loading...
مجله وبلاگی | بروز ترین مجله اینترنتی
وبلاگی بازدید : 438 پاییز 1393 نظرات (0)

عناوین ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره ۴۸۹ :
– پله هشتم آی.او.اس، یک جهش کوچک
– الیسون بر صندلی رئیس هیات مدیره اوراکل نشست
– پایان رسمی برند نوکیا
– رونمایی از محصولات جدید آمازون
– عینک هوشمندی سونی معرفی شد
– انتشار نتیجه بنچمارک های پردازنده A8 اپل
– راه اندازی سرویس ابری بازی با شرکت شینراتکنولوژی

– بدون نیاز به رایانه چ

اپ کنید


وبلاگی بازدید : 426 پاییز 1393 نظرات (0)

افزایش طول مدت خدمت سربازی به 24 ماه، ابطال کارت معافیت 26 فوتبالیست و آخرین وضعیت فوتبالیست‌ها، تسهیلات جدید برای سربازان متاهل و دارای فرزند و آخرین وضعیت کسر خدمت‌های اعطا شده به برگزیدگان همایش ملی خدمت سربازی از مهمترین موضوعات مطرح شده در نشست خبری جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح بود.

سردار موسی کمالی در این نشست خبری از افزایش طول مدت خدمت سربازی از 21 ماه به 24 ماه خبر داد و گفت: به موجب ماده 4 قانون خدمت وظیفه عمومی، طول مدت سربازی 24 ماه است که این مدت در صورت وجود مشمول مازاد یا کمبود می‌تواند از سوی ستاد کل نیروهای مسلح کم یا زیاد شود.

وی با بیان اینکه این قانون از ابتدای مهرماه سال 94 لازم الاجراست، خاطرنشان کرد: بنابراین توصیه من این است که سربازان در این مدت نسبت به تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام کنند.

وبلاگی بازدید : 377 پاییز 1393 نظرات (0)
مي‌گويند درد زایمان یکی از سخت‌ترین و شدیدترین درد‌هایی است که هر خانمی ممکن است در زندگی‌اش تجربه کند و مي‌گويند اين درد شبیه هیچ درد دیگری نیست. شاید همین گفته‌هاست كه بسیاری از خانم‌ها را از زایمان طبیعی منصرف کرده و زایمان سزارین را به پرطرفدارترين روش زايمان در ايران تبديل كرده است.

اما متخصصان مي‌گويند، سزارين برخلاف تصور مادران، زايماني بدون درد نيست و جراحي سختي كه روي بدن مادر انجام مي‌شود، مي‌تواند اين اتفاق شيرين را با دردي چند روزه و گاه غيرقابل تحمل همراه كند. دکتر شیرین نیرومنش، متخصص زنان و زایمان معتقد است، هر شيوه زايمان براي فرد خاصي مناسب است و اگر مادران بنا به شرايط جسمي و رواني خود سراغ روشي مناسب بروند، زايماني لذت‌بخش‌تر را تجربه مي‌كنند.
وبلاگی بازدید : 580 پاییز 1393 نظرات (0)

بلند کردن وزنه به عضلات شما آسیب می‌رساند. هر چند ممکن است عجیب بنظر برسد، اما بلند کردن وزنه در باشگاه، مواد مغذی لازم برای عضله‌سازی در بدنتان را تا آخر مصرف می‌کند و باعث پارگی‌های بسیار کوچک در فیبرهای عضلانی شما می‌گردد.

بعد از تمرین، بدن ترمیم صدماتی که به آن وارد کرده‌اید را آغاز می‌کند و عضلاتتان رشد می‌کنند.

جدول زمانی کلی

لن کراویتز، دکتر دانشگاه نیو مکزیکو می‌گوید که رشد عضلانی هنگامی در بدن شما اتفاق می‌افتد که تجزیه‌ی پروتئین عضله، کمتر از سرعت سنتز پروتئین عضله باشد. هر بار که وزنه‌ای را بلند می‌کنید، پروتئین‌ها را در بدنتان تجزیه می‌کنید، اما سرعت ترمیم آنها را حداقل برای ۲ تا ۴ ساعت افزایش می‌دهید.

