loading...
مجله وبلاگی | بروز ترین مجله اینترنتی
وبلاگی بازدید : 1771 زمستان 1393 نظرات (0)


تبلیغات مختلف و تصاویر پرزرق و برق هنرمندان و چهره‌های شاخص در قاب رسانه‌ها، تناسب اندام را به خواستی عمومی تبدیل كرده است. از سوی دیگر هشدارهای مداوم پزشكان و متخصصان در مورد آثار منفی چاقی بر سلامتی و كاهش طول عمر، افرادی را كه دچار اضافه وزن هستند، به فكر حل مشكل خود انداخته است

كسب و كارهای مختلفی نیز برای پاسخ به همین خواست و نیاز عمومی شكل گرفته‌اند؛ از سایت‌های اینترنتی برای فروش مجازی رژیم‌های غذایی و دستگاه‌های ورزشی خانگی گرفته تا تاسیس كلینیك‌هایی كه به ارائه خدمات تناسب اندام می‌پردازند.



وبلاگی بازدید : 445 زمستان 1393 نظرات (0)

شامپویی که استفاده می‌کنید می‌تواند تاثیر بسیار زیادی بر موهای شما داشته باشد؛ پس انتخاب یک شامپو نیازمند توجه و تفکر است. یک شامپوی نامناسب می‌تواند باعث تجمع مواد شیمیایی اضافی روی مو، بوجود آمدن موخوره، و کاهش عمر رنگ موی شما شود و ظاهر موهای شما را کدر و بی طراوت کند.

ما با «نیکی لی» یکی از مالکین سالن زیبایی Nine Zero One در لس آنجلس و «لیز کونان»، تریکولوژیست در کلینیک فیلیپ کینگزلی در نیویورک صحبت کردیم تا بفهمیم که کدام محصولات و مواد تشکیل دهنده برای موهای شما مناسبند و راه درست شستن موها چیست.

وبلاگی بازدید : 602 زمستان 1393 نظرات (0)

برخی از محققان بتازگی ادعا کرده‌اند که سال تولد افراد بر فعالیت نوعی ژنِ عامل افزایش خطر چاقی اثرگذار است. آنها می‌گویند اگر کسی پس از سال ۱۹۴۲ میلادی متولد شده‌ باشد بیشتر مستعد بروز اضافه وزن خواهد بود.

محققان بر اساس یک مطالعه جدید اظهار داشتند: اعضای خانواده‌هایی که حامل جهش ژنی FTO به عنوان عامل چاقی هستند در صورتی که پس از سال ۱۹۴۲ متولد شده‌ باشند بیشتر مستعد اضافه وزن هستند.

دکتر «جیمز نیئلز روزنکوئیست» متخصص ارشد این مطالعه از دانشکده پزشکی هاروارد گفت: در بررسی‌های پیشین ارتباط تغییرات در ژن FTO با گرایش به سمت اضافه وزن و چاقی مشخص شده بود. به طور مثال پزشکان پیش از این اظهار کرده بودند که افراد دارنده ژن‌های جهش یافته FTO با بالا رفتن سن بیشتر تمایل دارند تا غذاهای چرب و پرکالری مصرف کنند.

در حالی که در این بررسی رابطه علت – معلولی آن تایید نشده اما یافته‌ها حاکی از آن است که تغییرات در سبک زندگی می‌تواند افزایش دهنده خطر ابتلا به چاقی مرتبط با جهش ژن FTO باشد.

