loading...
مجله وبلاگی | بروز ترین مجله اینترنتی
وبلاگی بازدید : 698 پاییز 1390 نظرات (0)

ده روش برای جلوگیری از حساسیت به لوازم آرایشی 

 بهتر است لوازم و مواد آرایشی‌تان را دور از تابش نور خورشید نگه دارید بنابراین اگر روی میز آرایش شما آفتاب می‌افتد لوازم و مواد آرایشی خود را از روی آن جمع کنید...

 

 
۱) در قوطی‌ها را ببندید:
 پس از استفاده از لوازم آرایش‌تان، در قوطی‌های آن را محکم ببندید. هیچ‌وقت کرم‌پودرها، پنکیک‌ها و سایه‌ها را با درهای باز روی میز آرایش رها نکنید.

۲) دست‌هایتان را بشویید:
 پیش از آرایش کردن، دست‌هایتان را با آب و صابون خوب بشویید. پاکیزه بودن دست‌ها میکروب‌ کمتری را به پوست صورت شما می‌رساند.

۳) قرض ندهید:
 لوازم آرایش یک وسیله کاملا شخصی است مانند مسواک و شانه بنابراین لوازم آرایش‌تان را به کسی قرض ندهید. استفاده از ریمل و سایه و حتی کرم‌پودر مشترک ممکن است موجب حساسیت پوستی شود.

۴) آرایش، ممنوع:
اگر شما به یک سایه و یا ریمل و یا هر ماده آرایشی دیگر حساسیت دارید، آن را کنار بگذارید و تا برطرف شدن کامل علایم حساسیت، مواد آرایشی دیگری را استفاده نکنید.

بقیه در ادامه مطلب...

وبلاگی بازدید : 624 پاییز 1390 نظرات (0)

هر چه زمان می گذرد، و هر چه بر عمر فوتبال افزوده می شود، اقبال عمومی مردم جهان، نسبت به این ورزش مردانه، پر تلاش و جادویی فزونی می یابد. در این میان، سهم جوانان و نوجوانان در گرایش بسوی این ورزش، چه از نظر داخل شدن در متن آن، و چه لذت بردن از تلاش گروهی از بازیكنان در زمین، در جمع تماشاگر، از ورزشهای دیگر بیشتر بوده و بهمین دلیل است كه در كشور های مختلف جهان، مولفین و مفسرین بسیاری در مورد این ورزش كتب، مقالات، سالنامه ها، قوانین و تشریح شیوه های گوناگون را به طرق مختلف منتشر كرده و هر چه از عمر فوتبال می گذرد، تجزیه و تحلیل های بیشتری درباره پیدایش و رواج این ورزش صورت می گیرد.
فوتبال سرگذشت جالبی دارد، چرا كه تعداد بسیاری از تاریخ نویسان و مؤلفین ( بخصوص غربی ها) سعی كرده اند تا ثابت كنند فوبتال چه به طریق ابتدایی و اولیه، چه از نظر داشتن فوتبال دارای قوانین و رعایت اصول بازی، از كشور آنها آغاز شده و سپس به كشورهای دیگر رخنه كرده و رواج یافته است.



از آن جمله اند كشورهای فرانسه و ایتالیا كه خود را " پدر فوتبال" دانسته و مقابل ایندو، كشور انگلستان است كه به جهت تدوین قوانین و ثبت بازیها در قرن هجدهم، خود را والاتر و برتر از دیگران می داند.


بطور كلی نام اولیه بازی فوتبال" سوله" و یا" جیكودل كالسیو" بوده است. اما فوتبالی كه بطور كاملاً صحیح با قوانین مدون آغاز گردید، از انگلستان سرچشمه گرفته است. اگر تاریخ ثبت سازمان فوتبال انگلستان را مطالعه كنیم سال 1863 را نشان می دهد. همچنین بعد از 25 سال یعنی در تاریخ 1888 فوتبال حرفه ای انگلستان فعالیت خود را آغاز كرد. این سوابق نشان دهنده وجود فوتبال مدرن در انگلستان قبل از سایر كشورهای اروپایی بحساب می آید.جالب است بدانیم بنا بنوشته " ب.ژیله" مولف" تاریخ ورزش جهان" پیدایش ورزش موازی با تاریخ تمدن بشر می باشد. بهمین دلیل جای تعجب نخواهد بود اگر گفته شود بازیهای اولیه در خاور دور بوجود آمده و بر اثر چنگهای بزرگ مانند جنگهای اسكندرمقدونی، این ورزش از خاور دور به خاور میانه منتقل شده وسپس جنگ ژولیوس سزار تمدن " گالو رومن" را به سرزمین " گل"( فرانسه فعلی) برده و با تشكیل بازیهای ورزشی كه تجربه آن منجر به ریشه فوتبال فعلی گردید، نام بازی به " هارپاستوم" و بعدها به " سوله" یا " چوله" تغییر یافته و در سرزمین های مختلف باتلفظ های گوناگون بیان گردیده است.

