loading...
مجله وبلاگی | بروز ترین مجله اینترنتی
وبلاگی بازدید : 436 پاییز 1393 نظرات (0)

قیمت های اعلام شده خودروهای وارداتی را بر اساس قیمت بازار و مدل در ادامه مطلب آورده‌ایم که می‌توانید بدین وسیله از حدود قیمت های این خودروها مطلع شوید.


وبلاگی بازدید : 963 پاییز 1393 نظرات (0)


اگر قصد خرید خودرو دارید، جدول قیمت انواع خودرو با تفکیک کارخانه، نام و مدل خودرو، قیمت اعلامی از سوی نمایندگی و فروش در بازار را در ادامه مطلب آورده‌ایم که می‌توانید بدین وسیله از حدود قیمت های خودرو در این روز مطلع شوید

برخی از قیمت های خودرو ممکن است در ساعات آتی بر اساس تغییرات بازار، تفاوت کند.

وبلاگی بازدید : 505 پاییز 1393 نظرات (0)


یکی از موثرترین تمریناتی که می‌توانید برای حجم عضلات بازویتان انجام دهید، جلو بازو با هالتر است، شک نکنید! اما آیا می‌دانید که بین انجام این حرکت توسط همان هالتر ساده‌ی همیشگی، و هالتر EZ چه تفاوتی وجود دارد؟

هالتر EZ، در واقع نسخه‌ای منحنی یا خم شده از همان هالترهای صاف است، که باعث می‌شود مچ دستان شما هنگام گرفتن هالتر کمی به داخل چرخیده و هنگام اجرای حرکت جلوبازو، حالت طبیعی‌تری داشته باشند. این اتفاق باعث خواهد شد تا هنگام انجام تمرین جلوبازو، فشار و درد کمتری در ناحیه‌ی مچ و آرنج خود احساس کنید. در حقیقت، هالتر EZ باعث خواهد شد تا تمرینات بازو، آسان‌تر شوند و درد کمتری ایجاد کنند.

وبلاگی بازدید : 498 پاییز 1393 نظرات (0)

بیماریهای پوستی بسیار مختلف و متعدد هستند ، اشکال و علل مختلفی هم دارند  در این مبحث به دو عامل مهم از عوامل بیماریهای پوستی میپردازیم :

1- بیماریهای پوستی – کبدی  2- بیماریهای پوستی - سودایی

بیماریهای پوستی – کبدی :

بسیاری از مشکلات و ناراحتیهای پوستی مربوط به خلل در کارکرد منظم کبد است . عوامل زیادی میتوانند باعث خلل در کارکرد عادی کبد باشند اما شایع ترین علتی که در کارکرد صحیح کبد خلل ایجاد مینماید وجود مواد زائد در خون و کبد میباشد . در ذیل به بعضی از مشکلات پوستی که این مواد زائد بوجود می آورند اشاره کرده و آنها را مورد بررسی قرار می دهیم .

- لک های معروف به پیری (لکه های قهوه ای روشن یا تیره ای که روی صورت ، پشت دست ها ، روی گردن و یا سینه  ظاهر می شوند ) عامل این نوع لکه ها مواد زایدی هستند که ابتدا وارد کبد شده و به مرور زمان توسط کبد دفع شده و به پوست منتقل میشوند و در نهایت در نقاطی از پوست ، لکه های قهوه ای رنگی را شکل می دهند .
وبلاگی بازدید : 388 پاییز 1393 نظرات (0)

در جامعه ما سخن‌ گفتن از رابطه زناشویی عموما کار بسیار دشواری است. متاسفانه این دشواری تنها به عرصه عمومی محدود نمانده است و بسیاری از همسران نیز حتی در خلوت خود از گفتن و شنیدن آن ابا دارند.

گرچه این سکوت، مشکلات فراوانی در زندگی بسیاری از زوج‌ها پدید آورده، ولی مشکلات ناشی از آن، به‌آسانی حل‌شدنی و حتی قابل پیشگیری است، مشروط بر آن که جامعه ما ظرفیت و مهارت این گفت‌وگو را به دست آورد.

در ادامه گزارشی از مجله پریونشن می‌خوانید که به ما خواهد گفت بر اساس یافته‌های علمی گوناگون شرایط خاصی وجود دارد که اگر آنها را درست بشناسیم، از رابطه بسیار مطلوب‌تری برخوردار خواهیم بود.

