loading...
مجله وبلاگی | بروز ترین مجله اینترنتی
وبلاگی بازدید : 1739 زمستان 1393 نظرات (0)

بررسی‌ها نشان می‌دهد نور ساطع شده از مانیتور تبلت‌ها یا کتاب‌های الکترونیکی می‌تواند در فرآیند خواب رفتن فرد خلل ایجاد کند.

به گزارش ایسنا، متخصصان دانشگاه هاروارد اظهار داشتند: در صورتی که چند ساعت پیش از خوابیدن از تبلت و وسایل مشابه استفاده شود نور ساطع شده از صفحه مانیتور آن در کیفیت خواب خلل ایجاد می کند.

متخصصان معتقدند افرادی که پیش از خوابیدن از تبلت یا وسایل الکترونیکی مشابه استفاده می کنند نسبت به افرادی که پیش از خوابیدن کتاب مطالعه می کنند کمتر احساس خواب آلودگی می کنند و مدت زمانی بیشتری طول می کشد تا به خواب بروند. همچنین این افراد هنگام صبح به سختی می توانند از خواب بلند شوند.

وبلاگی بازدید : 488 زمستان 1393 نظرات (0)
دروغگويي به عادت هميشگي اين افراد تبديل شده، به راحتي دروغ تحويل ما مي‌دهند و به نوعي بيماري دروغگويي مبتلا شده‌اند. گاهي اين افراد دروغگو به ما چندان نزديك نيستند و با شناخت از آنها مي‌توانيم به راحتي رابطه خود را با آنها قطع كنيم اما گاهي شرايط پيچيده‌تر است. اگر دروغگو دوست صميمي و نزديك ما يا برادر و يا حتي بدتر، همسر ما باشد، آن وقت چه بايد بكنيم؟ تا انتهاي اين مطلب با ما همراه باشيد تا ريشه‌ها، عوامل و راهكارهاي برخورد با يك فرد دروغگو را مرور كنيم.
وبلاگی بازدید : 1233 زمستان 1393 نظرات (2)

خلاصه داستان :

ماجرا در مورد یه زن مطلقه است به اسم شفق که چند سالی از طلاقش گذشته و شوهرش بهش خیانت کرده و متأسفانه بطور کامل از زندگی شفق بیرون نرفته… با ورود پسرخاله از فرنگ برگشته و خواستگاری خاله اش از شفق همه چیز بهم میریزه و بدتر از همه اینکه خانواده شفق جواب مثبت دادن در حالی که شفق خودش عاشق مردیه به اسم مهراب.
شفق هیچ راه فراری از این نامزدی نداره… اما اتفاقی میفته که همه رو شوکه میکنه و….

وبلاگی بازدید : 500 زمستان 1393 نظرات (0)

زمستان دیگر رسما شروع شده؛ چه فکری بهتر از اینکه از اولین روزهای سردترین و خشک‌ترین فصل سال، حواس‌مان بیشتر از هر فصلی به پوست‌مان باشد. در زیر می‌توانید با ساده‌ترین نکاتی که سلامت و زیبایی پوستتان را در زمستان گارانتی می‌کند، آشنا شوید.

در روزهای زمستان، مصرف مرطوب‌کننده را بالاتر ببرید، و هر روز، چند بار پوست دست‌ها و صورت‌تان را مرطوب کنید.

تصور غلطی درباره‌ی کرم‌های ضدآفتاب وجود دارد که فکر می‌کنیم از این کرم‌ها فقط باید در روزهای آفتابی تابستان استفاده کنیم. به این عادت اشتباه پایان دهید و هر صبح قبل از خروج از خانه به صورت‌تان کرم ضد آفتاب بزنید.

وبلاگی بازدید : 521 زمستان 1393 نظرات (0)
پس از انتشار نسخه پيش نمايش اندرويد آب نبات چوبي، به بررسي آن پرداختيم. در جديدترين نسخه  اندرويد که براي دستگاه هاي نکسوس و موتورولا منتشر شده، تغييرات ريز و درشتي نسبت به نسخه پيش نمايش به وجود آمده است. در ادامه به بررسي اندرويد ۵ آب نبات چوبي و قابليت هاي جديد آن مي پردازيم. در مجموع از نظر ظاهري مي توان نسخه جديد اندرويد را يک جهش براي گوگل به حساب آورد.

