loading...
مجله وبلاگی | بروز ترین مجله اینترنتی
وبلاگی بازدید : 866 پاییز 1390 نظرات (0)
کوچک کردن شکم با رژیم درمانی و کالری منفی

برای کوچک کردن شکم باید رژیم غذایی مناسب همراه ورزش منظم داشته باشید.یک سری مواد غذایی وجود دارد که به نام " غذاهایی با کالری منفی " (NEGATIVE CALORIE FOODS) معروف هستند. این مواد غذایی نسبت به سایر مواد، انرژی بیشتری برای هضم خود نیاز دارند، یعنی بدن انرژی بیشتری برای هضم آنها می سوزاند و در عین حال بدن نمی تواند کالری زیادی از آنها برای خود ذخیره کند. پس علاوه بر اینکه باعث سوخت چربی ها می شوند، کمتر به چربی تبدیل شده و ذخیره می شوند.




مواد غذایی دارای چربی، پروتئین، کربوهیدرات، کالری، ویتامین و املاح هستند.

بقیه در ادامه مطلب ...
وبلاگی بازدید : 788 پاییز 1390 نظرات (0)
فاركس، بازار جهانی خرید و فروش ارز است؛ بازاری كه بانك ها و مؤسسات مالی بزرگ در آن ارزهای مختلف جهان مانند دلار و یورو را معامله می كنند.

 


این بازار برعكس بازارهای سهام كه در مكان فیزیكی خاصی انجام می شود در جای خاصی متمركز نیست به این معنی كه كار بازار سهام آمریكا با باز شدن تالار بورس نیویورك در خیابان وال استریت آغاز می شود. اما خرید و فروش دلار مكان خاصی همچون تالار وال استریت ندارد و فقط از طریق تلفن یا شبكه ارتباط بین بانك ها و امروزه اینترنت جریان می گیرد. بازار ارز بین المللی (Foreign Exchanage) هر دوشنبه با باز شدن بانك های استرالیا شروع به كار می كند. بانك های این قاره شروع به معامله ارز و دادن قیمت به مشتریان در كلیه نقاط دنیا می كنند، سپس وقتی این بانك تعطیل می شود بانك های كشورهای آسیایی كه صبح را آغاز كردند این كار را ادامه می دهند تا این چرخه به بانك های اروپا و آمریكا برسد. این چرخه زمانی پنج روز هفته بدون یك ثانیه توقف تا روز شنبه ادامه دارد. به عبارتی بزرگ ترین بازار معاملاتی دنیا با ۶/۱ میلیارد دلار معامله روزانه (۴۰ درصد بازار تجارت الكترونیكی) نور خورشید را دور تا دور زمین تعقیب می كند تا یك لحظه هم از معامله باز نایستند تا عده ای سود و عده ای نیز ضرر برند.
●بازیگران بازار
بازیگران قدیمی این بازار، بانك ها هستند. اما در حال حاضر به مدد اینترنت، شركت های بزرگ، صادركنندگان، وارد كنندگان، سفته بازان و مردم عادی نیز به این بازار دسترسی دارند. از سال ۱۹۹۸ كه اینترنت، دسترسی مردم عادی را به این بازار راحت تر كرد و خرید و فروش از طریق اینترنت مورد استقبال فراوان معامله گران (Dealers) كشورها قرار گرفت، فاركس هم مرز كشورها را پشت سر گذاشت و افراد عادی در كشورهای مختلف مانند آمریكا، روسیه، هند، اوكراین و حتی ایران بازیگران جدید این بازار شدند.
فارکس یک بازار بین بانکی است که در سال ۱۹۷۱ زمانی که تجارت جهانی از قیمتهای ثابت به قیمتهای شناورتغییر کرد تاسیس شد. فارکس مجموعه‌ای است که در آن مبلغ مشخصی از پول براساس ارز رایج یک کشور به ارز رایج کشور دیگربا نرخ برابری مشخص وتوافق شده و درتاریخ معین توسط تعدادی معامله گر تبادل می‌شود. در طول تبادل نرخ برابری یک ارز نسبت به ارز دیگر به راحتی تعیین می شود: براساس عرضه و تقاضا، تبادلی که هر دو طرف معامله با آن موافق هستند.