بقیه در ادامه مطلب....

وبلاگی بازدید : 1087 پاییز 1390 نظرات (0)

روش نصب درایور‌ها و برنامه‌ها در هنگام نصب ویندوز

 

در این ترفند به معرفی روش نصب درایور‌ها و برنامه‌ها در هنگام نصب ویندوز به طور اختصاصی می‌پردازیم.

بدین منظور:
پس از عبور از مراحل اولیه و انتخاب درایوها و رستارت سیستم ، دو کلید Shift و F10 را به شکل همزمان وارد نمایید.

 خواهید دید که وارد محیط CMD خواهید شد.
حال عبارت taskmgr را وارد کرده و Enter بزنید.
پنجره ای مشابه با Task Manager موجود در ویندوز باز خواهد شد.
سپس از منوی File گزینه New Task Run را انتخاب کنید.
اکنون بر روی Browse کلیک کنید.
حال اگر قصد نصب درایورها را داشته باشید بایستی CD درایور مربوطه را در CD-Rom قرار دهید.
در قسمت Look in درایوی که CD راه‌انداز در آن است را انتخاب نمایید و به داخل پوشه نصب رفته و فایل Setup مربوطه را انتخاب کرده و بر روی Open کلیک کنید.

بقیه در ادامه مطلب ....
وبلاگی بازدید : 822 پاییز 1390 نظرات (1)
غیرفعال کردن Windows Mobility Center در ویندوز ویستا و 7


Windows Mobility Center ابزار مفیدی است که در لپتاپ‏هایی که بر روی آنها ویندوز ویستا یا 7 نصب شده است وجود دارد و مواردی نظیر بهینه‏سازی باتری، تعدیل و تنظیم کردن صدا و اتصال به سخت‏افزار خارجی از کاربردهای آن است.

اما این ابزار برای همه کاربران کاربرد ندارد و علاوه بر آن با توجه به اینکه با کلیدهای ترکیبی Ctrl+X فعال می‏شود ممکن است چندان به مذاق برخی کاربران خوش نیاید. با استفاده از این ترفند می‏توانید Windows Mobility Center را از طریق رجیستری ویندوز غیرفعال کنید.

بدین منظور:
بر روی دکمه Start کلیک کنید.
سپس عبارت regedit را وارد نموده و Enter بزنید تا وارد محیط ویرایشگر رجیستری شوید.
اکنون مسیر زیر را طی کنید:
HKEY_CURRENT_USERSoftwareMicrosoftWindowsCurrentVersionPoliciesMobilityCenter


بقیه در ادامه مطلب....
وبلاگی بازدید : 968 پاییز 1390 نظرات (0)

در طول تاریخ بشر از زمان یونان باستان، مردم و به‌خصوص دانشمندان آن دوره بر این باور بودند كه مواد را می‌توان آنقدر به اجزاء كوچك تقسیم كرد تا به ذراتی رسید كه خردناشدنی هستند و این ذرات بنیان مواد را تشكیل می‌دهند.