طراحي متريال: زبان طراحي جديد ساده، تخت و جسورانه است. تقريبا مي توان گفت که اين سبک طراحي يک نسخه گوگلي از سبک طراحي iOS 7 است. حرکت و رنگ به عنوان اصلي ترين مولفه هاي طراحي متريال، براي مشخص کردن تعامل هاي اصلي با کاربر به کار گرفته مي شود.


وبلاگی بازدید : 406 زمستان 1393 نظرات (0)

کاهش حرکات جنین جزو بارداری‌های پرخطر محسوب نمی‌شود، ولی عامل هشداردهنده‌ای است برای مادر تا زودتر در پی چاره باشد. حرکات جنین از حدود هفته 7-8 بارداری شروع می‌شود.

مادران حرکات جنین را معمولا تا هفته 18-20 اصلا احساس نمی‌کنند. بیشتر خانم‌ها بعد از هفته 20 حاملگی متوجه حرکات جنین می‌شوند. حرکات در هفته‌های 31-32 به حداکثر می‌رسد. جنین هر 2 تا 3 ساعت یکبار باید حرکت کند. گاهی مادران مدتی احساس می‌کنند جنین حرکت ندارد؛ این حالت طبیعی است و همان اپیزودهای خواب جنین است که بیش از 75 دقیقه طول نمی‌کشد. حرکات جنین متناوب است و مادران بویژه در سه‌ماهه سوم حرکات جنین را بخوبی حس می‌کنند. در بعضی مواقع حرکات جنین کاهش ‌می‌یابد؛ مثلا جنینی که مایع اطرافش کم است حرکاتش هم کم می‌شود یا جنین‌هایی که به هر دلیلی دارای مشکل هستند، ممکن است کاهش حرکت هم داشته باشند

وبلاگی بازدید : 431 زمستان 1393 نظرات (0)


به گفته متخصصان، اگر افراد با علل بی‌خوابی و تدابیر و شیوه‌های درمان طبیعی آن آشنا شوند و از اصلاحات برنامه غذایی کمک بگیرند بدون مصرف داروهای شیمیایی و قرص‌های خواب‌آور نیز می‌توانند خواب راحتی داشته باشند.

زهرا رئیسیان، کارشناس علوم تغذیه در گفت‌و‌گو با جام‌جم با اشاره به این‌که عوامل بسیاری در ایجاد بی‌خوابی موثر است، می‌گوید: تنش‌های عصبی، پرخوری، عوارض جانبی برخی داروها، دردهای جسمانی، ضعف و گرسنگی زیاد، بی‌نظمی‌های هورمونی، مصرف مشروبات الکلی و اضطراب و افسردگی ازجمله مهم‌ترین علل بروز کم‌خوابی یا بی‌خوابی است. به گفته رئیسیان، کم‏خوابی به حالتی گفته می‏شود که زمان بیدار ماندن انسان بیش از اندازه طبیعی باشد و گاهی به حدی می‌رسد که دیگر فرد نمی‏تواند به خواب برود و بی‌خوابی عارض می‌شود. بی‏خوابی خود نوعی بیماری است و بهتر است علت آن کشف و به درمان آن پرداخته شود. به گفته این پژوهشگر علت اغلب بی‌خوابی‌ها ناشی از گرفتاری‏های روزانه است که شب‏ها خود را نشان می‏دهد.



تفریحی
پیشنهاد 2






تعداد صفحات : 431

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جنسیت شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3266
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 53
  • آی پی امروز : 592
  • آی پی دیروز : 663
  • بازدید امروز : 4,096
  • باردید دیروز : 8,780
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35,748
  • بازدید ماه : 101,168
  • بازدید سال : 645,285
  • بازدید کلی : 7,000,812
  • پخش زنده فوتبال
    مطالب پربازدید
    بازی انلاین مجله