بقیه در ادامه مطلب....
وبلاگی بازدید : 694 پاییز 1390 نظرات (0)

یکی از مباحث جدید مطرح شده در بازار سهام ایران مفهوم بازارگردانی است. اما عدم موفقیت این ابزارها برای برآورده نمودن انتظارات، بحثهایی را در خصوص واکاوی علل این ناکامی ها و به تبع آن ارائه راهکارهایی برای بر طرف نمودن موانع پیش روی جهت ارتقا آن برانگیخته است.

اگرچه این مفهوم یک ابزار سودمند برای بازارهای سهام می باشد، اما برای بهره مندی از مزایای آن باید اشکالات ساختاری برطرف شده و پیش فرضهای مناسب ایجاد گردد. دربازارهای سهام گروههای مختلفی فعال هستند و به تناسب نقش و ماهیت خود، هر کدام کارکردهای خاصی دراین بازارها دارا می باشند. از جمله این گروهها به موارد زیر می توان اشاره نمود:
۱) متخصصین specialists: افرادی هستند که دارای دانش تخصصی بوده و دربازار نقشهای متعددی ایفا می نمایند.
۲) کارگزاران brokers: به نمایندگی از دیگران وظیفه خرید و فروش سهام را برعهده دارند.
۳) dealers) معامله گران : کسانی هستند که به حساب خود معامله انجام می دهند و به نقدینگی بازار کمک می کنند.
۴) آربیتراژرها : arbitragersبا استفاده ازاختلاف قیمت در بازارهای مختلف، منافع بدست می آورند.
۵) speculators) ) سفته بازان : از فرصتهای کوتاه مدت بازار برای کسب سود بهره می برند.
۶) market makers بازارسازها
در ادبیات مالی، بازارسازها۱ یا متخصصین۲، افراد یا موسساتی هستند که با هدف کسب سود اقدام به خرید و فروش دارایی مالی(اوراق بهادار) می‌نمایند و بنا به ماهیت عملکرد از نوسانات ناخواسته قیمت دارایی مالی می‌کاهند. بنابراین بازارسازها در واقع بنگاههای اقتصادی هستند که فعالیت متکی بر دانش انجام می دهند. این افراد یا مؤسسات ماهیتاً نمی توانند جزو کسانی باشند که به اطلاعات داخلی شرکت دسترسی خاص دارند( در واقع insider نیستند) بلکه بر اساس اطلاعات اقتصادی عمل می کنند. سود بازارسازها از مابه التفاوت مظنه خرید و فروش بدست می آید.
در بورس ایران پدیده بازارگردانی(بازارسازی) مفهومی جدید محسوب می‌گردد. بازارگردانی در بورس تهران از اسفندماه ۱۳۸۳ آغاز گردید. براساس آیین نامه اجرایی آن بازارگردانی "به منظور رفع عدم تعادل های موقت بین عرضه و تقاضای سهام معین، پاسخگویی به سفارش های عرضه تقاضا، افزایش نقدشوندگی سهام و با ثبات کردن قیمتها در دامنه نوسان محدود" به تصویب شورای بورس رسید. در هنگام تصویب این سیستم تصور می شد که بازارگردانها موجب می شوند در بازار ثبات ایجاد شود و به حفظ و تداوم ثبات کمک می کنند. اما آیا از آغاز فعالیت تاکنون این مفهوم توانسته اهداف فوق الذکر را برآورده نماید؟ آیا پیش فرضها و نحوه اجرای این مفهوم با مبانی علمی و متداول آن تطابق دارد؟
برای جواب دادن به این سؤال ضمن بررسی و معرفی نحوه فعالیت بازارگردانها در بازارهای مختلف، اهمیت رفتار و مکانیسم عمل آنها را مد نظر قرار می دهیم.