   
در طول تاریخ بشر از زمان یونان باستان، مردم و به‌خصوص دانشمندان آن دوره بر این باور بودند كه مواد را می‌توان آنقدر به اجزاء كوچك تقسیم كرد تا به ذراتی رسید كه خردناشدنی هستند و این ذرات بنیان مواد را تشكیل می‌دهند، شاید بتوان دموكریتوس فیلسوف یونانی را پدر فناوری و علوم نانو دانست چرا که در حدود 400 سال قبل از میلاد مسیح او اولین كسی بود كه واژة اتم را كه به معنی تقسیم‌نشدنی در زبان یونانی است برای توصیف ذرات سازنده مواد به كار برد.
با تحقیقات و آزمایش‌های بسیار، دانشمندان تاکنون 108 نوع اتم و تعداد زیادی ایزوتوپ كشف كرده‌اند. آنها همچنین پی برده اند كه اتم‌ها از ذرات كوچكتری مانند كوارك‌ها و لپتون‌ها تشكیل شده‌اند. با این حال این كشف‌ها در تاریخ پیدایش این فناوری پیچیده زیاد مهم نیست.
نقطه شروع و توسعه اولیه فناوری نانو به طور دقیق مشخص نیست. شاید بتوان گفت كه اولین نانوتكنولوژیست‌ها شیشه‌گران قرون وسطایی بوده‌اند كه از قالب‌های قدیمی(Medieal forges) برای شكل‌دادن شیشه‌هایشان استفاده می‌كرده‌اند. البته این شیشه‌گران نمی‌دانستند كه چرا با اضافه‌كردن طلا به شیشه رنگ آن تغییر می‌كند. در آن زمان برای ساخت شیشه‌های كلیساهای قرون وسطایی از ذرات نانومتری طلا استفاده می‌‌شده است و با این كار شیشه‌های رنگی بسیار جذابی بدست می‌آمده است. این قبیل شیشه‌ها هم‌اكنون در بین شیشه‌های بسیار قدیمی یافت می‌شوند. رنگ به‌وجودآمده در این شیشه‌ها برپایه این حقیقت استوار است كه مواد با ابعاد نانو دارای همان خواص مواد با ابعاد میكرو نمی‌باشند.

بقیه در ادامه مطلب...
وبلاگی بازدید : 748 پاییز 1390 نظرات (0)

حرکت کوه آرامش ، قدرت و پایداری را مانند کوه به انسان  یاد می دهد . انجام این حرکت بعد از حرکات دیگر راهی برای آرامش یافتن است.در بسیاری از جلسات یوگا ، وضعیت تاداسانا در ابتدا، وسط تمرینات  و همچنین در آخر به کار می رود تا به وضعیت خود ، تمرکز و تنفسهایتان آگاه شوید. در زمان جلسات شدید یوگا تاداسانا به شما کمک می کند تا سریعتر به تمرکز برسید.


1- صاف بایستید و پاها را کمی باز کنید.(تاداسانا را باید با پاهایی به هم چسبیده اجرا نمود اما  مبتدیان که  تعادل خود را نمی توانند حفظ نمایند می توانند کمی پاهای خود را باز کنند.)




2- ابتدا وزن بدن را روی انگشتان پا بیندازید(کمی به جلو متمایل شوید) سپس به حالت اول بازگردید. به عقب متمایل شده و دوباره به حالت اول بازگردید. سپس همین اعمال را در جهت راست و چپ نیز انجام دهید.در این حالت شما در توازن هستید و وزن بدنتان بر روی هر دو پا به طور مساوی پخش شده است.

بقیه در ادامه مطلب...

وبلاگی بازدید : 727 پاییز 1390 نظرات (0)
برای کسانی که از صدای آبشار لذت می‌برند، اقامت در هتل مجیک مانتن (کوه اسرارآمیز) در شیلی جای مناسبی است



اقامت در این هتل چیزی بیش‌ از یک استراحت ساده است. اینجا مکانیست که آبشار درست از روی پنجره اتاق رد شده تا زمین امتداد می‌یابد و مناسب کسانیست که که از صدای آبشار و استراحت در کنار آن لذت می‌برند.

هویلو هویلو با طبیعت بکر خود در شیلی با دسترسی به سایر شهرها، داشتن دریاچه و آتشفشان‌ و رودخانه فوی که قایق‌سواری در آب‌های سفید آن معروف است، فرصتی است برای آرامش خاطر و رفتن به سفری رویایی.

در قلب طبیعت بکر هویلوهویلو که بیش‌تر شبیه به یک منطقه است تا شهری کوچک، اقامت در هتل مخروطی شکل و متفاوت، تعطیلات را لذت‌بخش‌تر کرده، تجربه خود را سال‌ها به یادگار می‌گذارد.
تفریحی
پیشنهاد 2






تعداد صفحات : 431

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جنسیت شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3266
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 30
  • تعداد اعضا : 53
  • آی پی امروز : 586
  • آی پی دیروز : 646
  • بازدید امروز : 3,867
  • باردید دیروز : 4,803
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 40,322
  • بازدید ماه : 105,742
  • بازدید سال : 649,859
  • بازدید کلی : 7,005,386
  • پخش زنده فوتبال
    مطالب پربازدید
    بازی انلاین مجله