loading...
مجله وبلاگی | بروز ترین مجله اینترنتی
وبلاگی بازدید : 404 تابستان 1393 نظرات (0)

به گفته یک متخصص زنان و زایمان، یکی از مهم‌ترین علت‌های لکه‌بینی در دوران بارداری، بی‌کیفیت بودن نطفه تشکیل ‏شده و در نتیجه احتمال سقط یا خوب نبودن محل کاشته شدن جنین به‌خصوص بارداری خارج از رحم است.

دکتر هایده سمیعی با بیان این که لکه‌بینی در روزهای اول بارداری که با درد یا علائم دیگری همراه نیست، به‌خصوص اگر مشکلی در سونوگرافی دیده نشود، اهمیت زیادی ندارد، افزود: لازم است بدانید وقتی نطفه تشکیل‏ شده از داخل لوله‌های فالوپ به رحم منتقل و کاشته می‌شود، مخاط رحم واکنشی نشان می‌دهد که باعث بروز لکه‌بینی مختصر می‌شود. این اتفاق مصادف با روزهایی است که خانم هفته‌ای است عادت ماهیانه‌اش دو هفته به تاخیر افتاده است.
عضو هیات‌علمی دانشگاه علوم‌پزشکی تهران تصریح کرد: در این شرایط سونوگرافی کاملا طبیعی است و جنین داخل کیسه جنینی مشاهده می‌شود، بنابراین لکه‌بینی مذکور، یک پدیده فیزیولوژیک است و اهمیت چندانی ندارد، اما سایر لکه‌بینی‌های اوایل بارداری ممکن است علائم مهمی باشند و باید جدی گرفته شوند.

وبلاگی بازدید : 403 تابستان 1393 نظرات (0)

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید گوشی تلفن همراه خود را بفروشید اما نگران این باشید که اطلاعات شخصی و مهم شما که در داخل گوشی همراهتان قرار دارد در اختیار افراد دیگر قرار نگیرد.

در این موارد پاک کردن ساده محتویات گوشی قطعاً مؤثر نخواهد بود و این محتویات بعدها به راحتی قابل بازگردانی هستند.

در مورد گوشی های اندرویدی در قسمت تنظیمات گزینه ای وجود دارد که به وسیله آن کاربر می تواند گوشی خود را به حالت تنظیمات کارخانه بازگرداند و به اصطلاح «Factoty Reset» کند.

با وجود اینکه ابزارهای مختلفی برای پاک سازی اطلاعات شخصی درون ابزارهای همراه وجود دارد. با جند راه حل ساده و بدون دردسر می توان امنیت اطلاعات شخصی خود را بسیار بالا ببرید.

وبلاگی بازدید : 447 تابستان 1393 نظرات (0)

نمودارهای قد و وزن، توسط متخصصان اطفال، برای تشخیص اینکه رشد یک کودک چقدر باید باشد، استفاده می‌شود. اما این نمودارها در مورد بزرگسالان، برای تشخیص اینکه آیا شما اضافه وزن دارید و یا در خطر شرایط خاص پزشکی مانند بیماری قلبی هستید یا نه بکار می‌رود.

دختران ۲ تا ۸ سال

میانگین قد یک دختر ۲ ساله، ۸۶ سانتی‌متر و میانگین وزنش ۱۲ کیلوگرم است. در سن ۴ سالگی میانگین قد ۱۰۲ سانتی‌متر و میانگین وزن ۱۶ کیلوگرم خواهد بود. در سن ۶ سالگی، متوسط قد ۱۱۴ سانتی‌متر و متوسط وزن ۲۱ کیلوگرم است. یک دختر ۸ ساله هم متوسط قدش ۱۲۷ سانتی‌متر و متوسط وزنش ۲۶ کیلوگرم است.

دختران ۱۰ تا ۱۴ سال

در ۱۰ سالگی متوسط قد دختران ۱۳۷ سانتی‌متر و متوسط وزنشان ۳۳ کیلوگرم است. تا ۱۲ سالگی، متوسط قدشان به ۱۵۰ سانتی‌متر و متوسط وزنشان به ۴۲ کیلوگرم افزایش میابد. دختران ۱۴ ساله هم متوسط قد ۱۶۰ سانتی‌متری و وزن ۴۹ کیلوگرمی دارند.

وبلاگی بازدید : 383 تابستان 1393 نظرات (0)


تبخال از جمله شایع ترین بیماری های رایج میان عموم مردم است که غالبا با سوزش ، خارش و تب همراه است که علاوه بر این عارضه ها لطمه ای به زیبایی صورت وارد می کند. این بیماری به دلیل وجود ویروس هایی که از طریق عفونت مجاری تنفسی به بدن وارد شده ، در افراد مختلف دیده می شود برخی از مردم بر این باورند که ترس و استرس یکی از دلایل ابتلا به این عارضه ی پوستی است اگرچه ترس و استرس دلیل مستقیمی برای ابتلا به تب خال نیست

در این مقاله درمان های خانگی برای از بین بردن تب خال را به شما ارائه می دهیم :

معجزه جعفری و گل همیشه بهار

تب خال هایی که روی لب ، لثه و زبان دیده می شوند از جمله تب خال هایی هستند که با مراقبت و تجویز دارو براحتی درمان می شوند ، اسانس ریشه ی جعفری و عصاره ی گل همیشه بهار اگر چند روز به روی تب خال مالیده شوند به دلیل خاصیت ضد ویروسی و ضد باکتری بودن به از بین رفتن تب خال ها کمک می کنند.



