loading...
مجله وبلاگی | بروز ترین مجله اینترنتی
وبلاگی بازدید : 548 بهار 1393 نظرات (0)

در جامعه‌ای که فست‌فودها عادی شده‌اند، و خانواده‌های بسیاری ترجیح می‌دهند که بجای غذا خوردن در خانه به رستوران بروند، افزودن یک ماده‌ی غذایی طبیعی به برنامه‌ی غذایی‌تان می‌تواند کمک کند تا وزنتان را کم کنید.

ترکیب سرکه‌ی سیب، عسل و چای سبز، معجونی گوارا ایجاد خواهد کرد که علاوه بر اینکه اشتهای شما را کنترل می‌کند، می‌تواند به کاهش وزن شما نیز کمک کند. از یاد نبرید که پیش از روی بردن به هرگونه راه درمانی، ابتدا با پزشکتان مشورت نمایید.

ترکیبی طبیعی برای کاهش وزن

به عقیده‌ی دکتر پاتریک کویلین، اگرچه حفظ اعتدال بهترین درمان چاقی و بهترین راه برای جلوگیری از افزایش وزن است، اما می‌توانید مواد غذایی مختلفی را به رژیم خود بیفزایید تا اشتهایتان کنترل شده و سوخت و ساز بدنتان زیاد شود.

وبلاگی بازدید : 413 بهار 1393 نظرات (0)
به نظر مي رسد انقلابي در صنعت گوشي هاي هوشمند در راه است. پروژه Ara گوگل با گذشت زمان هر روز به مراحل نهايي خود نزديک تر مي شود و اگر نيمي از سخنان توسعه دهندگان اين پروژه نيز به واقعيت تبديل شود، وارد عصر جديدي در صنعت گوشي هاي همراه مي شويم، عصري که در آن روش هاي توليد، زنجيره هاي تامين، روش هاي بازار يابي و بسياري موارد ديگر دستخوش تحولاتي شگرف خواهد شد. گوگل به تازگي اولين کنفرانس توسعه دهندگان خود را براي پروژه Ara برگزار کرد. اين پروژه که توسط گروه کوچکي به نام ATAP متشکل از مهندسان سابق DARPA (آژانس پروژه هاي تحقيقاتي پيشرفته دفاعي آمريکا) و جمعي از نوابغ گوگل اداره مي شود، با هدف ساخت يک تلفن همراه هوشمند ماژولار راه اندازي شده است. وقتي اين پروژه به مرحله نهايي برسد، با خريد اين گوشي هوشمند،به احتمال قوي آخرين گوشي خود را خريداري خواهيد کرد چرا که قادر خواهيد بود هر قطعه اي از جمله دوربين گوشي، نمايشگر و حتي باتري آن را خودتان ارتقا دهيد تا در نهايت به گوشي دلخواه خود برسيد.
وبلاگی بازدید : 475 بهار 1393 نظرات (0)

کربوهیدرات‌ها می‌توانند برای اشخاصی که در رژیمند و یا از بیماری دیابت رنج می‌برند مشکل ایجاد کند. بعضی‌ها هم با مصرف کربوهیدرات دچار سوء هاضمه می‌شوند و این اتفاق می‌تواند منجر به مشکلات جدی ای در سیستم بدنشان شود.

برخی از کربوهیدرات‌ها قند خون بیشتری تولید کرده یا مشکلات بیشتری نسبت به باقی کربوهیدرات‌ها ایجاد می‌کنند. بهرحال هر ماده‌ی غذایی با کربوهیدرات بالا، می‌تواند شما را به سمت افزایش وزن و افزایش بیش از اندازه ی انسولین هدایت کند.

اگر در حال تلاش برای کاهش وزن هستید، بهترین حالت این است که بیشتر از ۸۰ گرم کربوهیدرات در روز مصرف نکنید، و سعی کنید تا قند خونتان افت یا افزایش ناگهانی نداشته باشد.

در این مطلب ۱۱ غذایی که اختصاصا سرشار از کربوهیدرات هستند را برایتان فهرست کرده‌ایم.

وبلاگی بازدید : 446 بهار 1393 نظرات (0)

شاید برایتان جالب باشد که بدانید میزان هزینه‌ای که برای خرید رنگ مو می‌کنید، عامل تعیین کننده‌ای برای خوب از آب در آمدن رنگ مو نیست! میزان موفقیت شما در رنگ کردن موهایتان، به دانش شما در چگونگی رنگ کردن آنها متناسب با نوع و اندازه‌ی موها دارد.

اگر موهای بلندی دارید، نکاتی که باید در رنگ کردن موهایتان رعایت کنید متفاوت از کسانی است که موهایشان کوتاه است. در اینجا به برخی نکات در خصوص رنگ کردن موهای بلند اشاره می‌کنیم.

