loading...
مجله وبلاگی | بروز ترین مجله اینترنتی
وبلاگی بازدید : 511 پاییز 1393 نظرات (0)

به نقل از زومیت: اولین تصاویر مربوط به گوشی‌های جدید سری لومیا با برند مایکروسافت، توسط منبعی چینی به نام TENAA در فضای مجازی فاش شده است.

حتما خبرهای اخیر در مورد مایکروسافت و نوکیا را دنبال کرده‌اید. مایکروسافت که بخش موبایل شرکت نوکیا را خریداری کرده بود و گوشی‌های مبتنی بر سیستم عامل ویندوز را تحت نام این برند، عرضه می‌کرد، تصمیم به حذف نام نوکیا و استفاده از نامی جدید گرفت که ارتباط بیشتری با شرکت خود دارد. این طور که مشخص است، صحبت‌ها و رویداد‌های اخیری که نشان‌دهنده‌ی استفاده از نام مایکروسافت لومیا به جای نوکیا لومیا است، رنگ و روی واقعی‌تری به خود گرفته است و مایکروسافت کاملا بر تصمیمی که دارد، مصمم و جدی است.


وبلاگی بازدید : 518 پاییز 1393 نظرات (0)

ذهن آدمی همانند توپ‌ پلاستیکی است که با زنبور پر شده است. صدها زنبور در سر داریم که در مسیرهای متضاد حرکت و هر بار ما را به مسیری جدید هدایت می کنند.

مردم عموما دوست ندارند فقط یک کار انجام دهند. می خواهند همه کارها را با هم انجام دهند. به اصطلاح می خواهند با یک دست، ده تا هندوانه بردارند و انتظار هم دارند همه آنها به درستی پیش بروند. به طور مثال، برای بعدازظهرهای خود در باشگاه ثبت نام می کنند، همزمان کلاس زبان فرانسه می روند و از آن طرف می خواهند با دوستان رستوران یا بیرون بروند و حسابی خوش هم بگذرانند. تمایلات انسان انتها ندارد. امیال انسان دایم او را به همه طرف می کشانند.

زندگی انسان ها به این ترتیب می گذرد. بیشتر ما دایم دچار تناقض و تضادهای فکری هستیم و دایم از این شاخه به آن شاخه می پریم و می خواهیم همه کار هم انجام دهیم. اما وقت نداریم و دست آخر، هیچ کار مفیدی هم انجام نمی دهیم.  برای برطرف کردن چنین مشکلی باید تکنیک داشته باشید و کارهای زیر را انجام دهید. با ما همراه باشید.

وبلاگی بازدید : 604 پاییز 1393 نظرات (0)

استفاده از کدو تنبل بعنوان ادویه‌ی قهوه، سر و صدای زیادی به پا کرده است، اما در پاییز می‌توان از کدو در تهیه‌ی بسیاری چیزهای دیگر نیز استفاده کرد. کدو حلوایی فقط بعنوان یک دکور زیبا برای جشن و تهیه‌ی کلوچه بکار نمی‌رود، بلکه برای پوست شما هم فوق‌العاده مفید است!

تعجب آور است، اما کدو تنبل سرشار از ویتامین‌های A و C است، پوست را تسکین می‌دهد، و از آنتی اکسیدان‌ها برای ترمیم آسیب‌های محیطی استفاده می‌کند. کدو تنبل حاوی آنزیم‌های طبیعی لایه برداری است که پوست شما را از شر سلول های خشک، خلاص کرده و در نتیجه پوستتان روشنتر، تمیزتر، و خوش رنگ‌تر می‌شود.

اگر آنقدر کدو ندارید که بتوانید به تنهایی روی پوستتان بگذارید و منتظر معجزه‌اش باشید، مسئله‌ای نیست. ما یک دستور تهیه‌ی ماسک از ایندی لی، بنیانگذار و مدیر عامل مجموعه‌ی مراقبت از پوست سازگار با محیط ایندی لی، بدست آورده ایم.

برای تبدیل این ماده‌ی فصلی به یک ماسک عالی برای پوست صورت، به چند ماده‌ی دیگر هم نیاز دارید که در ادامه توضیحاتش آمده است.

وبلاگی بازدید : 504 پاییز 1393 نظرات (0)

درد کمر از آن دست دردهایی است که می‌تواند بسیار شدید و ناتوان‌کننده یا کم و قابل تحمل باشد. با این حال کمردرد یکی از شایع‌ترین دردهایی است که درصد زیادی از افراد، در هر سنی ممکن است آن را تجربه کنند.

اما نکته بسیار مهم اینجاست که باورهای اشتباه زیادی در ابتلا به درد کمر وجود دارد که اصلاح آنها در پیشگیری و درمان این نوع درد آزاردهنده بسیار موثر است.

معمولا دردهای ناگهانی و شدید در ناحیه کمر ناشی از انجام حرکات نامناسب یا کشیدگی بیش از حد ستون فقرات است. البته این نوع از کمردرد معمولا موقت است، اما نباید کم‌اهمیت شمرده شود. از سوی دیگر بسیاری از کمردردها ناشی از قرار گرفتن در وضع‌های غلط چون نشستن‌های اشتباه، خم‌شدن‌های مکرر و طولانی و برداشتن اجسام سنگین به روش‌های اشتباه از روی زمین بازمی‌گردد. گاهی نیز کمردرد آن‌قدر حاد می‌شود که بیش از یک ماه ادامه می‌یابد و فعالیت‌های معمول و روزانه فرد را بشدت محدود می‌کند.