صبحگاه

ساختار بدن انسان به گونه‌ای است که انگار واقعا برای رابطه صبحگاهی ساخته شده است. دکتر جسیکا اوریلی، کارشناس روابط زناشویی، می‌گوید: «نه‌تنها صبح هورمون تستوسترون (یکی از اصلی‌ترین هورمون‌هایی که وظایف جنسی را به عهده دارد) و نیز میزان انرژی فرد بالاتر از سایر مواقع شبانه‌روز است، بلکه افزایش در مقادیر هورمون اکسیتوسین یا همان هورمون عشق، سبب تمایل چشمگیر همسران به هم می‌شود و در عین حال هورمون اندروفین سرخوشی آنان را افزایش می‌دهد.» به همین دلیل رابطه مطلوب شروع خوبی برای یک روز پرمشغله است.

وبلاگی بازدید : 388 پاییز 1393 نظرات (0)

با افزایش سن و سال یکی از ترس‌هایی که وجود آدمی را می‌گیرد از دست دادن حافظه و ابتلا به فراموشی است.

براساس جدیدترین تحقیقات صورت‌ گرفته روی مغز انسان مشخص شده است که هر انسان به‌طور طبیعی هر سال نیم درصد از حافظه خود را از دست می‌دهد. ناحیه هیپوکمپوس که عملکرد حافظه و یادگیری در مغز به‌طور مستقیم در آن انجام می‌شود، در فرد نود ساله یک سوم عملکرد خود را از دست داده و به این ترتیب 30 درصد از سلول‌های خاکستری مغز در این سن و سال از بین می‌رود.

خوشبختانه، تحقیقات اخیر به‌وضوح نشان می‌دهد که بخش‌هایی از مغز انسان می‌تواند به مرور زمان خود را با شرایط وفق دهد و حتی رشد کند.

برای مثال، براساس تحقیقی که سال 2000 روی رانندگان تاکسی لندن انجام شد، رانندگان باید اطلاعات بیش از 25 هزار خیابان این شهر را طی مدت چهار سال به‌طور کامل فرامی‌گرفتند. نتیجه به‌دست ‌آمده از این تحقیق نشان داد ناحیه هیپوکمپوس این افراد رشد قابل‌توجهی نسبت به رانندگان اتوبوس داشته که صرفا باید مسیر‌ها و علایم محدودی را به خاطر بسپارند. بر همین اساس، دانشمندان معتقدند فرآیند به‌خاطرسپاری نقشه این شهر باعث شده تا مغز افراد ارتباطات سیناپتیکی بسیار بیشتری را ایجاد کند که باعث خواهد شد سلول‌های بیشتری در مغز بتوانند با همدیگر ارتباط برقرار کنند.

وبلاگی بازدید : 1113 پاییز 1393 نظرات (0)

مايکروسافت به تازگي در جريان رويدادي در سن فرانسيسکو، ويندوز 10 را معرفي کرد. ويژگي هاي جالب زيادي در نسخه  جديد ويندوز وجود دارد. در ادامه به 6 ويژگي جالب ويندوز 10 مي پردازيم.

منوي استارت: منوي استارت سابق بار ديگر به ويندوز بازگشته است با اين تفاوت که حالا فضاي بيشتري براي شخصي سازي نرم افزارهاي مورد علاقه کاربر وجود دارد و البته کاشي هاي زنده نيز به آن جلوه  جديدي داده اند.

همه چيز در يک پنجره اجرا مي شود: اَپ هاي ويندوز استور نيز حالا دقيقا مانند نرم افزارهاي محيط دسکتاپ در قالب پنجره اجرا مي شود و مي توان اندازه  پنجره  آن ها را تغيير داد و حالا در بالاي اين اَپ ها نيز نوار عنوان وجود دارد که به کاربر امکاناتي مانند بزرگ نمايي، کوچک نمايي و بستن پنجره را مي دهد.

چند دسکتاپ: حالا کاربران مي توانند براي اهداف مختلف دسکتاپ هاي متفاوتي ايجاد و بين اين دسکتاپ ها سوئيچ کنند و کار خود را از جايي که باقي مانده است، دنبال کنند. به گزارش zoomit ،اين قابليت بسيار کاربردي و جذاب خواهد بود. اگر کاربر مک يا توزيع هاي مختلف لينوکس باشيد، با اين قابليت آشنا هستيد.

تفریحی
پیشنهاد 2






تعداد صفحات : 431

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جنسیت شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3266
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 53
  • آی پی امروز : 574
  • آی پی دیروز : 663
  • بازدید امروز : 3,569
  • باردید دیروز : 8,780
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35,221
  • بازدید ماه : 100,641
  • بازدید سال : 644,758
  • بازدید کلی : 7,000,285
  • پخش زنده فوتبال
    مطالب پربازدید
    بازی انلاین مجله