استفاده از ابزار مناسب

اگر اولین بار نیست که موهایتان را رنگ می‌کنید، ممکن است وسوسه شوید که سریعا رنگ را روی موها گذاشته و چند مرحله را حذف کنید. اما وقتی که موهای بلندی دارید، باید زمان بیشتری را صرف کنید و از رنگ کردن تمام نقاط آن مطمئن شوید.

وبلاگی بازدید : 381 بهار 1393 نظرات (0)

اصولا مهم‌ترین عامل ریزش و کم شدن موها فشارهای عصبی و روحی است. در کنار این عامل، مشکلات تغذیه‌ای، استفاده از شوینده‌های نامناسب و رنگ‌های غیراستاندارد نیز موجب ریزش مو می‌شوند.

علاوه براین عوامل که در مجموع مهم ترین عوامل هستند، بیماری هایی نیز در این زمینه دخیل هستند: جراحی، هرگونه بیماری شدید، مصرف طولانی بسیاری از داروها و کم خونی فقر آهن مثال هایی از بیماری هایی است که باعث ریزش مو می شوند.

هورمون ها نیز در رویش و ریزش مو اهمیت دارند: زیادی هورمون های مردانه یا زیادی حساسیت موها به این هورمون ها و بیماری های تیروئید مهم ترین بیماری های هورمونی عامل ریزش مو محسوب می شوند.

اهمیتی که خانم ها برای موهایشان قائلند غیرقابل انکار است. آنها در صورت ریزش مویشان دچار تشویش و اضطراب زاید الوصفی می شوند که به مراجعات زیاد به پزشکان مختلف منجر می شود.


وبلاگی بازدید : 414 بهار 1393 نظرات (0)

همه چیز از جنگ سرد شروع شد؛ یعنی اوایل سال 1960 میلادی که دو کشور آمریکا و شوروی سابق از هر ترفندی برای به رخ کشیدن قدرت خود به دیگری غفلت نمی‌کردند. قدرت نمایی فضایی در آن سال‌ها حرف اول را می‌زد، روس‌ها فضاپیمای تاریخ‌ساز اسپوتنیک را به فضا فرستادند تا نشان دهند قدرت از بین بردن شبکه‌های ارتباطی آمریکا را دارند.

همین تهدید برای آمریکا کافی بود که به فکر چاره ای برای حفظ ارتباطات خود بیفتد؛ راه حلی که به خلق موسسه پروژه های تحقیقی پیشرفته و در ادامه آن، اینترنت منجر شد. این تکامل دو دهه به طول انجامید تا نام اینترنت را به خود بگیرد و تعریف درستی از کارکرد آن تعیین شود اما از آنجا که پیشرفت های فناوری خیلی زود مسیر خود را بهسمت مصرف کننده پیدا می کند، این پدیده ارتباطی نیز با فراگیر شدن رایانه های خانگی توانست راه خود را از کاربردهای نظامی به خانه های کاربران کج کند تا به مهم ترین پدیده قرن بیست و یکم و اصلی ترین پل ارتباطی جهان تبدیل شود.

وبلاگی بازدید : 364 بهار 1393 نظرات (0)

شير پرچرب: شايد تصور کنيد مصرف شير بدون چربي نسبت به شير پرچرب در حفظ وزن موثرتر است اما بايد دانست که هرگاه چربي يک ماده غذايي گرفته مي شود براي حفظ طعم آن ماده ديگري جايگزين مي شود. متأسفانه در تهيه شير کم چرب اغلب از شکر يا جايگزين هاي ديگر استفاده مي شود. اگر مشکل خاصي نداريدشير پرچرب مصرف کنيد که فاقد افزودني جايگزين باشد تا احساس سيري طولاني تر کنيد.

روغن نارگيل:به نقل از نيوزويک در بيشتر برنامه هاي رژيمي، حذف چربي هاي اشباع توصيه مي شود، اما لازم است بدانيد همه چربي هاي اشباع شده مانند هم نيست. اگرچه روغن نارگيل نوعي چربي اشباع شده است اما روي وزن شما تأثيري نمي گذارد. اين روغن نوعي تري گليسيريد با زنجيره متوسط است. چربي هاي زنجيره متوسط در حفظ وزن کاهش يافته موثر است و علاوه بر آن، چربي هاي موجود در اين روغن همانند چربي هاي حيواني براي قلب مضر نيست.


تفریحی
پیشنهاد 2






تعداد صفحات : 431

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جنسیت شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3266
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 53
  • آی پی امروز : 612
  • آی پی دیروز : 663
  • بازدید امروز : 4,343
  • باردید دیروز : 8,780
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35,995
  • بازدید ماه : 101,415
  • بازدید سال : 645,532
  • بازدید کلی : 7,001,059
  • پخش زنده فوتبال
    مطالب پربازدید
    بازی انلاین مجله