دکتر بهروز توانا، متخصص طب فیزیکی و عضو هیات علمی دانشگاه در گفت‌وگو با جام‌جم درباره اصول پیشگیری از کمردرد می‌گوید: شیوه درست زندگی کردن از جمله نشستن، بلند شدن و خوابیدن در پیشگیری از بروز کمردرد بسیار موثر است. همچنین نباید کارهایی را انجام داد که بار اضافی به کمر وارد کند. بعلاوه تقویت عضلات کمر و ستون فقرات نیز با توجه به سن و سال و شرایط عمومی بدن بسیار اهمیت دارد. نکته مهم دیگر آن که باید از مسائل استرس‌زا تا حد امکان دوری کرد، زیرا بدون شک استرس می‌تواند از عوامل ایجاد و تشدید کمردرد باشد.

وبلاگی بازدید : 553 پاییز 1393 نظرات (0)
به نقل از آی‌تی رسان: کمپانی کره ای ال‌جی در فکر تولید تلفن‌همراه عجیب و غریبی است که شاید خبرسازترین گوشی سال‌های اخیر دنیا باشد! چند روز پیش اطلاعاتی از یک گوشی عجیب و غریب با ظاهری متفاوت با نام ال‌جی AKA بر روی چند سایت از جمله سایت ال‌جی منتشر شد که برای ساعاتی دنیا را تحت تاثیر خود قرار داد! شاید همه فکر می‌کرند این شوخی‌‌ای بیش نیست؛ اما مشخص شد که این تلفن به زودی تولید و معرفی خواهد شد!
وبلاگی بازدید : 775 پاییز 1393 نظرات (0)

این روزها حجم بزرگی از آگهی‌های کاریابی مربوط به جذب بازاریاب و مدیر فروش است. البته با وجود بازار کار خوب، شرایط کاری در این حوزه همیشه هم ایده آل نیست و افراد شاغل با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند.

به عنوان مثال، بازاریابان تلفنی مجبورند ساعت‌های طولانی پشت میز کارشان بنشینند و با تلفن صحبت کنند و به همین دلیل هم در معرض دو مشکل عمده قرار می‌گیرند. مشکل اول آسیب‌های ستون فقرات، کمر و گردن است که به دنبال نشستن‌های زیاد و غیراصولی بروز می‌کند البته تا حدی می‌توان از بروز این آسیب‌ها پیشگیری کرد؛ به عنوان مثال توجه به این موضوع که هر فرد با توجه به قد، وزن و شرایط بدنی به میز و صندلی خاصی نیاز دارد تا ارگونومی بدن حفظ شود.

مشکل دوم هم عوارض مکالمات تلفنی مدام در طول روز است که روی شنوایی تاثیر می‌گذارد و می‌تواند باعث بروز سردردهای مزمن شود.

این در حالی است که به گفته محققان استفاده مکرر از یک گوش هنگام صحبت با تلفن همراه، خطر آسیب به نیمکره مغز در همان سمت را افزایش می‌دهد. اگر شما هم در این گروه قرار می‌گیرید و به واسطه کارتان مدام در حال صحبت کردن با تلفن هستید باید از خم کردن گردن و کمرتان روی میز خودداری کنید و حتما زیرپایی داشته باشید. به این ترتیب احتمال بروز گردن دردهای مزمن و انواع آرتروز کاهش می‌یابد.

وبلاگی بازدید : 364 پاییز 1393 نظرات (0)
همه ما در مورد زيان‌هاي سيگار و اثر سوئي که بر ارگان‏هاي بدن مي‏گذارد، آگاه هستيم. مي‏دانيم که مصرف دخانيات عمر را کوتاه مي‏کند اما بسياري از افراد تجربه حداقل يک‌ بار مصرف سيگار يا بدتر از آن قليان را در طول زندگي خود دارند.

از طرفي متخصصان تغذيه تاکيد مي‏کنند براي پيشگيري از انواع سرطان‏ها، ميوه‏ها و سبزي‏ها را در سبدغذايي خود قرار دهيد تا منابع کافي غذايي در اختيار سلول‏هاي بدن قرار بگيرد و کمتر بيمار شويد اما آيا مي‏دانيد با مصرف دخانيات بسياري از موادمغذي در بدن دود مي‏شوند و از بين مي‏روند؟ دکتر مسعود کيمياگر، متخصص تغذيه و رژيم درماني و استاد دانشگاه علوم پزشکي شهيد بهشتي در اين باره توضيح مي‌دهند.
تفریحی
پیشنهاد 2






تعداد صفحات : 431

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جنسیت شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3266
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 53
  • آی پی امروز : 569
  • آی پی دیروز : 663
  • بازدید امروز : 3,538
  • باردید دیروز : 8,780
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35,190
  • بازدید ماه : 100,610
  • بازدید سال : 644,727
  • بازدید کلی : 7,000,254
  • پخش زنده فوتبال
    مطالب پربازدید
    بازی انلاین مجله