تمرین با وزنه‌های سنگین، سنتز پروتئین شما را تا ۲۴ ساعت افزایش می‌دهد، بنابراین تا تمرین بعدی شما، رشد عضلاتتان، حداکثر خواهد بود.

وبلاگی بازدید : 461 پاییز 1393 نظرات (0)
خوشبختی در زندگی فقط این نیست که سالی یک مرتبه به مسافرت خارجی بروید یا خانه رویایی تان را بخرید یا هر ماه از محبوب تان هدیه ای گران قیمت دریافت کنید. در عوض لذت واقعی در زندگی  بستگی به کارهای کوچکی دارد که هر روز انجام می دهید. مانند در آغوش کشیدن همسرتان وقتی که عصرها از کار بر می گردد، دم کردن چای یا قهوره برای همسرتان، کمک به همسرتان در کارهای روزمره. بله خوشبختی وافعی  در ازدواج نتیجه همین کارهای کوچک است که زوج های خوشبخت هر روز انجام می دهند.

بسیار خوب، ما تصمیم گرفتیم  در زندگی چند زوج سرک بکشیم، و سرگرمی های روزانه شان را آشکار کنیم، کارهایی که شما نیز باید انجام دهید. بنابراین مطالب زیر را با همسرتان به دقت بخوانید.
وبلاگی بازدید : 599 پاییز 1393 نظرات (0)

در حال دویدن در یک پارک هستید که ناگهان صدایی را می شنوید:«سرعت خود را کاهش داده و به آرامی بایستید و کمی نوشیدنی قند دار بنوشید».این صدایی که دستور توقف می دهد، پزشکی است که در یک تکنولوژی پوشیدنی ظهور پیدا کرده است.

در بسیاری از مواقع برای لاغر شدن و کاهش وزن به انجام کارهایی پرداخته می شود که حتی فکر نمی کنیم ضرری داشته باشند، چه برسد به اینکه به بدن آسیب برسانند.

مخترعان فنلاندی موفق به طراحی لباس متفاوتی شده اند که با پوشیدن آن تمام علائم حیاتی شخص در هر لحظه به صفحه اسمارت فون ارسال می شود تا شخص بتواند سلامت جسمی خود را روی صفحه تلفن همراه داشته باشد و با کوچکترین نوسانی از تغییرات سلامتی خود آگاه شود.

وبلاگی بازدید : 451 پاییز 1393 نظرات (0)

افرادی که در بهداشت دهان و دندان ضعیف عمل می‌کنند نسبت به کسانی که به طور منظم مسواک می‌زنند، 70 درصد در معرض خطر بیماری‌های قلبی ـ عروقی هستند.

مسواک نزدن و عدم رعایت بهداشت دهان و دندان موجب حفره هایی در دندان، بوی بد دهان و التهاب لثه می شود، ضمن اینکه مسواک نزدن باعث بیماری های قلبی نیز می شود.

پس از هر وعده غذایی، مسواک زدن دندان ها لازم و ضروری است چرا که مواد غذایی متشکل از باکتری ها، پروتئین، قندها و اسیدهاست؛ اگر چه بزاق دهان بسیاری از مواد غذایی خورده شده را از بین می برد اما آثار غذا بر روی دندان ها رسوب کرده و به طور کامل از بین نمی رود.

اگر این مواد غذایی پاک نشوند به مرور روی دندان ها را جرم می گیرد و حذف آنها سخت تر است و در اینجاست که باید به دندانپزشک مراجعه کرد تا روی دندان ها را پاک کند، در غیر این صورت اسیدها و قندهای روی دندان ها باعث پوسیدگی دندان می شود؛ در نتیجه پوسیدگی باعث سرد و گرم شدن دندان شده و با تب و آبسه همراه است.
تفریحی
پیشنهاد 2






تعداد صفحات : 431

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جنسیت شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3266
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 53
  • آی پی امروز : 569
  • آی پی دیروز : 663
  • بازدید امروز : 3,537
  • باردید دیروز : 8,780
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35,189
  • بازدید ماه : 100,609
  • بازدید سال : 644,726
  • بازدید کلی : 7,000,253
  • پخش زنده فوتبال
    مطالب پربازدید
    بازی انلاین مجله