وبلاگی بازدید : 687 تابستان 1393 نظرات (0)

ممکن است برای شما نیز این سوال پیش آمده باشد که پس از خرید یک لپ‌تاپ جدید چه کارهایی لازم است انجام دهید؟ درمطلب پیش رو نکاتی را ذکر می‌کنیم که توجه به آنها می‌تواند برای کسانی که بتازگی رایانه‌ جدید تهیه کرده‌اند، مفید باشد.

باتری

نظرهای متفاوتی درباره شارژ اولیه باتری وجود دارد، اما امروزه بیشتر لپ تاپ ها به باتری های لیتیوم ـ یونی و لیتیوم ـ پلیمری مجهز شده اند. این باتری ها برخلاف باتری های قدیمی نیکل ـ متال و نیکل ـ کادمیوم نیازی به شارژ طولانی ندارند. در این باتری ها عملیات شارژ پس از رسیدن به صد درصد، متوقف می شود و فرقی ندارد شما پس از آن هشت ساعت دیگر نیز باتری را به شارژر وصل کنید یا خیر.

برای شارژ اولیه بهتر است باتری را یک بار شارژ کامل کنید (انجام ندادن این کار نیز مشکلی ندارد). توجه کنید باتری های لیتیوم ـ یونی و لیتیوم ـ پلیمری بهتر است پیش از تخلیه کامل شارژ (بین 50 تا 80 درصد شارژ تخلیه شده باشد) دوباره شارژ شوند و عملیات شارژ نیز تا صد درصد کامل انجام نشود.

وبلاگی بازدید : 321 تابستان 1393 نظرات (0)

دیجیاتو: این روزها از هر کس بپرسید «در چه حالی؟» پاسخ خواهید شنید «گرفتارم».

بی شک همه ما تلاش می کنیم در طول روز با سخت کوشی بسیار به موفقیت برسیم و پله های ترقی را یکی پس از دیگری پشت سر گذاریم. در این راه گاهی دچار روزمرگی می شویم و هدف های اصلی را گم می کنیم. ناگهان به خودمان می آییم و می بینیم ساعت های عمرمان را به کار کردن گذرانده ایم و هرگز به آن چیزی که می خواستیم، نرسیده ایم.

برای جلو گیری از این اتفاق، راه هایی وجود دارد که به ما کمک می کند هدف مند تر کار کنیم و از توانی که در بدن داریم، نهایت استفاده را ببریم. در ادامه با ما همراه باشید

۱. از قانون ۹۰٪ استفاده نمایید

فرض کنید موقعیت جدیدی در برابر شما قرار داده می شود که باید در رابطه با آن تصمیم بگیرید. در صورتی که آن را انتخاب کنید لازم است تا زمان مشخصی از روز را به آن اختصاص دهید و انرژی خود را صرفش کنید.

وبلاگی بازدید : 428 تابستان 1393 نظرات (0)

فکر نکنيد تمام راهکارهاي مربوط به بهبود روابط، مختص زوج‌هايي است که با هم مشکل دارند؛ حتي اگر در نهايت تفاهم با همسرتان زندگي مي‌کنيد باز هم نياز است براي حفظ عشق و آرامش زندگي‌تان کارهايي را به صورت مداوم انجام دهيد چرا که حتي شديدترين و مستحکم‌ترين عشق و علاقه‌ها هم اگر تغذيه و شارژ نشود، قطعا روزي به آخر خواهد رسيد! در اين مطلب شما را با 7 راهکار بسيار ساده که به راحتي مي‌توانيد انجام دهيد و با نتيجه باورنکردني‌اش روبرو شويد، آشنا مي‌کنيم:

1) تکنيک شستشو

با لباس‌هاي کثيفتان چه کار مي‌کنيد؟ تا چند وقت مي‌توانيد آنها را به حال خودشان رها کنيد؟ جز اين است که بالاخره پس از يک يا نهايتا 2 هفته ناچار به شستن آنها هستيد؟! چرا که بعد از مدتي بوي آزاردهنده آنها کمدتان را پر مي‌کند! رابطه بين افراد (خصوصا همسران) هم از اين قاعده مستثني نيست.

تفریحی
پیشنهاد 2






تعداد صفحات : 431

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جنسیت شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3266
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 53
  • آی پی امروز : 621
  • آی پی دیروز : 663
  • بازدید امروز : 4,396
  • باردید دیروز : 8,780
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36,048
  • بازدید ماه : 101,468
  • بازدید سال : 645,585
  • بازدید کلی : 7,001,112
  • پخش زنده فوتبال
    مطالب پربازدید
    بازی انلاین مجله