loading...
مجله وبلاگی | بروز ترین مجله اینترنتی
وبلاگی بازدید : 1418 پاییز 1390 نظرات (0)



دکور صحنه، لباس‌ها و انتخاب بازیگر مجموعه جدید «قوه تلخ» نهایی شده است و از هفته آینده تصویربرداری مجموعه ۲۶ آغاز می‌شود.

به گزارش برنا، سری ۲۶ مجموعه «قهوه تلخ» که قرار بود با تغییراتی در داستان، جوایز، بازیگران، دکورها و لباس، بعد از ماه مبارک رمضان و عید فطر عرضه شود، پس از گذشت حدود یک ماه، هنوز به بازار نیامده است.

«وفا ملک زاده» روابط عمومی این مجموعه، با تکذیب خبر انتشار سری جدید «قهوه‌تلخ» در ۱۰ مهرماه، در این باره به خبرنگار برنا گفت: هنوز زمانی برای پخش سری جدید مجموعه قهوه تلخ از جانب ما اعلام نشده است، چون هنوز به مرحله فیلم‌برداری نرسیده‌ایم.

وی ادامه داد: دکور صحنه و لباس‌های بازیگران طراحی و اجرایی شده، اما هنوز فیلمبرداری مجموعه آغاز نشده است. بازیگران مورد نظر انتخاب شدند و پس از تمرین‌های قبل از بازی آن‌ها، به صورت جدی فیلمبرداری از هفته آینده آغاز می‌شود و بعد از آن تاریخ دقیق توزیع سری جدید را اعلام می‌کنیم.

بقیه در ادامه مطلب ....

وبلاگی بازدید : 649 پاییز 1390 نظرات (0)
... آفتاب به آسمانِ روز نگاهی کرد و دید که نه خیر، خالی خالی است.
‏دوباره با اوقات تلخیِ زیاد، رویش را کرد به ماه و گفت: «پسرم کو؟ پس پسرم کو؟»
‏آن وقت، ماه، گره‌ لُنگی را که به کمرش بسته بود، بالای پستان‌هایش ‏محکم کرد، ‏دست‌هایش را زد به کمرش و با قِر و اطوار زیاد گفت: «اگر راست می‌گویی خودت بزا!»
‏آفتاب که دیگر داشت از اوقات تلخی می‌لرزید، گفت:
«خودم بزایم؟ تو خیال می‌کنی خودت به تنهایی توانسته‌ای این همه ‏ستاره پس بینداری و آسمانت را از آن‌ها پُر کنی؟»
‏ماه گفت: «معلوم است که خودم توانسته‌ام. اگر تو هم می‌توانی، بزا!»
‏آفتاب، ‏آن روی سگش بالا آمد و گفت: «خودت توانسته‌ای؟ خودت ‏توانسته‌ای زنکه‌ی شرور...؟ خیلی خوب، ‏پس حالا که این‌طور شد، بگیر!»
‏این را گفت، دولا شد یک مشت شن از لب رودخانه برداشت و با عصبانیت پاشید توی صورت ماه، ‏راهش را کشید و رفت پشت افق. ماه، یک دقیقه همان‌طور، هاج و واج ماند. و آن وقت، به جای این‌که مثل‌ِ همه‌ی شب‌های دیگر برود پُشتِ افق پیش شوهرش، توی آسمان - بالا رفت و ‏بالا رفت و بالا رفت - تا وقتی که شب شد و دخترهاش یکی یکی پیدا شدند و آسمان پُر از ستاره شد... اما ستاره‌ها، دخترهای ماه، وقتی مادرشان جلو می‌آمد، از سرِ راهش کنار می‌رفتند و اصلاً باش حرف نمی‌زدند.

بقیه در ادامه مطلب....


وبلاگی بازدید : 3210 پاییز 1390 نظرات (0)

ساختمان آبگرمکن:

الف-ژاکت:رویه یا کاور از جنس ورق آهن ساخته شده که بخاطر زیبایی و دوام بیشتر آن را لعاب می رهند.

ب-پایه:یا شاسی که اجزاء آبگرمکن روی آن سوار می شود.

ج- مخزن آب:محفظه بین دو استوانه داخل هم را مخزن تشکیل می دهد.که از ورق آهن گالوانیزه یا سیاه به ضخامت 3تا 4 میلیمتر ساخته می شود .چنانچه از ورق سیاه باشد داخل آن را لعاب می دهند تا عمر آن در مقابل زنگ زدن بیشتر گردد.

د-دودکش:استوانه دو سر آزاد داخلی را دودکش نامند که یک سر آن روی اطاق احتراق و سر دیگر به دودکش ساختمان که به فضای آزاد منتهی می گردد.

ه- اطاق احتراق:محفظه تشکبل شعله که از مشعل (اجاق)و اتصالات تشکیل می شود.

و-محل نصب کنترل:در روی ژاکت یک سوراخ و مقابل آن روی مخزن بوشنی تعبیه شده که  بالب ترموستات (که دمای آب را کنترل می کند) در آن قرار می گیرد.

ز- کاربراتور گازی : برای کنترل سوخت که باید از ترموستات یا آکواستات فرمان بگیرد و همچنین روشن بودن دائم شمعک (پیلوت)دستگاهی مورد نیاز است که کاربراتور نامیده می شود.(درشکل نقشه انفجاری یک نمونه کاربراتور دیده می شود)

وبلاگی بازدید : 886 پاییز 1390 نظرات (0)

طرز تهیه چند نوع سس کم کالری

برگ كرفس، پیاز و سیر را در مخلوط ‌كن خوب نرم كنید. سپس ماست ،شکر و نمک را به آن اضافه كنید تا ...

