال شده که صبح از خواب بیدار شوید و ببینید که پاهایتان درد می‌کند یا ترک خورده است؟ شما را نمی‌دانم، اما از نظر من، این اتفاقی ناخوشایند است.

وبلاگی بازدید : 480 تابستان 1393 نظرات (0)

زرد شدن دندان ها مي تواند نشانه پوسيدگي و تراکم جرم باشد. اين امر در پي مصرف غذاهاي مختلف نيز ايجاد مي شود اما از طريق چند نکته ذکر شده در اين مطلب به نقل از «Prevention»، مي توان زردي دندان را از بين برد و ظاهر آن را زيباتر کرد.

ريحان:اين گياه علاوه بر اين که درمان بسياري از دردهاست، سفيد کننده دندان نيز به حساب مي آيد و از دهان در برابر مشکلات و بيماري هاي متعدد محافظت مي کند. برگ هاي ريحان را خشک و آسياب کنيد سپس به خميردندان اضافه و هر روز از آن استفاده کنيد.

نمک:نمک يکي از قديمي ترين درمان ها براي رفع زردي دندان هاست. کافي است مقداري نمک و زغال را با هم مخلوط و دندان را با آن تميز کنيد. دانه هاي نمک، صيقل دهنده است و لايه زرد چسبيده روي دندان را از بين مي برد. اين روش نسبت به خميردندان اثر ملايم تري دارد.


تفریحی
پیشنهاد 2






تعداد صفحات : 431

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جنسیت شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3266
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 53
  • آی پی امروز : 582
  • آی پی دیروز : 663
  • بازدید امروز : 3,974
  • باردید دیروز : 8,780
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35,626
  • بازدید ماه : 101,046
  • بازدید سال : 645,163
  • بازدید کلی : 7,000,690
  • پخش زنده فوتبال
    مطالب پربازدید
    بازی انلاین مجله