loading...
مجله وبلاگی | بروز ترین مجله اینترنتی
وبلاگی بازدید : 433 زمستان 1393 نظرات (0)

دانشمندان در انگلستان با استفاده از نوعی پد بی‌سیم و یک گیرنده تلفن همراه به نام «iQi» که درون محفظه‌ای ضدآب قرار می‌گیرد، توانستند گوشی آیفون را در زیر آب شارژ کنند.

در آزمایش های انجام شده توسط شرکت «FoneSalesman» واقع در لندن، گوشی آیفون 5 به همراه گیرنده 14.99 پوندی ساخت این شرکت در درون محفظه ضدآب «Nuud Lifeproof» قرار داده شد. سپس این محفظه به درون مخزنی از آب انداخته شد و بر روی نوعی پدشارژکننده بی سیم قرار گرفت.

وبلاگی بازدید : 371 زمستان 1393 نظرات (0)
آرتروز‌ بیماری شایعی است که به دلیل شرایط نادرست بدن مثلا نشستن غیراصولی، دو زانو نشستن و حتی ایستادن در وضعیت غلط بروز می‌کند. در چنین شرایطی سطح مفصلی با گذر زمان دچار تغییراتی می‌شود، استحکام استخوان‌ها کاهش یافته و سیستم عروقی کند شده و تغذیه سطوح مفصلی کاهش می‌یابد. سطوح مفصلی که غضروفی است، شروع به ساییده شدن می‌کند و استخوان‌سازی‌های نابجایی ایجاد می‌شود و در نتیجه با افزایش سن احتمال ابتلا به آرتروز هم افزایش می‌یابد.

دکتر عطا رحیمی، فیزیوتراپیست در گفت‌وگو با جام‌جم می‌گوید: ‌شایع‌ترین آرتروز مربوط به زانوست و آرتروز ستون فقرات در رتبه بعدی قرار می‌گیرد.

علت بروز این آرتروز که در سنین پایین هم دیده می‌شود فشار زیاد وارده به کمر است. درواقع مهره‌های پنجم و خاجی و مهره‌های پنجم و چهارم که حالت پایه‌ای برای کمر دارند دچار این عارضه می‌شوند. در این بیماران غضروف به حالت شفاف و انعطاف‌پذیر نیست و رنگ تیره‌تری پیدا می‌کند.

این مشکل در افرادی که هنگام نشستن اصول سلامت را رعایت نمی‌کنند، بیشتر از بقیه دیده می‌شود. به علاوه بد نشستن شایع‌ترین علت درد گردن به حساب می‌آید.

وبلاگی بازدید : 590 زمستان 1393 نظرات (0)
کاری را شروع کرده اما با شکست مواجه شده‌اید؟ روی سیستمی سرمایه‌گذاری کرده‌اید که رکود کرده؟ چیزی اختراع کرده‌اید که مورد استقبال برای فروش قرار نگرفته؟ اما آیا بعد از آن شکست موفقیتی بزرگ نصیبتان شده؟ و اگر اینطور است، چه چیز باعث شد به راهتان ادامه دهید و دست از تلاش برندارید؟

با ورود به دنیای سرمایه‌گذاری، همه با موانع و مشکلاتی مواجه خواهند شد. این صددرصد است. اما یک ویژگی بارز سرمایه‌گذاران موفق سطح بسیار بالای خوش‌بینی آنهاست.  با قدرت خوشبینی این موانع و مشکلات به نکات مثبت تبدیل می‌شوند. بعنوان مثال:

وبلاگی بازدید : 646 زمستان 1393 نظرات (0)

یکی از پرسش هایی که برای اغلب زوج‌ها به وجود می‌آید، این است که آیا نزدیکی و روابط جنسی در دوران بارداری ممنوع است؟ پاسخ روشن است: البته که نه.