طرز تهیه سس ماست







مواد لازم:

سیر خرد شده ....................... 1حبه

برگ جوان كرفس خرد شده ...... نصف لیوان

ماست ...................... 2 فنجان

پیاز بزرگ ............... 1 عدد

نمك ....................... یك قاشق چای‌خوری

شكر ...................... دو سوم قاشق مرباخوری

طرز تهیه :

برگ كرفس، پیاز و سیر را در مخلوط ‌كن خوب نرم كنید. سپس ماست ،شکر و نمک را به آن اضافه كنید تا مخلوط یک دست شود.  سس آماده است. این سس را با هر نوع سالاد یا غذا می‌ توان مصرف كرد.


بقیه در ادامه مطلب...


وبلاگی بازدید : 1677 پاییز 1390 نظرات (0)

طرز تهیه بیسکویت نمکی

مواد لازم:
خامه=2/1 پیمانه
شیر=2/1 پیمانه
نمک=2/1 قاشق مرباخوری
آرد=1و 4/3 پیمانه
بیکینگ پودر=3 قاشق مرباخوری


طرز تهیه:
خامه و شیر را در ظرف گودی با همزن دستی بزنید تا یکدست شود. بعد نمک را اضافه کرده و دوباره هم بزنید.مواد خشک را در ظرف دیگری با هم الک کنید.(3 بار این کار را انجام دهید)و به مایه بالا اضافه کنید و هم بزنید تا خمیری یکنواخت بدست آید. به طور متوالی از این خمیر به اندازه یک قاشق سوپخوری برداشته،گلوله کنید و در سینی فر چرب شده قرار دهید و در فری که از قبل با حرارت 190 درجه سانتیگراد گرم شده،به مدت 15 الی 20 دقیقه بگذارید؛تا زمانی که پخت کامل صورت گیرد و کمی طلایی شود. شیرینی ها را از فر خارج کنید و روی پنجره سیمی خنک کنید.شیرینی ها آماده سرو می باشند


وبلاگی بازدید : 572 پاییز 1390 نظرات (0)

بحران ازدواج و بی همسری

در مقایسه با دیگر ارتباطات ،ازدواج، ارتباطی است که تأمین نیازهای بی‌نظیری را برای افراد در ابعاد مختلف عاطفی، روانی، اجتماعی، زیستی و... به همراه می‌آورد





. از این رو در دین مبین اسلام، روایات بی‌شماری داریم که بر ضرورت ازدواج در بین جوانان تأکید بسیار دارند؛ امّا با توجّه به همه تأکیدات و ضرورت‌های فردی و اجتماعی برای ازدواج، امروز، شاهد افزایش میانگین سن ازدواج در میان جوانان و مُعضلی به نام کاهش میزان ازدواج در کشور هستیم. بر این اساس، بالا رفتن سن ازدواج در ایران، مسیری را می‌پیماید که بیم آن می‌رود در اینده‌ای نه چندان دور، کشور، با بحران ازدواج رو به رو شود و مشکلات فراوان اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی ناشی از تأخیر در ازدواج، در جامعه رواج پیدا نموده، در افکار جامعه نیز موجّه جلوه کند..
در ادامه، مهم‌ترین عواملی را که در شکل‌دهی به بحران ازدواج مؤثّر هستند ، به اجمال، مورد بررسی قرار می‌دهیم:

بقیه در ادامه مطلب ...

وبلاگی بازدید : 630 پاییز 1390 نظرات (0)

روانشناسی رنگ نارنجی

رنگ نارنجی یك رنگ گرم می باشد، زیرا تركیبی از رنگ زرد و قرمز است و به نظر می رسد كه این رنگ یك رنگ شاد و زندگی بخش می باشد. رنگ نارنجی ، رنگ روز سپاسگزاری و نشانی از چشم انداز پاییزی و شعله آتش می باشد






نارنجی رنگ خوشبختی می باشد. این رنگ احساسات ما را آزاد و باعث ترویج احترام به خود می شود و به خاطر اثر تحریك كنندگی آن با افسردگی مقابله و شوخ طبعی را در انسان پرورش می دهد و رنگهای روشنتر آن مانند هلویی و زرد آلویی باعث رفع عصبانیت می شود.

این رنگ چون تركیبی از زرد و قرمز است به عنوان یك رنگ انرژی زا در نظر گرفته می شود. رنگ نارنجی به طرق گوناگونی شاد به نظر می رسد و مثل زرد تحریك كننده و مانند قرمز مملو از شور و علاقه و نشاط ؛ هرچند كه با یك درجه كمتر، می باشد.

رنگ نارنجی به گرما ، خورشید ، انرژی و پاییز اشاره دارد. این رنگ را می توان در تغییر رنگ برگهای پاییزی ، غروب خورشید و پوست و گوشت مركبات دید. این رنگ تغییر فصلها را نشان می دهد كه با این مفهوم به صورت یك مرز (حدفاصل ) می باشد، یعنی رنگ تغییر بین گرمای تابستان و سرمای زمستان . این رنگ همچنین به این خاطر كه رنگ مركبات می باشد می تواند تصوری از ویتامین C و سلامتی خوب باشد.

بقیه در ادامه مطلب ....

تفریحی
پیشنهاد 2






تعداد صفحات : 431

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    جنسیت شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3266
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 36
  • تعداد اعضا : 53
  • آی پی امروز : 575
  • آی پی دیروز : 646
  • بازدید امروز : 3,352
  • باردید دیروز : 4,803
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 39,807
  • بازدید ماه : 105,227
  • بازدید سال : 649,344
  • بازدید کلی : 7,004,871
  • پخش زنده فوتبال
    مطالب پربازدید
    بازی انلاین مجله