به نقل از هلث دی نیوز، در این بررسی اطلاعات مربوط به بیش از ۱۰ هزار پدر و مادر، فرزندان و حتی نوه‌های آنان مورد مطالعه قرار گرفت. همچنین ژن‌های این افراد با تغییرات میزان شاخص توده بدنی در طول زمان مقایسه و مشخص شد ارتباطی بین ژن FTO و چاقی در افرادی که پیش از سال ۱۹۴۲ متولد شده‌اند وجود ندارد در حالی که این ارتباط در افرادی که پس از این سال متولد شده‌اند به احتمال زیاد به دلیل تغییر در سبک و فرهنگ زندگی آن‌ها بسیار بالا بوده است. (ایسنا)

وبلاگی بازدید : 710 زمستان 1393 نظرات (0)

حتي اگر تا به حال نسبت به رژيم غذايي‌تان بي‌تفاوت بوده‌ايد، وقتي خبر بارداري‌تان را مي‌شنويد تازه حساسيت‌تان عود مي‌كند و با خودتان مدام فكر مي‌كنيد چه خوراكي‌هايي را بايد بخوريد و از كدام خوراكي‌ها بايد دوري كنيد. تا مي‌خواهيد چيزي را در دهان‌تان بگذاريد از دور و بري‌ها سوال مي‌كنيد كه اين براي وضعيت شما و فرزندتان مناسب است يا نه؟

شايد اين‌طور به نظر برسد كه هر چيزي كه مي‌خوريد مي‌تواند براي فرزندتان مضر باشد اما اين درست نيست. اينكه در حال حاضر شرايط‌تان به گونه‌اي است كه نسبت به آنچه مي‌خوريد حساس شده‌ايد، خيلي هم خوب است. حالا كه اين‌قدر حواس‌تان جمع است ما به شما مي‌گوييم چه چيزهايي را مي‌توانيد بخوريد و دور چه چيزهايي را بهتر است خط بكشيد.

وبلاگی بازدید : 1837 زمستان 1393 نظرات (0)

مرورگرهای وب متعددی در بازار هستند که هریک از آن‌ها در بخشی از کارها دارای توانایی‌های برتر از سایر مرورگرها هستند، در این میان گوگل کروم بهترین خدمات فارق از پلتفرم را عرضه می‌کند و فایرفاکس برای تمام دستگاه‌ها خدمات مخصوص آن دستگاه را مهیا می‌کند ولی وقتی بحث امنیت در وب‌گردی پیش می‌آید نمی‌توان به نامی به‌غیر از مرورگر وب Aviator فکر کرد.

در ابتدای امر و برای اطمینان حاصل کردن از امنیت این مرورگر کافی است بدانید که سازندگان این مرورگر در حقیقت هکرهای کلاه سفید هستند و حتی نام این شرکت نیز با الهام‌ گرفتن از این موضوع، WhiteHat Security است. یک هکر به خوبی می‌داند که چگونه نقاط امنیتی سیستم را شناسایی کند و در شرایطی که سیستم متعلق به خود او باشد آن‌گاه می‌توان بر روی پوشاندن حفره‌های امنیتی توسط او حساب ویژه‌ای باز کرد.


وبلاگی بازدید : 459 زمستان 1393 نظرات (0)
فر را روي دماي 160 درجه سانتي‌گراد گرم كنيد. یک فنجان خامه را در مايكروفر با حرارت متوسط گرم كرده و بعد يك و نيم قاشق چاي‌خوري اسانس وانيل به آن اضافه كنيد. پنج زرده تخم‌مرغ و يك‌سوم فنجان شكر را با همزن برقي مخلوط كرده، سپس خامه گرم را به آن اضافه كنيد. مخلوط به دست آمده را در ظرف‌هاي مورد نظر بريزيد و به روش بن‌ماري براي نيم ساعت در فر بپزيد، سپس روي آنها را با شكر قهوه‌اي بپوشانيد و اين بار سه دقيقه شعله بالايي فر را روشن كنيد تا روي دسر قهوه‌اي شود.
تفریحی
پیشنهاد 2






تعداد صفحات : 431

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جنسیت شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3266
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 53
  • آی پی امروز : 566
  • آی پی دیروز : 663
  • بازدید امروز : 3,509
  • باردید دیروز : 8,780
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35,161
  • بازدید ماه : 100,581
  • بازدید سال : 644,698
  • بازدید کلی : 7,000,225
  • پخش زنده فوتبال
    مطالب پربازدید
    بازی انلاین مجله