اگرچه جنین در رحم تشکیل و به زندگی خود ادامه می دهد، اما درواقع جنین در کیسه حاملگی قرار دارد که از جنس خاصی است که کاملا از جنین حمایت می کند و از طرفی در اطراف جنین مایع آمنیوتیک قرار دارد که نقش ضربه گیر دارد و اجازه نمی دهد ضربه هایی که به شکم مادر وارد می آید، به جنین آسیبی برساند. همین طور دیواره گوشتی رحم مقاومت زیادی در برابر محیط ایجاد می کند. بنابراین انجام نزدیکی هیچ آسیبی به جنین نمی رساند.
از طرفی بسیاری از مادران باردار و برخی مردان به دلیل همین ترس ها دچار کاهش میل جنسی می شوند و برخی در کل دوران بارداری نزدیکی نمی کنند؛ در حالی که این عمل موجب سست شدن بنیاد زندگی آنان می شود و کاملا بدون علت است.

وبلاگی بازدید : 415 زمستان 1393 نظرات (0)

دعوای زن و شوهری یک اتفاق طبیعی است؛ چرا که زنان و مردان با هم تفاوت‌هایی دارند که موجب بروز ناسازگاری میان آن‌ها می‌شود؛ اما آنچه مهم است، دانستن این مطلب است که وقتی در اوج عصبانیت هستید، چه بگویید تا بعد‌ها در رابطه‌تان اثر مخرب نداشته باشد.

در این مطلب به تعدادی از رفتارهای اشتباهی اشاره خواهیم کرد که همسران معمولا بعد از دعوا و بگومگو مرتکب می‌شوند.


سکوت کردن اشتباه است

موفقیت می‌نویسد: اگر بعد از دعوا به زمان نیاز دارید تا دوباره روحیه خود را به دست بیاورید، اشکالی ندارد؛ اما حتما این را به همسرتان بگویید.
راشل سوسمان، روانپزشک و متخصص روابط، معتقد است اگر بعد از دعوا همسرتان را از خود برانید، او احساس می‌کند می‌خواهید او را تنبیه کنید و به همین دلیل شاید نتواند به سمت شما بیاید و احساساتش را بازگو کند. به جای این کار به او بگویید: «احساسات من به سرعت احساسات تو به حالت قبلی برنمی گردند. به من فرصت بده. وقتی حالم خوب شد، در این مورد بیشتر صحبت می‌کنیم.»

وبلاگی بازدید : 629 زمستان 1393 نظرات (0)

سانی که موهای پرپشتی دارند،  اغلب با مشکل گوریدگی موها مواجه شده و چون راه حل را نمی دانند، این موضوع کلافه شان می کند. یا افرادی که چربی موهایشان طاقتشان را طاق کرده است، به درستی نمی دانند که با ماسک های خانگی و شیوه های آسان می توانند چربی را کنترل کنند. پس اگر موهای های پر پشت و در هم تنیده‌ای دارید، توصیه های  دکتر پرویز آریان، متخصص پوست و مو  را بخوانید.

گره موهایم به دست چه کسی باز می‌‌شود؟

بعضی افراد تصور می‌‌کنند کسانی که موهایی پر پشت دارند، دیگر غصه چه چیزی را باید بخورند. مگر امکان دارد که موهای پرپشت با فر طبیعی، بتواند مشکلی برای کسی به وجود بیاورد؟ در صورتی که به طور واقع بینانه باید گفت هر کسی اگر از موهایش به درستی نگهداری نکند دچار مشکل می‌‌شود. گره خوردن موها یا گوریده شدن از آن دسته مشکلاتی است که برای این افراد به طور رایج اتفاق می‌‌افتد.

تفریحی
پیشنهاد 2






تعداد صفحات : 431

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جنسیت شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3266
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 53
  • آی پی امروز : 581
  • آی پی دیروز : 663
  • بازدید امروز : 3,970
  • باردید دیروز : 8,780
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35,622
  • بازدید ماه : 101,042
  • بازدید سال : 645,159
  • بازدید کلی : 7,000,686
  • پخش زنده فوتبال
    مطالب پربازدید
    بازی انلاین مجله