بقیه در ادامه مطلب ...

وبلاگی بازدید : 806 پاییز 1390 نظرات (0)
ده خوراکی شاداب کننده پوست
 
اگر می‌خواهید پوستی شاداب، با طراوت ، نرم، درخشنده و جوان داشته باشید بهتر است مصرف 10 ماد غذایی را هرگز فراموش نکنید.







1- روغن زیتون خالص

2- کاکائو

3- گردو

4- بادام

5- تخم مرغ

6- سويا

7- سیب

8- توت فرنگی

9- گوجه فرنگی

وبلاگی بازدید : 721 پاییز 1390 نظرات (0)









شانس یکبار در خونه ادم رو میزنه

ولی بد شانسی دستش رو از رو زنگ ور نمیداره

بدبختی هم که کلید داره هر وقت بخواد میاد تو !

اینه زندگی ما !

.

.

.

اس ام اس خنده دار

از کنار هیچ پیرزنی بی تفاوت نگذر شاید زلیخای آینده تو باشد !


بقیه در ادامه مطلب ...

وبلاگی بازدید : 574 پاییز 1390 نظرات (0)
ژان بروس هارد

‏... آفتاب می‌خندید و می‌خندید، آن‌قدر می‌خندید که ماه هم از خنده‌ی او، قلقلکش می‌شد و خنده‌اش می‌گرفت.
‏بعد، دوتایی دست همدیگر را می‌گرفتند و می‌رفتند پشت درختِ ‏بزرگِ «بائوباب» قایم می‌شدند.
‏و وقتی که از کوره‌راه‌های وسط جنگل رد می‌شدند، آفتاب، کمی از ‏روزش را آن‌جا باقی می‌گذاشت و ماه هم، کمی از شبش را. می‌رفتند توی رودخانه، آب‌تنی می‌کردند و سروُتن می‌شستند.
‏بعد، لب رودخانه دراز می‌کشیدند تا همان‌طور که دستِ یک‌دیگر را گرفته بودند، با هم حرف بزنند و تو چشم‌های هم نگاه کنند.
‏آن وقت... بله... آن وقت درست ده ماه بعد از اولین شب بود که، اولین ‏ستاره توی آسمان دیده شد
ده ماه بعد هم ستاره‌ی دوم.
ده ماه بعد هم ستاره‌ی سوم.
‏و باز یک ستاره‌ی دیگر و یک ستاره‌ی دیگر و... بالاخره آسمان پُر شد از ستاره!
آن وقت، موقعی که آسمان پُر از ستاره‌های کوچک و بزرگ شد، آفتاب فکری کرد و گفت: «خوب، این‌ها که همه‌شان دخترند، پس پسرم کو؟»
‏راست می‌گفت، ماه تا آن وقت هرچه برایش زاییده بود، همه‌اش ستاره بود. همه‌اش این‌جا و آن‌جا برای آفتاب دختر زاییده بود... و از همین‌جا بود که دیگر، پاک ورق برگشت.
‏کسی که خیلی آب بخورد، غرق می‌شود. کسی هم که فلفل گاز بزند دهن خودش را می‌سوزاند. لابد چیزی می‌دانسته‌اند که این‌ها را گفته‌اند. آفتاب، کله‌شق است و ماه هم «هوس - هوسی» ‏و بازی‌گوش... ماه، حتی این آخری‌ها خیلی هم خودبین و بدقلق شده بود (این را مردها عقیده دارند).

بقیه در ادامه مطلب ...
تفریحی
پیشنهاد 2






تعداد صفحات : 431

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جنسیت شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3266
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 29
  • تعداد اعضا : 53
  • آی پی امروز : 586
  • آی پی دیروز : 646
  • بازدید امروز : 3,893
  • باردید دیروز : 4,803
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 40,348
  • بازدید ماه : 105,768
  • بازدید سال : 649,885
  • بازدید کلی : 7,005,412
  • پخش زنده فوتبال
    مطالب پربازدید
    بازی انلاین مجله